Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Sir-ule dragule...Honda e Honda...e o cutumă destul de bine impamantenita intre motoristi...cred ca stii povestea cu scuterul ala tavalit/aruncat si super chinuit...dupa ce a fost in toate felurile surghiunit motorul de Honda continua sa functioneze...si de aici "Honda e Honda"...dar tu o stii destul de bine si din "live"-urile cu mine si cu Honda mea !!!

Si mai lasa tastatura si hai pe sosele,ca tare fain e !!!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

INSIST SA VA MUTATI DISCUTIILE LEGATE DE ORICE ALT TIP DE MAXISCUTER LA SECTIUNEA ALATURATA A GRUPULUI POSESORILOR DE MAXI IAR AICI SA DISCUTAM EXCLUSIV DE BURGMANE ! AVETI DEASEMENI ALTERNATIVA WWW.BURGMAN.RO , vad ca la tastatura nu va intrece nimeni , azi la o iesire de vreo 25 de motoare am fost doar 3 Burgmanisti !

 

honda e honda , numai sa nu ploua ca nu mai e !

 

drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

INSIST SA VA MUTATI DISCUTIILE LEGATE DE ORICE ALT TIP DE MAXISCUTER LA SECTIUNEA ALATURATA A GRUPULUI POSESORILOR DE MAXI IAR AICI SA DISCUTAM EXCLUSIV DE BURGMANE ! AVETI DEASEMENI ALTERNATIVA WWW.BURGMAN.RO , vad ca la tastatura nu va intrece nimeni , azi la o iesire de vreo 25 de motoare am fost doar 3 Burgmanisti !

 

honda e honda , numai sa nu ploua ca nu mai e !

 

drumuri bune !

Daca as fi sa aleg intre PERMISIVITATE si INTERDICTIE, cu siguranta as alege TOLERANTA si PERMISIVITETEA, pe ideea ca de la fiecare poti afla ceva bun, chiar daca e posesor de Kymko, Piaggio, dinamovist Honda, sau rapidist Yamaha, care intre 2 meciuri cu vandalizari de masini, ne mai impartaseste experinta sa cu furca fata; sunt de parere ca de la toti cei care posteaza detaliat si documentat ceva util putem invata toti; motoarele sunt cam la fel, chiar daca nu e Suzuki; ca sunt si multi care pun doar emoticoane sau postari gen "Bravo", "La Multi Ani", "RIP", Honda-i Honda" etc, asteptam si de la ei din cand in cand ceva util.

 

Iar care vrea postari numai de Burgmane, exista muuuulte siteuri ca Burgmanusa.com, Burgma.ro, Burgman.fr, Burgman.uk, s.a.m.d.

 

Chiar nu sunt pentru restrictii; fiecare posteaza ce vrea, iar de aici fiecare isi ia ce vrea; vizitarea unui topic nu este obligatorie, si tuturor ne place sa credem ca dictatura s-a terminat in decembrie 1989, chiar daca nu e chiar asa... :)

 

 

Iar faptul ca la o iesire de 25 moto au fost doar 3 burgmanisti e f. normal; chiar destul de mult; proportia de burgmane raportat la varietatea de moto, modele si marci e chiar si mai mica.

 

Asa ca prefer sa citesc ceva tehnic sau de utilizare a oricarui moto, decat mici confruntari sterile despre a cui e mai mare sau mai buna.

 

Cand sunt sunt inca noi si bine intretinute, toate-s bune; abia mai incolo cand incep sa te lase si sa mai planga pe alocuri, poti sa vezi ce inseamna si cat te costa remedierile, cat de repede gasesti componentele si la ce preturi, unde gasesti oameni priceputi sa rezolvi. De atunci incolo poti sa faci niste comparatii mai concludente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi s-aleg , te-as suspenda pt ca scri mult si inutil ! si exista riscul sa te arda si de pe numele actual ! cum e democratie , amintesc doar rugamintea : pastrati acest topic doar pt burgman iar alte maxi-uri sa le discutam la topicul dedicat lor si ......... care poate si pe alte forum-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca as fi sa aleg intre PERMISIVITATE si INTERDICTIE, cu siguranta as alege TOLERANTA si PERMISIVITETEA, pe ideea ca de la fiecare poti afla ceva bun, chiar daca e posesor de Kymko, Piaggio, dinamovist Honda, sau rapidist Yamaha, care intre 2 meciuri cu vandalizari de masini, ne mai impartaseste experinta sa cu furca fata; sunt de parere ca de la toti cei care posteaza detaliat si documentat ceva util putem invata toti; motoarele sunt cam la fel, chiar daca nu e Suzuki; ca sunt si multi care pun doar emoticoane sau postari gen "Bravo", "La Multi Ani", "RIP", Honda-i Honda" etc, asteptam si de la ei din cand in cand ceva util.

