Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Cand am toti banii o sa postez aici poate cineva va avea nevoie mare de bani:)).

 

Ia uite!...vrei sa-ti iei burgman de 400 si nici macar mia aia de euroi nu o ai????...tu crezi ca asta e forum de "coate-goale", 'matze-fripte"?

 

"Du-te golane de te-ntzoleste,

De ia-ti palton...

La coana Elvira e scumpa lira"

 

Cum adica mai?..adica mai ia omu' priceput la mecanica, un burg cu 1000 euro, mai baga repede inca 1000, si vrei sa ti-l dea tie in cateva luni cu 1000????...ca are nevoie de bani....hahahahaha...pai oamenii astia isi iubesc "calul", pun cele mai bune uleiuri, cele mai bune piese, vara le pupa pe oglinzi, iarna le tin in casa langa calorifer, si tu vrei pomana tot la 1000?...ma indoiesc! :)

 

P.S. sa nu te superi ca am glumit; intre 500 si 1000 gasesti ceva din 1999-2001; depinde de noroc si daca ai pe aproape un deposit de dezmembrari; ori ca sa gasesti piesa ori ca sa-l duci acolo.

 

Stie cineva ce o fi facut azi Tibosee?...voia sa se duca la ELF sa rezolve transmisia...

 

Ma gandesc ca el ar fi trebuit sa deschida un topic separat "Aventurile mecanice ale lui Tibosee cu burgul Albastru". Ar fi fost destul de antrenant.

 

Baiatul asta e ca la rodeo; cand pe cal, cand sub cal; cand calare, cand pe jos! Cand porneste, cand nu porneste! Cand cloncane, cand canta ca un inger!...E buna cureaua, nu e buna cureaua! Cand e bucuros , cand e exsperat; al naibii 'Burg' pe unde te poarta si ce stari iti da! Tareeeee! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in jurul sumei de 1000 Euro +/-.O curea, un variator se shimba, sa nu ma lase motoru.Vreau de 400cmc sa nu fie probleme cu doua persoane pe el.Am de gand sa il urc si la mare altitudine si nu vreau sa transpire:D.

 

Imi place si mie sa mesteresc nu-i problema.Numai sa nu bag mana adanc in buzunar:))

isi fac treaba cu brio si cele de 250, am avut timp de 4 ani burgman de 250 am mers cu el la drumuri lungi si cu pasager n-a facut mofturi.

cu cel de 400 se schimba simtitor problema, trage altfel are cuplul mai mare ca cel de 250, o singura problema o sa ai....nu te poti lasa pe curbe la fel de bine ca si cu cel de 250...dar nu conteaza asta....sa mearga.

la cheltuieli depinde intr-un oarecare procent si de noroc. dar si de tine.....

eu de exemplu...am luat scuterul acum 3 ani cu 2200 e. de atunci am curatat carburatorul de 2 ori, schimbat o data variator+curea+ambreiaj plus cateva seturi de gume....si benzina cat cuprinde.

sant destul de rezistente la stres.

bafta la cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Am mers si eu cu un burg de 200 cmc...nici nu simteam cand ajungea la 110, la 120 se plafona; dar la orice regim parea ca trage fara niciun efort. Motor f. bine realizat; de demaraj nu mai zic. F. placut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

unul de 200 cmc, nu de 250 cmc....cam aia e diferenta de +25% capacitate cilindrica mai mare.Cam de 20km/h.

 

Fost la SAM:

 

-15 lei intrarea(pe persoana sau pe cuplu)

-mai mult masini, putine moto(ca anul trecut)..Honda, BMW, Ducati...

-fetele, jumate ok, jumate ofilite

-oferte interesante Ulei moto, la 16 lei/L marca necunoscuta, cauta distribuitori

-ok, cu muzica, localul cu papa: discret, semi-intuneric, cu 24 lei crapi cat intra

-stand baterii Carenda:baterie gel, pt.burg, sta si culcata, 9Ah, 117 lei; superpret

-2 standuri cu vanzatori truse scule super! Era sa cumpar o scula cu 2 filete pt masurat compresie la 80 lei

-stand cu scutere Lambretta(fashion) mai mult design pt fete scumpe peste 3200 euro +TVA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a fost o alta zi productiva pentru mine, am mers la elf pentru revizie furca, montat toba, verificat si curatat cu spray de contacte toate mufele electrice. am schimbat si becurile cu unele de 55W.

am stat acolo de dimineata pana la 4, am avut de asteptat cam o ora jumate, ca am venit fara programare.

wow, cum suna toba! incredibil..suna bestial, prea puternic pentru unii, poate..sunet gros si grav, un bass puternic de motor adevarat..toata lumea intorcea capul dupa mine pe strada..

furca amortizeaza foarte bine acum, gropile sunt mai usor de trecut si e si mai stabil, nu mai topaie. uleiul negru se vede in poza, cel curat este cu totul altceva, in cealalta poza.

nu am avut timp si pentru reglaj supape, pentru ca aveam de ajuns la un client..nici de montat curea..am facut programare pentru joi pentru astea..

