firefightersm Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Sunt posesorul unui suzuki gsxr 750 din '91 si am probleme cu pornirea cu el.Totul a mers bine pana nu l-am mai pornit catva timp.Apoi n-a mai vruts a porneasca, s-a inecat,a afumat bujiile, etc.L-am dus la un asa numit "mecanic" si a dat jos carb, le-a curatat, am schimbat bujiile(al 2 rand pt ca initial le schimbasem si eu) si am mers cu el 1 km, cat a fost rece motorul si apoi, s-a oprit si n-a mai vrut sa plece si bujiile nu mai dadeau scanteie normal, ci in interior sau foarte slaba.Care ar putea fi cauza???Sa fie cdi-ul sau bobinele de inductie??Care ar fi cauza ca nu mai stiu ce sa fac ca aici nu sunt service-uri si nu pot sa-l duc pe cine stie unde ca si asa am bagat o carutza de bani in el degaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Sunt posesorul unui suzuki gsxr 750 din '91 si am probleme cu pornirea cu el.Totul a mers bine pana nu l-am mai pornit catva timp.Apoi n-a mai vruts a porneasca, s-a inecat,a afumat bujiile, etc.L-am dus la un asa numit "mecanic" si a dat jos carb, le-a curatat, am schimbat bujiile(al 2 rand pt ca initial le schimbasem si eu) si am mers cu el 1 km, cat a fost rece motorul si apoi, s-a oprit si n-a mai vrut sa plece si bujiile nu mai dadeau scanteie normal, ci in interior sau foarte slaba.Care ar putea fi cauza???Sa fie cdi-ul sau bobinele de inductie??Care ar fi cauza ca nu mai stiu ce sa fac ca aici nu sunt service-uri si nu pot sa-l duc pe cine stie unde ca si asa am bagat o carutza de bani in el degaba. pai daca e cum zici tu nu e devina "mecanicul" ci calitatea bujiilor. am avut aceleasi probleme cu unele bujii cumparate recent, le-am schimbat si totul merge bine. vezi sa fie bujiile care sunt indicate pentru motorul pe care-l ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) pai daca e cum zici tu nu e devina "mecanicul" ci calitatea bujiilor. am avut aceleasi probleme cu unele bujii cumparate recent, le-am schimbat si totul merge bine. vezi sa fie bujiile care sunt indicate pentru motorul pe care-l ai. pai am schimbat eu un set de bujii noi...NGK CR10EK...asta e modelul ce apare in cartea lui, apoi a schimbat el un set, de la alt magazin, acelasi model si tot asa a patit....si apoi a pus de pe un alt motor, defect un set de bujii la mana a doua si tot cam asa face....deasta e clar ca nu e de la bujii, ca cel putin alea second pe celalalt motor au mers super bine..... Asadar, revin la intrebarea....ce ar putea fi in afara de bujii...cdi-ul, bobinele de inductie...ca initial, cu bujii bune...merge pana se incalzeste motorul, apoi....pauza, intrerup, apoi se opreste si nu mai porneste, desi, tendinta de a porni exista dar fara finalizare....ce e de facut?? ps. cand am zis de "mecanic" m-am referit la faptul ca nu a fost capabil sa-si dea seama ce are, presupunand ca stie meserie, deaia se da mecanic, nu? Editat Octombrie 30, 2008 de firefightersm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Poate fi carburatia (prea bogat) din mai multe posibile cauze (nivel prea mare datorat cuielor poantou uzate sau a garniturii scaunelor , diafragma robinetului automat fisurata deci benzina pe furtunul vacuum ce comunica cu galeria adm -in acest caz ineaca un anume cilindru, filtru aer extrem colmatat, si mai pot fi multe altele) Ar fi indicata masurarea compresiei Mult mai putin probabil sa fie cauze electrice .Orice ar fi un mecanic profesionist poate depista usor problema cu instrumentele si metodologia adecvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 Poate fi carburatia (prea bogat) din mai multe posibile cauze (nivel prea mare datorat cuielor poantou uzate sau a garniturii scaunelor , diafragma robinetului automat fisurata deci benzina pe furtunul vacuum ce comunica cu galeria adm -in acest caz ineaca un anume cilindru, filtru