Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

eu sunt nevoit sa astept dupa furnizori si curieri. ultima duminica a fost pastele catolicilor si cum mai majoritatea europenilor sunt catolici s-au cam sistat toate livrarile... asa ca sunt nevoit sa astept setul meu complet de garnituri de motor pana luni, poate marti saptamana viitoare. am reusit sa achizitionez un bord digital de pe net si astept cu nerabdare sa-l testez (soseste maine dim cu fancurier). pana atunci intretinere (furca, amortizoare, instalatie electrica). si as mai avea o intrebare: la modelele voastre de maxi scuter daca il tineti turat ceva mai mult decat relantiul, sa zicem un 3500-4000 rot/min se roseste teava aceea de la chiulasa pana la toba de esapament??? la piaggio al meu se roseste tare, chiar spre alb daca tin ceva mai mult pe acceleratie...

Din cate am citit,Burgmanul de 400 mai are problema asta cu inrositul. La al meu,cel de 250,nu am observat sa se inroseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Sir George Mihail Burghy

eu sunt nevoit sa astept dupa furnizori si curieri. ultima duminica a fost pastele catolicilor si cum mai majoritatea europenilor sunt catolici s-au cam sistat toate livrarile... asa ca sunt nevoit sa astept setul meu complet de garnituri de motor pana luni, poate marti saptamana viitoare. am reusit sa achizitionez un bord digital de pe net si astept cu nerabdare sa-l testez (soseste maine dim cu fancurier). pana atunci intretinere (furca, amortizoare, instalatie electrica). si as mai avea o intrebare: la modelele voastre de maxi scuter daca il tineti turat ceva mai mult decat relantiul, sa zicem un 3500-4000 rot/min se roseste teava aceea de la chiulasa pana la toba de esapament??? la piaggio al meu se roseste tare, chiar spre alb daca tin ceva mai mult pe acceleratie...

 

Dr.Piaggio!...e o gluma, nu?...cum sa se intample asa ceva?!!!!????!!!!????.....pai cred ca ar fi o multime de incendieri de scutere!!!...e drept ca scuterele sunt carenate si e mai greu de vazut, mai ales ca pe la 3500 rot/min esti deja in mers.

Asa ceva poate doar sa se intample, daca stai pe loc si turezi tare si mult timp motorul fara sa ai racire dinamica. dar nu am vazut si nu am auzit la nimeni de asa ceva. Si nu cred ca face bine la toba si la motor....acest experiment (daca nu e o gluma).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am banuit si eu ca este vb de turatul motorului pe loc, fara ajutorul racirii "din mers" a componentelor evacuarii. am postat un clip cu un aprilia scarabeo, acelasi motor ca si al meu intr-o sesiune de dyno. ceva de genul acela se roseste si al meu........ :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

La astea italienesti vad ca se poate...scot si flacari pe toba; dar eu nu am vazut niciodata asa ceva; cred ca acela e un test impins la extrem; nu e ok sa soliciti asa "calul"...iar burgul e destul de carenat ca sa nu-i placa asa tratament.



am banuit si eu ca este vb de turatul motorului pe loc, fara ajutorul racirii "din mers" a componentelor evacuarii. am postat un clip cu un aprilia scarabeo, acelasi motor ca si al meu intr-o sesiune de dyno. ceva de genul acela se roseste si al meu........ :eek:

Dar tu de ce-l turezi fara sarcina?.....reglezi ceva la el?...faci masuratori de parametrii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dubios!!! tare dubios!!! astept sa ies cu el pe strada si sa observ daca si in mers face la fel. totul e ok, presiune de ulei, temperatura lichid racire, numai culoarea tevii ma cam sperie, iar la modelul x9 trece f aproape acea teava de carene... riscant! poate ca eu am solicitat motorul mai mult timp, nu mai multa intensitate, dar cam aceeasi culoare a aparut si la teava mea.



