bach Postat August 5, 2009 Autor Share Postat August 5, 2009 Adică schimbi nick-ul în "ciclo-bach" ? Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 ms de link(l-am primit si de la cristi57) ...azi e zi de sarbatoare, nipru imi ofera numai satisfactii. Dupa cum bine stiti un necaz nu vine niciodata singur asa ca am reusit sa rup si inelul de otel ce inveleste cupla de cauciuc a cardanului ( am dedus logic ca a fost fisurat initial, si fortand mai mult decat de obicei, acum cu atasul montat, a cedat piesa). A cedat si preafericitul semering din grup asa ca nu se mai pune problema de frana pe spate( deci din 3 roti una franeaza,fata) subliniez ca semeringul era destul de nou. Asa ca tot raul spre bine, oricum nu ma plang ca s-asa pana nu vine salaru` n-am bani sa-i dau de mancare asa ca nu ma pot folosii de el. Am trecut la pedalat (ca-i mai sanatos) ...o cupla elastica 12-15 lei , adica vreo 4 beri...doua trebuie sa le bei cand desfaci p-acolo ca s-o schimbi=6 beri/2ore... simeringul 5 lei....Si nu le mai tot schimbati aiurea , ca nu se gata in asemenea hal!Transmisie foututa , cu jocuri radiale mari, cupla la roata excentrica, cupla la transmisie excentrica...nimeni nu le mai face nimic dupa ce ies din fabrica, si ajung in ultimul hal de dezagregare!Dupa aia se cumpara in draci rulmenti si simeringuri si se schimba aiurea fara se verifice ce anume este dus acolo, fara sa se ajusteze jocul de flanc... Bratele semicuplelor de pe arborele cardanic trebuie sa fie in acelasi plan la montare, altfel apar eforturi si acceleratii unghiulare care distrug cupla si crucea...si e bine sa fie cat mai coliniare iesirea din cutie , respectiv intrarea in transmisie... Transmisia de pe ciorsul meu , dupa ce a fost macelarita punand un pinion de solo ajustat cu flexul( pt. ca nu incapea altfel...) pe o coroana de atas cu dantura sparta(cu totul alte module si pasi...un barbar!), si cu ceva resturi de table de cuzineti pe post de role prin rulmenti, a zacut intr-un cotez de porci vreo 10 ani....Am refacut-o , cu piesele ce se gasesc pe piatza(inclusiv 'rulment de dacia'), si de trei ani nu mai stiu ce e in ea....nu curge , nu suna, nu boraste pe frane, nu misca nici un prezon...Atata drama drama pe forumurile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 5, 2009 Autor Share Postat August 5, 2009 ...o cupla elastica 12-15 lei , adica vreo 4 beri...doua trebuie sa le bei cand desfaci p-acolo ca s-o schimbi=6 beri/2ore...simeringul 5 lei....Si nu le mai tot schimbati aiurea , ca nu se gata in asemenea hal!Transmisie foututa , cu jocuri radiale mari, cupla la roata excentrica, cupla la transmisie excentrica...nimeni nu le mai face nimic dupa ce ies din fabrica, si ajung in ultimul hal de dezagregare!Dupa aia se cumpara in draci rulmenti si simeringuri si se schimba aiurea fara se verifice ce anume este dus acolo, fara sa se ajusteze jocul de flanc... Bratele semicuplelor de pe arborele cardanic trebuie sa fie in acelasi plan la montare, altfel apar eforturi si acceleratii unghiulare care distrug cupla si crucea...si e bine sa fie cat mai coliniare iesirea din cutie , respectiv intrarea in transmisie... Transmisia de pe ciorsul meu , dupa ce a fost macelarita punand un pinion de solo ajustat cu flexul( pt. ca nu incapea altfel...) pe o coroana de atas cu dantura sparta(cu totul alte module si pasi...un barbar!), si cu ceva resturi de table de cuzineti pe post de role prin rulmenti, a zacut intr-un cotez de porci vreo 10 ani....Am refacut-o , cu piesele ce se gasesc pe piatza(inclusiv 'rulment de dacia'), si de trei ani nu mai stiu ce e in ea....nu curge , nu suna, nu boraste pe frane, nu misca nici un prezon...Atata drama drama pe forumurile astea! nu e nici o drama, doar realitate curata....nipra e nipra....oricum nu prea ma mai sperie nimic de la ea...berile inca nu le-am luat, da grupu e deja in balcon si semeringul sta de vreo 2 sapt....cupla am o am si pe aia de la un