Sari la conținut

Bucuresti Albac Bucuresti Sau Bucuresti Alexandropoli


ianachim
 Share

Postări Recomandate

E frumos drumul in sensul ca e de goneta . L-am facut si eu asta vara cu plecare din Constanta . Sa auzim de bine si sa ne povestiti cum a fost !

 

multam

 

goneta....................?

decat sa tot dau motorul pe cheia si apoi pe DN1

mai bine pe afara

 

TRASEU

BUCURESTI E 85

GIURGIU E 85

RUSE DR E 85

BJALA DR E 85

VELIKO TARNOVO STG E 85

GABROVO DR E 85

KAZANLAK E 85

STARA ZAGORA STG E 85

DIMITROVGRAD STG E 85

HARMANLI E 85

SVILENGRAD E 85

KASTANIES E 85

ORESTIADA E 85

SOUFLI E 85/90

ALEXANDROUPOLI

 

ALEXANDROUPOLI E 90

SOUFLI E 85/90

ORESTIADA E 85

KASTANIES E 85

SVILENGRAD E 85

TOPOLOVGRAD 55/76

ELHOVO 79

BOLIAROVO 79

SREDETS 79

BURGAS

POMORIE E87/9

NESEBAR E87/9

OBZOR E87/9

BYALA E87/9

VARNA E87/9

BALCHIK E87/9

KAVAMA E87/9

SHABLA E87/9

VAMA VECHE E87/9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam care o sa fie viteza de croaziera?

cum e cu radarele bulgaresti?

eu am fost de 2 ori drumul asta dar cu masina. cam 7, 8 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e superb drumu (ca peisaj si curbe) intre kazanlac si stara zagora. e un monument undeva sus pe munte la 1200m. sa faceti poze. eu am mers cu masina, noaptea si la dus si la intors. :laugh: . bafta, norocu' sa fie cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam care o sa fie viteza de croaziera?

cum e cu radarele bulgaresti?

eu am fost de 2 ori drumul asta dar cu masina. cam 7, 8 ore.

undeva la 120 140 sper

 

e superb drumu (ca peisaj si curbe) intre kazanlac si stara zagora. e un monument undeva sus pe munte la 1200m. sa faceti poze. eu am mers cu masina, noaptea si la dus si la intors. :laugh: . bafta, norocu' sa fie cu voi.

 

multam

da e super pe dealul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare grija la asfaltul bulgaresc si aderenta lui .

 

Distractie placuta!

 

 

MULTAM

am aflat personal

protectie motor dusa

geaca rupta

pantalon rupt

 

dureri in umar si picior

 

uite filmul

undeva pe la minutul 5.47

 

 

 

ps

pentru unii doar anumite portiuni din drum sunt frumoase

pentru unii doar unele lucruri sunt ok

 

pentru mine drumul tot e ok

 

 

 

 

 

 

 

sa nu uit

merci baietilor de companie

 

dar la intoarcere chiar "ma grabeam"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar ..... la intoarcere si Adi si-a dat seama de calitatea (alunecoasa) a coarosabilului. A scapat destul de OK ! A venit pana acasa cu scarita stanga in rucsac.

 

Cat despre excursie ... mi-a placut foarte tare ! As mai fi ramas o zi sa colind si imprejurimile, insa baietii se grabeau si nu puteam sa intarziem pana luni. De fapt nici nu era in plan sa stam pana luni, dar .....

Data viitoare o sa iau in calcul 3-4 zile sa stat acolo.

 

Un lucru e' cert ! Partenerii de drum trebuie sa se cunoasca foarte bine, altfel se ajunge la situatii penibil de infantile !

 

Raman totusi cu o amintire frumoasa despre o noapte in care mi-a fost sete de bere ........ si de ,,munara" (... sau cum dracu' se scrie ?!)

post-10224-1225713089_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix in momentul cazaturi se vede un ciot / bordura ce masa e . Nu cumva ai mers prea aproape de margine si a atins roata cumva chestia aia ?

Asfaltul pare super bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix in momentul cazaturi se vede un ciot / bordura ce masa e . Nu cumva ai mers prea aproape de margine si a atins roata cumva chestia aia ?

Asfaltul pare super bun.

 

Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos !

Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva !

post-10224-1225731672_thumb.jpg

post-10224-1225731680_thumb.jpg

post-10224-1225731689_thumb.jpg

post-10224-1225731700_thumb.jpg

post-10224-1225731713_thumb.jpg

post-10224-1225731749_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos !

Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva !

 

HI HI HI

am belit geaca si pantalonii

 

vezi ca ai poze la sectiunea de poze

 

AFUMATOAREO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, n-am reusit sa raspund mai repede. Fain drumul, dar si mai faini oamenii noi pe care i-am cunoscut (petrica si adi), sper sa ne mai vedem la cate un drum. Chiar mi-a facut placere. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos !

Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva !

 

E Bucurestiu plin de dare din astea de asfalt lustruit si nu se cade pe ele. Nu vad cu ce e aia mai speciala...incat sa dea jos ditai namila de 300kg + pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E Bucurestiu plin de dare din astea de asfalt lustruit si nu se cade pe ele. Nu vad cu ce e aia mai speciala...incat sa dea jos ditai namila de 300kg + pilot.

 

O fi Bucurestiu' plin de astfel de ,,poante pe asfalt", insa derapajul in spetza sa petrecut in anumite conditii, care in Bucuresti nu sunt indeplinite.

In primul rand, @ianachim a intrat destul de tare intr-o curba care daca initial a inceput larg, sa strans treptat. Ca sa ramai pe trasa, nu pastrezi o inclinatie constanta a motocicletei, ci ,,lucrezi la inclinatie" continuu pe parcusul curbei.

In al doilea rand conditiile meteo erau cat se poate de propice. La umbra vegetatiei din apropierea soselei, carosabilul avea variatii mari de temperatura. Unde batea soarele, asfaltul era cald, iar unde nu, era rece, asta si din cauza aerului rece de munte.

In al treilea rand umiditatea din aer, era destul de mare, asta facand ca pe suprafetele lucioase sa se lipeasca foarte usor un strat subtire de vapori de apa.

In al patrulea rand, am vazut unde calca cauciucul spate, dupa ce am ridicat motocicleta. Banda laterala a acestuia, se terminase si contactul cu asfaltul sa facut ,,pe un fir" de cauciuc de vre'o 3-4mm. Ce aderenta vrei sa ai pe o astfel de latime ? Probabil cu o guma de supersportiva (Michelin Pilot Power...de ex.), nu s'ar fi intamplat asta.

 

Cert este ca la ture din astea trebuie rulat mai cu prudenta daca se doreste a se ajunge (intreg) la destinatie.

Important este ca nu sa intamplat nimic tragic ! Din contrasens putea venii un TIR si @ianachim intra direct sub el ... cu tot cu motor ! Cosider ca a avut un noroc porcesc ! A scapat doar cu doua contuzii subtziri, echipamentul, vag, julit si o protectie de motor polizata. Putea fi mult mai rau !

 

cu bine ! :disappointed:

 

P.S. Cum am mai spus si altora ..... cand esti tata, cantaresti lucrurile altfel ! Intervine sentimentul de conservare, oricat de curajos, priceput, provocator, experimentat ai fi..... mergi mai prudent ! Nici un tata nu vrea sa strice planurile de viitor ale fiului sau ! ........ cel putin eu asa simt !

 

..... gata ! ... hai ca m-am dat la barfa ! :lol:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...