motozoom Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Yamaha YZF-R125 Detalii tehnice MOTOR Tip Racire cu apa, 4 timpi, 4 supape, Cilindree 124.66 cc Alezajul ºi cursa pistonului 52.0 x 58.6 mm Rata de compresie 11.2 : 1 Putere maxima 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm Cuplul maxim 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Ungere Baie de ulei Carburator / Alimentarea cu combustibil Injectie Tipul ambreiajului Multidisc în baie de ulei, cu arc elicoidal Aprindere TCI Demaror Electric Transmisie Angrenare constanta, 6 trepte Transmisia finala Lant SASIU Cadrul Otel Deltabox Suspensia fata Furca telescopica Cursã suspensie fata 130 mm Suspensia spate Swingarm (monocross) Cursa suspensie spate 125 mm Unghiul de fuga 24.2° Trial 86.1 mm Frana fata Un singur disc, Ø 292 mm Frana spate Un singur disc, Ø 230 mm Anvelopa fata 100/80-17 M/C Anvelopa spate 130/70-17 M/C DIMENSIUNI Lungime: 2,015 mm Latime: 660 mm Inaltime: 970 mm Inaltimea seii: 818 mm Ampatament 1,355 mm Garda minima la sol 155 mm Greutate fara incarcatura 126.5 kg Capacitatea rezervorului 13.8 litres Capacitatea rezervorului de ulei 1.15 litres Hyosung GT 125 R Specificatii Tehnice Motor DOHC, 4 Supape / cilindru. Racire cu ulei Sistem pornire Electric Capacitate cilindrica 125 CC Numar cilindri 2 Lungime x latime x inaltime 2,060 x 655 x 1,125 mm Ampatament 1,445 mm Garda la sol 130 mm Masa proprie 166 kg Cutie de viteze 5 viteze Frana fata Disc Frana spate Disc Anvelopa fata 110/70-17 54H Anvelopa spate 150/70-17 69H Capacitate rezervor 17L Specificatii Motor Tip motor DOHC, Racire cu ulei Capacitate cilindrica 125 CC Putere maxima (kw[PS]/rpm) 14.55/11000 Cuplu maxim (N.m[kg.m]/rpm) 9.7/10000 Transmisie 5 Lungime x latime x inaltime 2060 x 655 x 1125 mm Masa 166 kg Sistem pornire electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Yamaha R125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 R 125 , ca am eu E cel mai tare 125 4T , si cel mai performant ... Ar fi bine sa le vezi in realitate pe amandoua si sa vezi care ti se pare mai marfa ... Recomand R ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicu_ndc Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 dintre astea doua as alege yzf-ul de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motozoom Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) R 125 , ca am eu E cel mai tare 125 4T , si cel mai performant ... Ar fi bine sa le vezi in realitate pe amandoua si sa vezi care ti se pare mai marfa ... Recomand R ! Am vazut R125 in realitate si arata destul de bine, dar nici GTR-ul nu arata rau si este cel mai mare ca gabarit la clasa 125cc,dar cam greu pentru puterea lui. Oricum R125 e alegerea mai buna,dar am vrut sa vad si parerile altora. Merci Editat Noiembrie 8, 2008 de motozoom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) yzf -r 125 deoarece detin aceast motocicleta imi place nu am avut probleme cu ea si hyosung e c`am grea pentru pentru 125 cu toate ca are v2 la design nu comentez gusturile nu se discuta ! Editat Noiembrie 8, 2008 de Bologa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Sper ca e o gluma comparatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Sper ca e o gluma comparatia asta De ce crezi asta ? Hyosung sunt motoare bune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Yzf R125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 R125 ,dar nici Hyosung nu e nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Yamaha YZF-R125.....de se face comparatia.....dar in rest Hyosung GT 125 ii motor bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Clar R125 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Am vazut un Hyosung de 250 facut praf la 10.000 de km de un om care stiu ca i-a facut rodaj,revizii si chiar nu ii dadea in gusa.Orice ati spune un motor nu are voie sa cedeze la 10.000 de km in conditiile astea,poate o fi fost vre-un defect de fabricatie la motorul asta si nu sunt chiar atat de proaste,dar vazand cum era motorul ala eu unul nu m-as face client al acestei marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Am vazut un Hyosung de 250 facut praf la 10.000 de km de un om care stiu ca i-a facut rodaj,revizii si chiar nu ii dadea in gusa.Orice ati spune un motor nu are voie sa cedeze la 10.000 de km in conditiile astea,poate o fi fost vre-un defect de fabricatie la motorul asta si nu sunt chiar atat de proaste,dar vazand cum era motorul ala eu unul nu m-as face client al acestei marci. Am si eu un prieten cu un Hyosung de 125 are 20.000 sau 30.000 nu mai stiu exact si nu a avut nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Am si eu un prieten cu un Hyosung de 125 are 20.000 sau 30.000 nu mai stiu exact si nu a avut nicio problema. Dupa cum am zis,poate a avut vre-un defect de fabricatie dar mie mi-a lasat un gust amar ce am vazut acolo,ambielaj si un cilindru praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 R125 - super tare,trage mai bine decat celelalte motoare d 125 in 4 timpi. GT 125 R - nu pot sa ma pronunt pt ca nu l-am vazut in realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasare Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 GT 125 un avantaj(pt cine e interesat de acest aspect): marimea motocicletei si mai ales grosimea rotii din spate nu tradeaza(la prima vedere) ca ai de a face cu un motor de 125. La R125 (ca si la Honda de altfel)iti dai seama ca e de 125, si de la 100 de metri. Si faptul ca e mai greu Hyosung-ul, poate fi un lucru bun pentru incepatori:mai multa atentie si viteze mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 trebuia sa pui si preturile. doar asa se poate face o comparatie corecta intre cele doua produse. din punct de vedere tehnic si vizual e clar avantajul R-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 600f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Yamaha R125 pentru design iar Hyosung pentru motor.Faptul ca e v2 o face mult mai lina,mult mai "centrata",iar faptul ca e mai grea,da e un dezavantaj pentru un mic Rossi,insa din start daca vrei performanta si viteza alegi 2t la aceasta capacitate.R125 mi se pare superb,putin mai frumos ca Hyosungul,eu am modelul naked,deci daca s-ar face un r125 naked probabil ca as alege din nou hyosung,pentru ca e foaaaaarte comod,e mai mare,si e mai grea(nu consider asta un minus,pentru ca e un fel de pregatire pentru urmatorul motor).Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 GT 125 un avantaj(pt cine e interesat de acest aspect): marimea motocicletei si mai ales grosimea rotii din spate nu tradeaza(la prima vedere) ca ai de a face cu un motor de 125. La R125 (ca si la Honda de altfel)iti dai seama ca e de 125, si de la 100 de metri.Si faptul ca e mai greu Hyosung-ul, poate fi un lucru bun pentru incepatori:mai multa atentie si viteze mai mici Cat de mici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Clar R 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 yamaha, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 dar ce?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 dar ce?? Clar ba . Nu dar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.