Sari la conținut

Bandit 1250s?


free fly
 Share

Postări Recomandate

iar te-ai razgandit ma???? :(

 

PS mare si frumos ... cu ce vrei sa compensezi? :lol:

 

 

vreau sa compensez cu p..la. multumit de rspuns?;de ce ma oftici si tu? :( )

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa compensez cu p..la. multumit de rspuns?;de ce ma oftici si tu? :( )

 

 

Cum sa compensezi mah cu ce n'ai ?!...

 

 

Am mers cu a lu' Prox. Nu mi'a placut. Recunosc, motor nou, cuplu incredibil insa bicicleta de scuter, fara nici o valenta sportiva... absolut NICI UNA!

 

Ride Safe!

 

P.S. By the way... Suzuki sucks!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei un motor nou...ieftin (ma rog :) ) puternic ....mare si frumos...

 

 

suzuki bandit 1250 s pare cea mai buna oferta.

 

care a cumparat asa ceva cum e?

Cum cine te convinge-cineva priceput care are unul de vanzare. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: ce ma distrati mai baieti...motor de turatie lol,bicicleta...

 

Are cuplu de jos si la plecarile de la semafor lasi in urma multe SS-uri ...nu incerc sa te conving sa-ti iei ca nu ai dat detali cu ce anume iti doresti de la mobra asta...

pozitia pe ea e super(in nici un caz de enduro) e o mobra pt touring si pe viraje daca te inveti cu ea iaras o sa vezi cum raman in urma multi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca este o mobra excelenta....eu chiar am vrut sa o iau, numai ca ce m-a determinat sa nu o fac a fost cutia schimbata (practic noua) fata de b12. am ales un motor cu traditie, care e cam acelasi lucru cu ce iti doresti tu, un pic mai clasic, dar cu valente la fel de sportive.

 

bafta multa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozitie de enduro dar nu e enduro...motor de turatii dar sasiu de rahat...nu vad ce m-ar atrage la mobra asta...

 

Da, e f de turatii motorul. Sub 10 mii nu misca nimic. Il alearga pe ala de R6 de ia transpiratia. Iar pozitia e de enduro, daca o compari cu cea schingiuita de pe plastifiatele colorate RR. Sasiul e la masina. La motorete e de obicei cadru si te asigur ca nu-i chiar asa de de cakat. :laugh:

 

Cum sa compensezi mah cu ce n'ai ?!...

 

 

Am mers cu a lu' Prox. Nu mi'a placut. Recunosc, motor nou, cuplu incredibil insa bicicleta de scuter, fara nici o valenta sportiva... absolut NICI UNA!

 

Ride Safe!

 

P.S. By the way... Suzuki sucks!!!

 

Iata o parere avizata. :laugh: Bai nene, am omis eu sau omul a specificat ca ar dori sa fuga dupa FZR-uri pe ciruit cu motoreta asta? La fel de bine puteai spune ca are valente touring superbe si ca nu are confort de caruta cu roti de lemn placate cu platbanda, ca superbikeurile de bulevard. Mie imi place sa ma dau tare, dar cu nakeduri si recunosc ca ma intereseaza valentele sportive insa de cand aceste sunt din oficiu primul criteriu la o motoreta, mai ales un allrounder? :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e f de turatii motorul. Sub 10 mii nu misca nimic. Il alearga pe ala de R6 de ia transpiratia. Iar pozitia e de enduro, daca o compari cu cea schingiuita de pe plastifiatele colorate RR. Sasiul e la masina. La motorete e de obicei cadru si te asigur ca nu-i chiar asa de de cakat. :laugh:

fiecare isi spune parerea...tu o dai in ironii ieftine...adic...pe scurt...te caci pe tine...

eu am calarit o mobra dasta... naspa...parerea mea...u?

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare isi spune parerea...tu o dai in ironii ieftine...adic...pe scurt...te caci pe tine...

eu am calarit o mobra dasta... naspa...parerea mea...u?

 

N-ai cum sa n-o dai in ironii ieftine cand vezi pareri atat de avizate, argumentate si obiective. Eu nu-am dat cu 12,5ul dar m-am dat cu vreo 5-6 bucati B12 din primele 2 generatii si tind sa cred ca nu au regresat prea mult astia cu ochii de constipati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai cum sa n-o dai in ironii ieftine cand vezi pareri atat de avizate, argumentate si obiective. Eu nu-am dat cu 12,5ul dar m-am dat cu vreo 5-6 bucati B12 din primele 2 generatii si tind sa cred ca nu au regresat prea mult astia cu ochii de constipati.

