Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

salut toti posesorii de burgman...de astazi sunt fericitul proprietar al unui burgman de 400 cmc fabricat in 2000, 33645 km...a fost adus in 2008 de un nene nascut in 60 si proprietatea lui de atunci pana astazi...apropo...Nea Emil, super om, ii multumesc pt ajutorul oferit...in rest nu stiu ce sa va zic despre jucarie...eventual sa ne vedem la o intalnire si sa dezbatem cu subiectul in fata...va salut cu respect si asfalt uscat tuturor!!!

 

 

hai sa pun si 2 3 poze...mai multe pe parcurs...post-73153-0-27421800-1375028269_thumb.jpgpost-73153-0-09730900-1375028271_thumb.jpgpost-73153-0-66384000-1375028272_thumb.jpg



nu prea mai e c a fost candva comunitatea asta...sau mi se pare?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ia uite de unde i se trage lui Soimu saracu..

 

si eu credeam ca e cricul !

hai cobeste tu la cardanul meu sa vezi ce ti se rupe tie cureaua undeva pe drum ! lol :kick:

normal ca am verificat uleiul , e doar la un surub distanta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am achizitionat si eu un Burgman 650 din 2003 de curand si vazand ca mi se duc cam repede liniutele de la indicatorul de consum,m-am gandit sa ii fac plinul si sa ii fac consumul pe 100km.Dupa ce trecerea celor 100km(facuti in oras,dar nu fara aglomeratie),uimirea a fost foarte mare cand am umplut rezervorul,pentru ca a reiesit un consum de 8.7/100km si mi se pare fabulos de mult.Cand am facut plinul am bagat benzina pana a curs putin afara si dupa cei 100km am facut la fel,sa fiu sigur ca nu am bagat mai multa sau mai putina benzina decat data trecuta.Scuterul are 52000km,nu umblu nervos cu el,adica merg cu 50-100km in oras,dar il las sa urce in viteza treptat si nu il prea bruschez.mai fac din cand in cand cate o depasire nervoasa pana in 120km/h sau mai trag de acceleratie pt ca imi place cum "zboara ,dar nu exagerez.Nu vi se pare foarte mare consumul?Ma gandeam sa il vand(desi mi-ar parea rau),pentru ca am consum de masina si la o adica pot sa imi iau speed (dar nu imi plac)si acelasi consum il am,atat doar ca nu mai am confortul Burgman-ului.Aici http://hallicino.hubpages.com/hub/MPG-Guide-The-Fuel-Economy-Of-250-Top-Selling-Scooters am gasit consum de 6.6l/100km si majoritatea celor de pe Burgman USA spun ca undeva la 6,8l merge consumul si ei merg si cu viteza pe autostrada,dar in nici un caz 8.7l ca la mine.Astept pareri si eventuale rezolvari,in cazul in care e ceva defect la el.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimeni nici un sfat referitor la minunatul consum,nimic :)?Daca sunt pe forum proprietari de 650 sau persoane care se pricep,puteti sa imi spuneti daca Burgman-ul 650 2003 are termocupla in 2 trepte sau e simpla?Intreb pentru ca atunci cand temperatura e normala,indica 3 liniute,dar daca il las dupa ce ma opresc sa mearga in gol in 5 min urca la 4 liniute si dupa inca 4-5 minute la 5 dupa care se aprinde becul rosu de la apa si abia atunci porneste termocupla si mi se pare foarte tarziu.Stiu ca sunt in 2 trepte si porneste mai incet cand temp e putin mai mare si cand se incalzeste foarte tare intra treapta a doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a) Treaba cu consumul cred ca tine de reglaje (harta din calculator) asa ca trebuie neaparat sa il pui pe tester. Dar conteaza enorm cum mergi tu in oras, pe manual, automat, power, plecare de la semafor... toate aceste aspecte conteaza. Eu cu Silverul scot si 6 - 6.5 in oras, dar asta inseamna sa merg 70-80 si cu plecari line de la semafor (un pic inaintea masinior). Dar normal consumul pe caldurile astea il am cam de 7 - 7,5 (si nu merg tare, merg normal).

 

 

B) Termocupla nu are cum sa aiba doua trepte, in momentul in care temperatura antigelului urca, ea deschide un circuit electric si porneste ventilatorul.

Doua trepte de viteza pentru ventilator au duar masinile (din cate stiu eu) treapta a 2-a intra in momentul in care pornesti A.C - ul. Nu am auzit de o motocicleta care sa aiba doua trepte de viteza la ventilator.