prieten niprist.....deci mai trebuie montate, ceea ce e ciudat e ca au functionat toate bine si frumos pana la un moment dat. Grupul n-avea particula de ulei pe el....acum au inceput sa se desfaca si piulitele de la cap (cele 3 din partea de jos).......bine nefiind asigurate cu ceva grover sau vreo siguranta...in legatura cu jocurile din grup, nu cred sa fie asa drastice nu demult l-am avut in mana si am verificat jocurile pe atunci, si de precizat ca ulei a fost in permanenta in el.Vedem rezultate dupa montaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 ...aduna-l....pune-l pe bascula, strange tot, asa definitiv , suie motorul pe cric, si porneste-l!Apoi vezi ce se intampla cu transmisia, cum misca(daca misca...).Daca sunt problemede cuplaj intre roata si transmisie apare fenomenul de desfacere a piulitelor de la capac(cuple necoaxiale...la nipru e ceva normal , si cateodata chiar dramatic....dezalimieri de 3mm!)Daca ceva e stramb acolo se va vedea torsiune pe bascula in timp ce se roteste roata in gol... Nu folosi suruburi la capac, taie suruburi de 8mm si fa prezoane pe care le asiguri cu ceva adeziv(altfel, de la desfaceri succesive , se va duce filetul din carcasa transmisiei...)....pune piulite de 8 autoblocante(cu plastic) si saibe plate, si strange uniform, pe rand , in mai multe treceri... Inelele de sigurantza de pe arborele cardanic , cat mai inspre capete astfel incat semicuplele ce intra in cuplajul elastic sa intre pe toata lungimea in cuplaj...si interioarele sa fie in acelasi plan(4 variante gresite 2 corecte) "Nu mi s-a parut sa aiba jocuri" nu e relevant!La un rulment clasa normal , jocurile functionale sunt de 2-3 sutimi....ce joc radial ai la rulmentul cu cele 45 de role ac?Cum arata nuturile cuplajului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 si daca chiar tii la motorul tau te sfatuiesc sa nu mai pui atasul, in felul asta o sa bubui si cutia, si capacul de la diferential, suruburile de la ambreiaj, roti strambe, cauciucuri uzate prematur, frane lipsa....etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 nu e nici o drama, doar realitate curata.... vorbe... bach-ule, eu zic sa nu te-aprinzi!! ,,drobu"-si spune parerea in stilul lui caracteristic(nu ca sa te descurajeze, in nici un caz!)!! Are o "feblete" pt posesorii de boxere, posesorii adevarati, nu flexomani de motoare, cu aere de "buricii terei", smecheri de scara sau de cartier ce-si dispera vecinii, babele si ... ce-si sparg pistoanele in fata curtii! (asta am observat-o eu, si ma pricep putin la oameni..) Da-i un motiv: ca stii ce vrei! Apoi, vom mai vorbii.. PS. ...si nu te lua dupa gura lumii, pastreaza atasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 vorbe... bach-ule, eu zic sa nu te-aprinzi!! ,,drobu"-si spune parerea in stilul lui caracteristic(nu ca sa te descurajeze, in nici un caz!)!!Are o "feblete" pt posesorii de boxere, posesorii adevarati, nu flexomani de motoare, cu aere de "buricii terei", smecheri de scara sau de cartier ce-si dispera vecinii, babele si ... ce-si sparg pistoanele in fata curtii! (asta am observat-o eu, si ma pricep putin la oameni..) Da-i un motiv: ca stii ce vrei! Apoi, vom mai vorbii.. PS. ...si nu te lua dupa gura lumii, pastreaza atasul! ...nea cristi sa inteles gresit toata treaba, chiar mi-e drag felul in care vb. Drobu, si ma amuz des de postarile lui. Deci nu e nici o problema, chiar ma bucur sa aud pareri de la adevaratii cuoscatorii ai acestui motor. Numai Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 vorbe... bach-ule, eu zic sa nu te-aprinzi!! ,,drobu"-si spune parerea in stilul lui caracteristic(nu ca sa te descurajeze, in nici un caz!)