Sari la conținut

Hyosung GT 125 R vs Yamaha YZF-R 125


Postări Recomandate

Yamaha YZF-R125

Detalii tehnice

MOTOR

 

Tip Racire cu apa, 4 timpi, 4 supape,

Cilindree 124.66 cc

Alezajul ºi cursa pistonului 52.0 x 58.6 mm

Rata de compresie 11.2 : 1

Putere maxima 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm

Cuplul maxim 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm

Ungere Baie de ulei

Carburator / Alimentarea cu combustibil Injectie

Tipul ambreiajului Multidisc în baie de ulei, cu arc elicoidal

Aprindere TCI

Demaror Electric

Transmisie Angrenare constanta, 6 trepte

Transmisia finala Lant

SASIU

 

Cadrul Otel Deltabox

Suspensia fata Furca telescopica

Cursã suspensie fata 130 mm

Suspensia spate Swingarm (monocross)

Cursa suspensie spate 125 mm

Unghiul de fuga 24.2°

Trial 86.1 mm

Frana fata Un singur disc, Ø 292 mm

Frana spate Un singur disc, Ø 230 mm

Anvelopa fata 100/80-17 M/C

Anvelopa spate 130/70-17 M/C

DIMENSIUNI

 

Lungime: 2,015 mm

Latime: 660 mm

Inaltime: 970 mm

Inaltimea seii: 818 mm

Ampatament 1,355 mm

Garda minima la sol 155 mm

Greutate fara incarcatura 126.5 kg

Capacitatea rezervorului 13.8 litres

Capacitatea rezervorului de ulei 1.15 litres

post-41289-1226152259_thumb.jpg

 

Hyosung GT 125 R

Specificatii Tehnice Motor DOHC, 4 Supape / cilindru. Racire cu ulei Sistem pornire Electric Capacitate cilindrica 125 CC Numar cilindri 2 Lungime x latime x inaltime 2,060 x 655 x 1,125 mm Ampatament 1,445 mm Garda la sol 130 mm Masa proprie 166 kg Cutie de viteze 5 viteze Frana fata Disc Frana spate Disc Anvelopa fata 110/70-17 54H Anvelopa spate 150/70-17 69H Capacitate rezervor 17L Specificatii Motor Tip motor DOHC, Racire cu ulei Capacitate cilindrica 125 CC Putere maxima (kw[PS]/rpm) 14.55/11000 Cuplu maxim (N.m[kg.m]/rpm) 9.7/10000 Transmisie 5 Lungime x latime x inaltime 2060 x 655 x 1125 mm Masa 166 kg Sistem pornire electricpost-41289-1226152425_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R 125 , ca am eu :nono:

 

E cel mai tare 125 4T , si cel mai performant ...

 

Ar fi bine sa le vezi in realitate pe amandoua si sa vezi care ti se pare mai marfa ...

 

Recomand R !

Am vazut R125 in realitate si arata destul de bine, dar nici GTR-ul nu arata rau si este cel mai mare ca gabarit la clasa 125cc,dar cam greu pentru puterea lui.

Oricum R125 e alegerea mai buna,dar am vrut sa vad si parerile altora. Merci :rolleyes:

Editat de motozoom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yzf -r 125 deoarece detin aceast motocicleta imi place nu am avut probleme cu ea si hyosung e c`am grea pentru pentru 125 cu toate ca are v2 :rolleyes: la design nu comentez gusturile nu se discuta !

Editat de Bologa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un Hyosung de 250 facut praf la 10.000 de km de un om care stiu ca i-a facut rodaj,revizii si chiar nu ii dadea in gusa.Orice ati spune un motor nu are voie sa cedeze la 10.000 de km in conditiile astea,poate o fi fost vre-un defect de fabricatie la motorul asta si nu sunt chiar atat de proaste,dar vazand cum era motorul ala eu unul nu m-as face client al acestei marci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un Hyosung de 250 facut praf la 10.000 de km de un om care stiu ca i-a facut rodaj,revizii si chiar nu ii dadea in gusa.Orice ati spune un motor nu are voie sa cedeze la 10.000 de km in conditiile astea,poate o fi fost vre-un defect de fabricatie la motorul asta si nu sunt chiar atat de proaste,dar vazand cum era motorul ala eu unul nu m-as face client al acestei marci.

Am si eu un prieten cu un Hyosung de 125 are 20.000 sau 30.000 nu mai stiu exact si nu a avut nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un prieten cu un Hyosung de 125 are 20.000 sau 30.000 nu mai stiu exact si nu a avut nicio problema.

Dupa cum am zis,poate a avut vre-un defect de fabricatie dar mie mi-a lasat un gust amar ce am vazut acolo,ambielaj si un cilindru praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

GT 125 un avantaj(pt cine e interesat de acest aspect): marimea motocicletei si mai ales grosimea rotii din spate nu tradeaza(la prima vedere) ca ai de a face cu un motor de 125. La R125 (ca si la Honda de altfel)iti dai seama ca e de 125, si de la 100 de metri.

Si faptul ca e mai greu Hyosung-ul, poate fi un lucru bun pentru incepatori:mai multa atentie si viteze mai mici :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha R125 pentru design iar Hyosung pentru motor.Faptul ca e v2 o face mult mai lina,mult mai "centrata",iar faptul ca e mai grea,da e un dezavantaj pentru un mic Rossi,insa din start daca vrei performanta si viteza alegi 2t la aceasta capacitate.R125 mi se pare superb,putin mai frumos ca Hyosungul,eu am modelul naked,deci daca s-ar face un r125 naked probabil ca as alege din nou hyosung,pentru ca e foaaaaarte comod,e mai mare,si e mai grea(nu consider asta un minus,pentru ca e un fel de pregatire pentru urmatorul motor).Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GT 125 un avantaj(pt cine e interesat de acest aspect): marimea motocicletei si mai ales grosimea rotii din spate nu tradeaza(la prima vedere) ca ai de a face cu un motor de 125. La R125 (ca si la Honda de altfel)iti dai seama ca e de 125, si de la 100 de metri.

Si faptul ca e mai greu Hyosung-ul, poate fi un lucru bun pentru incepatori:mai multa atentie si viteze mai mici :crack:

 

:lol: Cat de mici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...