Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

toata treaba e sa nu intri in panica pt ca e posibil sa faci unele greseli mai mari ca tine, e posibil ca pt un fleac sa pierzi sau sa cheltui cat nu face, se poate sa fie un reglaj ft fin care numai cu o scula adecvata se pote face sau vreo piesa de inlocuit cum ar fi injectorul, si totul sa mearga brici pe urma.

mergi cu scuterul la un service dotat si personal calificat....nu ageamii. cere sa-ti dea o diagnoza in ceea ce priveste functionarea motorului, daca e posibil asta, abia pe urma te poti hotari in privinta lui.

injectorul dupa un timp de functionare nu mai pulverizeaza combustibilul in parametri optimi si de aici apar mici probleme nu ca nu ar functiona dar in cazul asta creste consumul, detonatii, ardere incompleta, s.a.m.d. astea sant doar presupuneri adevarul il afli numai de la cei care il baga la o revizie serioasa.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Sa verifici compresia costa aproape nimic; scoate bujia, pune manometrul si da la cheie; (sa vezi in specificatie cat trebuie sa fie nou(intre 10 si 11). Nici reglajul supapelor nu e greu dar e ma laborios, din cauza accesului si dureaza mai mult.

 

Ce nu mi-a placut mie, a fost zgomotul (mai precis zgomotele multiple si suprapuse) care se aud din motor. Nu as fi luat niciodata asa ceva. Am fost anul trecut sa vad un chopper, facea cam la fel; nu am stiut cum sa ma scuz si sa plec mai repede; proprietarului i se parea ok...

 

Eu nu-mi permit sa dau sfaturi din spatele tastaturii, ci doar sa spun ce as face eu...la fel imi plece sa invat din sfaturile si experienta altora, mai buni si mai vechi si mai patiti; dar si eu as restitui (dupa clarificarea starii motorului) la MOTOMUS acest scuter. poat4e as mai pune o diferenta si as lua modelul ala nou pe care tocma l-au scazut la pret; macar ala nu are mai mult de 40-50 k km, ceea ce e OK pt. acel model; chiar daca la postarile anterioare s-au facut glume referitoare la cei 18.700 km REALI de la scuterul asta al tau, dupa ce ti-am vazut clipul video, ruginiturile de dedesubt, aspectul general si mai ales cum se aude motorul, m-am convins inca odata in plus ca e imposibil ca un maxiscuter din Italia, cu mai multi proprietari sa functioneza numai 2000km/an....parerea mea sincera si aici daca vrei te superi sau nu pe mine este ca acest scuter se indreapta spre 100.000 km. Chiar e pe aici un user care are un scuter ca al tau din 2003, care are in jur de 80.000 km si te asigur ca merge zilnic cu el si este mai mult decat ok. Si kilometrajul e real nu a fost dat INAINTE (nu inapoi).

 

Deci si eu subscriu la sfatul de a-l da inapoi, daca poti; daca nu, mergi inainte cu investigatul si reparatul; chiar daca va fi costisitor, pana la urma il faci, iar cheltuiala mai mare va fi compensata pe deplin de stiinta si experienta pe care le vei acumula. Totul este sa o iei cu rabdare, logic si metodic, sa nu arzi etapele.

 

Nu stiu ce au auzit expertii, poate l-au ascultat la cald, dupa drumul pe care l-ai facut sa te duci la ei; dar in clipul postat de tine, probabil pornit de la rece, motorul si bate si troncane, si suna f. urat. de aia am si intrebat daca e doar un exemplu de pe yuotube sau e chiar motorul tau.

Chestia ca se aude doar cu capacul desfacut, nu e ok; de ce sa bagi gunoiul sub pres?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exclus sa il repar :))

il dau inapoi sau il repara ei, pe banii lor, sa mearga ok.

daca nu se rezolva si vor sa imi dea altul, o sa aleg tot un burgman, dar deocamdata nu ma gandesc la asta..vreau sa merg sa fac ce ziceam si apoi sa ii sun sa pregateasca duba..sau nu..

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Si nu dispera...chiar asa cum este, chiar daca ii faci doar reglaje, pui ulei bun si des, este totusi un burgman de la suzuki, si te poate duce inca mult si bine pana sa cada de tot. Doar ca nu or sa-ti placa zgomotele la rece si nu o sa-l poti sa-l frigi prea tare; mers normal si legal pana in 110 si sa sari si peste cand este absolut necesar la depasiri, e posibil sa te tina inca ani buni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

De acord ca varianta preferabila (pe care as merge eu) ar fi returnarea si recuperarea banilor. Ei nu il vor repara, ca e prea costisitor; cel mult cu piese din ce cazaturi aduse vrac au pe acolo; vor scoate niste piese, si vor ingropi o reparatie si ti-l vor aduce inapoi. Asa ca eu as prefera banii. cum a zis si domunul de mai sus.