 

c) Sfatul meu este sa mai astepti cu consumul si sa faci o medie la 500 - 1000 km, iar cu "termocupla" schimba tot antigelul dupa care aeriseste bine instalatia, asta conteaza ff mult, pt. ca daca ai aer pe instalatie e normal sa se incinga.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a) Treaba cu consumul cred ca tine de reglaje (harta din calculator) asa ca trebuie neaparat sa il pui pe tester. Dar conteaza enorm cum mergi tu in oras, pe manual, automat, power, plecare de la semafor... toate aceste aspecte conteaza. Eu cu Silverul scot si 6 - 6.5 in oras, dar asta inseamna sa merg 70-80 si cu plecari line de la semafor (un pic inaintea masinior). Dar normal consumul pe caldurile astea il am cam de 7 - 7,5 (si nu merg tare, merg normal).

 

 

B) Termocupla nu are cum sa aiba doua trepte, in momentul in care temperatura antigelului urca, ea deschide un circuit electric si porneste ventilatorul.

Doua trepte de viteza pentru ventilator au duar masinile (din cate stiu eu) treapta a 2-a intra in momentul in care pornesti A.C - ul. Nu am auzit de o motocicleta care sa aiba doua trepte de viteza la ventilator.

 

c) Sfatul meu este sa mai astepti cu consumul si sa faci o medie la 500 - 1000 km, iar cu "termocupla" schimba tot antigelul dupa care aeriseste bine instalatia, asta conteaza ff mult, pt. ca daca ai aer pe instalatie e normal sa se incinga.

 

Bafta.

Tocmai asta e problema,ca nu merg furios cu el,adica foarte rar pornesc mai nervos de la semafor.Pornesc si eu foarte elegant de la semafor,nu il fortez si merg tot asa ,cam 50-80km/h in general.Eu am facut cu el cam 300km de cand am inceput sa ii fac consumul si asta e consumul,8.5-8.7l/100km.In afara nu am mers cu el inca,dar sincer nu ma prea intereseaza cat ia in afara orasului,pentru ca eu mai mult in oras umblu si oricum consumul in afara ar trebui sa fie mai mic de 6.6 cat ii consumul lui normal.Am vazut si pe Burgmanusa ca toti posesorii de 650 vorbesc de un consum pana in 6.8,iar cele mai recente probabil au un consum mai mic pt ca e mai restrictionat putin si nu mai e asa nervos.

Editat de raduch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raduch, vrei nu vrei, tot la service ajungi, la 650 nu mai merge ca la 400 (cu trusa de scule) pe marginea soselei, e alta mancare de peste, multa electronica si tot felul de senzori si cachaturi. De asta un "cunoscator" nu-si cumpara un 650 vechi care costa sa zicem 1800 euro si e din 2002-2003 si prefera un b400 sa zicem 2004-2005.

Deci, ai doua variante, ori acum la service, ori mai tarziu.

Si inca o intrebare, cum stai cu consumul de ulei ?

Te asteptam la urmatoarea intrunire de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raduch, vrei nu vrei, tot la service ajungi, la 650 nu mai merge ca la 400 (cu trusa de scule) pe marginea soselei, e alta mancare de peste, multa electronica si tot felul de senzori si cachaturi. De asta un "cunoscator" nu-si cumpara un 650 vechi care costa sa zicem 1800 euro si e din 2002-2003 si prefera un b400 sa zicem 2004-2005.

 

Deci, ai doua variante, ori acum la service, ori mai tarziu.

 

Si inca o intrebare, cum stai cu consumul de ulei ?

 

Te asteptam la urmatoarea intrunire de pe forum.

Tocmai asta incerc sa evit,sa merg la service si sa nu fie nevoie.Nu prea exista oameni competenti care sa se priceapa,adica toti is buni la teorie,dar la practica poate 50%.Nu ar fi o problema daca ar zice ca nu se pricep,dar ei se baga oricum si numa rau fac.Ulei nu mananca,nu scoate gram de fum,merge excelent,porneste din prima oricand,nu am avut nici cea mai mica problema cu el,decat consumul si surubul de la baia de ulei de transmisie,pe care l-am schimbat pt ca nu inchidea cum trebuie.De schimbat i-am schimbat toate lichidele:uleiul din motor,ulei de transmisie,antigel,tot. Am fost sa imi verifice compresia la un service si nu e problema nici la capitolul asta(nu ma intreba cat are compresia,ca habar nu am dar il cunosc pe om si o verificat manualul de reparatii pe care l-am scos de aici).Stii cum ii vorba,desi nu se refera la consum:benzineste,scanteieste,numa nu porneste :) .Am sa merg cu el saptamana asta sa imi verifice gazele si atunci o sa imi spuna ce nu e in regula.