dupa toate intamplarile precedente, am cumparat spuneam un alt motor de 500cc. am luat acest motor pe "incredere" pt ca era demontat de pe scuter si nu l-am putut proba la fata locului. acasa l-am montat pe cadrul meu si am dat forja. nu are nici o problema in afara faptului ca toate garniturile trebuiesc inlocuite (plange cu ulei pe unde poate saracutul). in tot acest timp de asteptare a garniturilor am tinut mai mult timp motorul pornit in garaj sa se incalzeasca bine, pt ca numai la cald se pot percepe anumite zgomote, batai, sunete ciudate si totodata asa am putut verifica si presiunea de ulei la cald. in timpul acestor teste am observat si culoarea aceea ciudata a galeriei de evacuare. dau vina pe o benzina mai dubioasa sau pe injectorul motorului cumparat. am sa incerc cu alt injector...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

dubios!!! tare dubios!!! astept sa ies cu el pe strada si sa observ daca si in mers face la fel. totul e ok, presiune de ulei, temperatura lichid racire, numai culoarea tevii ma cam sperie, iar la modelul x9 trece f aproape acea teava de carene... riscant! poate ca eu am solicitat motorul mai mult timp, nu mai multa intensitate, dar cam aceeasi culoare a aparut si la teava mea.

Sunt convins ca in mers nu va exista acea inrosire; chiar deloc; curentul de aer care "spala" in mers motorul si evacurea va "fura" rapid caldura degajata de motor, respectiv de gazele arse care se evacueaza.

 

Cand stai pe loc, caldura se disipeaza prin conductie termica si deci destul de lent; cand mergi se mai adauga si eliminarea de caldura prin convectia aerului care este f rapida (aerul fiind un gaz care este si compresibil sau expandabil si isi variaza si densitatea in functie de temperatura)).

Deci cred ca in mers sau stand la un relanti normal pana in 1700 rot/min, nu se poate vedea inrosirea evacuarii, si nici incendierea scuterului:))

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok! m-am linistit. sa dam vina pe mana care a tinut acceleratia. in timpul testelor a trebuit sa fiu ceva mai neingaduitor cu gazul. poate ca a f mult si nu a avut suficient aer care sa "spele" teava. oricum, intrebarea a f pusa pt dumneavoastra, posesorii de maxi-uri si mai ales alte marci decat cele italiene. curiozitatea m-a impins sa pun aceasta intrebare pt ca, asa cum se spune ceva mai in urma pe acest topic, schimbul de experienta nu strica niciodata. multumesc pt promptitudinea raspunsurilor! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

:) Daca nu ai un scop anume, nu mai lasa motorul sa se inroseasca; e pacat de el; nu e nici benzina si nici injectorul vinovat; doar reaua evacuare a caldurii produse; daca totusi "experimentezi" pune un ventilator sa bata zona "rosie" si nu o sa-ti mai atraga atentia.

De obicei semnele rele se pot auzi mai bine la rece; dupa ce s-a incalzit motorul, este la regim nominal functional, mecanic si termic, exact pt ce a fost proiectat si isi cam ascunde "defectele". De aia la o tranzactie clientul vrea sa asculte cum suna motorul la rece, iar vanzatorul prefera sa ti-l prezinte la cald.

 

 

De aia suntem pe forum sa facem schimb de experienta si cunostiinte, fiecare sa afle si sa invete de la altii; de cand citesc forumul asta am invatat o multime de lucruri, si pt asta multumesc inca odata tuturor celor care au postat.