Pai daca la varsta lui il frigi mult si des la 140, sa nu te astepti sa te tina....il poti frige pe unul mai tanar...esti de scuzat ca tu ai crezut sincer ca are 18.700 km....



l-am fript destul de tare, a mers cu 140 cu 2, fara probleme..trage de n-ai aer, dar totusi nu stiu ce rahat are.

 

trage ca e bun ca si concept, ca si realizare....dar iti spun eu ce are; doar parerea mea: are in jur sau peste 100.000 km, 10 ani de functionare si ii cam trebuie o reparatie capitala daca vrei sa-l tii in functiune; italianul aconsiderat ca nu merita si l-a dat la MOTOMUS....gandeste-te ca ai dat pe el 1500 euro; scade TVA, scade impozitul pe profit , salariile, facilitatile, sculele, transportul, actele, si tot ce cheltuie motomus, PROFITUL LOR, si cred ca o sa afli singur ca e posibil ca acest scuter sa fi costat in italia numai 400-500 euro; ce vrei de banii astia, adus la nas?.....sa stii ca un burg nou e in jur de 7000 euro.

 

Sa repari si sa mentii in viata un burg de 10 ani, si sa-l faci sa mearga bine, mie mi se pare un hobby care necesita multa pasiune si cheltuiala si cei care fac asta sunt de admirat; dar nu e usor.



Si cum zicea cineva de mai sus, chiar daca ti-a placut obiectul si te -ai legat de el sufletesti, trebuie sa fi rational si sa stii cand sa te desprinzi, ca sa limitezi pagubele si sa-ti inveti lectia.

 

Poti sa mergi mai departe tot pe Burgman, dar cautat si cumparat mai cu grija, dupa niste rationamente precise. Nu-ti recomand italiencele, alde Piaggio, Aprilia, etc, ca se stie ca stau prost la fiabilitate; daca un burg incepe sa puna probleme pe la PESTE 100.000 km la Italience incepi sa ia dupa 30.000.



Daca ai putea sa te intelegi cu ei si ai de unde sa faci rost de bani sa mai pui o diferenta si sa-l iei pe asta ar fi mult mai bine:

 

http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=520

 

cred ca se afla in intervalul 40.000-60.000 km (sa zicem 70.000)...si daca se aude bine, are compresia buna, nu vei avea mari cheltuieli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Dar eu l-as luam pe asta:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=504058&selpic=2&zoom=1#foto

 

Avantaje:

 

1) nu e de la Motomus!!!

 

2)E deja inmatriculat cu tot ce trebuie, CIV, etc.

 

3) E de proprietar, daca l-a inmatriculat respectivul pe numele lui, cred ca este ok.

 

4)dupa cauciucuri, daca sunt cele initiale (si se poate vedea dupa DOT) kilometrajul e cel real.

 

5)Posibil sa-ti lase si la 2500 daca vrea desi face si 3000 si chiar peste.

 

Eu pe asta l-a prefera de 10 ori in loc de cel de la Motomus, care m-am lamurit ce aduce; deci daca poti lua banii inapoi ar fi super; iar toba, ambreiajul si ce ai mai cumparat le poti vinde ulterior separat.



L-am sunat de curiozitate pe asta de la Oradea; e adus din italia ca aproape toate; nu lasa mai mult de 100 euro, adica la 2700; nu era in localitate si nu a putut sa-mi zica ce DOT au cauciucurile. zice ca vrea altul mai nou, acelasi model din 2012, cu ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai asa, nu inteleg ce te grabesti, poate e ceva ce se rezolva usor si nu e nevoie sa vand motorul.

putin mai tarziu o sa scriu ce am descoperit si cum se rezolva..sper sa nu fie nevoie de inlocuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

:) Pai eu nu ma grabesc; incerc sa te ajut cu ce pot; altii cu experienta, unii cu piese, altii cu scule, eu cu documentarea (printre picaturi ca lucrez la pc destul de mult si fac pauze)...de obicei citesc si ma documentez destul de mult....nu, am spus si eu ca nu trebuie sa te grabsti la nimic, dar e bine sa fi mereu documentat; INFORMATIA INSEAMNA PUTERE.