 

Hai sa fim seriosi,cine isi permite sa isi ia un Burgman 650 nou?Chiar m-am uitat cat e la noi si am vazut pe site 11000euro si nu as da atatia bani ,nici daca as avea :) .Am citit pe multe forum-uri straine si multi aveau B650 tot second si nu au avut nici un fel de problema cu el,nici macar una.Nici eu nu as avea nimic sa comentez,decat consumul.Merge de rupe,design de nota 10,arata impecabil(cu exceptia unei julituri pe pragul stanga),e exact cum scriau toti despre el,excelent.Vreau sa te intreb daca ar fi sa il vand ,ar merita sa imi iau Silver Wing sau nu prea?In ideea ca am 1.95 inaltime si am stat pe Silver Wing 400 si 600 si daca intorceam ghidonul mai tare,se lovea de picioare.Cat consuma un SW de 400?Asta e mare si nu am probleme pe el,de fapt Burgman(indiferent de model)e singurul maxi scuter pe care l-am testat si incap fara probleme pe el si adevarul e ca imi si place foarte mult 650-ul.Am si un B400 din 2000 si incap perfect pe el,dar dupa ce l-am luat asta de 650,parca nu mai pot sa merg cu el pt ca am impresia ca merg cu caruta.

Editat de raduch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raduch, ai avut bani de b650 si nu-ti permiti sa-i faci o constatare completa ...

 

Daca incapi bine pe b400 incapi lejer si pe Silver Wing.

 

Cu banii dati pe Silver W imi luam lejer un B650.

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raduch, ai avut bani de b650 si nu-ti permiti sa-i faci o constatare completa ...

 

Daca incapi bine pe b400 incapi lejer si pe Silver Wing.

 

Cu banii dati pe Silver W imi luam lejer un B650.

 

Imi pare rau sa iti spun,dar pe Burgman-ul de 400 daca intorc ghidonul maxim nici nu ajunge la picioarele mele,dar la Silver Wing nu era intors la maxim si imi dadea in picioare.Si eu am gasit Silver Wing mai ieftin decat sunt Burgman-urile 650,am gasit la 1550/1600/1700 si aratau f bine,dar ele cam la aceleasi preturi se invart,fara sa vorbim de 650 Executive.Spune-mi te rog un service competent in Cluj si ma duc fara nici o problema,dar eu sunt patit cu masini si mecanici,asa ca stiu ce vorbesc.Eu te intrebam daca merita luat SW,nu am intrebat ce puteai sa iti cumperi de banii de SW.

 

Eu daca as fi pus sa aleg intre un SW si un B650 la acelasi pret,as alege tot B650 fara sa stau sa ma gandesc mai mult de 5 secunde.Intrebam doar de SW400,pentru ca e tot bicilindru si mare diferenta nu e intre 400 si 600.Gasisem SW400 foarte ieftin si eram curios cat consuma

Editat de raduch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat consuma un SW 400.

 

Raduch, zi asa "Doame fereste sa nu mi se rupa cureaua" da-l in masa de consum :)

Doamne Fereste!Am aflat acum ca am consumul asta si pentru ca am multe drumuri de facut,dar sunt drumuri scurte de 3-4km.Trebuie sa merg sa fac un drum de macar 100km in afara si sa vad ce consum scoate.I-am facut compresia si ii ok,ii mai fac gazele sa vad ce iese si gata,sa vad daca sunt nereguli la capitolul asta,ca in rest e ok :).

Editat de raduch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu ti-ai luat 650 pt 3 - 4 km prin oras... OMG

Ce OMG?Am mai multe drumuri de facut intr-o zi,dar tot asa de 4km.Am sa incerc sa merg pe jos de acuma,sa nu se mai minuneze lumea.Normal ca imi iau ce imi place,doar nu o sa imi iau Vespa sa nici nu pot sta pe ea si sa nu imi faca placere sa umblu cu el.Il am de putin timp si nu am avut ocazia sa ies cu el in afara si traseul pana la lucru il faceam inainte cu B400.Trebuie sa imi placa o masina/scuter ca sa pot umbla cu ea/el,nu pot sa imi iau ceva numa ca sa am.Repet:am 1.95 inaltime si imi trebuia oricum un scuter pe care sa nu arat ca hipopotanu pe skateboard.Eu si ca masina am avut BMW cu motor V12 de 5400CMC,326CP si imi place sa simt ca se duce cand apas acceleratia.Daca as fi fost micut ca Van Damme la 1.50-1.60,puteam sa imi iau vespa si mi se parea prea mare.

