Sari la conținut

Alimentare La R 1100 Gs


uzunu
 Share

Postări Recomandate

Referitor la benzina lukoil... e de (cuvant urat). am pus o data si a inceput sa mearga de parca era soseaua valurita. Am crezut ca am pana pe spate... Cand i-am spus lui taica-miu , mi-a tras o injuratura ca de ce l-am mai intrebat de unde sa bag benzina daca tot nu l-am ascultat (era in a doua saptamana de cand aveam carnet). Iar faza cu apa, nu cred ca faci 4 (patru)litri de condens! Am patit-o anul trecut cu benzina de la petrom mangalia... S-a oprit si nu a mai vrut neam sa porneasca. Am scos rezervorul si l-am turnat in bidoane de 5 litri... unul a ramas cam 4 litri cu apa... plm...

Mi-a spus cineva ca daca ai (ne)norocul sa alimentezi imediat dupa ce a bagat cisterna benzina in rezervoarele statiei "PECO", risti sa iei si apa, aceasta neavand timp sa se aseze...

Nu stiu cum e la injectoare, dar avand in vedere ca e vorba de injectoarele alea care au facut trecerea de la carb la injectoarele de azi, scoate benzina si pune-o la decantat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebare de om prost

 

AI PUS.O PE UN TESTER?

 

 

fratica, nu ii musai tester... poti face o treaba cat 10 cu functia de dioda la un aparat de masura digital, sau poti folosi un led cu rezistenta aferenta, legate unde trebuie pe circuit si o sa iti dea coduri de cate 4 biti... care daca le stii interpreta aflii si ce nu ii place la mobra ta. tare, nu? :P

 

numai ca pentru asta trebuie sa citesti, sa te documentezi... doamne-ti multam ca documentatie este pentru 259 cata vrei pe net, bani sa fie ca boala vine ea singura.

 

btw, ce face mobra? merge ? :lol:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Un gest elegant ar fi,daca tot arati ca,cunosti sa si explici despre ce este vorba..

Nu toti sunt priceputi,si chiar daca informatia zboara si trebuie doar s-o prinzi,nu toti au abilitatile astea..si nu o spun ironic.

Ce spui,ne rezolvi?

Multam anticipat.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Un gest elegant ar fi,daca tot arati ca,cunosti sa si explici despre ce este vorba..

Nu toti sunt priceputi,si chiar daca informatia zboara si trebuie doar s-o prinzi,nu toti au abilitatile astea..si nu o spun ironic.

Ce spui,ne rezolvi?

Multam anticipat.

Luigi Vicol

 

 

 

caut maine articolul respectiv si daca dau de el, va fac trimitere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem pe ebay un tester pentru motronic 2.2/2.1 si injectie mecanica care nu parea mai mult decat un voltmetru analog si o foaie cu codurile de eroare. De fapt, de asta am si inteles ca e tot ce e necesar pentru diagnosticul lor. Un voltmetru analog.

 

Cred ca am gasit ceea ce vroia Dan sa spuna: http://www.largiader.com/articles/motronic.html (ATENTIE! Firefoxu' s-a speriat cand am deschis prima data pagina si zicea ceva de atacuri si malware. Am activat add-on-ul NoScript si n-am avut nicio surpriza)

 

Citez:

 

Note: there is no connection of the Motronic (diagnostic unit) to any lights on the R1100, but is for the K1100.

 

1. get an analogue Voltmeter (digital ones are usually not fast enough, so you could get wrong readings)

2. hook it up between pin 1 of the diagnostic connector and ground (battery -, chassis), switch ignition on *

3. with a separate wire, connect the same pin 1 to ground for at least 5 seconds, then remove the wire

4. the needle of the voltmeter should go to nearly zero for about 2.5 seconds, then rise again to almost 12V

5. a series of short dips towards zero follows - count the number of dips

6. a short pause of 2.5 seconds follows

7. 5 and 6 are repeated 3 times with perhaps different numbers of dips

8. you have now four counts, this is the Motronic diagnostic code (see table below)

9. the whole sequence, beginning with the 2.5 seconds dip of 4 above, repeats over and over until prompted again (point 3)

10. the next error code (if any) is shown after prompting

 

* if you don't start or just very briefly turn the engine, codes 1122 and 1133 will show, which is normal!