 

esti fan bandit...esti in al 9-lea cer cind calaresti o astfel de mobra...asta nu inseamna ca toti iti vor impartasi parerile...si...repet...era doar parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti fan bandit...esti in al 9-lea cer cind calaresti o astfel de mobra...asta nu inseamna ca toti iti vor impartasi parerile...si...repet...era doar parerea mea...

 

Damn! M-ai deconspirat. Acum toata umea stie ca-mi plac Banditii. :lol: Sunt in al noualea cer cand calaresc orice mobra si in al 10-lea cand sunt pe un Bandit. E clar sa toti suntem subiectivi si avem gusturi diferite, din fericire. Fiecare isi poate expune parerea personala, nu am contestat asta. Si eu m-am mai luat la tranta cu cate un posesor sau altu de alte moto si cand i-am zis ca mobra lui mi se pare de kakat i-am dat si argumentele mele (exagerez de drau' expunerii). Cand ii zici insa din scurt 'e naspa' (fara sa ma refer la tine sau la o persoana anume), vii cu un aer de superioritate aroganta si/sau superficialitate care nu-i simpatica care te animeaza la ironii. Cel putin asa e la mine. :lol:

 

Si ca sa fiu putin si ontopic: @ free_fly: Daca vrei sa sacrifici putin cuplu pt power mai mult si acceleratii mai bune si o greutate mai redusa fara sa renunti la designul 12,5ului (in afara de un bloc motor mult mai fain decat cel racit pe apa)... te indemn catre B12 2006, ultimul racit oldschool. :disappointed:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe principiul "mi s-a pus pata" si gata, nu stau f mult sa ma gandesc....dat acum, vreau rau de tot sa-mi iau motor nou nout, la tipla; si am sa fac leasing, asa ca tb sa aleg ceva ce tb sa iubesc 3 ani cel putin....

 

mai jos sunt zece "cerinte" sau ce vreau eu de la o mobra:

 

1.ceva> 1000cc, >100hp;

 

2. sa fuga >200km/h ( adica sa pot face un drum de 300km cu o viteza constanta de 200km/h, fara sa omor mobra sau eu sa cobor anchilozat );

 

3.sa pot plimba nevasta fara sa o chinui;

 

4.sa pot cara cu ea:cort, ceaun de mamaliga, 10-15 beri etc.

 

5.turele pe serpentine sa fie o reala placere ...sunt fan cheia (anu asta din pacate n-am reusit decat doua ture)

 

6.>90% din km care'i va hali mobra v-or fi pe drum drept, din pacate prin c-ta nu's prea multe curbe.

in oras merg max 10% din total km

 

7.neked nu.....naspa..am mers cu hornet si er6n, dupa mine e mare prostie sa ai 100hp si sa nu poti merge >160km/h ca te sufla vantu' , daca fac o comparatie ca si confort la viteze mari , pe gsx750f la 200km/h e ca la hornet la 140km/h

 

8.sport nu...am mers un pic cu r1, fzr1000. sunt facute daca stai la munte, pe langa o sosea fff buna si virajata,sau daca cumperi sa mergi numai in week la plimbare fara pasager si fara bagaje voluminoase.

 

9.enduro nu....ca-ti fac masinile flashu-ri si nu suport tb asta

 

10. nu vreau sa dau 12.000euro pe o busa sau zzr1400 e prea mult pt mine

 

Bandit-ul s de 1250 pare cea mai buna oferta, eu cred ca indeplineste toate cele 10 "conditii"

 

acum o mobra noua e o mobra noua, cu toate ca daca stii sa alegi gasesti o busa, un xx, sau un zzr sh dar care sa duca cel putin 50.000km fara nici cea mai mica pb.....

...oare sa renunt la ideaa de nou si sa-mi iau o busa sh? ..si sa renunt la ideea de leasig si sa trang bani la ciorap pt o busa sh!

da ..asa am sa fac ...eu unu nu-mi permit sa cumpar motor nou.... :disappointed:

ms de atentie ..sh scrie pe mine!

