petre81. Postat Ianuarie 10, 2019 Share Postat Ianuarie 10, 2019 Tot hater ai ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smaz Postat Februarie 17, 2019 Share Postat Februarie 17, 2019 interesant e cum primul vlobaj l-am experimentat la 20/kmh fiindca am dat intr-o groapa, la viteze mari nu mi sa intamplat am tras de gaz, acceleratii puternice si tot felu dar nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 17, 2019 Share Postat Februarie 17, 2019 6 hours ago, smaz said: interesant e cum primul vlobaj l-am experimentat la 20/kmh fiindca am dat intr-o groapa, la viteze mari nu mi sa intamplat am tras de gaz, acceleratii puternice si tot felu dar nimic. Completeaza-ti profilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Octombrie 21, 2021 Share Postat Octombrie 21, 2021 Salut, am si eu o intrebare referitoare la subiect. As vrea sa urmaresc tot topicul dar e imens. Am vazut un video pe youtube, un tip merge cu ceva viteza si ia o groapa (nu mare) iar mobra ii intra in voblaj. Se poate intampla asta daca mobra e in regula? Tipul avea ceva viteza, vad in topic ca nu ar trebui sa se intample la viteze mai mari. Nu am video ca l-am vazut mai demult dar am uitat sa va intreb. Exista de asemenea concluzia ca "hit the gas" e solutia? Cam asta mi s-ar parea logic pentru stabilizare (doar ca instinctiv nu iti vine sa faci asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 Acum 7 ore, ionutpm a spus: Salut, am si eu o intrebare referitoare la subiect. As vrea sa urmaresc tot topicul dar e imens. Am vazut un video pe youtube, un tip merge cu ceva viteza si ia o groapa (nu mare) iar mobra ii intra in voblaj. Se poate intampla asta daca mobra e in regula? Tipul avea ceva viteza, vad in topic ca nu ar trebui sa se intample la viteze mai mari. Nu am video ca l-am vazut mai demult dar am uitat sa va intreb. Exista de asemenea concluzia ca "hit the gas" e solutia? Cam asta mi s-ar parea logic pentru stabilizare (doar ca instinctiv nu iti vine sa faci asta). Pentru că tot te uiți la YT la sfaturi moto, daca te uiți și la Motorman Jerry Palladino el zice foarte bine că motociclismul nu e despre instincte, că instinctele sunt greșite. Așa că da, ii dai gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 8 hours ago, ionutpm said: Salut, am si eu o intrebare referitoare la subiect. As vrea sa urmaresc tot topicul dar e imens. Am vazut un video pe youtube, un tip merge cu ceva viteza si ia o groapa (nu mare) iar mobra ii intra in voblaj. Se poate intampla asta daca mobra e in regula? Tipul avea ceva viteza, vad in topic ca nu ar trebui sa se intample la viteze mai mari. Nu am video ca l-am vazut mai demult dar am uitat sa va intreb. Exista de asemenea concluzia ca "hit the gas" e solutia? Cam asta mi s-ar parea logic pentru stabilizare (doar ca instinctiv nu iti vine sa faci asta). Povesti de la oameni care nu au mers cu viteza in viata lor. Vorba aia cu "ii dai gaz" vine din lumea motocros , trail, jucat in nisip si pe forestiere. Cand sub tine ai o motoreta de 90 -105 kg si majoritatea timpului il petreci in a doua -a treia , pe la 25 -40 km/h , normal ca iti permiti tot felul de chestiii. Cu o sportiva de 200 kg care iti intra in voblaj pe la 180 km/h ,cand ai lovit o denivelare, este cu totul altceva ...si trasul de gaz poate fi o idee doar pentr un Marquez . Nu exista om normal care poate face asa ceva . Daca iti povesteste careva , te-a mintit. Uneori oscilatia ghidonului este atat de violenta ca ar rupe si mainile uni campion la judo... deci lasa povestile nemuritoare si concentreaza-re pe ce te invata la cursuri referitor la tinutul mainilor pe ghidon in relaxare si fara sa strangi de manasoane. In caz de mare voblaj pe moto de strada , doar relaxatul mainilor te mai salveaza si norocul sa ai suficient spatiu pe directia in care se duce , ca sa isi revina , daca nu total macar la o oscilatie mai usoara in care poti intervenii sa corectezi putin directia. Iti spun asta din experienta personala . Daca vrei sa-i asculti pe aia care iti povestesc din imaginatie , bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 (editat) Sunt ateu si tot zic Doamne fereste ! la prostiile pe carecle scoate colegu patrik. Sunt motorete absolut perfecte ...dar riderul nu este ...si da gaz puternic atunci cand este putin obosit si nu mai poate sa tina mainile total relaxate si deci cand accelereaza trage de ghidon puternic dar el nu isi da seama si motoreta fiind puternica ridica pitin roata fata . Combinatia aia de roata fata putin de tot ridicata si trasul de ghidon odata cu acceleratia produce un voblaj biblic si la cea mai perfecta motoreta ...si se intampla fantastic de des la toti care merg pe la circuit si au trecut in clasa mai de mijloc. ( pentru ca oboseala afecteaza pe toata lumea dar aia foarte incepatori inca nu au curaj sa traga de gaz destul pt efectul asta , iar aia din grupa mai de sus stiu mai bine si se opresc cand simt oboseala ca intervine...) Exista si motorete care sunt proaste direct iesite din fabrica ...dar alea nu prea vin cu amortizor de voblaj... @ionutpm La social politica doar ne distram , dar aici vorbesc foarte serios. Editat Octombrie 22, 2021 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 Eu nu motociclesc pe schiuri...tu faci ce vrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 (editat) 14 hours ago, ionutpm said: , vad in topic ca nu ar trebui sa se intample la viteze mai mari. Si asta este tot o poveste nemuritoare . Nu , nu exista limita de viteza la asa ceva . Se poate intampla si la 300/h. Sunt cateva modele care sunt destul de renumite pentru oscilatii ciudate ( sau chiar voblaj in adevaratul sens )numai la viteze mari sau relativ mari , care are ceva legatura cu partea de constructie sau cu exploatarea la viteze mai mari decat este inteligent pentru tipul respectiv ( Honda Pan Euro, Mt 09 gen1 ...) . Cand vine vorba de voblaj initiat de o denivelare , se poate intampla oricui, la orice viteza , indiferent de modelul calarit ...si are tendinta sa fie mai grav daca se intampla ca in momentul respectiv riderul este destul de tare pe acceleratie. Mai tine si de ghinionul fiecaruia . La felul cum sunt drumurile patriei pot spune ca am trecut peste milioane de denivelari dar mai putin de 5 au avut efect destul de serios sa fie memorabile. Editat Octombrie 22, 2021 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 Superba discutie, mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 Ar trebui sters tot . Prea multe devieri bolnave de la patrocle si altii ca el. Defapt a acelasi , dar a activat sub mai multe nume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.