 

Care mergeti la SAM 3-7 aprilie in Piata Constitutiei, astea sunt gazdele, conduse de Gina Pistol:

 

http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/367-salonul-auto-moto-bucuresti-piata-constitutiei/

 

Vedeti si aici, concursuri si tombole cu premii:

http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/367-salonul-auto-moto-bucuresti-piata-constitutiei/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. vin si cu argumentul verbal ca la toate celelalte motoare pe care le-am avut pe acest cal, toate zgomotele si bataile pronuntate se auzeau dupa ce motorul se incalzea bine si era luat putin mai tare pe gaz. numai si numai atunci se auzea bataia din motor si totodata numai la temperatura mare se pierdea din presiunea de ulei (la revenirea in relanti becul martor al presiunii de ulei incepea sa clipeasca chiar si la un relanti-u marit). prin incalzire se dilata biela si scapa presiunea de ulei printre segmenti si bolt, acesta din urma, boltul, fiind deja ciupit de "moarte lenta dar sigura a lipsei de ulei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Era sa-mi cumpar si eu un Piaggio de 500 dupa ce m-am luat permisul; f. dotat, si cu sistem de comunicatie si cu audio si cu motor electric de pus pe cric, si numai vreo 2-3 ani vechime; la proba mi s-a parut cam mare in jurul meu si ca, parca pt. 500 cmc nu avea demarajul la care ma asteptam; dar imi placea ca era f confortabil. Norocul meu ca nu a mai lasat vanzatorul la pret; il luase doar ca sa faca si el vreo 300 euro in plus; stiam scuterul la proprietarul initial si pretul si nu am vrut sa dau intermediarului cei 300 euro. Si mai bine am facut, ca ulterior am nimerit si mai bine. E adevarat am, platit mult mai scump; dar a meritat.

 

Bine ca ai conditii sa "mesteresti"...si placere!.Dar sa vezi ce placere sa si colinzi tara pe 2 roti! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai de aceea surubaresc la acest piaggio!!! de dragul de a merge si eu (poate) cu domniile voastre in excursii dupa ce ma pun in legalitate... si apoi, daca ar fi mers perfect cred ca ma plictiseam sa-i dau ocol si sa nu bag mana in sufletul lui... sange de pseudomecanic... o sa incerc sa le iau pe rand: mecanica, permisul, rezolvarea tuturor treburilor de acasa si apoi, cu ajutorul lui Dumnezeu, la drum cu fratii de "suferinta"... :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

dupa toate intamplarile precedente, am cumparat spuneam un alt motor de 500cc. am luat acest motor pe "incredere" pt ca era demontat de pe scuter si nu l-am putut proba la fata locului. acasa l-am montat pe cadrul meu si am dat forja. nu are nici o problema in afara faptului ca toate garniturile trebuiesc inlocuite (plange cu ulei pe unde poate saracutul).

 

Ma tot gandesc la ce ai scris aici despre motorul cumparat separat si pe care nu l-ai putut proba! Rationamentul meu este urmatorul:

 

-daca ai luat acest motor "pe incredere" ar fi trebuit ca pretul sa fie f. mic ca nu stii ce ai luat si daca functioneaza. La cumpararea acestor motoare complete, de obicei de pe ceva ce urmeaza a fi dezmembrat sunt 2 variante:

1)Motorul provine de un moto accidentat, el fiind ramas in stare buna de functionare, varianta fericita(dar trebuie sa vezi cu ochii tai scuterul accidentat), desi si aici poate fi un motor f. uzat.

2)Motorul provine dintr-o dezmembrare al unui moto defect (si de obicei motorul e cea mai scumpa parte care odata defectata nu se mai baga bani si se vinde tot pe subansamble si componente). Daca motorul este distrus, se demonteaza si se vinde pe piese(supape, rampa, chiulasa, biele, carter, etc. Daca insa e functional dar este f uzat, si e f. costisitor sa fie reparat, atunci se demonteaza si se inspecteaza, se masoara, si daca sa zicem, se constata ca nu scapa numai cu o segmentare, se inchide inapoi si se vinde ca atare.Este functional, nu va scoate parametrii la mersul in sarcina , adica pe drum. Inclin sa cred ca este si cazul acestui motor de care spui ca musteste de ulei pe la toate garniturile. De ce?...cred ca a fost desfacut, s-a verificat si masurat, poate nu a iesit in interiorul limitelor de segmentare, setul nou ar fi costat prea mult si s-a inchis inapoi, cu aceleasi garnituri si etansari; de obicei cand desfaci un motor, nu mai poti sa folosesti aceleasi garnituri, sunt deja presate si "lucrate" la cicluri rece-cald si nu mai etansaza; de aia iese uleiul. Chiar daca o sa pui garnituri noi si motorul va functiona, este posibil ca la drum sa nu dea puterea suficienta; va merge dar va merge "lesinat" si posibil sa completezi mereu cu ulei. Numai proba pe drum si urmarirea atenta a cel putin pe parcursul a peste 1000 km o sa-ti arate starea motorului.