 

 

ms de atentie

bafta la evribadi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe principiul "mi s-a pus pata" si gata, nu stau f mult sa ma gandesc....dat acum, vreau rau de tot sa-mi iau motor nou nout, la tipla; si am sa fac leasing, asa ca tb sa aleg ceva ce tb sa iubesc 3 ani cel putin....

 

mai jos sunt zece "cerinte" sau ce vreau eu de la o mobra:

 

1.ceva> 1000cc, >100hp;

 

2. sa fuga >200km/h ( adica sa pot face un drum de 300km cu o viteza constanta de 200km/h, fara sa omor mobra sau eu sa cobor anchilozat );

 

3.sa pot plimba nevasta fara sa o chinui;

 

4.sa pot cara cu ea:cort, ceaun de mamaliga, 10-15 beri etc.

 

5.turele pe serpentine sa fie o reala placere ...sunt fan cheia (anu asta din pacate n-am reusit decat doua ture)

 

6.>90% din km care'i va hali mobra v-or fi pe drum drept, din pacate prin c-ta nu's prea multe curbe.

in oras merg max 10% din total km

 

7.neked nu.....naspa..am mers cu hornet si er6n, dupa mine e mare prostie sa ai 100hp si sa nu poti merge >160km/h ca te sufla vantu' , daca fac o comparatie ca si confort la viteze mari , pe gsx750f la 200km/h e ca la hornet la 140km/h

 

8.sport nu...am mers un pic cu r1, fzr1000. sunt facute daca stai la munte, pe langa o sosea fff buna si virajata,sau daca cumperi sa mergi numai in week la plimbare fara pasager si fara bagaje voluminoase.

 

9.enduro nu....ca-ti fac masinile flashu-ri si nu suport tb asta

 

10. nu vreau sa dau 12.000euro pe o busa sau zzr1400 e prea mult pt mine

 

Bandit-ul s de 1250 pare cea mai buna oferta, eu cred ca indeplineste toate cele 10 "conditii"

 

acum o mobra noua e o mobra noua, cu toate ca daca stii sa alegi gasesti o busa, un xx, sau un zzr sh dar care sa duca cel putin 50.000km fara nici cea mai mica pb.....

...oare sa renunt la ideaa de nou si sa-mi iau o busa sh? ..si sa renunt la ideea de leasig si sa trang bani la ciorap pt o busa sh!

da ..asa am sa fac ...eu unu nu-mi permit sa cumpar motor nou.... ;)

ms de atentie ..sh scrie pe mine!

 

 

ms de atentie

bafta la evribadi

 

 

salut....2 aspecte :

 

1)la punctu 7 gresesti mult cand spui ca nu ai ce sa faci cu 100 CP pe un naked :P....de ce toata lumea cand vede puterea, face referire in primul rand la top speed? :rolleyes: Puterea aia foloseste si la altceva

 

2) gasesti busa nou nouta, dar din 2007 la pret frumos ;)

 

Damn! M-ai deconspirat. Acum toata umea stie ca-mi plac Banditii. :lool: Sunt in al noualea cer cand calaresc orice mobra si in al 10-lea cand sunt pe un Bandit. E clar sa toti suntem subiectivi si avem gusturi diferite, din fericire. Fiecare isi poate expune parerea personala, nu am contestat asta. Si eu m-am mai luat la tranta cu cate un posesor sau altu de alte moto si cand i-am zis ca mobra lui mi se pare de kakat i-am dat si argumentele mele (exagerez de drau' expunerii). Cand ii zici insa din scurt 'e naspa' (fara sa ma refer la tine sau la o persoana anume), vii cu un aer de superioritate aroganta si/sau superficialitate care nu-i simpatica care te animeaza la ironii. Cel putin asa e la mine.

Si ca sa fiu putin si ontopic: @ free_fly: Daca vrei sa sacrifici putin cuplu pt power mai mult si acceleratii mai bune si o greutate mai redusa fara sa renunti la designul 12,5ului (in afara de un bloc motor mult mai fain decat cel racit pe apa)... te indemn catre B12 2006, ultimul racit oldschool.

