grumpy Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Referitor la benzina lukoil... e de (cuvant urat). am pus o data si a inceput sa mearga de parca era soseaua valurita. Am crezut ca am pana pe spate... Cand i-am spus lui taica-miu , mi-a tras o injuratura ca de ce l-am mai intrebat de unde sa bag benzina daca tot nu l-am ascultat (era in a doua saptamana de cand aveam carnet). Iar faza cu apa, nu cred ca faci 4 (patru)litri de condens! Am patit-o anul trecut cu benzina de la petrom mangalia... S-a oprit si nu a mai vrut neam sa porneasca. Am scos rezervorul si l-am turnat in bidoane de 5 litri... unul a ramas cam 4 litri cu apa... plm... Mi-a spus cineva ca daca ai (ne)norocul sa alimentezi imediat dupa ce a bagat cisterna benzina in rezervoarele statiei "PECO", risti sa iei si apa, aceasta neavand timp sa se aseze... Nu stiu cum e la injectoare, dar avand in vedere ca e vorba de injectoarele alea care au facut trecerea de la carb la injectoarele de azi, scoate benzina si pune-o la decantat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 intrebare de om prost AI PUS.O PE UN TESTER? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 (editat) intrebare de om prost AI PUS.O PE UN TESTER? fratica, nu ii musai tester... poti face o treaba cat 10 cu functia de dioda la un aparat de masura digital, sau poti folosi un led cu rezistenta aferenta, legate unde trebuie pe circuit si o sa iti dea coduri de cate 4 biti... care daca le stii interpreta aflii si ce nu ii place la mobra ta. tare, nu? numai ca pentru asta trebuie sa citesti, sa te documentezi... doamne-ti multam ca documentatie este pentru 259 cata vrei pe net, bani sa fie ca boala vine ea singura. btw, ce face mobra? merge ? Editat Noiembrie 13, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 13, 2008 Admin Share Postat Noiembrie 13, 2008 ..Un gest elegant ar fi,daca tot arati ca,cunosti sa si explici despre ce este vorba.. Nu toti sunt priceputi,si chiar daca informatia zboara si trebuie doar s-o prinzi,nu toti au abilitatile astea..si nu o spun ironic. Ce spui,ne rezolvi? Multam anticipat. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 ..Un gest elegant ar fi,daca tot arati ca,cunosti sa si explici despre ce este vorba..Nu toti sunt priceputi,si chiar daca informatia zboara si trebuie doar s-o prinzi,nu toti au abilitatile astea..si nu o spun ironic. Ce spui,ne rezolvi? Multam anticipat. Luigi Vicol caut maine articolul respectiv si daca dau de el, va fac trimitere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Vazusem pe ebay un tester pentru motronic 2.2/2.1 si injectie mecanica care nu parea mai mult decat un voltmetru analog si o foaie cu codurile de eroare. De fapt, de asta am si inteles ca e tot ce e necesar pentru diagnosticul lor. Un voltmetru analog. Cred ca am gasit ceea ce vroia Dan sa spuna: http://www.largiader.com/articles/motronic.html (ATENTIE! Firefoxu' s-a speriat cand am deschis prima data pagina si zicea ceva de atacuri si malware. Am activat add-on-ul NoScript si n-am avut nicio surpriza) Citez: Note: there is no connection of the Motronic (diagnostic unit) to any lights on the R1100, but is for the K1100. 1. get an analogue Voltmeter (digital ones are usually not fast enough, so you could get wrong readings) 2. hook it up between pin 1 of the diagnostic connector and ground (battery -, chassis), switch ignition on * 3. with a separate wire, connect the same pin 1 to ground for at least 5 seconds, then remove the wire 4. the needle of the voltmeter should go to nearly zero for about 2.5 seconds, then rise again to almost 12V 5. a series of short dips towards zero follows - count the number of dips 6. a short pause of 2.5 seconds follows 7. 5 and 6 are repeated 3 times with perhaps different numbers of dips 8. you have now four counts, this is the Motronic diagnostic code (see table below) 9. the whole sequence, beginning with the 2.5 seconds dip of 4 above, repeats over and over until prompted again (point 3) 10. the next error code (if any) is shown after prompting * if you don't start or just very briefly turn the engine, codes 1122 and 1133 will show, which is normal! example: one dip - pause - one dip - pause - two dips - pause - two dips - pause - long dip - pause (repeat) => code 1122 Motronic Codes 0000 no further fault stored 1111 CO potentiometer 1122 Hall signal 1 1133 Hall signal 2 1215 Throttle butterfly angle sensor 1223 Engine temperature sensor 1224 Air temperature sensor 2341 Oxygen sensor at limit 2342 Oxygen sensor signal invalid 2343 mixture setting at limit 2344 Oxygen sensor shorted to ground 2345 Oxygen sensor shorted to 12V 4444 no fault stored Erase fault memory: pull fuse 5 for some seconds. Most of the information given above comes from the BMW booklet 'BMW Diagnose - test instructions Motronic', # 01 71 9 789 901. This booklet is about the K1100 but seems to be valid for the R1100 as well, at least in part. