Dan Cata Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Agree cu semnatura.@uzunu : you have PM! io zic ca pana nu punem ceva pe el, nu are rost sa il lasam ca si semnatura; articolele documentate cu poze sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Pe scurt, trebuia sa ajung in zona Brasovului. Am luat mobra, aveam chef de plimbare. Nu conta ploaia. Plec din Bucale la un ritm bun pe DN1, umplu rezervorul la Barcanesti de la Lukoil si-i dau mai departe pe centura de Est. De ce e relevanta chestia asta? Pentru ca, intr-o depasire mai lunga, vreo 4 masini si un tir, am coborat a 3-a pe la 2500 rpm si m-am dus. Fix inaintea tirului, fix la 3000 rpm, gol de putere. M-a dat in nas atunci cand trebuia sa accelereze. Paruse sa se inece pentru un moment, dar si-a revenit. Nu fara putina adrenalina din partea mea. Continui drumul, incepe ploaia, temperatura normala in motor. Trec de Valenii de Munte, mai depasesc un tir si... gata. Atunci cand am revenit pe sensul meu, fix la 3000 rpm, motorul s-a taiat. Definitiv. Trag pe dreapta si incep sa ma scarpin in cap. In urmatoarele 4 ore, troleibuzul era bucatele. Tot ce am putut desface era pe jos. Am reglat valvele (a 3-a oara in 5 zile) desi nu era nevoie, am desfacut injectoarele, am verificat fiecare cablu de curent, fiecare siguranta, fiecare releu. Pornea, statea la 800rpm (relantiul e la 1150rpm) cateva secunde, apoi sucomba incet. Singurul lucru pe care l-am putut face a fost sa-i deconectez senzorul de acceleratie, iar mobra statea la 800rpm fara sa mai moara, insa imediat ce acceleram la 1000rpm, se oprea instant. Putea sa mearga in fiecare cilindru. Nu era afectata de intoarcerile ghidonului. Posibilele cauze la care am ajuns sunt: - injectoare partial infundate care nu dau un debit suficient de benzina (destul de putin probabil) - managementul injectiei dat peste cap (de ce? plauzibil, mai ales daca ma gandesc la faza cu senzorul de acceleratie, dar as vrea sa inteleg cauzele) - CDI ars (nu l-am gasit, dar nu pare tocmai greu de crezut) - cablajul senzorului Hall - determina semnalul aprinderii (se spune ca trebuie verificat la fiecare 60.000km. a mea are 65) - alte cauze legate de distributie, aprindere sau alimentare (alternatorul incarca, bujiile au scanteie, pompa de benzina pisa gaz) O sa ajunga pe mana unui mecanic, fara discutie. Dar, lasand la o parte ce i-as putea spune mecanicului, as vrea sa stiu ce i-as mai fi putut face daca eram la 10.000km de casa. For the record, traiasca prietenii motociclisti fotografi cu duba La Pitesti, la serviceul Advira Paneuro, este un tip Valentin Alexandru, care se pricepe f bine la diagnosticari auto si moto, mai ales la tot ce are sisteme Bosch. Daca esti interesat trec pe la el sa-i cer nr de tel. Astept un raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 La Pitesti, la serviceul Advira Paneuro, este un tip Valentin Alexandru, care se pricepe f bine la diagnosticari auto si moto, mai ales la tot ce are sisteme Bosch. Daca esti interesat trec pe la el sa-i cer nr de tel. Astept un raspuns! pai intreaba-l cat face o diagnosticare, sa stim orientativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 27, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2008 La Pitesti, la serviceul Advira Paneuro, este un tip Valentin Alexandru, care se pricepe f bine la diagnosticari auto si moto, mai ales la tot ce are sisteme Bosch. Daca esti interesat trec pe la el sa-i cer nr de tel. Astept un raspuns! N-ar fi o idee rea, insa mi-e teama ca nu pot ajunge pana acolo. In plus, as apela la el doar daca nu e vorba de senzorii Hall pe care urmeaza sa-i pun. Dar da, n-ar strica un numar de telefon. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorola Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 la wunderlich se gaseste "Gutmann Bike Macs Diagnosegerät" si costa 599 eur; F 650 alle Modelle F 800 alle Modelle G 650 X alle Modelle R 850 alle Modelle R 1100 alle Modelle R 1150 alle Modelle R 1200 alle Modelle K 1200 alle Modell am sapat mai departe si am gasit la gutmann o scula doar pentru moto: momacs50 eu comand una, va anunt cand vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 pai intreaba-l cat face o diagnosticare, sa stim orientativ Pt auto este 80 ron. Cred ca si pt moto e acelasi pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 reinvii topicul din 2 motive 1 ce avea de fapt bmw ul? si cum ai rezolvat si cat a costat? 2 am bagat si eu lukoil in bmw ul meu f 650 st 2000 si mergea ca dracu,nu statea la relanti la semafor,pe decelerari tindea sa moara,parca nu avea putere,smucea cateodata,credeam ca e ceva stricat de cand bag rompetrol efix zici ca e nou nout,merge super fain,pe cat de rotund si lin poate merge un monocilindru am si uitat de problemele anterioare sa credem ca bmw urile nu iubesc lukoilul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Ah, scuze ca n-am mai urmarit povestea. Problema a fost urmatoarea. R-urile de la /7 pana la 1150 folosesc un design prost pentru senzorii de aprindere, senzorii de efect hall. Acestia sunt pusi in fata blocului motor, in spatele fuliei care antreneaza cureaua alternatorului, prinsi in jurul arborelui cotit. Un loc fierbinte si expus intemperiilor. In timp firele care leaga senzorii de CDI se mananca, se oxideaza si, pana la urma, se scurtcircuiteaza. In general, la fiecare 60-80k km. Exact asta s-a intamplat la mine, probabil si fostului proprietar (el facuse in ultimul an 1500km). Se manifesta doar la caldura mare si la apa. Cum in ziua aceea ploua... Am rezolvat relativ simplu. Am comandat senzori noi de la Farnell (36E cu tot cu transport), am desfacut placa si a dus-o unui electrician pe care-l cunosc. A schimbat si firele (a pus de avion, foarte serios vorbesc) si am pus toata matzocaraia la loc. Vreau sa spun ca senzorii aia au stat vreo 2 minute in rau si n-au zis nici pas. Nu avea absolut nicio legatura cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Pana la urma unde se poate pune pe tester GS 1100? O sincronizare si ... etc ? Multumesc anticipat. Editat Iunie 3, 2009 de gergo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Poti sa incerci si in BV, ca au luat tester moto, dar nu stiu sigur daca merge si pe 1100. Restul operatiunilor se pot face cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Poti sa incerci si in BV, ca au luat tester moto, dar nu stiu sigur daca merge si pe 1100.Restul operatiunilor se pot face cu siguranta. Te referi la reprezentanta bmw de pe DN1? Iesirea din BV spre Bucuresti? Editat Iunie 3, 2009 de gergo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Da, la aia ma refer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Multumesc pentru informatie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.