victor_boss Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 fratilor ce naiba s-a intamplat anul asta cu uleiul din cutie la hoinarul meu (ulei pus anul asta) ca de cand a dat frigul de abia pot schimba vitezele mai ales la pornire, pana se incalzeste nitel. folosesc ca si anul trecut ulei de cutie T90 dar anul trecut nu facea chiar asa urat numai la -5 - -10 'C iar acum la 5-7'C. aud ca merge si alte tipuri de ulei? va rog sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 20 W 50 sau 20 W 40! Petrom e bun, chiar si Lukoil merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 19, 2005 Share Postat Octombrie 19, 2005 (editat) fratilor ce naiba s-a intamplat anul asta cu uleiul din cutie la hoinarul meu (ulei pus anul asta) ca de cand a dat frigul de abia pot schimba vitezele mai ales la pornire, pana se incalzeste nitel. folosesc ca si anul trecut ulei de cutie T90 dar anul trecut nu facea chiar asa urat numai la -5 - -10 'C iar acum la 5-7'C. aud ca merge si alte tipuri de ulei? va rog sugestii. Ce intelegi prin "pana se incalzeste nitel" ? E normal sa fie mai vascos la rece, dar orice motor trebuie incalzit cateva (3-4) minute inainrte de drum pe vremea asta. Eu abia am pus la mine T90 si merge bine, dar dimineata o las sa se incalzeasca un pic si dup-aia plec. "Un pic" la mine inseamna 3 minute. Bafta. Aaa, si era sa uit. Vezi cumva sa nu fie alta problema, nu cred ca un ulei prea vascos te poate impiedica sa schimbi vitezele. (Asta daca ai habar cum functioneaza cutia de viteze) Un ulei prea VASCOS iti va face motorul sa mearga "mai greu" un pic, dar de asta iti dai seama numai la viteza mai mare, cand se observa ca "nu trage". Eu nu cred ca e de la ulei. Merge orice fel de ulei aproape, dar cel mai bun e T90. Si daca tot se gaseste si e ieftin, de ce sa nu pui T90? Poate ala pe care l-ai luat tu ultima data era expirat........... Editat Octombrie 19, 2005 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_boss Postat Octombrie 21, 2005 Autor Share Postat Octombrie 21, 2005 Ce intelegi prin "pana se incalzeste nitel" ? E normal sa fie mai vascos la rece, dar orice motor trebuie incalzit cateva (3-4) minute inainrte de drum pe vremea asta. Eu abia am pus la mine T90 si merge bine, dar dimineata o las sa se incalzeasca un pic si dup-aia plec. "Un pic" la mine inseamna 3 minute. Bafta. Aaa, si era sa uit. Vezi cumva sa nu fie alta problema, nu cred ca un ulei prea vascos te poate impiedica sa schimbi vitezele. (Asta daca ai habar cum functioneaza cutia de viteze) Un ulei prea VASCOS iti va face motorul sa mearga "mai greu" un pic, dar de asta iti dai seama numai la viteza mai mare, cand se observa ca "nu trage". Eu nu cred ca e de la ulei. Merge orice fel de ulei aproape, dar cel mai bun e T90. Si daca tot se gaseste si e ieftin, de ce sa nu pui T90? Poate ala pe care l-ai luat tu ultima data era expirat........... "Pana se incalzeste putin" inseamna pana fac vreo 2-3 km. dimineata si cand e frig, la pornire las de multe ori si 5 min. sa mearga motorul (nu plec niciodata cu motorul rece de pe loc). problema e ca atunci cand plec de pe loc cum dau viteza 1 sare de pe loc ca un cal sau moare, nu decupleaza ambreiajul ca lumea, iar in viteze intra greu si tot pe langa. Asta, repet, pana fac ceva km cu ea dupa care totul revine la normal. Am discuri de ambreiaj noi, pana la schimbator noua, deci nu vad altceva in afara de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 Exact asa am patit si eu la a mea. Am schimbat uleiul si dupa cateva zile a inceput sa faca figuri, nu mai schimba bine deloc. Am desfacut motorul de tot (oricum trebuia sa schimb rulmentii de pe ambielaj) si tot n-am reusit s-o fac sa mearga, si pana la urma am schimbat mecanismul cu totul si-acuma merge. Dar tot n-am inteles de ce nu mai mergea cum trebuie mecanismul vechi, ca aparent n-avea nimic. (mecanism = burduf cu sant in spirala cu clichet cu tot ). Chestia e ca l-am pus pe celalalt si cu el merge si nu-mi mai bat capul. Te sfatuiesc sa reglezi bine ambreiajul (nu de pe ghidon, de jos) si vezi cum se comporta. Mai incearca sa reglezi si cutia de viteze (sunt cateva suruburi de reglare sub un capac pe motor in dreapta - nu stiu cum o fi la Hoinar). Concluzia mea asupra fenomenului este: Cand se schimba uleiul si se pune unul nou curat acesta "spala" mizeria acumulata in anumite locuri "unde facea bine" si astfel uzura acumulata si "necuratzata" de uleiul vechi este pusa in evidenta de uleiul nou. Si astfel cutia incepe "sa faca figuri"(unde catziva mm conteaza enorm), ambreiajul "se strange mai bine", etc. Nu stiu daca este corect ce gandesc eu, dar alta explicatie logica nu exista. Dar aceste "figuri" pot fi compensate prin reglaje. Altceva nu mai stiu. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 esti cumva interesat de niste piese pt hoinaru tau???? eu am ceva de mobra dar...marea majoritate a pieselor se potrivesc. le dau si ieftin si bune. lasa un mesaj ceva daca esti interesat., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondan Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 io am pus ulei sintetic elf 75W80 elf. de 2 ani;nu se ingroasa, nu se subtiaza, in plus debreiaza la fix... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Multumesc de sfat. Eu abia l-am schimbat de o luna, am pus tot T90. Merge, n-are nici pe dracu. Eu parca ma straduiesc sa stric motoreta asta, dar nu vrea si... pace. Trag de ea in fiecare zi aproape, merg nervos, o turez, urc pante, cobor pante, cu pasager, fara pasager, cu bagaje, o frec, o pornesc, o opresc si tot n-are nimic. Merge. Chiar vroiam sa incep un topic: "Mobra mea nu are nimic. Functioneaza perfect. Ce sa-i fac s-o stric?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_mobristu_tm Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Este f.f.buna o mobra chiar mult mai buna decat un hoinar eu am shi hoinar shi mobra shi o aleg pe domnisoara pt.k.mie mai simpatica decat hoinarul.Sg.lucru care ma deranjeaza e ca iti trebe permis dar am auzit ca nu mai trebe nici acte nici permis pt ca sunt vechi daca va fi asa o voi face sa arate ca lacrima dar nu prea cred dar o fi posibil date la acasat.Aiurea e ca rad fetele.Numa bine fratilor sal cu faru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Sg.lucru care ma deranjeaza e ca iti trebe permis dar am auzit ca nu mai trebe nici acte nici permis pt ca sunt vechi daca va fi asa o voi face . Este o mare aberatie ceea ce spui tu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 lasa-l ca e cam tembel, mai citeste posturile lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 lasa-l ca e cam tembel, mai citeste posturile lui! Am vazut, si i-am acordat circumstante atenuante de incepator pe forum, da' vad ca nu-i trece.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.