 

:nono:

la primul alineat ii dau mare dreptate...."e naspa...dar NU STIU de ce am zis asta"...(da, e adevarat...unii nu sunt in stare sa isi argumenteze o parere si dau cu mucii in fasole...fara intentie )

 

la al doilea alineat iar ii dau dreptate...el cunoaste mult mai bine aspectele, dar unu din motivele care pe mine m-au determinat sa nu imi iau B12,5, a fost cutia de viteze noua si practic intreg blocul motor. Am preferat sa imi iau ceva cu traditie si asa am ajuns sa imi iau alta mobra decat B12,5. Motivul pentru care nu mi-am luat un B12 nou nout (2006 ultima generatie racita oldschool - NEO care parerea mea este ca arata bestial), a fost faptul ca am vrut model 2008 pe langa termenul de nou in tipla

 

bafta in alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg pe principiul "mi s-a pus pata" si gata, nu stau f mult sa ma gandesc....dat acum, vreau rau de tot sa-mi iau motor nou nout, la tipla; si am sa fac leasing, asa ca tb sa aleg ceva ce tb sa iubesc 3 ani cel putin....

 

mai jos sunt zece "cerinte" sau ce vreau eu de la o mobra:

 

1.ceva> 1000cc, >100hp;

 

2. sa fuga >200km/h ( adica sa pot face un drum de 300km cu o viteza constanta de 200km/h, fara sa omor mobra sau eu sa cobor anchilozat );

 

3.sa pot plimba nevasta fara sa o chinui;

 

4.sa pot cara cu ea:cort, ceaun de mamaliga, 10-15 beri etc.

 

5.turele pe serpentine sa fie o reala placere ...sunt fan cheia (anu asta din pacate n-am reusit decat doua ture)

 

6.>90% din km care'i va hali mobra v-or fi pe drum drept, din pacate prin c-ta nu's prea multe curbe.

in oras merg max 10% din total km

 

7.neked nu.....naspa..am mers cu hornet si er6n, dupa mine e mare prostie sa ai 100hp si sa nu poti merge >160km/h ca te sufla vantu' , daca fac o comparatie ca si confort la viteze mari , pe gsx750f la 200km/h e ca la hornet la 140km/h

 

8.sport nu...am mers un pic cu r1, fzr1000. sunt facute daca stai la munte, pe langa o sosea fff buna si virajata,sau daca cumperi sa mergi numai in week la plimbare fara pasager si fara bagaje voluminoase.

 

9.enduro nu....ca-ti fac masinile flashu-ri si nu suport tb asta

 

10. nu vreau sa dau 12.000euro pe o busa sau zzr1400 e prea mult pt mine

 

Bandit-ul s de 1250 pare cea mai buna oferta, eu cred ca indeplineste toate cele 10 "conditii"

 

acum o mobra noua e o mobra noua, cu toate ca daca stii sa alegi gasesti o busa, un xx, sau un zzr sh dar care sa duca cel putin 50.000km fara nici cea mai mica pb.....

...oare sa renunt la ideaa de nou si sa-mi iau o busa sh? ..si sa renunt la ideea de leasig si sa trang bani la ciorap pt o busa sh!

da ..asa am sa fac ...eu unu nu-mi permit sa cumpar motor nou.... :drink:

ms de atentie ..sh scrie pe mine!

 

 

ms de atentie

bafta la evribadi

 

Varianta 2005 : 2005-Yamaha-FZ1a.jpg

Varianta 2006 : FZ1S.jpg

 

Cred ca indeplineste cu brio toate conditiile tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt, ca la 4600 de ture esti la 160,pt. ca esti satul sa mirosi asfaltu si sa vezi doar liniile de marcaj ca la ss,ca poti sa vezi peste masinile din fata fara sa urci pe capota lor,iar daca bagi capu la cutie lejer 200+,eu fiind posesor de s,casco 240 ron lunar iar daca vrei carene sparesuzuki.hu si sa recunoastem daca iti permiti unul esti la varsta cand nu vrei sa r.i.p. ca nu esti de aruncat in sant :drink: ,iar partea cu calatoriile si garantie daca vrei sa faci europa conteaza in rest daca iti permiti ia si abs sa nu iti para rau mai tarziu si zimi si mie cum e ,ca eu am sarit peste optiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta 2005 : 2005-Yamaha-FZ1a.jpg

Varianta 2006 : FZ1S.jpg

 

Cred ca indeplineste cu brio toate conditiile tale

 

Varianta 2005 indeplineste sigur si fuge bine daca ai chef sa te bata vantul la 220+

 

Lucratura clar mai buna ca la suzi (normal - si alt pret noua)

 

Bafta la cumparaturi - au m-as uita mai atent prin curte pe la Yama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...