Era f. bine daca te documentai INAINTE de a cumpara ceva; daca intrebai pe aici te faceam doctor de informatii, si ai fi ales mai greu dar poate mai bine; oricum nici acum nu e tarziu, iar unele experiente e bine sa le treci chiar tu, ca sa le crezi sa le inveti. daca mai vrei sa cumperi ceva, pana in 100 km de Bucuresti, in functie de timp pot sa te insotesc sa-mi dau cu parerea, numai sa nu fie ceva gresit din start, altfel nu merita deplasarea.



Eu iti doresc mult sa se rezolve usor, si sper sa ma insel, dar ce am auzit ca zgomot nu mi-a placut deloc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am documentat inainte cel putin doua luni, am ales burgman din start, dar uite ca experienta este de fapt cea care conteaza. fiind primul motor nu am fost in stare sa il aleg singur, din cauza asta am apelat la un prieten de-al unui prieten, care este mecanic de motociclete, care mi-a spus ca burgmanul asta e foarte bun si ca merita luat, ca pot sa merg cu el linistit, ca trage, ca nu e lovit, ca nu e cazut, ca motorul merge rotund si curat, ca toba e ruginita dar o fac eu, ca transmisia e buna..

nu am apucat sa merg mai mult de o luna cu el, timp in care nu am avut probleme..

intamplator am pornit motorul cu capacul dat jos si am descoperit bataia, care normal nu se auzea. intamplator, adica am vrut sa verific daca ala mi-a montat cureaua corect, cand mi-a schimbat rolele, si a montat-o prost. variatorul meu este lovit, de la un surub montat gresit, atunci cand mi-au schimbat rolele.

nu stiu daca asta a afectat cu ceva, dar am scris atunci ca prostul ala de mecanic il tura ca sa vada el ce se aude urat, metal pe metal..si uite ce se auzea, surubul care imi manca din paletele de la fulie..acum probabil este descentrata si are joc. cureaua vibreaza, motorul da sa moara.

post-69469-0-70417300-1364898741_thumb.jpg

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Bai frate!...:(..ce mecanici de rahat la Scuter-Centre...daca nu te duci peste ei, merita sa le faci un topic separat cu toata povestea si cu cu poze!

 

Pai la asa fulie deteriorata e clar ca tu ai avut in transmisie un corp dur care ti-a stricat semi-fulia cu aripioarele de racire. Pai cum sa nu mearga dezechilibrat.

 

Inteleg ca dupa ce ai luat scuterul motorul mergea bine si rotund; deci treaba a inceput sa se deterioreze DUPA ce l-ai dus la Scuter-Centre.

 

Totusi motorul, dupa ce schimbi fulia, si faci totul ok in transmisie ar trebui sa mearga bine, ca inainte.

 

Compresia si apoi reglajul supapelor ca sa te lamuresti, relantiul la 1400, dar si mai bine la 1500, si de aici pleci si vezi ce si cum.



TOTUSI DE UNDE ESTE SURUBUUL CARE A DETERIORAT FULIA????????....ca si acolo unde a ramas LIPSA se poate strica ceva; nicio piesa nu este in plus intr-un motor!



Tu nu ai vazut cand ti-a stricat semifulia?...sa-i fi pus sa o plateasca....



Odata in plus, invat de la tine:

 

-Sa nu merg la oricine sau la orice service

-Sa stau acolo cu ochii pe mainile celui care lucreaza sa fiu atent sa nu faca vreo prostie(din gresala, nedocumentare sau prostie)



HUOOOOO SCUTER-CENTRE din Bucuresti, str.Spineni....or sa aiba stand la SMAEB....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tibosee, du'l inapoi la motomus, e greu ca te-ai atasat dar e mai bine pt tine, timpul si banii tai. Am un prieten care a cumparat de la ei un moto yamaha TDM pe nevazute, a dat avans si i-a venit motorul acasa, dupa doua luni a inceput sa-i bata distributia. A vb cu omu, a venit duba de la motomus la poarta i-au luat motorul si din suma data pe toto (exemplu 2000 euro) i-au dat inapoi 1700. 300 euro mai putin pt ca a mers cu moto doua luni...etc. Sau poti face schimb, il dai inapoi si mai pui diferenta. Bafta.