!!Are o "feblete" pt posesorii de boxere, posesorii adevarati, nu flexomani de motoare, cu aere de "buricii terei", smecheri de scara sau de cartier ce-si dispera vecinii, babele si ... ce-si sparg pistoanele in fata curtii! (asta am observat-o eu, si ma pricep putin la oameni..) Da-i un motiv: ca stii ce vrei! Apoi, vom mai vorbii.. PS. ...si nu te lua dupa gura lumii, pastreaza atasul! vad ca iar cauti raca, sincer esti chiar patetic tin minte o vorba a unui mos batran:" cate motoare ai avut tu in fata curtii??" tu nu esti motociclist esti un martafoi cu minte de copil prost si razgaiat la anii tai trebuia sa ai o gandire mai coapta, "posesorule adevarat", fa-ti un implant de creier motociclismul este un hobby nu un teren de lupta pentru niste neadapatati ca tine, frustrati genetic il lasi pe baitul asta sa isi bata capu' ptr ce? ptr un coparseu de nipru? stii tu ce trebuie , te-a facut mamica ta in coparseu nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 ...inteles gresit... aha.. asa cred si eu! Apoi, logica sune ca daca nu-l interesa, nu ti-ar fii raspuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 15, 2011 Autor Share Postat Februarie 15, 2011 Intr-un final mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa ma apuc de lucru la nipra, luand exemplu de la Cristi57, Rocknroll si altii fiind iarna m-am apucat si am desfacut tot motorul bucati urmand sa fac urmatoarele operatiuni, reconditionat chiulase, set nou, reparat cutie (is ceva pitici acolo)....etc bineinteles si restul ce mai trebuie schimbat. Azi m-am apucat de cutie si am descoperit rulmentul de pe trenul mobil (cel din capac) varza adica jocuri imense si pe toate axele si m-am decis ca zboara toti si intra altii noi, sper eu mai calitativi. Acum sa trecem la problema, am observat ca rulmentul din cutie a trenului mobil se invarte in locasul lui (are urme pe camasa exterioara si intra si iasa foarte usor), exista vreo solutie la treaba asta? Celalalt rulment al trenului mobil (cel din capac) era si el presat in locas cu foita de alama pe exterior de ceva mester care a mai lucrat la cutia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 pentru montarea rulmentilor in locase cu joc vezi ca au cei de la loctite diferite solutii. vezi in functie de ce toleranta ai e un produs diferit ,620,648,638 etc. sunt ff bune produsele eu le folosesc pt rulmenti industriali cu turatie si incarcare mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 15, 2011 Autor Share Postat Februarie 15, 2011 pentru montarea rulmentilor in locase cu joc vezi ca au cei de la loctite diferite solutii. vezi in functie de ce toleranta ai e un produs diferit ,620,648,638 etc.sunt ff bune produsele eu le folosesc pt rulmenti industriali cu turatie si incarcare mare. ok ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 ...exista vreo solutie la treaba asta?... Da. Intotdeauna am utilizat produsele loctite cu succes! Exista produse ptr. reparat filete(am reparat o un filet la o chiulasa), blocat rulmenti, suruburi, pinioane, tot ce vrei... am incercat sa-ti pun catalogul, dar nu se incarca , merge prost site-ul... Loctite 603 si 648 pentru rulmenti Loctite 638 pentru pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Cu ce ai reparat filet la chiulasa? Unde pot sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Atentie in cazul lui Loctite si la temperatura, fiind compusi cu epoxy rezistenta scade mult cu temperatura , la aproape de 100 grade Celsius e mai putin de jumate la 150 e gata. Ma indoiesc ca Loctite "tine" la o chiulasa (posibil sa tina la filetul interior la prezonul de carb unde l-o fi folosit Cristi57 caci acolo mai este si galeria de admisie mai rece). Solutia stadard la reparat alte filete la chiulasa este marirea diametrului gaurii si apoi cu tarodul tras filet- daca e loc de asa ceva. In cutia de viteze -cazul lui Bach- Loctite de asigurat rulmenti isi va face treaba. Editat Februarie 16, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Nu retin daca se specificau temperaturile, stiu in schimb ca era destinat expres pentru reparat filete in chiulase sau piese din aluminiu. Chiulasa era de auto, motorul merge si astazi, reparatia a fost facuta cu vreo 10 