URK Postat Noiembrie 26, 2003 Share Postat Noiembrie 26, 2003 Salut, Eu am o Honda Shadow 600VLX si cred ca a venit momentul sa o pregatesc de iernat. Are locul ei, acoperit si ferit de zapada vant etc, dar nu e un loc incalzit. Ce-mi recomandati ca operatiuni in vederea conservarii? Multumesc anticipat, Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Noiembrie 26, 2003 Share Postat Noiembrie 26, 2003 Salut! Eu sunt din Sibiu si la noi soarele inca zambeste,eu mai profit!!!! Ce ti-asi sugera eu pt iernat: -goleste benzina din carb si inchide robinetul -foloseste un antigel care sa nu fie pe baza de silicati,sa fie special pt cartere din Aluminiu.Eu am optat pt unul produs de OMV care il foloseste si Mercedes.A costat 250.000 lei/l , dar menajaza motorul , nu creaza depuneri , nu ataca Al , e bun si vara deoarece urca punctul de fierbere si isi pastreaza densitatea astfel ca debitul pompei nu scade asigurand o mai buna racire. -introdu cca 10 ml de ulei in cilindrii , da putin la demaror pentru a le proteja "oglinda" -poti sa schimbi si uleiul pt a evita depunerile ce se vor forma peste iarna. -i-a bateria in casa si incarc-o si descarc-o(cu un bec) periodic. -protejaza cromul cu un spray special sau cu ulei. Deocamdata altceva nu imi vine in minte , sper ca te-am ajutat! Eventual gandeste-te la modificari , imbunatatiri si accesorii noi sa nu mai pierzi timpul la vara! Iti doresc succes!si sa ne intalnim la intalnirile din vara! Visit : ''www.sbsmoto.go.ro" Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 27, 2003 Share Postat Noiembrie 27, 2003 cam asta fac resiteni cind vine iarna asta da viata de biker ce ziceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URK Postat Noiembrie 27, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2003 Tilt! No comment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Noiembrie 27, 2003 Share Postat Noiembrie 27, 2003 Uleiul trebuie scos din motor? Se mai poate folosi la primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URK Postat Noiembrie 27, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2003 Cateva indicatii de la constructor: 1 faceti plinul cu benzina pentru a preveni ruginirea rezervorului in interior 2 asigurati-va de concentratia antigelului 3 spalati bine motocicleta 4 suspendati daca e posibil motocicleta, astfel incat jambele si suspensia spate sa stea destinse 5 verificati concentratia lichidului din baterie 6 porniti o data la 15 zile motorul pentru a preveni umezirea cilindrilor prin ramanerea supapelor de admisie deschise - ungandu-i prin functionare. 7 acoperiti cu vaselina articulatiile expuse (tije legatura de la cutie, frane, ambreiaj etc) 8 micsorati presiunea din roti 9 acoperiti motocicleta cu o husa 10 schimbati uleiul cu unul de vascozitate mai mica Datele sunt extrase din cartea de service editia din 1997 Honda Shadow VT600C/CD Daca mai aveti sugestii va rog... Numai bine, Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Noiembrie 28, 2003 Share Postat Noiembrie 28, 2003 Stiti vreun spray special ptr a proteja partile cromate? ptr ca eu am descoperit ca la mine in garaj se pune condens pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Noiembrie 28, 2003 Share Postat Noiembrie 28, 2003 Uleiul nu trebuie scos din motor deoarece la frig se produce condens care ataca suprafetele de frecare din motor.Ideea este ca la motociclete pentru a se preintampina uzura prematura a motorului se recomanda schimbu uleiului in fiecare sazon indiferent de nr de km , iar asta e recomandat (de unii) sa se faca inainte de iernat pt a se evita sedimentarea uleiului uzat care contine si impuritati iar a carui structura nu e la fel de stabila ca a uleiului nou.Eu fac acest schimb / sezon desi e mai scump putin imi protejaza motorul ale carui piese stim toti cat de laindemana ne sunt....Uleiul mai subtire este recomandat celor cere circula iarna pt a mai indulci pornirile la rece , insa in cazul iernatului afara sau la temp joase pornitul motorului mai mult strica datorita proastei ungeri. se pare ca amicii nostrii resiteni nu au probleme cu ungerea Nu stiu nici un spray care sa protejeze cromul decat la W&W dar merge si cu motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URK Postat Noiembrie 29, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2003 Geniala ideea cu motorina. Merci mult, chiar ma intrebam si eu cum as putea proteja cromurile. Inca o intrebare, toate rotile care au jante cu spite din otel au cauciucuri cu camera? Exista si tubeless? Iarna scurta si usoara, va doresc! Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbsmoto Postat Decembrie 2, 2003 Share Postat Decembrie 2, 2003 Salut URK! Din pacate nu am nimic din ce mi-ai scris.Daca gasesc ceva te am in vedere si iti trimit poze si preturi.Pana atunci iti urez Sarbatori ROCK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 20, 2003 Share Postat Decembrie 20, 2003 Geniala ideea cu motorina. Merci mult, chiar ma intrebam si eu cum as putea proteja cromurile.Inca o intrebare, toate rotile care au jante cu spite din otel au cauciucuri cu camera? Exista si tubeless? Iarna scurta si usoara, va doresc! Stefan Daca roata are spite sigur NU e cu tubeless. Doar jentile turnate suporta tubeless. Pentru protectia exterioara nu se poate folosi spray cu silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 9, 2005 Share Postat Octombrie 9, 2005 Ăinând cont de faptul că într-o lună cam vine iarna, niÂşte sfaturi de întreținerea a chopperului nu strică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Daca roata are spite sigur NU e cu tubeless. Doar jentile turnate suporta tubeless. Pentru protectia exterioara nu se poate folosi spray cu silicon? exista jentzi cu spitze tubeless care au montate spitzele lateral pe janta, nu central.... ce-i drept sunt mai rar folosite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anton Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Stiti vreun spray special ptr a proteja partile cromate? ptr ca eu am descoperit ca la mine in garaj se pune condens pe motor ? WD-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 off topic ..apropo de rotile cu spite ce se fac in ultima vreme pentru choppere aproape toate sunt tubeles va salut si va rog continuati subiectul temei a topicului,nu va abateti de la subiect L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.