FilipCB Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am vazut ca a aparut casca asta la BMW. http://www.motoflash.ro/stiri/echipamente/...uro_carbon.html Ce parere aveti, se merita?Aveti idee cum pot cumpara una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Nu se merita, pentru ca "BMW Enduro Carbon va fi disponibila doar in marimile S, M si L" si cum aceste casti se potrivesc la marele R1200GS, care in mod normal sunt calarite de oameni cu "capu' mare", mi se o chestie lipsita de sens. Editat Noiembrie 7, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Nu merita.Pretul este aberant : 1600 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 La noi sigur nu o sa rupa gura targului cu casca aia..la pretul asta. Doar pentru snobi poate. La banii iti iei un Arai de toata frumusetea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Stiam doar integrala de carbon. Eh, daca o sa castig la lotto, imi iau sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Daca va place f. mult designul si ati auzit lucruri bune despre castile BMW poate va intereseaza si modelul anterior castii in discutie. In primul rand fiindca (,) costa mult mai putin. Si anume 490 de euro. O gasiti pe site-ul bmw-mottorad.de, la sectiunea de echipamente (Equipment si apoi "Fahrerausstattung" - coloana de jos din stanga) Are 1400 grame. Pentru un model adventure din fibra de sticla + carbon-kevlar este ok la capitolul greutate. Nu stiu cum se prezinta la capitolul aerisiri, pin-lock (din poze se pare ca nu are aceasta optiune), silentozitate, protectie, tip de inchidere (prefer D-lock-ul), interior detasabil in totalitate si rezistenta lui in timp la spalari repetate. Aici aveti cateva poze Din punctul meu de vedere, o alternativa pentru Shoei Hornet sau Arai Tour-X. Imi cer scuze pentru off-topic. On-topic : Cea mai usoara casca "enduro". Poate adventure, mai degraba. Asta in conditiile in care Airoh are casti enduro care sunt sub 1000 grame. Ca design insa e superba. Editat Noiembrie 7, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am vazut ca a aparut casca asta la BMW.http://www.motoflash.ro/stiri/echipamente/...uro_carbon.html Ce parere aveti, se merita?Aveti idee cum pot cumpara una? Ce parere aveti, se merita? Se merita doar daca esti fashion addicted, cine da 1600 euro ( ) o cumpara doar pentru fashion - tu crezi ca polistirenul din casca aia e diferit de cel din casca ta? diferenta sta doar in design! Aveti idee cum pot cumpara una? Sunt sigur ca sunt magazine in afara care comercializeaza casca asta, card de credit sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Postat gresit. Incercam sa editez postul de mai sus : - Arai Tour X si Shoei Hornet sunt tot in jurul sumei de 400-500 Euro. Editat Noiembrie 7, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 De Sport Integral am auzit numai laude. Si la 1000gr, cred si eu. Pe de alta parte, o casca enduro/adventure e predispusa cazaturilor (), iar sa zgarii din prima, poate chiar sa crap 1600E... Mai bine imi iau 10 casti de 1400gr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Tai si cardu' in padure...dupa ce zgari tzipla de pe casca aia la primu copac de care o testezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 pentru utilizator tip hobby, niciodata nu merita cumparata o casca de 1600 euro, indiferent de ce ofera ea.as zice ca este exemplu tipic de politica bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Aiurea.Orice firma cere bani. Din experienta proprie, service + reparatii la un BMW R1200C a fost mai ieftin decat la un Suzuki GSR 600. Nota bene : la R1200 a trebuit dat jos cardanul,schimbat pinioanele si rulmentii. La GSR 600 mi-au pus un capac nou de carter si cica au verificat ceva parametrii (yeah,right). On topic : casca asta nu zice absolut nimic despre "politica BMW" in opinia mea. E o casca full carbon (care probabil chiar costa atat) insa este doar o casca. E aberant sa crezi ca te va tine mai mult decat o casca de fibra sa zicem. Te tine tot o singura data,atunci cand ai nevoie.Terminati cu prostiile , toate firmele , toti dealreii cer bani. Si cer o gramada doar pentru ca ei sunt BMW,Honda,KTM etc. Asta e. Invata sa-ti faci service-ul singur. E chiar distractiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 E o casca full carbon (care probabil chiar costa atat) insa este doar o casca. La casca asta beeamvistă costul de producție e probabil undeva la max. jumatate din valoarea de vânzare ... Tre' sa fii ceva fan(atic) sa dai atâția bani pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Daca as avea un K 12 S si ceva bani, mi-as lua SportIntegral Carbon. Nu neaparat din fanatism, ci pentru ca o casca mai usoara de atat pur si simplu nu gasesti. Dar K 12 S inseamna circuit si cazaturi rare si departate intre ele. Ceea ce nu se poate spune de R 12 GS, F 800 GS sau G 450. In definitiv, si Forster, concurand pentru echipa de uzina BMW la RBR, purta o casca pe care scria foarte mare AIROH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 La casca asta beeamvistă costul de producție e probabil undeva la max. jumatate din valoarea de vânzare ...Tre' sa fii ceva fan(atic) sa dai atâția bani pe ea. jumate?????? lol materialele costa cel mult 50 euro (e vorba de cateva sute de grame, ca doar nu e facuta din aur ) ... diferenta e data de, design si marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 poate chiar sa crap 1600E... Mai bine imi iau 10 casti de 1400gr Doar pentru snobi poate. Se merita doar daca esti fashion addicted, cine da 1600 euro ( ) o cumpara doar pentru fashion pentru utilizator tip hobby, niciodata nu merita cumparata o casca de 1600 euro, indiferent de ce ofera ea. Uzunu, pai tocmai asta e si ideea cu carbonul. In combinatie, carbonul si kevlarul, nu cred ca vor crapa asa repede. Mai degraba iti crapa tie capul, in interior... Si mai pot fi multe. Materialul din interior, ergonomia oferita, viziera tratata pentru fel de fel, faptul ca poate nu-ti intra curent pe la viziera inchisa (cum patesc eu cu casca mea Arai Tour X), antifonata bine, etc. etc. E adevarat ca bmw cere bani multi pe produs, dar nu cred ca e ok ca problema sa fie tratata asa simplist. Cati dintre voi ati testat casca? Sau, cate casti valoroase ati avut ca sa va dati seama cu adevarat de avantajele unei casti scumpe? Sau, ce valoreaza mai mult, sanatatea voastra sau banii dati pe o casca scumpa? Mai reflectati putin asupra problemei si dupa aia mai trageti niste concluzii. ps- Soso, m-ai lasat interzis cu concluzia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Uzunu, pai tocmai asta e si ideea cu carbonul. In combinatie, carbonul si kevlarul, nu cred ca vor crapa asa repede. Mai degraba iti crapa tie capul, in interior...Si mai pot fi multe. Materialul din interior, ergonomia oferita, viziera tratata pentru fel de fel, faptul ca poate nu-ti intra curent pe la viziera inchisa (cum patesc eu cu casca mea Arai Tour X), antifonata bine, etc. etc. E adevarat ca bmw cere bani multi pe produs, dar nu cred ca e ok ca problema sa fie tratata asa simplist. Cati dintre voi ati testat casca? Sau, cate casti valoroase ati avut ca sa va dati seama cu adevarat de avantajele unei casti scumpe? Sau, ce valoreaza mai mult, sanatatea voastra sau banii dati pe o casca scumpa? Mai reflectati putin asupra problemei si dupa aia mai trageti niste concluzii. ps- Soso, m-ai lasat interzis cu concluzia ta. Materialul din interior ??? ce e cu el o sa transpiri si in ala la fel de bine ca in