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 caut maine articolul respectiv si daca dau de el, va fac trimitere. si eu astept ...poate si ceva mai detaliat..a dreaq electronica...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Vazusem la un moment dat un tester super simplu pentru Motronic. Costa cam 200 USD. Ala iti trimite SMS/text via bluetooth. Chestia cu voltmetru e OK dar trebuie totusi un led ca sa numeri exact cate impulsuri primesti. Daca scapi o numaratoare la saritura acului dai de codul gresit Am sa caut chestia cu testerul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Daca scapi o numaratoare la saritura acului dai de codul gresit o nu!!! va trebui sa reiei testul... normal ca verifici de 3 ori inainte sa desfaci ceva... cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) si dumnezeu a dat omului MINTE dar cand a ajuns la natia ROMANA se terminase 1.daca nu ai led merge un bec de lanterna chinezeasca 2. daca nu ai ciocan ia o gantera sau o bordura 3. daca ai BMW cine dracu te.a pus sa.l cumperi in romania EU UNUL PREGATESC 200 DE EURO PT UN TESTER DE LA TESA DE LUAT IN CARDASIE CU INCA 10 OAMENI CARE TE BAGI 1.......................................................... 2......................................................... Editat Noiembrie 14, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Am sa caut chestia cu testerul ala. Testerul ala e ori GS-911, ori ala de la TT/Wunder. Partea proasta e ca nu se aplica la alte mobre in afara de cele cu Motronic 2.4 (cu alte cuvinte, singurul 1100 care-l poate folosi e R11S). Chestia asta se intampla deoarece au schimbat conectorul de la 3 pini la 10 pini cand s-a trecut la generatia urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 EU UNUL PREGATESC 200 DE EURO PT UN TESTER DE LA TESA DE LUAT IN CARDASIE CU INCA 10 OAMENI Da si tu un link sa vaza ochiu'. Testerul ala e ori GS-911, ori ala de la TT/Wunder. Partea proasta e ca nu se aplica la alte mobre in afara de cele cu Motronic 2.4 (cu alte cuvinte, singurul 1100 care-l poate folosi e R11S). Chestia asta se intampla deoarece au schimbat conectorul de la 3 pini la 10 pini cand s-a trecut la generatia urmatoare. Corect.Asta e.Din pacate nu merge la 1100. Ma uitam la el pentru ca mergea pe 1150 (2.4 all). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Da si tu un link sa vaza ochiu'. Corect.Asta e.Din pacate nu merge la 1100. Ma uitam la el pentru ca mergea pe 1150 (2.4 all). sincer... merita 200 de eur o unealta care o folosesti de 2 ori pe an maxim? adica io nu is la nivelu ala financiar la care sa mi se merite... cat despre traba cu cardasia... lucru impreunat ............................................. . daca am nevoie de ceva imi cumpar singur, ca sa nu apara discutii gen de ce sta unealta la tine, la tine so stricat sa cumperi alta, azi am io nevoie de ea, stai ca si mie tot azi mi-o trebuie. ma rog, voi va stiti pe voi.. pana la urma ii exact acelasi lucru, dar rezultatele sunt reprezentate sub o alta forma, iti zice ca la prost pe un display sau sub forma de semnal care il interpretezi tu - diferenta este de 200 euro, faceti voi calculul daca merita sau nu. Editat Noiembrie 14, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Uite acilea ce-ti propun : fa tu un tutorial cu imagini & shit pentru toata lumea si io-ti dau o lada de bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Dan, nu cred ca la 2.4 poti face treaba asta cu voltmetrul, am impresia ca semnalul e digital si codat deoarece citeste si parametri de functionareai motorului, nu doar codurile. In plus, e two-way, poti introduce date in calculator, cum ar fi cererea de stergere a memoriei erorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Uite acilea ce-ti propun : fa tu un tutorial cu imagini & shit pentru toata lumea si io-ti dau o lada de bere. deci sper sa nu ma dezamagesti acuma... pentru boxere ai ASTA si ASTA documentatia ii scrisa si cu poze... atata ca ii