Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa nu deschid un topic nou doar pentru o pioneza, are vre-un Burgmanist sa-mi dea si mie contra cost un suport din plastic pentru numar?

Sa arate si al meu frumos, ca asta din poza !

 

toate bune,

post-78624-0-60825000-1389476706_thumb.jpg

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveau la Cotroceni si in Vitan , mai gasesti pe Ocazii si Mercador , sincer nu ti-as recomanda , eu le-am gaurit , e mai sigur , suportii sunt din plastic casant si cu niste margini subtiri .



Aveau la Cotroceni si in Vitan , mai gasesti pe Ocazii si Mercador , sincer nu ti-as recomanda , eu le-am gaurit , e mai sigur , suportii sunt din plastic casant si cu niste margini subtiri .

si cred ca si reprezentantele ar trebui sa vanda sau sa ofere cadou !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

merge de duduie si 99, mai tre sa il bibilesti oleaca dar n-are probleme ;)

 

acum din ciclul sa inventam apa calda si dopul de la cole :D

 

a montat cineva pe an400 frane fata de 600???? nu prea imi place cum franeaza si ma gandeam la combinatia asta, ca de disc mai mare nu prea e loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand cum sa montezi discuri si etriere de la burgman 650 pe unul de 400,difera sitemul de prindere si dimensiunea roti,daca schimbi la burgmanul de 400,2 discuri noi,2 seturi de placuta pe fata si un set pe spate,lichid de frana,gume noi,are super frana,

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand cum sa montezi discuri si etriere de la burgman 650 pe unul de 400,difera sitemul de prindere si dimensiunea roti,daca schimbi la burgmanul de 400,2 discuri noi,2 seturi de placuta pe fata si un set pe spate,lichid de frana,gume noi,are super frana,

:10:

ete ca n-are frana cum ar trebui, pt ca nu blocheaza roata ....

 

am lansat intrebarea in ideea ca poate a mai facut cineva asa ceva. e simplu de facut, schimbi toata furca si atunci ai si cum sa pui etrierul pe dreapta. nu ma deranjaza sa franez independent fata-spate daca vafi nevoie sa renunt la sitemul de frana combinata.

 

De pomana pui frane țapene, rotile-s mici...se vor bloca imediat. De asta au implementat din fabrica CBS ;)

... daca tragi ca peizanu de manete normal ca blochezi... prefer sa pot bloca fata decat sa trag amboulea de frana si sa nu ma opresc.

 

GLUMA: ce, nu sti sa derapezi cu fata??? nasol :P

 

 

PS: am cunostinte si la capitolul setari suspensie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sănătate la toată lumea!

 

Sunt cam nou pe aici, și am o dilemă: vreau să îmi iau un burg,și aș avea cam 1000E de cheltuit pe el, ce ziceți, merită să iau unul 99-03 sau să aștept să mai strâng ceva și să iau pe injecție după 2003?

 

Salut , a cumpara un mobil pe 2 sau 4 roti la mana a doua este o loterie ! lozul poate fi castigator sau ne......... eu cunosc cativa fosti posesori de Burgmane care au avut modele din perioada 1999-2003 si erau foarte multumiti , personal le-am calarit si mergeau excelent ! am avut ambele modele si recomand calduros acest maxiscuter , in Mai implinesc 4 ani de cand ma dau cu unul din 2003 , injectie si merge fara probleme ! grija insa ca putine nu sunt umblate la kilometraj ! bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi! Va mai aduceti aminte de mine? Sper ca nu m-ati uitat... V-am promis anul trecut un proiect inovator cu o turbosuflanta montata pe al meu "scuterica" Piaggio X9 500cc. Iata ca visul a inceput sa devina realitate... Atasez cateva foto din procesul de constructie... In scurt timp voi reveni cu proiectul finalizat... (imi place mai mult sa lucrez decat sa pozez si sa postez). Pana data viitoare, asfalt uscat si drumuri bune!

post-74136-0-08147500-1393763812_thumb.jpg

post-74136-0-41675900-1393763829_thumb.jpg

post-74136-0-23862100-1393763837_thumb.jpg

post-74136-0-22708900-1393763844_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia ingrozitoare imi dubleaza forta... Ai suficienta vana sa facem o intrecere??? Demaraj, viteza, super sprint...orice... Si apoi promisiunea e promisiune... Vreau sa va arat ca pot sa fac si asa ceva...custom power... Ha ha ha!!! Iar am trezit interesul colegilor mobristi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zboara pe sosea acuma,cati cai crezi ca castiga acuma cu turbo,de la ce model de masina ai turbina,intercolerul unde il montezi,toata admisia si evacuarea trebuie sa fie custom,ulei pentru turbina cum aduci din bloc,trebuie sa fie tur retur,turbina functioneaza pe bucsi de alama si pelicula de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totul e ok. admisia se executa la csl custom bucuresti. intercooler va fi montat in locul filtrului de aer original. uleiul vine de la sonda de presiune ulei si returul inapoi in bloc pe la dopul cu semnul de punere la punct a motorului. toate au fost facute deja. voi reveni, am spus, cu foto total cu tot sistemul pus in functiune. cat despre forta? dublu fata de original... adica undeva in jur de 60 cp.



app... turbina este garrett gtx 12 pt modelul smart de 600-700cmc



totul e ok. admisia se executa la csl custom bucuresti. intercooler va fi montat in locul filtrului de aer original. uleiul vine de la sonda de presiune ulei si returul inapoi in bloc pe la dopul cu semnul de punere la punct a motorului. toate au fost facute deja. voi reveni, am spus, cu foto total cu tot sistemul pus in functiune. cat despre forta? dublu fata de original... adica undeva in jur de 60 cp.

post-74136-0-68291600-1393769357_thumb.jpg

post-74136-0-54893300-1393769653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms Viorel! costurile au ajuns pe la 3000 de roni. turbina in jur de 300 de euroi si restul m-a mai costat filtrul de aer k&n (215 ron), segmentii noi (500 ron), admisia custom (750 ron). restul... acareturi... manopera nu se pune... am facut totul cu cea mai mare placere in 3 zile si nici acelea pline... pana samabata viitoare sper sa fie totul gata.



curea am comandat dayco cu kevlar (1200 ron) iar rolele le modific in functie de forta motorului ( le fac pe strung mai grele dupa caz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi! Va mai aduceti aminte de mine? Sper ca nu m-ati uitat... V-am promis anul trecut un proiect inovator cu o turbosuflanta montata pe al meu "scuterica" Piaggio X9 500cc. Iata ca visul a inceput sa devina realitate... Atasez cateva foto din procesul de constructie... In scurt timp voi reveni cu proiectul finalizat... (imi place mai mult sa lucrez decat sa pozez si sa postez). Pana data viitoare, asfalt uscat si drumuri bune!

felicitari,, esti mare. multumesc pentru postul asta si pentru spirit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...