 

Iar care vrea postari numai de Burgmane, exista muuuulte siteuri ca Burgmanusa.com, Burgma.ro, Burgman.fr, Burgman.uk, s.a.m.d.

 

Chiar nu sunt pentru restrictii; fiecare posteaza ce vrea, iar de aici fiecare isi ia ce vrea; vizitarea unui topic nu este obligatorie, si tuturor ne place sa credem ca dictatura s-a terminat in decembrie 1989, chiar daca nu e chiar asa... :)

 

 

Iar faptul ca la o iesire de 25 moto au fost doar 3 burgmanisti e f. normal; chiar destul de mult; proportia de burgmane raportat la varietatea de moto, modele si marci e chiar si mai mica.

 

Asa ca prefer sa citesc ceva tehnic sau de utilizare a oricarui moto, decat mici confruntari sterile despre a cui e mai mare sau mai buna.

 

Cand sunt sunt inca noi si bine intretinute, toate-s bune; abia mai incolo cand incep sa te lase si sa mai planga pe alocuri, poti sa vezi ce inseamna si cat te costa remedierile, cat de repede gasesti componentele si la ce preturi, unde gasesti oameni priceputi sa rezolvi. De atunci incolo poti sa faci niste comparatii mai concludente.

 

Tot nu te potolesti, esti de neoprit :crack:

 

daca ar fi s-aleg , te-as suspenda pt ca scri mult si inutil ! si exista riscul sa te arda si de pe numele actual ! cum e democratie , amintesc doar rugamintea : pastrati acest topic doar pt burgman iar alte maxi-uri sa le discutam la topicul dedicat lor si ......... care poate si pe alte forum-uri !

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Tibosee,

Uite ce am gasit la americani, referitor la reglajul supapelor:

Re: extended valve adjustment intervals?
by johnd » Fri Aug 10, 2012 17:15 17

My K4, purchased 05, from new has now done 137,000kms.
I do my own maintenance and valve checks at around 10 - 12,000kms and have never found the clearances to be outside the specs in all the time I have had it. The clearance checks take me around 5 hrs. Most of that time is in the moving of Tupperware. The operation is comparatively simple. No shim under bucket crap.!!
My belt, 4th, has now done 42,000kms and still looks in good shape. So you can extend Suzukis recommendations as long as you do the checks. My secret for longevity is to change the oil every 3000kms, irrespective of how many times you top it up between oil changes. I still have the "Burg " smile even after 7 years, both bike and rider still going strong.!! johnDjohnd
Active Member

Posts: 64
Joined: Tue Oct 03, 2006 3:11 03
Location: Auckland NZ
YIM

 

Linkul este acesta:

http://burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=20667

 

Deci daca motorul este bine reglat si bine uns, si se aude normal, trage bine de tot, se pare ca nu e nevoie sa umbli la supape; ala a mers de nou 137.000 km si de cate ori a verificat jocurile erau in limite; deci se poate...chiar daca o verificare nu strica, de multe ori doar confirma ca totul e ok.

(Si omu' a mers ceva cu burgu'...20.000 km/an timp de 7 ani...deci experienta garla...secretul ai vazut care este!)

 

Dar asta o sa vezi la drum dupa ce rezolvi cu furca.

 

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

O-la-la!..ce galma!!!....asta ti-a aparut in mers?...ce viteza aveai cand ai simtit-o?...ai ajuns la atelier(acasa) pe roti, nu?...usurel-usurel..