 

In final insa totul se reduce la bani; daca nu ai dat mult pe el, merita distractia si invataturile trase.Sper ca cele scrise de mine nu te-au dezamagit si vei merge mai departe cu proiectul acesta interesant.

 

In situatia in care ai nevoie de un motor second, cel mai bine este sa vezi chiar tu(daca ai sansa si posibilitatea) motocicleta accidentata de pe care urmeaza sa fie demontat motorul, sa stii anul de fabricatie si kilometri. Altfel trebuie sa oferi pret mic ca sa absorbi riscurile de a nu face mare lucru cu motorul second.

 

Chiar este o problema, daca ai ghinionul sa-ti crape motorul si trebuie sa pui altul second, mai ales daca-l cumperi de la o firma care se ocupa cu dezmembrari; chestie de noroc; poti avea sau nu.

 

Este o chestiune interesanta, si o putem dezbate aici...PRO si CONTRA...sa auzim!

 

As mai adauga, ca imi plac oamenii ca Alipop si Tibosee si multi altii, care atunci cand la apar problemele, nu abandoneaza si apuca sa le "clantzane" ca un buldog, nu le lasa pana nu le rezolva mergand pana la capat si mai ales aleg sa-si impartaseasca si altora experienta lor, buna sau rea. Cu poze, cu filmulete, cu linkuri, cu povesti....doar ca sa foloseasca si altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou!

am cumparat motorul de la un tip din bucuresti, de pe un scuter piaggio beverly. tipul are un beverly si a cumparat un alt scuter, fara acte, pt a-l dezmembra in interes propriu (carene, amortizoare, piese electrice si electronice). proba facuta de mine a fost imediat ce am ajuns acasa, fara sa bag mana in el (intelegerea cu vanzatorul a fost sa dau tel si sa-i spun daca functioneaza sau nu in parametrii). zis si facut! este f bun motorul, fara defecte ascunse sau zgomote ciudate (l-am cumparat fara transmisie si la un pret destul de bun). pe mine ma interesa in special doar ambielajul, insa a prins bine sa am tot motorul complet. segmentii sunt ok, presiunea uleiului e perfecta. acum, ca o completare, oricum trebuia sa schimb cilindrul si chiulasa de pe acest motor achizitionat, pt ca la beverly difera circuitul de racire (alte furtune in alte locuri) si cu aceasta ocazie am desfacut tot motorul. verificarea vizuala si tehnica dupa desfacerea carterului a dus la acelasi rezultat, toate piesele prezentandu-se intr-o stare f f buna de functionare. asa cum ai mentionat, trebuia sa schimb garniturile motorului pt ca cele vechi erau deja presate. uleiul de pe blocul motor era de la scurgeri (posibil chiar de la depozitare, rasturnat, tinut in pozitii ciudate prin diferite locuri de depozitare) si de la o interventie avuta asupra capacului de la alternator (s-a folosit gasket la etansare). concret, motorul e ok, tranzactia a fost satisfacatoare de ambele parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Ei asta este altceva, daca ai cumparat de la un proprietar; nu e ca de la un Dezmembrator profesionist. Conteaza mult de unde si de la cine cumperi.

 

Practic ai cumparat un motor pt ambielaj, dar ai constatat ca e bun si nu te induri de el, sa-l descompletezi?:)...dificila alegere! Sa ne pui si noua poze la aspectele interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi nu am ajuns la elf pentru ca nu mi-a pornit motorul. am incercat de mai multe ori sa il pornesc, am vazut ca mi s-a udat injectorul de benzina..nu stiu de ce, dar ieri a fost demontat si curatat.

am scos bujia si am vazut ca era uda dar am descoperit si ca fisa era rupta..

am ramas si fara baterie asa ca toate au mers prost. tare mi-e ca si aia e originala, desi a stat toata iarna pe motor si a pornit imediat dupa 3 luni.

 

fisa asta se infileteaza, sau e normal sa iasa asa? oricum dau comanda de alta, e pana in 50 lei.

post-69469-0-61395500-1365071868_thumb.jpg

post-69469-0-42598400-1365071951_thumb.jpg

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu se pune problema descompletarii!!! chiar daca investitia financiara in cele trei motoare de 500cc a fost una substantiala, satisfactia sufleteasca vine atunci cand incerc sa imbunatatesc ceea ce fabricantul a "omis" din economie de materiale sau a neglijat problema ca fiind una de neinsemnatate... am sablat carterul motorului cumparat, am schimbat grupul final (modificarea pinioanelor este in curs...), am cumparat tot setul de garnituri pt motor (453 lei), am schimbat placutele de franare pentru roata spate, am schimbat discul de franare spate, astept becurile tip HID si SMD, apoi urmeaza munca propriu zisa la reasamblarea motorului si in final a tot "calului"... chiar daca nu am f un tip meticulos (adica fara foto pana acum), voi incerca pe viitor sa fotografiez diversele etape ale operatiunii in curs de desfasurare... urez tuturor colegilor satisfactii depline de la aceste bijuterii tehnice care dau dependenta de adrenalina si excursii placute!!!



fisa asta se infileteaza, sau e normal sa iasa asa?

da tibosee, e la fel, se infileteaza (cel putin asa e la piaggio). taie cca 1,5 cm din fisa si infiletez-o la loc. fara investitii



post-74136-0-40643300-1365078423_thumb.jpgpost-74136-0-25261200-1365078446_thumb.jpgpost-74136-0-82438800-1365078471_thumb.jpgpost-74136-0-33982000-1365078513_thumb.jpgpost-74136-0-64293700-1365078549_thumb.jpgpost-74136-0-60740100-1365078622_thumb.jpgpost-74136-0-58336700-1365078664_thumb.jpgpost-74136-0-34168300-1365078697_thumb.jpgpost-74136-0-37523400-1365078733_thumb.jpgpost-74136-0-40459800-1365078765_thumb.jpgpost-74136-0-44957200-1365078806_thumb.jpgpost-74136-0-65881100-1365078838_thumb.jpgpost-74136-0-11666100-1365078868_thumb.jpgpost-74136-0-37922600-1365078913_thumb.jpgpost-74136-0-23269000-1365078943_thumb.jpg



cam asa arata motorul meu dupa necazul cu magnetii de la incarcare sariti de pe acel platou...



post-74136-0-07501700-1365079102_thumb.jpgpost-74136-0-85208300-1365079146_thumb.jpgpost-74136-0-40302600-1365079184_thumb.jpgpost-74136-0-86435800-1365079219_thumb.jpg



iar acestea sunt aspecte din procesul de reconstructie al noului motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

azi nu am ajuns la elf pentru ca nu mi-a pornit motorul. am incercat de mai multe ori sa il pornesc, am vazut ca mi s-a udat injectorul de benzina..nu stiu de ce, dar ieri a fost demontat si curatat.

am scos bujia si am vazut ca era uda dar am descoperit si ca fisa era rupta..

am ramas si fara baterie asa ca toate au mers prost. tare mi-e ca si aia e originala, desi a stat toata iarna pe motor si a pornit imediat dupa 3 luni.

 

fisa asta se infileteaza, sau e normal sa iasa asa? oricum dau comanda de alta, e pana in 50 lei.

Uneori cand este umezeala in atmosfera, unele componente ale instalatiei electrice, netratate si neprotejate, fac figuri si nu mai functioneaza; cum se face frumos, cum functioneaza ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic (intrebati pe cei cu Kymko). Se mai oxideaza, mai dau la masa prin umezeala, etc...