in engleza, si nu cred ca asta ii o problema pentru niciunu din noi... Dan, nu cred ca la 2.4 poti face treaba asta cu voltmetrul, am impresia ca semnalul e digital si codat deoarece citeste si parametri de functionareai motorului, nu doar codurile. In plus, e two-way, poti introduce date in calculator, cum ar fi cererea de stergere a memoriei erorilor. Puteti linistiti sa dati reply acestui post si sa completati voi cu alte siteuri de documentatie, ideea ii sa fie toata la un loc!!!! adeca in acelasi post Doamne-ti multam ca avem 2.2 ... huh, parca mi s-a luat o piatra de pe inima... Btw, az noapte la 2 mi-am schimbat filtru de benzina, daca careva se aventureaza sa faca la fel, oricand pot sa il ajut cu sfaturi (ce stiu si io si am observat) daca are nevoie. Editat Noiembrie 14, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) O idee mai buna ar fi sa facem un blog de wordpress numit "BMW Wisdom". In romana si/sau engleza. In care sa adunam toate tips&tricks de pe net si sa le punem si pe ale noastre. Nu neaparat tutoriale de "cum dai jos rezervorul", ci probleme cu care ne-am confruntat si cum le-am rezolvat. Chiar daca a fost vorba de service. Noi, cu Ducatistii. BMW. Making mechanics out of riders since 1923 BTW, Farnell, excesiv de prompti. Ieri am pus comanda pe la ora 16. Azi la 12 ma suna sa-mi spuna ca au o mica problema cu cardul. Intreb cand vin senzorii. Luni (ar fi venit de pe o zi pe alta daca era sa comand miercuri) Uitasem ca nu mai aveam bani pe card Editat Noiembrie 14, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 O idee mai buna ar fi sa facem un blog de wordpress numit "BMW Wisdom". Haidati,care inregistreaza blogul? Cum facem cu scrierea de articole/tutoriale? Limba nu cred ca va conta asa de mult. Haidati,haidati care-l incepe? Am deja cateva tutoriale de R1200C. Cine stie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 lume lume testerul minune papa gem si caca prune http://www.meteor.ro/info/toamna2007/infoT...ibox_mobile.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Bai,deci nu-mi place testerul asta. Insa daca zici ca pretul e pe undeva la 200 eur merita luat in 3-5 insi. Sa nu va bateti pe el insa LE : aaaaa,stai asa,deci de persoana 200 eur! Pai nu merita,nu mai bine iti iei tu un GS-911? Si ti se rupe dup-aia? @Dan_Cata : deci trebe sa-mi dai o lada de bere. Procedura se aplica la 1100 nu la 1150. Editat Noiembrie 14, 2008 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Bai,deci nu-mi place testerul asta. Insa daca zici ca pretul e pe undeva la 200 eur merita luat in 3-5 insi. Sa nu va bateti pe el insa @Dan_Cata : deci trebe sa-mi dai o lada de bere. Procedura se aplica la 1100 nu la 1150. nenea nenea este 2500 euro si eu l.am testat pe moto 1. este in romana 2. are sitem exact ca cel de la bavaria 3. poti upgrada softul etc etc eu l.am pus pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 lume lume testerul minune papa gem si caca prune http://www.meteor.ro/info/toamna2007/infoT...ibox_mobile.pdf observ ca scula costa 2.587,5 €... si ce are? Software IDC3 Light... (AO) diagnoză generală, (A1) informații electronice de bază, (A2) date mecanice Âşi tehnice, (B1) serviciu clienți. În versiunea Plus, suplimentar cmon!!!! diagnoza generala... eleimini lucrurile rand pe rand pana ajungi la failure; informatii de baza - le stim deja, no 10x; date mecanice si tehnice - cu totii avem manuale la mobre cu tot ce trebuie sa stim; serviciu clienti - asta da! pentru asta chiar as da 2587 euro... poate is io mult prea reticent, sau nu am inteles ceva... mi-a scapat ceva... la o grupare de max 2 oameni m-as fii bagat, daca ar avea toate featurile din versiunea Plus. nu vreau sa va descurajez, asociati-va si cumparati-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Atentie Am luat bmwknowledge.wordpress.com. O sa-l customizez in cateva zile, o sa bag ceva continut si va rog cu PM-uri cu adrese de mail pentru a va da conturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Atentie Am luat bmwknowledge.wordpress.com. O sa-l customizez in cateva zile, o sa bag ceva continut si va rog cu PM-uri cu adrese de mail pentru a va da conturi. propun ca toti care contribuie cu articole sa puna linkul blogului in semnatura, sa se stie de el, altfel ar fii munca toata in zadar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Agree cu semnatura. @uzunu : you have PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.