VORCLAW Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Pe sectiunea de enduro nu am gasit nici un topic de service, (sper ca am cautat destul de bine), asa ca o sa deschid eu unul. Daca deja exista, sunt sigur ca acesta va fi sters sau mutat de admin unde ii este locul... Care e ideea... Unii dintre noi suntem mai afoni la partea tehnica , asa ca aici e un loc unde o sa ii stresam pe cei mai experimentati cu intrebari dar cred ca ar fi fain sa si posteze fiecare (cine are timpul necesar) dupa de am mai reparat ceva pe la motor, un post de genu: "azi am reparat.... sau am inlocuit ... si am facut-o in felul urmator....... am gasit piesa la.... etc..." deoarece desi pentru uni par floare la ureche altii se bucura de aceste informatii. O sa incep eu, sambata m-am apucat sa schimb rulmentii si semeringurile de la roata din spate la Suzuki dr 350 '93; (o chestie banala pt unii, dar eu daca stiam tot ce stiu acum m-ar fi scutit de vreo doua drumuri la magazin si o duminica pierduta ca am ajuns dupa ce a inchis); Am dat roata jos, pe janta dr-ul are 2 rulmenti despartiti de un distantier care se misca atat cat cu o tija de aluminu sa poti sa bati in inelul interior al rulmentului din partea opusa a jentii si sa-l scoti; rulmentii sunt cota 6204 RS2; Mai are un rulment pe care sta pinionul, cota diferita 6205 RS2 care iese destul de usor. Rulmentii noi i-am tinut in congelator vreo 2 ore si au intrat chiar usor usor; Si rulmentii si semeringurile le-am gasit la magazin de piese auto, chiar foarte usor, costandu-ma undeva la 50-60 de ron. Si acum intrebarea..... inainte de a schimba rulmentii aveam un joc mic in roata si unul destul de mare la pinion, acum roata e fixa, si jocul de la pinion s-a ameliorat dar tot are un joc axial (nu ma refer la joc pe sensul de rotatie)de 3-4 mm..... si nu inteleg de ce.... asa ca daca aveti vreo idee sau sfat ...va rog... Multam si numa bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Vin si eu cu o intrebare legata de un exc 250, de ce arde bujii, ii pun bujie noua ma dau 5-6 ore (un rezervor) si a doua zi nu mai da nici un fel de scateie, am incercat bujii de 2 lei pana la cele profesionale pe irdiu aceeasi soarta, cu bjie noua porneste la prima pedala merge foarte bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Vin si eu cu o intrebare legata de un exc 250, de ce arde bujii ce amestec ii bagi? nu cumva pui prea mult ulei? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Vin si eu cu o intrebare legata de un exc 250, de ce arde bujii, ii pun bujie noua ma dau 5-6 ore (un rezervor) si a doua zi nu mai da nici un fel de scateie, am incercat bujii de 2 lei pana la cele profesionale pe irdiu aceeasi soarta, cu bjie noua porneste la prima pedala merge foarte bine. ce culoare au bujiile defecte ? nu mai incerca bujii la intamplare - pune unele cu cifra termica corecta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) 100 mll de ulei putoline 2t racing la 5 l de benzina, bujiile sunt de culoare negra umede chiar. Cifra termica insemnand? ca nu am mai auzit de acest lucru pana acuma. Editat Noiembrie 3, 2008 de Vladutz26 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) 100 mll de ulei putoline 2t racing la 5 l de benzina, bujiile sunt de culoare negra umede chiar. Cifra termica insemnand? ca nu am mai auzit de acest lucru pana acuma. proportia de ulei e corecta. asa bag si eu si merge ok. verifica siguranta de la cuiul principal din carburator. clipul(siguranta) sa fie pe ultima pozitie de sus a cuiului. doar asa am scapat de schimbat bujii dimineata la pornire Bujia trebuie sa fie musai asta: NGK BR8ECM Editat Noiembrie 3, 2008 de Cata M Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Exact aceeasi problema si la mine, dimineata nimic, o sa modific pozitia cuiului de dozaj sa vad daca se shimba ceva. Revin cu intreabarea, ce este aceea cifra termica la o bujie. Multumesc de ajutor va anunt daca rezolv ceva. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Exact aceeasi problema si la mine, dimineata nimic, o sa modific pozitia cuiului de dozaj sa vad daca se shimba ceva. Revin cu intreabarea, ce este aceea cifra termica la o bujie.Multumesc de ajutor va anunt daca rezolv ceva. cifra termica la o bujie este numarul de secunde, din momentul in care pornesti motorul si pana cand atinge temperatura de autocuratire. acum ceva vreme era scrisa direct pe bujii. in ultimii 15 ani minim pe bujii se trece direct codul producatorului, dar bujiile sunt inca proiectate pe aceleasi considerenta. este vorba de una din caracteristicile unei bujii, pe langa lungimea si tipul filetului Culoarea normala a unei bujii este maro - pe toata suprafata electrodului central daca bujia este neagra - ori ai amestec prea bogat ori ai o bujie cu cifra termica foarte mica si care se raceste rapid daca bujia este alba - ai o bujie care se raceste greu sau un amestec foarte sarac - atentie - bujia alba in functionare este foarte periculoasa - inndica topirea iminenta a pistonului. nu poti schimba bujiile aiurea. de obicei e bine sa mergicuce recomanda fabrica. maestrii in tunning pot utiliza bujii cu cifretermice diferite - infunctie de carburatia pe care o seteaza. nu e bine sa va jucati prea mult daca nu stiti exact ce faceti - se poate strica motoreta lejer cautati si voi pe net "reading sparkplugs" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Uitate aici http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkjpg.htm Asa a mai patito si un prieten la un dt80 ... s-a sudat bujia...a mai incercat altele doua de dacie...care s-au sudat la fel. pbl la el a fost ca nu tineau bujiile la temperatruile de acolo...cifra termica difera de la motor la motor... Mai conteaza si tipul de bujia ... calda sau rece... iarna cand temperaturile sunt scazute trebuie sa pui alt tip de bujie ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Uitate aici http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkjpg.htmAsa a mai patito si un prieten la un dt80 ... s-a sudat bujia...a mai incercat altele doua de dacie...care s-au sudat la fel. pbl la el a fost ca nu tineau bujiile la temperatruile de acolo...cifra termica difera de la motor la motor... Mai conteaza si tipul de bujia ... calda sau rece... iarna cand temperaturile sunt scazute trebuie sa pui alt tip de bujie ... http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/diagnosis.htm Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 subiectul este prea vast ca sa poata fi cuprin intr-un singur topic, va iesi o varza amestecata si neinteligibila, despre cum sa schimbi bujia cu levierul, cand presiunea in rulment este aproape de temperatura la ulei. exista sectiune de service.oricum, este in proiect si un subforum la clot cu tema service, insa mai cujetam deocamdata. topic inchis. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate