bn13hor Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 salutari am o intrebare poate sa fie cdi-ul defect si sa aiba scanteie buna dar nu l-a timp multumesc haideti va rog un pic de ajutor am luat un xtz 750 si nu il pot porni scanteie are bujii noi benzina i-am dat prin cadere NU PORNESTE fostul propietar m-ie prieten si jura ca a pornit inainte de a o abandona va multumesc anicipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Pai cum incerci sa o pornesti? Dai la automat si nu vrea? Electromotorul invarte destul de energic? Bujiile se umezesc vreun pic dupa ce incerci sa pornesti? Carburatoarele le-ai curatat? Macar sa scurgi restul de benzina veche din camera de nivel. Da mai multe detalii, ca de aia nu-ti raspunde nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 2, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2008 carburile doar le-am golit de invartit invarte bine cu cateva exceptii cand da rateuri si da cumva inapoi (ca si simtomele de avans mare) am cateva nelamuriri cu pompa de benzina carcasa la cdi nu o are dar scanteie are buna bujiile nu le uda ci doar le inegreste da rateuri puternice o date mi-a si luat-o cateva secunde sa se fi afectat cdi de la accident ma gandesc ca nu ar avea schinteie de loc nu??????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Da, nu ar avea scanteie deloc. Cum pornesti, cu soc, fara soc? Ai verificat si stii ca este reglat cum trebuie surubul de relanti la carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Da, nu ar avea scanteie deloc. Cum pornesti, cu soc, fara soc? Ai verificat si stii ca este reglat cum trebuie surubul de relanti la carburi? St-ul are ceva probleme la tuburile emulsoare...eu le-am gasit, nu ovalizate ci ALEZATE. Acestea se uzeaza si fac mari probleme. Refaute carburatoarele(membrane, garnituri, cuie, ace de dozaj si apoi reglate) si o sa ai o viata mult mai usoara si un motor mai studentesc la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 St-ul are ceva probleme la tuburile emulsoare...eu le-am gasit, nu ovalizate ci ALEZATE. Acestea se uzeaza si fac mari probleme. Refaute carburatoarele(membrane, garnituri, cuie, ace de dozaj si apoi reglate) si o sa ai o viata mult mai usoara si un motor mai studentesc la consum. adik ce simptome avea? consuma mult, afuma bujiile? si explica cum ai gasit tuburile emulsoare alezate? cum ai rezolvat problema asta? ai schimbat tuburile? da-mi pe pm adresa de mess sa ma lamuresti mai mult, am niste intrebari de pus legate de niste carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 2, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2008 stiti cumva o metoda cum pot verifica momentul scantei la acest motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 stiti cumva o metoda cum pot verifica momentul scantei la acest motor? Din cate stiu la majoritatea japonezelor acest moment e fix, avansul este elctronic, dat de CDI. Nu ai ce sa reglezi, exista o bobina pick-up care este montata fix si-atat. Nu cred ca asta este problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 adik ce simptome avea?consuma mult, afuma bujiile? si explica cum ai gasit tuburile emulsoare alezate? cum ai rezolvat problema asta? ai schimbat tuburile? da-mi pe pm adresa de mess sa ma lamuresti mai mult, am niste intrebari de pus legate de niste carburatoare. schimbat: tuburi emulsoare, membrane de vacum, cuie, o-ring-uri si garnituri manca 7% indiferent de regim .....dupa, mi-a scos minimul de 4.5 cu pasagera si bagaj mers intr-a 5 cat s-a pe serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 schimbat: tuburi emulsoare, membrane de vacum, cuie, o-ring-uri si garniturimanca 7% indiferent de regim .....dupa, mi-a scos minimul de 4.5 cu pasagera si bagaj mers intr-a 5 cat s-a pe serpentine La el aici nu e problema de carburatoare ... e problema de scanteie. Chiar daca scanteia este prezenta si este buna ea nu este data la momentul potrivit, de asta apar si rateurile. Probeaza cu alt TCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 eu ma gandesc asa....daca are scanteie si nu uda bujiile daor sunt negre asta inseamana ca nu se alimenteaza. partea cu rateurile le da din distributie daca nu e pusa la punct.fiind sarita de la punct de aici rateurile si cred k de aceea nici nu se alimenteaza cum trebuie fiind distributia dereglata nu mai trage benzina cum trebuie si deaia da rateu si nici nu porneste....asta cred eu daca are scanteie.acum daca am spus prosti va rog sa ma scuzati.poate fi si distributia o cauza pentru simtomele astea(rateuri si alimentare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 fostul proprietar (prieten ) se jura ca a pornit-o nde vreo doua ori dupa ccident ma gandesc ca sarita de la punc distributia nu are cum sa fie sarita dar in ultima instanta am sa o verific adevarul e ca cateodata imi sufla inapoi in carburatoare dar am pus-o pe seama ca da sa o ea si intoarce inapoi va rog sa scuzati ca sriu decalat dar daca criu m-ai mult mi se blocheaza calc totusi va rog sa ma ajutati pt ca situatia ma depaseste cu toate ca sunt mecanic auto cu o oarecare experienta in spate (in masini) asta-i motorul acum l-am luat si vreau sa il fac e prima mea japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) stiu pe cineva care te-ar fi putut ajuta cu siguranta. userul bogdanawo dar este banat pe 10 ani. intre timp.....am aflat unde il puteti gasi. Asistenta tehnica 24/24 , 7/7. http://2roti.myforum.ro/index.php . Editat Noiembrie 3, 2008 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 manuale http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 manuale http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Cartea service o are Distributia nu avea cum sa se deregleze .... toata treaba e din aprindere ... senzorul a fost verificat si e ok si acum a ramas tci-ul ca semn de intrebare ... daca era din carburatoare pana la urma pornea ea cumva ... mai inecat, mai cu fum, mai cu rateuri ... dar pornea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 daca iti da inapoi pe carburatoare sigur e distributia sarita paote si din socul de la acident si oprirea aia brusca....sau ar mai fi o varianta sa nu inchida supapele de admisie si da inapoi pe ele(asta am aptit eu nu inchidea o supapa) acum verifica sigur daca da inapoi pe carburator si daca da asta e ori distributia ori o supapa face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.