 

post-69469-0-81317500-1365194739_thumb.jpg

post-69469-0-90258900-1365194787_thumb.jpg

post-69469-0-29019000-1365194802_thumb.jpg

post-69469-0-63046500-1365194812_thumb.jpg

post-69469-0-31056200-1365194829_thumb.jpg

post-69469-0-59875300-1365194837_thumb.jpg

post-69469-0-00857300-1365194848_thumb.jpg

post-69469-0-78856400-1365194862_thumb.jpg

post-69469-0-04334700-1365194899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Bravo!..imi place ca documentezi bine cu poze!

 

Spune-ne si cat te-a costat totul; ca nu se stie cine si cand are nevoie!

Poate in episodul de maine ne pui si o filmare cu sunetul tobei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Test rode 250 EFI :

 

Found 250 super smooth & quiet, clutch engages around 2,500-3,000rpm
& disengages about the same when slowing down to stop, very smooth.
Full throttle revs to app. 6,000 - 6,500 and holds till you back off.
@ 60kmph revs 4,950
@ 70kmph revs 5,150
@ 80kmph revs 5,850
@ 100kmph revs 7,100
@ 120kmph revs 8,850
@ 130kmph revs ?

Daca-i pui alt variator, sau alte role, sau ii faci alte modificari poate ajunge si la 140 km/h; depinde si de precizia vitezometrului.

Eu zic sa te multumesti ca prinde cei 130. Cam asta e viteza standard.



Cand e nou, adica in primii 20.000 km, poate lua si un pic mai mult, apoi scade usurel...



Dar oricum nu e recomandabil sa se foloseasca viteza maxima, ca il uzezi prematur, oricat de Suzuki ar fi el; in loc sa duci setul la 100.000km, il schimbi mai repede, poate la jumate sau mai putin, nu stiu. E un scuter de oras, ii place 60-80 km/h cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...nu trebuie sa ti se para straniu, si oricum nou nu era, luat la mana a doua cu 28k, sau mai mult...

nu-l lasam sub 120km/h cu pasager...acolo unde drumul permitea asta, si am facut ceva drumuri in 4 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iese ca in realitate..decat sa se auda ca un poponeata, mai bine nu mai pun deloc..nu se compara inregistrarea cu sunetul live..

o sa incerc maine sa fac alta inregistrare, sau daca vrei ne vedem sa simti si tu, live..nu te astepti sa se auda asa, nici eu nu ma asteptam, chiar deloc.. maine e frumos afara, asa ca suna-ma sa ne vedem..si adu si o cheie de 9 ca sa dau db-killerul jos.

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Ideea este sa fie in asa fel(adica de bun-simtz) incat sa nu ti se ia talonul; si la fel sa nu ai probleme la ITP cand vine supracontrol de la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie de bun simț trebuie un silencer modificat. Cel pe care îl fac ei lasă zgomot foarte mare sa treacă. Am pus un alt db-killer și se aude foarte silențios, e mult mai bine. Dar dispare cu toată șmecheria, degeaba mai ai toba, mai bine o lași pe aia originală.

Ala cu mai multe găuri e de la o tobă malossi, se aude mult mai încet cu el, cel din stânga e venit cu toba.

Trei japoneze.

post-69469-0-81985300-1365258580_thumb.jpg

post-69469-0-99096600-1365258666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

In primul rand 2 intrebari:

 

1)Poza 1:Ce bere era aia si cu ce tubulara a mers desfacuta?

 

2)Poza 2:Afisul ala cu "caini agresivi" la cine se referea?...erau dincolo sau dincoace de gard? :) Ce au zis de toba respectivii?

 

Am iesit si eu putin, 40-50 km, am constat ca nu mi-am intrat in mana, sunt cam nesigur si traficul parca e mai plin ca niciodata de cocalari; iar mi-a luat fata un BMW sub podul de la Pipera desi avea clar "cedeaza trecerea", dupa care pe Calea Floresca abia a mers ca se temea de radar; l-am prins la toate stopurile si am luat-o inainte, asa ca nu inteleg ce a castigat idiotul; doar ca m-a pus in pericol si mi-am testat franele. Aveti grija!

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...