Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

e proaste suzuki nene, ca nu merge bine daca nu stie mecanicii sa lucreaza cum trebuie la furca . e naspa ca scartaie suzuki. ca daca la kymco nu pui ulei in furca, nu scartaie, ca alea are rotile ovale, si nu iti mai dai seama daca asa e motoreta sau are furca ceva, merge ceas, nenee!

 

eu nu stau sa conving pe cineva de ce vreau ca motorul meu sa mearga perfect si de ce sunt dispus sa bag atatia bani, sau cat imi permit sa investesc ca sa mearga cum vreau eu.

e furca cam moale, dau 400 lei si o fac, da. poate altul imi lua 200, dar am zis ca acolo se face bine, ca e reprezentanta, ca sunt scule, sunt oameni..furca mea era cam moale pentru gusturile mele, cu toate ca altii au spus ca asa e normal, ca silverwingul e si mai moale, dar eu o vreau altfel. daca inainte nu scartaia si nu avea nimic, inseamna ca Suzuki e naspa?

prefer sa ajung in pom la o groapa in curba? sau in franare cu roata mai mult in aer decat pe asfalt? sau sa bag banii astia si sa o fac sa mearga cum trebuie, si sa ma tina cativa ani? daca un mecanic nu stie sa o faca inseamna ca are motoreta ceva? pai da, cum sa nu!

 

daca mergi cu scuterul, cu variator bun, curea buna, ambreiaj bun, ca sa faci o inspectie, (ca asa vrei tu, sa stai linistit ca poti merge la drum lung), la scuter-centre, ca aia fac scutere toata ziua, si cand pleci de acolo scartaie ambreiajul, iti cade piulita, palele de la variator sunt polizate si rupte de la un surub pus prost, ce inseamna? ca E proaste Suzuki, logic!

 

daca schimbi cauciucurile inseamna ca Suzuki e naspa? sau ca le schimb ca asa vreau eu, si ca e mai important pentru linistea mea sa am cauciuc bun si nou, cu 200 lei? e o avere suma asta?

singurul lucru care a trebuit schimbat la mine a fost amortizorul spate care era scurs, dupa 9 ani cred si eu, nu am luat-o noua.

in rest, ce am schimbat a fost pentru ca asa am vrut eu, si pentru ca am incercat sa il fac sa mearga perfect si sa arate cum trebuie. la mine si cel mai mic scartait, si cea mai mica bataie care mi se pare ca nu ar trebui sa existe, se rezolva urgent, altfel stau cu ea pe cap. asta este "boala" mea, tot ce am avut a trebuit sa mearga perfect, am investit timp si bani in tot ce imi place. am o masina care arata si merge perfect, pentru ca asa vreau eu, nu are nici cea mai mica problema, zgarietura, am avut grija sa fie impecabila..acum sta in garaj pentru ca ma ocup de motor. greseala mea a fost ca nu am cumparat set nou de ambreiaj si am luat sh, dar in loc sa dau 800 am dat 300 lei. cureaua am schimbat-o pentru ca vibra, la kymco se stie ca e indestructibila cureaua, sau parca era pe cardan, ca la bmw?

 

placutele de frana le-am schimbat pentru ca erau uzate, dar mai mergeau, altii ar fi mers cu ele pana la fier, nu ma intereseaza soarta lor, cand o sa am vreodata nevoie de o frana si ma trezesc ca nu mai am de unde, e cam nasol. 100 lei pe placute, o data la cativa ani, e tragedie, ca poti sa bei nu stiu cate beri, sa iei nu stiu cate tigari, eu nu beau si nu fumez.

daca am pus toba inseamna ca e prost Suzuki? altii poate merg cu ea pana cade pe jos, eu vreau sa fie impecabila si sa sune cum imi place mie.

 

Sa nu uitam ca eu am avut o suspiciune de bataie in motor, care era de fapt de la curea, ma pregatisem pentru asta cu vreo 1000 de euro..pentru ca am descoperit ca motorul este foarte bun dar mai trebuie reglat, am hotarat sa ii investesc in altceva, pentru ca merita. probabil daca as fi avut compresie 6, nu as mai fi bagat niciun ban in el si mergeam cu el pana crapa. faptul ca motorul este in parametri m-a motivat sa il pun la punct, pentru ca era pacat.