Editat de raduch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce OMG?Am mai multe drumuri de facut intr-o zi,dar tot asa de 4km.Am sa incerc sa merg pe jos de acuma,sa nu se mai minuneze lumea.Normal ca imi iau ce imi place,doar nu o sa imi iau Vespa sa nici nu pot sta pe ea si sa nu imi faca placere sa umblu cu el.Il am de putin timp si nu am avut ocazia sa ies cu el in afara si traseul pana la lucru il faceam inainte cu B400.Trebuie sa imi placa o masina/scuter ca sa pot umbla cu ea/el,nu pot sa imi iau ceva numa ca sa am.Repet:am 1.95 inaltime si imi trebuia oricum un scuter pe care sa nu arat ca hipopotanu pe skateboard.Eu si ca masina am avut BMW cu motor V12 de 5400CMC,326CP si imi place sa simt ca se duce cand apas acceleratia.Daca as fi fost micut ca Van Damme la 1.50-1.60,puteam sa imi iau vespa si mi se parea prea mare.

Radu,fa un drum in afara si vezi cu adevarat consumul!Tu-l folosesti mult in oras si probabil stop& go-uri multe!Automat sare consumul de numa numa!

Ce-i de afara i-l folosesc la naveta(de multe ori ei numesc asta tot mers in oras)!Rar Burgmanurile mari sunt folosite precum alea mici ,in oras!

Daca ai avea un consum dereglat ar trebui sa puta a benzina mai ceva ca la o Dacie prost reglata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu si ca masina am avut BMW cu motor V12 de 5400CMC,326CP si imi place sa simt ca se duce cand apas acceleratia.

 

Aveai si instalatie GPL? Acum pe bune cum sa-ti iei burg de 650 si sa te plangi ca are consum mare in oras sau l-ai crezut pe cel ce l-a vandut ca mananca 3-4 maxim in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Apai si 200-250 consuma mai mult de 4% in oras,numa in orasele de provincie cand sunt scoase la vanzare 250-urile consuma 2-2.5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveai si instalatie GPL? Acum pe bune cum sa-ti iei burg de 650 si sa te plangi ca are consum mare in oras sau l-ai crezut pe cel ce l-a vandut ca mananca 3-4 maxim in oras?

Nu aveam instalatie GPL pentru ca nu renta,mai bine bagam de banii de instalatie GPL benzina.Aveam nevoie de 2 instalatii,pentru ca practic erau 2 motoare de 6 in linie cu admisie/injectie/acceleratie/pompa de benzina separata.Cel care mi l-a vandut mi-a spus ca pot pune peste consumul pe care il am la Burgam 400 din 2000 de care i-am zis ca imi ia 4 litri in oras,lejer inca 2 litri.Am sa fac un test sa vad cat consuma in afara.De mers merge foarte bine si nu miroase deloc a benzina,iar compresia de ok.Mie mi-a placut foarte mult modelul asta de Burgman si oricum sunt conditionat de dimensiuni,deci imi este perfect.Oricum l-am luat si in ideea ca o sa merg si pe distante mari si stiam de el ca e numit GT cu aspect de scuter.Un GT adevarat nu ma incanta si nu am nevoie de cutie manuala la scuter si nici la masina.

 

Si eu am un Iveco sport in doua usi cu motor de 10.300 cc si 430 cp, da nu ma laud, vreau sa zic asa ... :)

Chiar nu inteleg ce legatura are lauda cu ceea ce am zis eu,dar sa o lasam asa ca deviezi aiurea de la subiect.Chiar nu era lauda ci doar spuneam ca imi place sa simt ca poate mult masina/scuteru,mai ales ca e vorba de un 750 din 98,nu masina din 2012.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu,fa o socoteala simpla!Burgmanul mare sare de 260 de kile la gol + greutatea ta + motorul mai mare cu 250 de cmc,da cu plus fata de un 400,plus in consum desigur!

Scuterele mici 49-125-150 in 4 timpi scot consumuri decente in oras,dar deja 200-250-300 sar de 4 ca popa, nu mai zic de 400-500-600!Creste greutatea ,creste capacitatea cilindrica,creste si consumul!

Eu am o Vespa de 125 care consuma in jur de 3-3,5 in oras!Aprilia de 200 in jur de 4 ,iar la X9 de 500(de fapt 460 cmc) sare sigur de 6 in oras(merg foarte rar in oras,si nu m-a interesat consumul)!

Editat de adiy32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...