Sari la conținut

Iarna Pentru Chopper...


URK
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Eu am o Honda Shadow 600VLX si cred ca a venit momentul sa o pregatesc de iernat. Are locul ei, acoperit si ferit de zapada vant etc, dar nu e un loc incalzit.

Ce-mi recomandati ca operatiuni in vederea conservarii?

 

Multumesc anticipat,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Eu sunt din Sibiu si la noi soarele inca zambeste,eu mai profit!!!!

Ce ti-asi sugera eu pt iernat:

-goleste benzina din carb si inchide robinetul

-foloseste un antigel care sa nu fie pe baza de silicati,sa fie special pt cartere din Aluminiu.Eu am optat pt unul produs de OMV care il foloseste si Mercedes.A costat 250.000 lei/l , dar menajaza motorul , nu creaza depuneri , nu ataca Al , e bun si vara deoarece urca punctul de fierbere si isi pastreaza densitatea astfel ca debitul pompei nu scade asigurand o mai buna racire.

-introdu cca 10 ml de ulei in cilindrii , da putin la demaror pentru a le proteja "oglinda"

-poti sa schimbi si uleiul pt a evita depunerile ce se vor forma peste iarna.

-i-a bateria in casa si incarc-o si descarc-o(cu un bec) periodic.

-protejaza cromul cu un spray special sau cu ulei.

Deocamdata altceva nu imi vine in minte , sper ca te-am ajutat!

Eventual :P gandeste-te la modificari , imbunatatiri si accesorii noi sa nu mai pierzi timpul la vara! :D

Iti doresc succes!si sa ne intalnim la intalnirile din vara!

Visit : ''www.sbsmoto.go.ro"

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva indicatii de la constructor:

1 faceti plinul cu benzina pentru a preveni ruginirea rezervorului in interior

2 asigurati-va de concentratia antigelului

3 spalati bine motocicleta

4 suspendati daca e posibil motocicleta, astfel incat jambele si suspensia spate sa stea destinse

5 verificati concentratia lichidului din baterie

6 porniti o data la 15 zile motorul pentru a preveni umezirea cilindrilor prin ramanerea supapelor de admisie deschise - ungandu-i prin functionare.

7 acoperiti cu vaselina articulatiile expuse (tije legatura de la cutie, frane, ambreiaj etc)

8 micsorati presiunea din roti

9 acoperiti motocicleta cu o husa

10 schimbati uleiul cu unul de vascozitate mai mica

Datele sunt extrase din cartea de service editia din 1997 Honda Shadow VT600C/CD

 

Daca mai aveti sugestii va rog...

 

Numai bine,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul nu trebuie scos din motor deoarece la frig se produce condens care ataca suprafetele de frecare :P din motor.Ideea este ca la motociclete pentru a se preintampina uzura prematura a motorului se recomanda schimbu uleiului in fiecare sazon indiferent de nr de km , iar asta e recomandat (de unii) sa se faca inainte de iernat pt a se evita sedimentarea uleiului uzat care contine si impuritati iar a carui structura nu e la fel de stabila ca a uleiului nou.Eu fac acest schimb / sezon desi e mai scump putin imi protejaza motorul ale carui piese stim toti cat de laindemana ne sunt....Uleiul mai subtire este recomandat celor cere circula iarna pt a mai indulci pornirile la rece , insa in cazul iernatului afara sau la temp joase pornitul motorului mai mult strica datorita proastei ungeri. :D se pare ca amicii nostrii resiteni nu au probleme cu ungerea :)

Nu stiu nici un spray care sa protejeze cromul decat la W&W dar merge si cu motorina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geniala ideea cu motorina. Merci mult, chiar ma intrebam si eu cum as putea proteja cromurile.

Inca o intrebare, toate rotile care au jante cu spite din otel au cauciucuri cu camera? Exista si tubeless?

 

Iarna scurta si usoara, va doresc!

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Geniala ideea cu motorina. Merci mult, chiar ma intrebam si eu cum as putea proteja cromurile.

Inca o intrebare, toate rotile care au jante cu spite din otel au cauciucuri cu camera? Exista si tubeless?

 

Iarna scurta si usoara, va doresc!

 

Stefan

Daca roata are spite sigur NU e cu tubeless. Doar jentile turnate suporta tubeless.

Pentru protectia exterioara nu se poate folosi spray cu silicon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca roata are spite sigur NU e cu tubeless. Doar jentile turnate suporta tubeless.

Pentru protectia exterioara nu se poate folosi spray cu silicon?

 

:finger: exista jentzi cu spitze tubeless care au montate spitzele lateral pe janta, nu central.... ce-i drept sunt mai rar folosite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic ..apropo de rotile cu spite ce se fac in ultima vreme pentru choppere

aproape toate sunt tubeles

 

va salut si va rog continuati subiectul temei a topicului,nu va abateti de la subiect

 

 

L&R

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...