 

as vrea sa merg si eu cu un Kymco d-ala care e impecabil, si nu are nicio problema cu tot cu rotile lui ovale, sa ii fac apoi propietarului o lista cu tot ce nu imi place sau trebuie verificat/schimbat.

probabil va lua lista si se va sterge la fund cu ea, ca kymco asa trebuie sa mearga, asa e normal. eu cred ca i-as da foc

sa se urce apoi pe Burgmanul meu, (dupa ce fac furca sa nu mai scartaie) si sa vedem daca mai e proaste Suzuki si cam cum merge fata de un Kymco

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mah da voi sunteti turci ?

nu stiti de gluma ?

daca-ti pun niste poze cum arata acuma silverica al meu te crucesti

doar ca prefer sa citesc ca nu am talent si timp la scris romane pe forum .

............

sir ...1 nu-s samsar de motoare , si 2 .. ce e in neregula a avea o firma de transport ?

( ca nu vad nici o logica in ce zici tu aicea )

sau sa ma apuc sa vand castraveti in piata ?

3. eu vb de marci aicea iar ce raspunzi tu e direct atac la persoana

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silveru e silver, burgmanul e burgman, e cu totul altceva. mie mi se potriveste mai mult burgmanul, gen dragoste la prima vedere.. cu honda a fost cam...mmm, da, e ok..merge, dar...nu e pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Tibosee, uite un anunt tentant dar pe care e bine sa-l eviti:

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-burgman%20650%202008-din-2008-508322.html

 

De ce?....pai numai 2700 km/an la ditamai 650 care e facut pt drumuri de autostrada?

Plus ca a fost revopsit...de ce?...in 2008 nu s-au scos decat negre, aurii si parca gri, in niciun caz albe....nu e cam dubios?

 

mah da voi sunteti turci ?

nu stiti de gluma ?

daca-ti pun niste poze cum arata acuma silverica al meu te crucesti

doar ca prefer sa citesc ca nu am talent si timp la scris romane pe forum .

............

sir ...1 nu-s samsar de motoare , si 2 .. ce e in neregula a avea o firma de transport ?

( ca nu vad nici o logica in ce zici tu aicea )

sau sa ma apuc sa vand castraveti in piata ?

3. eu vb de marci aicea iar ce raspunzi tu e direct atac la persoana

:nono:

 

Pai si eu te-am atacat in gluma, sa vad cum reactionezi; ca dupa ce noi ne straduit aici sa tot invatam din aventurile lui Tibosee, vii tu si o trantesti ca "Honda-i Honda", de parca asta e tot si noi am fi zis ca "Honda e Suzuki"!!! :)

 

Pai hai pune-ne pozele cu honda ta, sa vedem si noi; sa ne crucim de tot.....fapte!

 

Am crezut gresit ca esti samsar? Vad ca ai un sait de moto de vanzare... e ok sa ai firma de transport...

 

Daca te-a atacat dl.Vittore, am zis sa-mi bag si eu coltii, poate raman cu un gust bun in gura de hondist.Ai de la mine cate beri poti bea ca sa ma ierti, ok?....cu prima ocazie de excursie....:)



Iar despre Kymko, nu stiu decat din auzite; am calarit putin si le-am gasit cam inconfortabile; altfel se pare ca raportul pret/calitate este bunicel....



E totusi ceva ce nu inteleg eu....asta este topicul posesorilor de Burgman (Suzuki)..cum de se aduna aici tot felul de posesori de alte marci, care nu au nicio treaba cu Burgmanele?...Oare ce-i atrage aici?...nu ca ar fi ceva rau, dar mi-e greu sa explic; poate si respectivii isi doresc un Burgman, si pana atunci, cand il vor avea, se simt aproape de posesori...sau cum este? Care-i explicatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Tibosee,

 

1)Mai au aia la ELF la vanzare un burgman 400 negru de prin 2009, pe la 6000 euro?