Iar cauciucul nu pare a fi foarte uzat, carne pare a avea destula, ce marca este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cand a aparut...de saptamana trecuta am simtit ceva da am crezut ca e din alta parte...na...acu s-a dovedit a fi altceva.

o fi din cauza la presiune...eu le tin la 2,2 spate -fata... si acum daca a dat caldura a cedat.

am roata cu cauciuc pe ea nu e stralucit dar e bun..tine pana iau unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata e prea mult 2.2..trebuie sa ai 1.75..nu simteai furca prea rigida?

 

chiar mi-a zis azi baiatul de la elf ca nu se aude nimic la supape si ca le fac degeaba, merge bine motorul si se aude normal. ieri a facut un motor de 800 care facea ca naiba, ziceai ca se rupe, de la supape.

i-am aratat cum scartaie, radea si el ca face urat rau, ca nu poti sa mergi asa..mi-a demontat furca,i-am spus ca eu cred ca a bagat 150ml si nu 300, el s-a mirat, s-a gandit, a zis ca nu are cum, ca isi aduce aminte ca a pus 300 sigur, dar le demontam si verificam..

 

a avut dreptate, a fost atata ulei cat trebuie, adica 300, in fiecare amortizor, dar si el a zis ca e cam subtire si ca nu e ok sa scartaie asa nasol si mi-a pus 10W, race..alta culoare, mai vascos..

acum se simte altfel, furca este mai rigida, mai inchegata, nu mai scartaie deloc si cand franez nu mai ajung in capat de cursa, daca dau de o groapa, cumva, mai are loc sa culiseze, deci nu ma arunca in copac. sunt foarte multumit.

iar la final cand ma asteptam la nota de plata, pentru ca totusi lucrarea a fost facuta cum trebuie,nu asa cum am visat eu, mi-a spus ca nu trebuie sa platesc nimic..nu a vrut nici bacsisul sa il ia..a zis ca l-am cinstit destul pana acum..

mai rar asa oameni..asa ca elf ramane in continuare service-ul meu preferat.

asa ca, daca vreti sa faceti vreodata furca pe fata, nu puneti 5W light, puneti ori 5W race, ori 10W race..altfel veti avea probleme..

post-69469-0-35948900-1366049939_thumb.jpg

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

In mod cert, pe fata presiunea este 1,75, iar pe spate 2 solo si 2,5 cu pasager(asa e la mine in manualul de exploatare); eu fiind mai greu fac pe spate 2,2. Presiunea mare poate fi o cauza, dar totusi ceva slabiciune a avut si cauciucul in acea zona; a cedat pe o portiune circulara, destul de mare ca si cum ar fi amprenta unei mingi de tenis si nu intr-un punct ca de la o intepatura. Deci a cedat insertia de rezistenta de la presiunea mare + zona defecta(slaba).



Azi am mai aflat ca si vascozitatea la jambe face MARE diferenta; eu credeam ca diferenta e sesizabila doar de profesionistii ghidonului, si pt. noi astia de ne dam pe sosea conteaza mai putin....uite ca, chiar conteaza mult!!!

 

Tibosee, cand ai timp sa nu uiti si de verificare la electromotor....acum, benzina, presiune roti, nivel ulei si drum bun! :)

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Iar ce spuneai tu mai demult ca ai mici oscilatii de turatie la relanti, poate sa fie doar de la regimul de relanti de la curea; cu cresterea turatiei se autocentreaza, dar la regim scazut cureaua pe la mijloc spre fata are o oscilatie sus-jos, care dispare imediat ce pui gaz mai mult; nu e ceva ingrijorator, am vazut la majoritatea burgurilor facand asta. Si la mine mai oscileaza acul la relanti desi motorul se aude mergand perfect rotund. E doar o "armonica" care mai apare si nu strica nimic.

 

nu :( ....KENDA.... made in taiwan.

 

 

poza cu roata de rezerva. cauciuc Bridgeston...made in japan

[

Cred ca asta de o sa-l pui o sa te tina mai mult, desi la poza nu pare aratos. E posibil sa fie un cauciuc original venit din fabrica cu un burg????