Baiatul a venit azi la mine la servici, am ascultat acea bataie... "nu e de la motor" ... i-am spus imediat, e din transmisie. Sfatul de mai sus se poate exclude. :peace:

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am ajuns de la elf din popesti leordeni. am dat de un baiat super de treaba, foarte meticulos, foarte atent si extrem de politicos. am avut noroc ca nu a fost nimic la reparat in momentul ala si s-a ocupat numai de mine timp de 4 ore. verificarea a fost usoara, primul lucru pe care l-a facut a fost sa demonteze tot, ambreiaj, variator, pornit motorul si..supriza.. motorul nu bate absolut deloc, nu are niciun zgomot anormal, merge rotund, asa cum trebuie sa fie.

i-am zis sa imi faca si compresia, si mi-a iesit...800 kPa, standard este 860-800..mi-a zis ca motorul este in stare aproape perfecta, dar trebuie reglat, are totusi aproape 20.000..mi-a mai zis ca la uzura foarte mica pe care o are inseamna ca a fost intretinut si ca nu are in niciun caz 100.000 cum am crezut.

mi-a bagat-o si pe tester si mi-a citit toate erorile, le atasez aici. problema a zis ca se rezolva usor, si mi-am facut o reprogramare pentru asta, plus pentru reglaj supape, montat toba..etc..

trebuie sa verifice toate firele, mufele, sa nu fie intrerupte, sa nu aiba mufele oxidate, sa aiba firul de masa legat cum trebuie..

mi-a curatat si injectorul, l-a bagat intr-un aparat cu ultrasunete, i-am spus eu ca mi s-a oprit in mers, a verificat si bujia care era noua.

cand mi-a montat toate alea la loc le-a curatat cu spray, a uns cu vaselina unde trebuia uns (la capacul care iese greu), etc..rolele dr.pulley vad ca s-au deformat deja, dupa 500km, o sa schimb variatorul..

mi-a inlocuit un furtun pe care l-am schimbat si eu, dar crapase iar. el a avut si pistol cu aer cald sa il incalzeasca si sa il prinda cum trebuie. mi-a masurat si cureaua si are 2.08 cm, este originala ..o sa o schimb

 

dupa toate astea, 4 ore de lucru am platit 80lei...i-am dat 50 lei in plus baiatului..foarte tare.

 

http://youtu.be/KolKyF1UWS0?t=4s

post-69469-0-83601800-1364921780_thumb.png

post-69469-0-56713700-1364921806_thumb.jpg

post-69469-0-64972800-1364921841_thumb.jpg

post-69469-0-52007800-1364921869_thumb.jpg

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Super!....inseamna ca problemele ti s-au tras de la "specialistii" la care ai fost initial si ti-au stricat fulia. Bine ca ai scapat numai cu atat!

 

Acum ca ai facut compresia stii cum stai si cu motorul, ceea ce e f. important. La kilometri, eu am rezerve, e greu de crezut sa aiba sub 50.000, dar stai linistit, ca nu conteaza, cum am spus daca e bine ingrijit si nefortat, duce mult si bine peste suta de mii. Asa ca asta chiar nu mai conteza daca zici ca nu are uzura.(posibil sa aiba si 187.000.... :))

 

Se pare ca la chestia asta cu sliderele si rolele Pulley, sunt sanse mari sa iei contrafaceri...nu cred ca s-ar fi uzat asa de tare ca ar fi trebuit puse cu sau fara unsoare. Era bine de intrebat la Service cum se pun, cu sau fara...parerea mea ca role originale comandate prin reprezentata sunt mai durabile, si destul de bine calculate de fabricant, iar tuningul cu Dr. Pulley e doar pt. distractie. Burgul da destul si fara modificarile astea. Doar o parere. Eu nu voi pune decat role originale.

 

Uimitor ce ieftin ai scapat!!!...la atatea operatiuni ai facut f. bine ca ai dat cei +50 lei.

 

Asteptam sa finalizezi "fiara" si sa treci la calarie!

Bine ca se termina cu happy-end!

 

Totusi am o nelamurire; uite aici compresia de nou, 10,2!

 

http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_burgman_400_2004.php

 

Pagina aceea pusa de tine din ce manual este?

 

Burgul tau nu e model 2004?

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cureaua se schimba la 25.000. a mea e originala. ambreiajul e original, variatorul original..discurile sunt originale..

mecanicul de azi a zis ca are cam 30.000, si ca motorul este perfect. viorel la fel, azi mi-a spus ca are cam atat..

poate sa fie si 50-100.000 cat vrei tu, important e ca pentru mine este perfect si ma bucur ca m-am linistit.

joi dimineata am programare din nou pentru celelalte operatii. reglez si tachetii, montez si toba, verific si electronica, pun si variatorul nou, cureaua..ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Stai mai linistit cu kilometrajul, nu stii ca pe seama asta se fac mii de glume? :)...am mai zis ca nu conteaza, azi nu se cumpara nimic dupa kilometraj ci dupa an si starea tehnica...

 

Bine ca te-ai linistit, si mai ales ca stii exact ce ai de facut.