 

example: one dip - pause - one dip - pause - two dips - pause - two dips - pause - long dip - pause (repeat) => code 1122

 

Motronic Codes

 

0000 no further fault stored

1111 CO potentiometer

1122 Hall signal 1

1133 Hall signal 2

1215 Throttle butterfly angle sensor

1223 Engine temperature sensor

1224 Air temperature sensor

2341 Oxygen sensor at limit

2342 Oxygen sensor signal invalid

2343 mixture setting at limit

2344 Oxygen sensor shorted to ground

2345 Oxygen sensor shorted to 12V

4444 no fault stored

 

Erase fault memory: pull fuse 5 for some seconds.

 

Most of the information given above comes from the BMW booklet 'BMW Diagnose - test instructions Motronic', # 01 71 9 789 901. This booklet is about the K1100 but seems to be valid for the R1100 as well, at least in part.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem la un moment dat un tester super simplu pentru Motronic. Costa cam 200 USD. Ala iti trimite SMS/text via bluetooth. Chestia cu voltmetru e OK dar trebuie totusi un led ca sa numeri exact cate impulsuri primesti. Daca scapi o numaratoare la saritura acului dai de codul gresit :drink:

Am sa caut chestia cu testerul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scapi o numaratoare la saritura acului dai de codul gresit :moto:

 

 

o nu!!! va trebui sa reiei testul... :drink:

 

normal ca verifici de 3 ori inainte sa desfaci ceva...

 

cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si dumnezeu a dat omului MINTE

dar cand a ajuns la natia ROMANA se terminase

 

1.daca nu ai led merge un bec de lanterna chinezeasca

2. daca nu ai ciocan ia o gantera sau o bordura

3. daca ai BMW cine dracu te.a pus sa.l cumperi in romania

 

EU UNUL PREGATESC 200 DE EURO PT UN TESTER DE LA TESA DE LUAT IN CARDASIE CU INCA 10 OAMENI

 

 

CARE TE BAGI

1..........................................................

2.........................................................

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa caut chestia cu testerul ala.

Testerul ala e ori GS-911, ori ala de la TT/Wunder. Partea proasta e ca nu se aplica la alte mobre in afara de cele cu Motronic 2.4 (cu alte cuvinte, singurul 1100 care-l poate folosi e R11S). Chestia asta se intampla deoarece au schimbat conectorul de la 3 pini la 10 pini cand s-a trecut la generatia urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU UNUL PREGATESC 200 DE EURO PT UN TESTER DE LA TESA DE LUAT IN CARDASIE CU INCA 10 OAMENI

 

Da si tu un link sa vaza ochiu'.

 

Testerul ala e ori GS-911, ori ala de la TT/Wunder. Partea proasta e ca nu se aplica la alte mobre in afara de cele cu Motronic 2.4 (cu alte cuvinte, singurul 1100 care-l poate folosi e R11S). Chestia asta se intampla deoarece au schimbat conectorul de la 3 pini la 10 pini cand s-a trecut la generatia urmatoare.

Corect.Asta e.Din pacate nu merge la 1100. Ma uitam la el pentru ca mergea pe 1150 (2.4 all).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu un link sa vaza ochiu'.

 

 

Corect.Asta e.Din pacate nu merge la 1100. Ma uitam la el pentru ca mergea pe 1150 (2.4 all).

 

 

sincer... merita 200 de eur o unealta care o folosesti de 2 ori pe an maxim? adica io nu is la nivelu ala financiar la care sa mi se merite...

 

cat despre traba cu cardasia... lucru impreunat ............................................. . daca am nevoie de ceva imi cumpar singur, ca sa nu apara

 

discutii gen de ce sta unealta la tine, la tine so stricat sa cumperi alta, azi am io nevoie de ea, stai ca si mie tot azi mi-o trebuie. ma rog, voi va stiti pe voi..

 

pana la urma ii exact acelasi lucru, dar rezultatele sunt reprezentate sub o alta forma, iti zice ca la prost pe un display sau sub forma de semnal care il interpretezi tu -

 

diferenta este de 200 euro, faceti voi calculul daca merita sau nu.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan, nu cred ca la 2.4 poti face treaba asta cu voltmetrul, am impresia ca semnalul e digital si codat deoarece citeste si parametri de functionareai motorului, nu doar codurile. In plus, e two-way, poti introduce date in calculator, cum ar fi cererea de stergere a memoriei erorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite acilea ce-ti propun : fa tu un tutorial cu imagini & shit pentru toata lumea si io-ti dau o lada de bere.

 

 

deci sper sa nu ma dezamagesti acuma...

pentru boxere ai ASTA si ASTA

 

documentatia ii scrisa si cu poze... atata ca ii in engleza, si nu cred ca asta ii o problema pentru niciunu din noi...