Si eu am Bridgestone, sunt extrem de multumit, si daca se mai fabrica modelul meu de anvelopa tot din astea i-as pune. Din pacate am auzit ca au fost inlocuite cu unele ceva mai slabe, asa ca o sa-mi caut variante.

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,nu,nu Bridgestone-ul l-am pus eu de nou pe scuter...n-a venit cu scuterica din fabrica....

eu schimbasem roata cu vreo 3 saptamani inainte ca luasem o cazatura si vroiam sa schimb bridgestone-ul cu unul nou tot bridgestone si tot made in japan.

asa ca acum nu-mi ramane dacat sa-l schimb p'asta cu galma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi fie cu iertare da bagati toate caca-tu-ri-le in seama, ca 1.75 bar, ca 2.0, ca vibreaza ca zumzaie, aoleu daca nu facem ca in manual murim...veteranii care rupeau CZ-urile, Java, nipru, ural, aia nu-au murit si umblau cu niste gume tari ca ligheanu, presiunea o faceau la ochi din pompa (se numara), nu aveau forumuri google si youtube iar in ziua de azi multi tocesc tastatura ... in loc sa toceasca pneurile.

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

..rolele dr.pulley vad ca s-au deformat deja, dupa 500km, o sa schimb variatorul..

Tibosee, m-a pus pe ganduri poza ta cu uzura "rolelor" dr.Pulley dupa numai 500km....sa fie oare din cauza montajului? ca nu au fost "imblanzite" acele muchii de la variator/capac prin "imblanzirea" curburilor?

Tocmai ma gandesc ca ar trebui sa-mi planific/comand niste role sa le am la urmatoarea inspectie a transmisiei; am de ales intre role originale de la Suzuki si sa trec si eu la Dr.Pulley; cele originale la inspectia de la 24.000 km erau in stare aproape perfecta si calul merge ca nou, asa ca sunt tentat sa comand originale. Nu stiu de ce s-au uzat la tine asa de repede; ungere?...atacate de variatorul neprelucrat?...contrafacute?...pe siteul lor scrie ca tin de 15 ori mai mult decat cele originale (adica 24.000 km x 15=360.000 km), ceea ce este o minciuna sau o gresala de tipar, poate de 1,5 ori mai durabile:

 

http://www.drpulley.info/shop/product_info.php?language=en&products_id=653

 

Daca mecanicul de la ELF sau altcineva ti-a dat o explicatie, spune, ca sa stiu si eu daca consider achizitionarea rolelor dr.Pulley, sau merg pe cele originale, fara riscuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu sunt rolele Dr. Pulley ci capacul variatorului (model 03-06) care acea muchie care trebuie polizată. Se poate vedea aici

 

Eu am schimbat săptămâna trecută la mine rolele cu unele Dr. Pulley 19g și rezultatele se văd din primi km.

 

Role stoc:
100 km/h - 6000 rot.
120 km/h - 7000 rot.
140 km/h - 8000 rot.

Dr. Pulley 19 grame:
100 km/h - 5000 rot.
120 km/h - 6000 rot.
150 km/h - 7500 rot. (aprox. nu mai stiu exact, dar nu ajungea la 8000)

Concluzia o trageți singuri. Voi face și un consum si voi reveni cu date. Voi revenii și cu poze din timpul operațiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la mine, fara sa mofific nimic la variator, s-a uzat doar un colt din sliderele Dr. Pulley si au ramas asa. La urmatoarea verificare, deci cam dupa 1000 de km erau intacte..a atacat un pic muchia aia, a ros un mic strat din colt, pe care l-am polizat eu apoi si au ramas asa.

nu e nevoie sa modifici nimic, dar daca vrei sa le pastrezi forma, polizezi capacul variatorului. daca vrei sa polizezi un pic din slidere, atunci nu mai modifici variatorul.

azi am luat 160 pe drumul spre Jilava, 1Decembrie..rupe cu sliderele astea..la 150 aveam aproape 7000rpm, eu le am de 20g.

nu am putut sa tin prea mult, cateva secunde, ca batea vantul foarte tare si veneau si tiruri pe toate partile, dar astept o iesire spre mare sau pe o autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Problema nu sunt rolele Dr. Pulley ci capacul variatorului (model 03-06) care acea muchie care trebuie polizată.