 

 

Cu rolele ce faci?

 

Intreb ca sa-mi fac si eu o idee, sa stiu ce comand....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

E vreo problema ca am concluzionat ca decat sa risc cu niste role Dr.Pulley sa se exfolieze dupa 500 km cum se vede in poza la Tibosee, mai bine folosesc (cand le voi schimba pe cele originale), considerand ca suficient de buna functionarea actuala, role originale? Si sunt si mai ieftine decat dr.Pulley.

 

Este doar o problema de optiune personala; cele originale la 30.000 km aratau ca noi.

 

...Iar la 36.000 km prezentau abia cateva puncte de uzura (nu linii sau suprafete). Urmatoarea inspectie va fi cu cele noi comandate si pregatite, la 42.000 km. Sa vad cum se prezinta si daca le mai dau resursa sau la inlocuiesc.

 

La fel si cureaua. O am luata de la 24.000km, noua, e pe dulap; asteapta sa o bag cand e cazul; cea veche e ok, functioneaza si e bine si la masuratoare; urmatoarea inspectie sau inlocuire la 42.000 km. Dupa cum se prezinta la aspect, si la dimensiune. Vedem.

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Am citit si pe www.burgmanusa.com ca multi se plangeau ca sliderele dr.Pulley nu tin mult, chiar sub 5000 km....deci nu numai la noi



Repet, lupul isi schimba blana dar naravul ba.

 

Suna-ma la telefon sa inteleg mai bine, ca-mi merge f.lent pc-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super!....inseamna ca problemele ti s-au tras de la "specialistii" la care ai fost initial si ti-au stricat fulia. Bine ca ai scapat numai cu atat!

 

Acum ca ai facut compresia stii cum stai si cu motorul, ceea ce e f. important. La kilometri, eu am rezerve, e greu de crezut sa aiba sub 50.000, dar stai linistit, ca nu conteaza, cum am spus daca e bine ingrijit si nefortat, duce mult si bine peste suta de mii. Asa ca asta chiar nu mai conteza daca zici ca nu are uzura.(posibil sa aiba si 187.000.... :))

 

Se pare ca la chestia asta cu sliderele si rolele Pulley, sunt sanse mari sa iei contrafaceri...nu cred ca s-ar fi uzat asa de tare ca ar fi trebuit puse cu sau fara unsoare. Era bine de intrebat la Service cum se pun, cu sau fara...parerea mea ca role originale comandate prin reprezentata sunt mai durabile, si destul de bine calculate de fabricant, iar tuningul cu Dr. Pulley e doar pt. distractie. Burgul da destul si fara modificarile astea. Doar o parere. Eu nu voi pune decat role originale.

 

Uimitor ce ieftin ai scapat!!!...la atatea operatiuni ai facut f. bine ca ai dat cei +50 lei.

 

Asteptam sa finalizezi "fiara" si sa treci la calarie!

Bine ca se termina cu happy-end!

 

Totusi am o nelamurire; uite aici compresia de nou, 10,2!

 

http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_burgman_400_2004.php

 

Pagina aceea pusa de tine din ce manual este?

 

Burgul tau nu e model 2004?

este din manualul cu burgman 2003-2006.

este compresia masurata in kPa, in carte este intre 860-900, limita la 660.

https://www.dropbox.com/s/8sraf9wrmqd3rip/Suzuki%20AN400%20K3%20Burgman%20-Workshop-Service%20Manual%202003-2006.pdf

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

1 atm=101,325kPa

 

in manual e dat si in atm; teoretic raportul de comprimare, adica volumul cilindrului la PMI, impartit la volumul cilindrului aflat la PMS e dat in specificatie de 10,2 in conditii normale la nivelul marii si o temp standard. Compresia insa are o valoare mai mica reala care reflecta pierderile intre piston si carter.

Am luat eu gresit gradul de comprimare ca fiind echivalent cu compresia..nu este! Scuze de interpretare, m-am lamurit! :)

 

Vad ca in manual da o acceptabilitate a compresiei de aproape -25% la care iese din limitele manualului; deci destul de mult; interesant!

 

Practic spune ca daca ti-a scazut compresia de la 8,6-9 atm la 6,6 atm, adica cu 25% atunci trebuie reparatie capitala obligatorie. Asa inteleg eu...pareri?

 

Tare bine e sa ai manualul de reparatie(ai carte, ai parte). :)

 

Mi-ar place scula asta:

 

http://www.louis.de/_30980cf0a7dd4dfadb5110ed9709feebe4/index.php?topic=artnr&artnr=10034098

 

Cam scumputza, dar se gasesc si mai ieftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...