Sari la conținut

Scoaterea Limitatorului


hihi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

A|m citit topicul pana aici si nu am gasit niste detalii exacte despre scoaterea limitarii(lor) de la aprilia sr. Acum as vrea daca se poate sa imi spuneti si mie cum si ce ar trebui sa fac pentru a=i reda puterea motorului, tinand cont de faptul ca eu ar trebui sa circul cu pasager (pe la vreo 140 kg total) si nu am doar drum drept, ci si ceva pante pe traseu. A, si inca ceva. Scoate limitarii poate dauna in vreun fel motorului? Scuterul este din 1995.

Editat de Maniax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pentru cei care au scutere chinezesti 4t ai dati o gaura la toba sau ai mariti iesirea aia (evacuarea) .

acum prind 65-70km cu doua persoane de la 50km cat prindeam si singur 75km (eu i am dat o gaura la toba la iesire de 12 mm)kinezariile au evacuarea prea mica si de aceea nu prinde viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

pentru cei care au scutere chinezesti 4t ai dati o gaura la toba sau ai mariti iesirea aia (evacuarea) .

acum prind 65-70km cu doua persoane de la 50km cat prindeam si singur 75km (eu i am dat o gaura la toba la iesire de 12 mm)kinezariile au evacuarea prea mica si de aceea nu prinde viteza

nu incerca ce spune el ca dati motoru peste cap ,mai bine va puneti alta toba decat sa dati gauri in toba(anuntul este pus in septembrie 2007 sunt curios daca ii mai merge scuteru cum trebuie :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

" Mult, prost si fara rost! " am citit tot topicul si nu am inteles mare lucru.

:rusinica: pina la urma unde are limitator un First Bike Leader model 2007 cu motoru de 50cmc 4T. ??? Hai k am incredere in voi k ma ajutati concret (dak nu ori cum ma pun sa il desfac bucati mai ales transmisia k nu revine pedala de pornire)

Salut tuturor

Editat de tamas_daniell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Detin un scuter model Aprilia Scarabeo 50 cc. in 4 timpi fabricat in luna iulie 2007. Am 1200 km facuti cu el si as dori sa-i scot limitatoarele de viteza ca practic rodajul e facut. Am scos saiba de pe variator si intr-adevar s-a cunoscut diferenta: de la 50 km/h cat prindeam inainte am castigat inca fix 10 km si acum prind max 60 km/h. Din ce am mai citit pe forum mai are cel putin inca o limitare dar nu vreau sa ma apuc sa-l desfac degeaba daca nu stiu ce caut. De aceea am nevoie de ajutorul vostru - cei care aveti modele similare si le-ati delimitat va rog sa scrieti pe forum. Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Am un Keeway F-ACT 50 ... pe la 2000 km i-am scos limitatorul (de la firma de unde l-am cumparat) din cate am inteles ,ei mi-au zis k mi-au schimbat tot kitul , au schimbat toba(de sub scuter pana la toba finala care ii si aia originala), si ca nu mi l-au reglat la turatie maxima sau ceva de genul asta k sa ii fac rodajul mai bine.Acuma problema este cu demarajul.Cand ii dau gaz , prima data se misca incet si dupa aceea de odata isi da el gaz de il scap de sub mine daca nu is atent iar asta ii o problema in trafic si mai ales daca ma opresc intr-o panta... ce pot sa fac sa am demarajul calumea ??Alta problema ii ca : se tureaza mult prea tare si nu prind decat 60 km/h ... pe unde mai exista limitator si cum pot sa il scot ? astept niste raspunsuri din partea carora pot sa ma ajute.ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Mult, prost si fara rost! "

Mare adevar ai spus. Majoritatea topicurilor pe aici dau in off topic, dar asa e cand e plin de pustani si nu este un moderator numai pt aria aceasta.

Ca si pana acum tot eu imi raspund la intrebarea cum se de-limiteaza (cred ca mai corect ar fi de-restrictioneaza) un scuter.

Gasiti atasat materialul ajutator cu principiile de baza ale restrictionarii/limitarii unui scuter si cum se scot acest restrictii.

Sa ziceti saru'mana da? :burnout: :cheers:

 

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 23:26 -------------
Am mai gasit ceva aici

derestrict.pdf

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat astazi sa scot limitarea electronica. Dupa ce am incercat aproape toate firele, am dat in final de cel care, cred eu, trebuia scos. Cu celelalte am incercat, dar nu mai pornea scuterul. :angryfire:

Ok, dupa ce am scos si izolat firul din compartimentul bateriei (care nu era nici pe departe roz), am plecat sa fac o tura. Concluzia: nicio schimbare. Ori n-am nimerit eu firul, ori limitarea electronica nu este eficienta decat dupa scoaterea si celorlalte limitari.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat astazi sa scot limitarea electronica. Dupa ce am incercat aproape toate firele, am dat in final de cel care, cred eu, trebuia scos. Cu celelalte am incercat, dar nu mai pornea scuterul. :angryfire:

Ok, dupa ce am scos si izolat firul din compartimentul bateriei (care nu era nici pe departe roz), am plecat sa fac o tura. Concluzia: nicio schimbare. Ori n-am nimerit eu firul, ori limitarea electronica nu este eficienta decat dupa scoaterea si celorlalte limitari.

Sus pe cric si da-i blana, daca sta la aceeasi turatie, e aprinderea limitata. Eu asa stiu la vclic ca CDI-ul e limitat la 5000 si ceva de ture.

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate n-am turometru, asa ca o sa merg, cel ma probabil, la service peugeot, desi am inteles ca-s destul de scumpi, sau la mecanicul la care am fost saptamana trecuta.

Iei turatia dupa ureche :moron: Eu am stat sa delimitez un vclick, i-am pus distantiere la placuta aia de la variator si i-am scos surubul din carburator care limiteaza cursa acului. La aprindere am scos toate firele si degeaba, tot la fel merge. Am pus aprindere sport si am zis ca sare pistonul din el :finger:

 

 

Bafta! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Cred ca-s mai greu de cap sau nu inteleg termenii tehnici pt scoaterea limitarii din carburator explicata aici. Este adevarat ca inca nu l-am desfacut, dar maine fiind 1 mai o sa ma bag putin in el. Si totusi ce trebuie sa scot de acolo?

Mi-e frica si sa nu dereglez carburatorul. Unde sa am grija?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...