DR HOUSE Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 salve adventuristi bmw-isti cat dreac tre sa consume .............ulei........sa zicem in 4000 km.. 500 ml....? ce drec se intampla daca bagi mai mult.......sa zicem 700 ml? minimul este "bula"...........si cercu rosu tre sa fie plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 (editat) Asa ca si principiu, nivelul uleiului vazut dupa ce opresti motorul, ar trebuii sa fie cam 2/3 din fereastra. Daca sta mai mult timp este posibil ca toata fereastra sa se umple si sa nu-ti mai poti da seama de nivel. NU baga niciodata ulei mai mult in motor, completeaza intotdeauna in doze mici, si asteapta citeva secunde pina ce uleiul ajunge sa modifice nivelul din fereastra de vizitare. Daca in 4000 de km a papat 500ml de ulei nu e problema, e chiar foarte bine, toate motoarele boxer papa ulei, in special la pornirea la rece, datorita arhitecturii motorului. Sper ca te-ai lamurit un pic. Editat Noiembrie 2, 2008 de d@nn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Asa ca si principiu, nivelul uleiului vazut dupa ce opresti motorul, ar trebuii sa fie cam 2/3 din fereastra.Daca sta mai mult timp este posibil ca toata fereastra sa se umple si sa nu-ti mai poti da seama de nivel. NU baga niciodata ulei mai mult in motor, completeaza intotdeauna in doze mici, si asteapta citeva secunde pina ce uleiul ajunge sa modifice nivelul din fereastra de vizitare. Daca in 4000 de km a papat 500ml de ulei nu e problema, e chiar foarte bine, toate motoarele boxer papa ulei, in special la pornirea la rece, datorita arhitecturii motorului. Sper ca te-ai lamurit un pic. cred ca am bagat prea mult.......asta s-a intamplat ieri apoi am facut 100 km..mi-am incercat caucicurile de off road.......am verificat la 2 ore dupa oprire..si apoi azi dimineatza...........fereastra este plina...........cred ca am pus-o un lucru de stiut am axe cu came wunderlich si culbutori usori..................evacuare sport plus toba sebring crezi ca-i posibil sa manance mai mult? ce dreac fac,,,,,,,,golesc si schimb? Asa ca si principiu, nivelul uleiului vazut dupa ce opresti motorul, ar trebuii sa fie cam 2/3 din fereastra.Daca sta mai mult timp este posibil ca toata fereastra sa se umple si sa nu-ti mai poti da seama de nivel. NU baga niciodata ulei mai mult in motor, completeaza intotdeauna in doze mici, si asteapta citeva secunde pina ce uleiul ajunge sa modifice nivelul din fereastra de vizitare. Daca in 4000 de km a papat 500ml de ulei nu e problema, e chiar foarte bine, toate motoarele boxer papa ulei, in special la pornirea la rece, datorita arhitecturii motorului. Sper ca te-ai lamurit un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Trage afara uleiul in plus cu o siringa si o bucata de tub de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Verifica nivelul uleiului la 2-3min dupa ce l-ai oprit, pus pe cricul central. Daca e in limite atuncea, e totul ok. E normal dupa mai mult timp sa fie plina fereastra, pt ca se lasa tot uleiul in baie. Axa cu came si culbutorii nu au nici o legatura cu consumul de ulei al motorului. Asta depinde de uzura motorului, regimul de mers, si tipul constructiv al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 La mine s-a intamplat taman invers: am mers o buna bucata de timp fara sa vad pic de ulei pe ferastra rotunda! Nici macar cand o lasam pe cric ! Nu s-a aprins becul la ulei, insa am completat cu aproape 700 ml. Oricum, ca idee, lumea spune ca mai mult dauneaza surplusul de ulei decat lipsa lui (partiala, nu totala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 Trage afara uleiul in plus cu o siringa si o bucata de tub de plastic SA STII CA M-AM GANDIT LA ASTA........CU SERINGA SI TUBUL.....OI INCERCA SAPTAMANA ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Nu s-a aprins becul la ulei, insa am completat cu aproape 700 ml. Oricum, ca idee, lumea spune ca mai mult dauneaza surplusul de ulei decat lipsa lui (partiala, nu totala). Becul rosu NU are rol de martor pt nivelul de ulei! Are legatura cu presiunea uleiului si cu pompa de ulei. Dupa carte, nivelul se verifica cu moto pe cricul central: ori cand motorul este rece (recomandat) ori la minim 10min dupa oprirea motorului. Diferenta dintre minim (partea inferioara a cercului) si maxim (superioara) este de 500ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Trage afara uleiul in plus cu o siringa si o bucata de tub de plastic Mi-am adus si eu aminte de de o faza f. neplacuta: anul trecut dupa ce am facut schimbul de ulei(aveam un Suzuki gsx-f) mi se paruse ca am introdus putin mai mult ulei decat trebuia.Nu era f. mult si am zis ca nu-i nici o problema. Am stat asa cam o saptamana,iar cu o zi inainte sa plec intr-o tura de vreo 2000 km m-a pus dr....cu sa scot totusi putin ulei.Aveam la indemana un dispozitiv din acela cu care scoti antigelul si i-am infipt in capat un furtunas. Ce credeti ca am patit...?Sper ca v-ati dat seama .....Mi-a cazut furtunasul in baia de ulei Urmare:remorca,garnitura capac,service....+stresul pe masura. Pana la urma totul s-a rezolvat ,dar m-a costat mult o clipa de neatentie. Bafta-ti doresc si sa nu patesti ca mine! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Mai e o varianta: pui un recipient curat dedesubt, dai drumul la ulei, pui filtrul la loc, pui uleiul cat trebuie si gata ! Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.