orice casca ergonomia oferita ??? nu stiu la ce te referi viziera tratata pentru fel de fel?? ce fel de tratament vrei ... pentru aburire costa vreo 8 euro o tzipla faptul ca poate nu-ti intra curent pe la viziera inchisa ??? mergi pe mobra nu in x5 ... mi se pare normal sa intre curent in casca, iar mie chiar imi place antifonata bine ??? cine sufera de zgomot poate sa pune niste doape, desi nu am auzit cazuri inca mai exista mitul ca daca ai o casca de 1000 euro esti invincibil , dpmdv una de 1000 este egala cu una de 100-200 euro, este de ajuns sa cunosti putina fizica din generala insa conteaza si confortul psihic iar cine isi permite sa dea bani astia, nu are decat sa ii dea mie mi-ar place o casca care sa aiba incalzire "bizonica" si un fel de stergator care sa iasa si sa isi faca treaba pe timp de ploaie, dar si astea sunt tot mofturi ... doar mergem pe mobra nuuu? (bunicamiu avea "casca" de piele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 E adevarat ca bmw cere bani multi pe produs, dar nu cred ca e ok ca problema sa fie tratata asa simplist.Cati dintre voi ati testat casca? Sau, cate casti valoroase ati avut ca sa va dati seama cu adevarat de avantajele unei casti scumpe? Sau, ce valoreaza mai mult, sanatatea voastra sau banii dati pe o casca scumpa? Mai reflectati putin asupra problemei si dupa aia mai trageti niste concluzii. Da, probabil casca este (cea mai) buna. Insa ideea este ca se sare calul cu pretul cerut de 1600 euro. Se sare calu si daca ar fi 1000 EURO ... Iar alta idee este ca sunt alte căÂşti care ofera sa zicem 95% din "performantele" acesteia totul la un pret de sa zicem 5 ori mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) ... Editat Noiembrie 11, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 castile folosite in F1 costa 10.000 euro si cred ca se gasesc intr-o bogata paleta de culori.mai dregraba le recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 castile folosite in F1 costa 10.000 euro si cred ca se gasesc intr-o bogata paleta de culori.mai dregraba le recomand. Nu mai e nevoie. "M-am lasat convins" ca orice protectie ai avea, nimeni nu-i invincibil. Si, oricum, mergem cu mobre, nu? Deci, ce-am avea nevoie de minim de confort sau siguranta? Vrei toate astea, ia-ti frate troleibuz. Asa ca de acum in colo voi folosi o casca din piele. Sau, daca stau bine sa ma gandesc, poate o sa fac si eu cum facea stra-stra-stra.......bunica-miu. Adica sa sar din copac in copac si sa mananc banane. Da-o-n k.k.t de tehnologie. Auzi, casca de 10.000 euro... Pai ce-are mey aia de costa asa? Nu tot transpiri cu ea si are tzipla d-aia de 8 euro antiaburire. Hai bah ca asta-i furaciune gen bmw. Bah, si daca sunteti incepatori, n-aveti bah nevoie deloc de casca, ca oricum nu stiti voi sa va dati tare si daca e sa cadeti, orice-ar fi muriti toti, nu? Ca doar nu sunteti invincibili. . . . . . . ps- acest post e un pamflet si trebuie tratat ca atare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Daca va place f. mult designul si ati auzit lucruri bune despre castile BMW poate va intereseaza si modelul anterior castii in discutie. In primul rand fiindca (,) costa mult mai putin. Si anume 490 de euro. O gasiti pe site-ul bmw-mottorad.de, la sectiunea de echipamente (Equipment si apoi "Fahrerausstattung" - coloana de jos din stanga) Are 1400 grame. Pentru un model adventure din fibra de sticla + carbon-kevlar este ok la capitolul greutate. Nu stiu cum se prezinta la capitolul aerisiri, pin-lock (din poze se pare ca nu are aceasta optiune), silentozitate, protectie, tip de inchidere (prefer D-lock-ul), interior detasabil in totalitate si rezistenta lui in timp la spalari repetate. Aici aveti cateva poze Din punctul meu de vedere, o alternativa