 

Dan, nu cred ca la 2.4 poti face treaba asta cu voltmetrul, am impresia ca semnalul e digital si codat deoarece citeste si parametri de functionareai motorului, nu doar codurile. In plus, e two-way, poti introduce date in calculator, cum ar fi cererea de stergere a memoriei erorilor.

 

Puteti linistiti sa dati reply acestui post si sa completati voi cu alte siteuri de documentatie, ideea ii sa fie toata la un loc!!!! adeca in acelasi post :drink:

 

 

Doamne-ti multam ca avem 2.2 ... huh, parca mi s-a luat o piatra de pe inima... :moto:

 

Btw, az noapte la 2 mi-am schimbat filtru de benzina, daca careva se aventureaza sa faca la fel, oricand pot sa il ajut cu sfaturi (ce stiu si io si am observat) daca are nevoie.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee mai buna ar fi sa facem un blog de wordpress numit "BMW Wisdom". In romana si/sau engleza. In care sa adunam toate tips&tricks de pe net si sa le punem si pe ale noastre. Nu neaparat tutoriale de "cum dai jos rezervorul", ci probleme cu care ne-am confruntat si cum le-am rezolvat. Chiar daca a fost vorba de service.

 

Noi, cu Ducatistii. BMW. Making mechanics out of riders since 1923 :drink:

 

BTW, Farnell, excesiv de prompti. Ieri am pus comanda pe la ora 16. Azi la 12 ma suna sa-mi spuna ca au o mica problema cu cardul. Intreb cand vin senzorii. Luni (ar fi venit de pe o zi pe alta daca era sa comand miercuri) :sick: Uitasem ca nu mai aveam bani pe card :moto:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee mai buna ar fi sa facem un blog de wordpress numit "BMW Wisdom".

 

Haidati,care inregistreaza blogul? Cum facem cu scrierea de articole/tutoriale? Limba nu cred ca va conta asa de mult. Haidati,haidati care-l incepe? Am deja cateva tutoriale de R1200C. Cine stie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,deci nu-mi place testerul asta. Insa daca zici ca pretul e pe undeva la 200 eur merita luat in 3-5 insi. Sa nu va bateti pe el insa :drink:

LE : aaaaa,stai asa,deci de persoana 200 eur! Pai nu merita,nu mai bine iti iei tu un GS-911? Si ti se rupe dup-aia?

@Dan_Cata : deci trebe sa-mi dai o lada de bere. Procedura se aplica la 1100 nu la 1150.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,deci nu-mi place testerul asta. Insa daca zici ca pretul e pe undeva la 200 eur merita luat in 3-5 insi. Sa nu va bateti pe el insa :drink:

@Dan_Cata : deci trebe sa-mi dai o lada de bere. Procedura se aplica la 1100 nu la 1150.

 

nenea nenea

este 2500 euro

si eu l.am testat pe moto

1. este in romana

2. are sitem exact ca cel de la bavaria

3. poti upgrada softul

etc etc

eu l.am pus pe moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lume lume

testerul minune

papa gem si caca prune

 

http://www.meteor.ro/info/toamna2007/infoT...ibox_mobile.pdf

 

 

observ ca scula costa 2.587,5 €... si ce are? Software IDC3 Light...

(AO) diagnoză generală, (A1) informații

electronice de bază, (A2) date mecanice Âşi

tehnice, (B1) serviciu clienți.

În versiunea Plus, suplimentar

 

cmon!!!!

 

  • diagnoza generala... eleimini lucrurile rand pe rand pana ajungi la failure;
  • informatii de baza - le stim deja, no 10x;
  • date mecanice si tehnice - cu totii avem manuale la mobre cu tot ce trebuie sa stim;
  • serviciu clienti - asta da! pentru asta chiar as da 2587 euro...

 

poate is io mult prea reticent, sau nu am inteles ceva... mi-a scapat ceva...

 

la o grupare de max 2 oameni m-as fii bagat, daca ar avea toate featurile din versiunea Plus.

 

nu vreau sa va descurajez, asociati-va si cumparati-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie :drink: Am luat bmwknowledge.wordpress.com. O sa-l customizez in cateva zile, o sa bag ceva continut si va rog cu PM-uri cu adrese de mail pentru a va da conturi.

 

 

propun ca toti care contribuie cu articole sa puna linkul blogului in semnatura, sa se stie de el, altfel ar fii munca toata in zadar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...