 

Cum ti s-a udat injectorul??? Pe dinafara? curge benzina pe motor?adica nu a fost bine fixat pe motor, sau canalizatiile care duc la el? poate nu a fost bine strans(sau strans prea tare si s-a fisurat ceva), sau a prins ceva mizerie vreo garnitura...si de la vibratiile motorului s-a slabit. Acum daca nu ai suficienta presiune in rampa , nu stiu daca poate fi o cauza ca nu porneste.

 

Fisa care duce la bujie, preia si ea ceva caldura de la motor prin bujie si cu timpul devine coapta; deci ori o scurtezi cum a zis Alipop, ori cel mai bine o schimbi (are totusi 10 ani si destule ore de functionare); nu stiu cum e la tine daca e cu infiletare sau se baga fortzat...

 

Bateria daca a trecut peste iarna si sistemul de incarcare e ok, ar trebui sa fie buna; ai insa grija sa o pui imediat la incarcat la redresor; daca o lasi descarcata o "pierzi" definitiv. Va trebui sa-ti cumperi si un redresor; merita! costa 100 lei, dar o sa ajungi cu el sa-ti dublezi viata la baterii.

Bateria nu se solicita continuu pana la epuizare; se incearca pornirea astfel:

 

-Nu se da la cheie mai mult de 3 secunde continuu.

-Nu se repeta pornirea decat dupa minim 15-30 secunde (cu cat mai rar cu atat mai bine pt. baterie).

-Daca nu a pornit din 10-12 incecari, faci pauza cel putin 10-15 minute timp in care cauti cauza pt. care nu porneste.

-Daca ai omorat bateria, fugi repede cu ea la incarcat, altfel la revedere, iei una noua; eu cred ca asta de o ai ar trebui sa te tina cel putin pana la iarna viitoare.

 

Ti-ai luat curea noua sau ai decis sa o tii pe cea veche?

 

Tibosee, ti-as mai face o recomandare importanta:

 

-cand ai timp, desfa, verifica, curata si unge cablul de acceleratie; te asigur ca nu ai vrea sa ti se rupa, blocheze , desprinde, undeva departe de casa, si sa fi nevoit sa faci tot felul de "mangealacuri" cu sfori si sarme ca sa te intorci acasa.

 

 

 

Tare de tot Dr.Piaggio!!! :10:

M-ai spart!...Vad ca te-ai bagat tare de tot in ele; nici urechile nu ti se mai vad!:) ...Tu faci acolo mecanica la greu; o papi pe paine!...in ce localitate zici ca esti?...ca vine vara si poate ma "ratacesc" in vreo excursie sa-ti vad si eu "facilitatile" si cele 4 motoare...

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot acel span provine de la frecarea dintre ambielaj si carter si de la cuzinetii de pe boltul ambielajului. oricat de buna ar fi camera foto tot nu reuseste sa redea adevarata stare a metalului. daca as avea un aparat 3d probabil ca toate foto ar fi de groaza. de aceea am postat mai multe foto cu motorul dezasamblat, in unele din ele se observa uzura carterului la locasurile ambielajului (palier) GRAV, GRAV RAU!



DACA MERGE, MERGE!!!! sunteti asteptati!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Inchide repede Piaggio 500 si vin sa ti-l testez, in caz ca nu la fel de repede rezolvi cu scoala de conducere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cea mai mare placere, Sir!!! la mine in zona inca mai merge faza cu nr galbene de primarie si permisul cat B.... ma risc si eu sa te conduc oriunde in limita judetului olt... iar in privinta reparatiei dati-mi va rog termen pana week-end-ul viitor si va postez foto cu calul meu naravas la munca. scriu la pc dar un ochi e pe geam... si ce vad??? SOAREEEEEEE tre sa ma grabesc! dar pana la urma tot depind de furnizori si de curieri X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...