alecs honda Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Azi i-am schimbat segmenti porneste greu de tot nu stiu ce are Help Please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Detalii...model,an fabricatie, ce cota de segmentare ai folosit...numai asa vei primi ceva informatii utile. Am inteles,ai Honda...dar ce simptome are, in afara ca nu mai porneste,nu vrei sa ne spui si noua? Compresie are? Scanteie are? Bateria e buna,bine incarcata? Alimentare cu benzina are? Detalii de genul asta fac diferenta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ce-mi plac posturile astea "salut, am motor si o problema la el. cum o rezolv?" te invita sa-i raspunzi cu "felicitari, si o rezolvi cu grija" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 am si eu un f mai batranel,dar dimineata pe racoare dupa 2 zile nepornita ,porneste la prima cheie ,cu socu' tras bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 nu vreau sa ma bag in seama aiurea ... dar simptomele si verifica daca scanteiest sau benzineste ... verifica bateria Drum Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Dupa avatar pare a fi vorba de Honda Dio deci scuter 2T de 49cc Probabil nu s-au verificat/masurat corespunzator uzurile si evident nici compresia inainte si dupa "reparatie" existand convingerea ferma ca o segmentare va face minuni. Asta in ipoteza in care motorul nu trage aer fals pe nicaieri si aprinderea e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs honda Postat Octombrie 24, 2008 Autor Share Postat Octombrie 24, 2008 benzineste, scanteieste dar porneste ff greu la pedala . este vb de honda dio 1991 si knd scot bujia dupa ce dau mai mult la pedala este uda mersi segemti cu cota de 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 benzineste, scanteieste dar porneste ff greu la pedala . este vb de honda dio 1991 si knd scot bujia dupa ce dau mai mult la pedala este uda mersi segemti cu cota de 30 normal ca ii uda ca doar iti intra benzina in cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 @delu : te bagi aiurea @alecs_honda : cine ti-a facut segmentarea? daca tot a stiut sa defaca un motor inainte de a verifica tot ce se poate apropo de compresie, carburator, aprindere...inclusiv ambreiajul centrifugal,fiind vorba de un scuter in 2T, de ce nu stie sa repare si micile simptome pe care le descrii? .Pentru ca sunt mai mult ca sigur ca a facut segmentarea ca sa-ti ia banul,nu ca ar fi avut nevoie motorul Ambreiajul centrifugal a fost verificat inainte? Stii ca si asta e un motiv pentru care scuterica al tau "nu trage" ? Trecand peste toate astea, din moment ce s-a facut segmentarea motorului (chiar si dupa ureche), ar trebui reglat si carburatorul, verificat daca nu trage aer fals, verificat daca compresia este buna sau nu (e foarte posibil sa nu fie, garnitura de chiulasa sa nu fie bine pozitionata sau prezoanele sa nu fie stranse bine => lipsa de compresie => simptomele descrise - "porneste greu")...ar fi multe variabile,ideea e ca trebuie luate prin eliminarea cauzelor. Spor si gel pe freza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.