aer extrem colmatat, si mai pot fi multe altele)Ar fi indicata masurarea compresiei Mult mai putin probabil sa fie cauze electrice .Orice ar fi un mecanic profesionist poate depista usor problema cu instrumentele si metodologia adecvata am un prieten care e foarte bun la motoare si a desfacut carb si le curatat si intredevar cuiele sunt putin uzate, dar nu foarte tare, apoi le-a reglat si sincronizat, deci de acolo sunt slabe sanse sa existe probleme. Si totusi..ma intreb eu atunci...de ce dupa ce a curata carb si le-a pus sus si am psu bujii noi a mers pana s-a incalzit si apoi s-a oprit si nu mai porneste, doar are tendinte dar fara reusita??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 am un prieten care e foarte bun la motoare si a desfacut carb si le curatat si intredevar cuiele sunt putin uzate, dar nu foarte tare, apoi le-a reglat si sincronizat, deci de acolo sunt slabe sanse sa existe probleme.Si totusi..ma intreb eu atunci...de ce dupa ce a curata carb si le-a pus sus si am psu bujii noi a mers pana s-a incalzit si apoi s-a oprit si nu mai porneste, doar are tendinte dar fara reusita??? O intrebare : dupa ce se opreste, cand incerci sa o pornesti, motorul se " invarte" normal sau mai greoi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 O intrebare : dupa ce se opreste, cand incerci sa o pornesti, motorul se " invarte" normal sau mai greoi ? SE INVARTE NORMAL...APROAPE CA DA SA PORNEASCA DAR NU O FACE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 salut! este foarte posibil sa fie debitata , incearca totusi sa mai faci un reglaj de nivel al carburilor, inneaca , logic ca atunci ti-a mers 1 km si apoi a murit de tot, pt ca s-a inecat(nu ca ar fi calda ,intr-un km cat se poate incalzi?, temperatura optima de functionare ar fi pe undeva la 90 de grade) iar daca bujiile sunt negre si nu mai au scanteie buna , de acolo si incercarea de a pornii. Sfatul meu e sa scoti bujiile sa le cureti putin si lasi motorul 20-30 de min cu bujiile scoase sa se evapore benzina si gazele din camera de ardere , apoi pune bujiile si incearca sa o pernesti fara soc sau acceleratie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Dupa ce zici ca ai pus bujiile noi si ai mers doar 1 km si apoi s-a oprit si nu mai porneste, ai mai desfacut bujiile? Ce fel arata? Toate arata la fel? Daca-s negre cu multa funingine e clar semn ca ai un amestec f bogat de reuseste sa-ti termine bujiile in doar cateva minute. Cand merge scoate fum? Daca da ce culoare? Daca ai amestecul f bogat asta poate veni din doua cauze: ori din carburatoare ori de la filtrul de aer superinfundat.... Nivelul in camera de nivel constant a carburatoarelor a fost verificat? Ca sa elimini o cauza posibila ia o bujie din cele care nu mai dau scanteie calumea la tine si incearca pe un alt motor/masina sa vezi daca dau scanteie. Daca pe alt motor functioneaza e posibil sa fie o problema electrica, bobine sau cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 Dupa ce zici ca ai pus bujiile noi si ai mers doar 1 km si apoi s-a oprit si nu mai porneste, ai mai desfacut bujiile? Ce fel arata? Toate arata la fel?Daca-s negre cu multa funingine e clar semn ca ai un amestec f bogat de reuseste sa-ti termine bujiile in doar cateva minute. Cand merge scoate fum? Daca da ce culoare? Daca ai amestecul f bogat asta poate veni din doua cauze: ori din carburatoare ori de la filtrul de aer superinfundat.... Nivelul in camera de nivel constant a carburatoarelor a fost verificat? Ca sa elimini o cauza posibila ia o bujie din cele care nu mai dau scanteie calumea la tine si incearca pe un alt motor/masina sa vezi daca dau scanteie. Daca pe alt motor functioneaza e posibil sa fie o problema electrica, bobine sau cdi. Am schimbat o gramada de bujii, carb sunt ok, reglate, sincronizate, curatate...problema