Eu am schimbat săptămâna trecută la mine rolele cu unele Dr. Pulley 19g și rezultatele se văd din primi km.

 

Role stoc:????? cate grame sunt cele astea?21?...23?

Dr. Pulley 19 grame:

 

Concluzia o trageți singuri. Voi face și un consum si voi reveni cu date. Voi revenii și cu poze din timpul operațiunii.

Buck, si cel mai bine ar fi sa faci o inspectie si niste poze dupa ceva mai multi km....3000-5000 km, sa vezi cum arata; dar asta probabil pe la toamna, depinde si cat de mult mergi cu burgul vara.

 

 

pai la mine, fara sa mofific nimic la variator, s-a uzat doar un colt din sliderele Dr. Pulley si au ramas asa. La urmatoarea verificare, deci cam dupa 1000 de km erau intacte..a atacat un pic muchia aia, a ros un mic strat din colt, pe care l-am polizat eu apoi si au ramas asa.

nu e nevoie sa modifici nimic, dar daca vrei sa le pastrezi forma, polizezi capacul variatorului. daca vrei sa polizezi un pic din slidere, atunci nu mai modifici variatorul.

azi am luat 160 pe drumul spre Jilava, 1Decembrie..rupe cu sliderele astea..la 150 aveam aproape 7000rpm, eu le am de 20g.

nu am putut sa tin prea mult, cateva secunde, ca batea vantul foarte tare si veneau si tiruri pe toate partile, dar astept o iesire spre mare sau pe o autostrada.

 

Si eu sunt de parere ca Micbergma ca ma bine mai iei din muchea de variator, ca role mai schimbi...

Cu viteza aia de 160, nu stiu ce sa zic...of fi , n-o fi....posibil; am incercat si eu odata la mine pe la 8500 km sa vad cat prinde, si la 160 (parca ar mai fi mers inca un pic) am renuntat, ca m-am temut sa nu mai ia vreun radar, si de atunci nu am mai avut nevoie nici chiar pe autostrada mai mult de 150 si asta destul de rar, ca nu am niciun interes sa-mi impuna asa o graba; 140 km/h chiar si pe autostrada te fereste de amenzi.

Acum sa stii ca burgul de 400, nu e pt. viteza ci mai mult pt. un mic touring de confort, nici ala de 650 cmc nu duce mult peste 165-175.

 

La cel de 400, am vazut la un vanzator un K8, care avea variator JCosta, toba sport si inca ceva modificat si zicea ca s-a dus cu el in 175 km/h, si ca a mers el nu stiu cate mii de km blana...evident ca toti cumparatorii cand auzeau asta dispareau...

 

Adevara ca azi dpdv al vantului a fost tare periculos chiar si prin Bucuresti, nu mai zic ce nasol a fost pe Podul de la Carrefour Baneasa la 100 km/h.

Iar prin Bucuresti era sa ma culce la pamant de vreo 4-5 ori chiar cu ala micu'.

 

Ce mai faci Dr. Piaggio?...ca parca ai disparut... :)...burta pe carte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Iei finutz, ca din lama unui cutit care vrei sa nu mai taie bine...f.f.putin.

 

Nici nu trebuie vreo scula...la mana cu un smirghel fin si cu rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri scuterul a primit ''noua'' roata ''veche''...provizoriu, pana o sa primeasca o pereche de gume noi.

 

pt b_robert....becurile de la semnalizare spate sant 12v-21w cu un singur filament de culoare portocalie.....si cele de la stopul de pozitie -frina 12v-21w cu 2 filamente necolorate.

spor.

post-15361-0-77740000-1366178124_thumb.jpgpost-15361-0-51361000-1366178233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Roata(cauciucul) nu arata rau...cred ca mai duce destul.

Dar ce este "mecanismul" ala lucitor din capatul "cornului" stang?...surubul de capat fara capac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...