ani in urma. Era vorba de un prezon smuls din chiulasa, si bucata lipsa, n-am facut foto la vremea aceea. Cert este ca am folosit un kit de reparatie loctite compus din doua componente, intaritor si solutia respectiva care avea inclusa o pulbere metalica(probabil de aluminiu). Reactia este curioasa, se intareste in contact cu metalul, la suprafata cateva zecimi, a ramas "cruda"(asta m-a facut sa astept mai mult decat scria in prospect), insa unde s-a intarit avea consistenta, am simtit in momentul filetarii. Dupa 48 ore am prelucrat gaura si am refacut filetul cu un tarod. Faptul ca a tinut atat de bine m-a surprins, am ramas de atunci cu o parere buna despre produs. Produsul este livrat in doua ambalaje gen siringa separate, culori diferite. Le mai am si astazi pe undeva, nu stiu daca nu sunt expirate!. Le caut si revin cu poze. Editat Februarie 16, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Mersi de informatie, tot pentru masina caut, s-a stricat filet la mai multe suruburi care tin capac de culbutori. Unde sa gaseste de cumparat? Editat Februarie 16, 2011 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 16, 2011 Autor Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) intrebarea mea e urmatoarea, de tinut e clar ca tine dar dupa ce se uzeaza si astia fixati cu loctite cum ii mai scot afara? Editat Februarie 16, 2011 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 intrebarea mea e urmatoarea..................? Gasesti si cataloage complete daca cauti... am incercat sa incarc mai multe pdf-uri, vad ca nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 intrebarea mea e urmatoarea, de tinut e clar ca tine dar dupa ce se uzeaza si astia fixati cu loctite cum ii mai scot afara? in primul rand daca ai pus niste rulmenti de calitate sa fii tu sanatos pana cand or sa se uzeze. fiecare produs are date specificatii clare de aplicare, atat daca piesele sunt demontabile sau nu, cat si temperetura maxima la care rezista. minim e cam 100 si maxim am vazut cam 250-300 de grade. daca vrei sa demontezi si vezi ca nu reusesti cu presa, incalzesti piesa respecctiva peste temperetura maxima a produsului respectiv si iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 1, 2011 Autor Share Postat Martie 1, 2011 In amintirea vremurilor bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut. Bach-ule, vezi ca unii "zice" Creedence clearwater revival. Noi pe romineste spunem Niciodata nu e prea tirziu, atit timp cit avem vointa. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 M-ai omorât, tovarăÂşe Bach, cu duduitul ăla ! Ce-ți mai merge fieru'! ÂŞi ce-mi place zona aia a voastră prin Banat. Io unu' mai vreau înregistrări! Tot aÂşa cu contre-jour-uri în care s-apară profilul pletosului, lens flare-uri de la soarele cu dinți Âşi ceva bocănit (sau "boxărit") de motocicletă! Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Martie 2, 2011 Autor Share Postat Martie 2, 2011 Chiar ma minunam ce silentios e in filmare , ca deh n-am gasit tobe si i-am pus doua tevi din gradina, goale, ,tot romanu viseaza la sunet de harleu si face ce poate ..... Mesaj completat intrebare de baraj, e normal ca vibrochenul sa aiba joc ??? ma refer la joc axial (cred ca asa ii zice cand misca pe axa de rotatie) cand misc de volanta fata spate misca tot vibrochenul destul de mult Mesaj completat poze noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Chiar ma minunam ce silentios e in filmare , ca deh n-am gasit tobe si i-am pus doua tevi din gradina, goale, ,tot romanu viseaza la sunet de harleu si face ce poate .....Mesaj completat intrebare de baraj, e normal ca vibrochenul sa aiba joc ??? ma refer la joc axial (cred ca asa ii zice cand misca pe axa de rotatie) cand misc de volanta fata spate misca tot vibrochenul destul de mult Mesaj completat poze noi e normal jocul asta, bineinteles nu exagerat de mult! sus cu topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.