pentru Shoei Hornet sau Arai Tour-X. Imi cer scuze pentru off-topic. On-topic : Cea mai usoara casca "enduro". Poate adventure, mai degraba. Asta in conditiile in care Airoh are casti enduro care sunt sub 1000 grame. Ca design insa e superba. Eu o folosesc de ceva timp pe cea veche. Pe cea de carbon am vazut-o acum 1 saptamana in magazin si acum, citind post-ul mi-am dat seama ca nici n-am fost curios s-o studiez mai cu atentie. Imi amintesc ca tot cam atat interes am avut si fata de cealalta casca de carbon a BMW-ului. Acum uitandu-ma la poza vad ca la exterior nu s-a schimbat aproape nimic... Revenind la cea veche, de bine: - este o casca care se aseaza bine pe cap - vopseaua si aspectul general rezista bine la mici socuri si agresiuni (crengi, scapat din mana etc) - structura si montura aferenta, rezista bine la socuri medii. Am cu ea un plonjon de 3-4 m cu aterizare pe cap/umar pe pamant cu pietre si o glisare pe ceafa de la 80-90, pe pietre - cum rezista la socuri mari.. incercati voi dac-aveti chef - vizibilitate laterala mai buna cu viziera decat cu google - deschidere mai rapida a vizierei decat la google, in caz de urgenta de rau: - aerisire mai proasta decat castile enduro/cross clasice(deschidere mai mica iar aerisirile de sus sunt practic simbolice) - baretele de inchidere nedemontabile si din cauza asta greu de spalat (eu o spal in fiecare saptamana) - vizibilitate "in sus" destul de proasta (la catarari mai dure , stand aplecat pe ghidon si cu casca blocata de leatt brace, nu vad unde/daca se termina urcarea. NU din cauza cozorocului ci din cauza muchiei castii! - dupa prima saptamana de purtat mai intensiv, captuseala de pe frunte a iesit in afara cam un cm si mi-a stricat si mai tare view-ul. Dupa fiecare spalat, asez captuseala corect dar nu ramane mult asa.. O sa ma uit data viitoare la varianta enduro de carbon sa vad daca are aceeasi solutie la interior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Eu o folosesc de ceva timp pe cea veche. Pe cea de carbon am vazut-o acum 1 saptamana in magazin si acum, citind post-ul mi-am dat seama ca nici n-am fost curios s-o studiez mai cu atentie. Imi amintesc ca tot cam atat interes am avut si fata de cealalta casca de carbon a BMW-ului. Acum uitandu-ma la poza vad ca la exterior nu s-a schimbat aproape nimic... Revenind la cea veche, de bine: - este o casca care se aseaza bine pe cap - vopseaua si aspectul general rezista bine la mici socuri si agresiuni (crengi, scapat din mana etc) - structura si montura aferenta, rezista bine la socuri medii. Am cu ea un plonjon de 3-4 m cu aterizare pe cap/umar pe pamant cu pietre si o glisare pe ceafa de la 80-90, pe pietre - cum rezista la socuri mari.. incercati voi dac-aveti chef - vizibilitate laterala mai buna cu viziera decat cu google - deschidere mai rapida a vizierei decat la google, in caz de urgenta de rau: - aerisire mai proasta decat castile enduro/cross clasice(deschidere mai mica iar aerisirile de sus sunt practic simbolice) - baretele de inchidere nedemontabile si din cauza asta greu de spalat (eu o spal in fiecare saptamana) - vizibilitate "in sus" destul de proasta (la catarari mai dure , stand aplecat pe ghidon si cu casca blocata de leatt brace, nu vad unde/daca se termina urcarea. NU din cauza cozorocului ci din cauza muchiei castii! - dupa prima saptamana de purtat mai intensiv, captuseala de pe frunte a iesit in afara cam un cm si mi-a stricat si mai tare view-ul. Dupa fiecare spalat, asez captuseala corect dar nu ramane mult asa.. O sa ma uit data viitoare la varianta enduro de carbon sa vad daca are aceeasi solutie la interior... In sfarsit cineva care nu vorbeste din propria fantezie. Multumim pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.