e ca am dat o tura cu el dupa ce am facut toate astea si a mers perfect, apoi la a 2 au inceput problemele, la a 3-a abia mai mergea si apoi gata...s-a oprit si n-a mai pornit. Am observat ca la bujiile 1-4 scanteia era slaba si deasta ma zis ca ar fi dein bobina de inductie si nu din cdi...ca daca ar fi ala cauza...nu ar mai fi pornit de la inceput, zic eu, nu credeti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Am schimbat o gramada de bujii, carb sunt ok, reglate, sincronizate, curatate...problema e ca am dat o tura cu el dupa ce am facut toate astea si a mers perfect, apoi la a 2 au inceput problemele, la a 3-a abia mai mergea si apoi gata...s-a oprit si n-a mai pornit. Am observat ca la bujiile 1-4 scanteia era slaba si deasta ma zis ca ar fi dein bobina de inductie si nu din cdi...ca daca ar fi ala cauza...nu ar mai fi pornit de la inceput, zic eu, nu credeti??? io cred ca daca banuiesti ceva sa te apuci si sa masori, apoi daca nu stii ce reprezinta valorile ne zici noua si discutam; deci masoara rezistenta bobinei de inductie. Editat Octombrie 31, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Am schimbat o gramada de bujii, carb sunt ok, reglate, sincronizate, curatate...problema e ca am dat o tura cu el dupa ce am facut toate astea si a mers perfect, apoi la a 2 au inceput problemele, la a 3-a abia mai mergea si apoi gata...s-a oprit si n-a mai pornit. Am observat ca la bujiile 1-4 scanteia era slaba si deasta ma zis ca ar fi dein bobina de inductie si nu din cdi...ca daca ar fi ala cauza...nu ar mai fi pornit de la inceput, zic eu, nu credeti??? Tot n-ai zis cum arata bujiile atunci cand nu mai merge......, arata toate la fel? Daca ai doar o bobina defecta si cealalta merge ok, tot ar trebui sa mearga motocicleta macar in 2 cil. Sa se defecteze amandoua bobinele simultan e f. improbabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolly_100 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Eu am fost ultimul care sa uitat la moto ala !!! am curatat carburatoarele, rezervorul e drept e putin murdar, are ceva uzura la cuie, sincronizarea pare ok !!! Problema e, zic eu din bobina de inductie !!! Am pornit moto, a mers foarte bine si stiu ce inseamna foarte bine, pt ca am si eu un gixxer de 750. Am verificat scanteia inainte sa il pornim pe 1 si 4 dadea slab, dar a mers bine o tura, pe urma a mers mai rau pe urma si mai rau si dupa asta a "murit" . am verificat cu alta bujie si pe 4 nu mai dadea aproape de loc ... cand si cand, deci eu zic ca e bobina !!! daca voi ziceti alt ceva, puteti sa mergeti sa il reparati . si inca ceva, MESERIASUL care a curatat carburatoarele, pot zice ca defapt le`a infundat, era numai vaselina in paharelele de la carb si in jiglere!!! Nu stiu de ce. Daca puteti ajuta cu o bobina, ar fi super !!! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 (editat) Eu am fost ultimul care sa uitat la moto ala !!! am curatat carburatoarele, rezervorul e drept e putin murdar, are ceva uzura la cuie, sincronizarea pare ok !!! Problema e, zic eu din bobina de inductie !!! Am pornit moto, a mers foarte bine si stiu ce inseamna foarte bine, pt ca am si eu un gixxer de 750. Am verificat scanteia inainte sa il pornim pe 1 si 4 dadea slab, dar a mers bine o tura, pe urma a mers mai rau pe urma si mai rau si dupa asta a "murit" . am verificat cu alta bujie si pe 4 nu mai dadea aproape de loc ... cand si cand, deci eu zic ca e bobina !!! daca voi ziceti alt ceva, puteti sa mergeti sa il reparati . si inca ceva, MESERIASUL care a curatat carburatoarele, pot zice ca defapt le`a infundat, era numai vaselina in paharelele de la carb si in jiglere!!! Nu stiu de ce. Daca puteti ajuta cu o bobina, ar fi super !!! bafta Agree, bobina.. Editat Noiembrie 2, 2008 de atze3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.