 

2)Ai avut vreodata ocazia sa vezi de aproape un burgman ca cel de mai sus, sa-l asculti, sa-l simti, sa te utci un pic pe el?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai pune-ne pozele cu honda ta, sa vedem si noi; sa ne crucim de tot.....fapte!

 

Am crezut gresit ca esti samsar? Vad ca ai un sait de moto de vanzare... e ok sa ai firma de transport...

 

E totusi ceva ce nu inteleg eu....asta este topicul posesorilor de Burgman (Suzuki)..cum de se aduna aici tot felul de posesori de alte marci, care nu au nicio treaba cu Burgmanele?...Oare ce-i atrage aici?...nu ca ar fi ceva rau, dar mi-e greu sa explic; poate si respectivii isi doresc un Burgman, si pana atunci, cand il vor avea, se simt aproape de posesori...sau cum este? Care-i explicatia?

1. pozele cerute ... la cererea publicului deci ( ca sa nu fiu acuzat.. domne fereste ca poluez topicu burgman cu poze honda )

1.1 asa l-am cumparat

post-37467-0-03232600-1365886178_thumb.jpg

1.2 vazand eu unele poze cu sw600 alb ( cea atasta mai jos , precum si cea a lui viorel ) ..m-am indragostit de aceeea culoare si m-am decis sa-l redecorez

post-37467-0-06392800-1365886396_thumb.jpg

1.3 asa ca l-am dezbracat

post-37467-0-57377700-1365886499_thumb.jpg

1.4 am verificat starea kit-ului malossi inlocuit de exproprietar

post-37467-0-76832500-1365886669_thumb.jpg

1.5 am verificat / inlocuit ( unde era cazul ) unele consumabile ( ex. filtru aer )

post-37467-0-68096000-1365886850_thumb.jpg

1.6. foarte important !!!

am demontat electromotorul , am constatat o uzura de 40-50 % a celor doua perii , am curatat , spalat rotorul si canalul colector , inlocuit periile ( chiar daca nu era cazul la acel grad de uzura)

de ce ?

pt ca un amic a ramas cu un yamaha majesty 400 pe drum din cauza neintretinerii electromotorului.

rog retineti acest aspect care e mult mai important decat pare la prima vedere.

daca ti se buleste electromotoru ramai cu el in camp , la mama dracului si nu mai pornesti jucuria si de acolo incep necazurile cu adevarat.

desigur ca daca faci ture in jurul orasului nu e un bai mare .. il bagi intr-o duba si vi acasa cu el ( sau pe platforma ) , dar eu ma fatzai cu el prin afara tarii (austria, cehia , ex anu trecut ) si pe unde ma mai poarta dracusoru si nu ma risc cu pornirea

.........................................................

2. am un site de anunturi moto de vanzare. ( ceva gen bike -shop ..dar e un proiect asupra caruia am putin timp ca sa ma ocup ). oricine poate pune anunturi gratuit iar faptul ca il folosesc in semnatura nu contravine regulilor acestui forum. asta ma face samsar ? ..asa o fii ....

de asemenea mai am inca vreo 6 site-uri pe care le administrez ( da nu vreau sa o dau in off-topic )

3. noi astia cu hondele si cu kymkurile n-avem un topic dedicat si de ciuda ca n-avem poluam topicul asta ca sa ne razbunam .

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Asa da postare Autosos!..interesanta! :)

 

Aia cu electromotorul e f.utila...eu as fi curios cam pe la cati km incepe sa faca probleme...

 

Ce frumos arata un filtru nou de aer!..de drag iti vine sa-l fotografiezi. La cat se schimba? la burg la 18.000 km normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sir........

1.chestia cu electromotorul nu tine neaparat de numarul de kilometri. pt ca una e sa te dai cu scuterica in oras si sa ai 40-50 de porniri/ zi , alta e sa te dai ture lungi de plimbareala si sa-l pornesti de doar cateva ori / zi. in cazu electromotorului e greu deci de spus ...la cati km incepe sa faca probleme.

ideea e ca anu trecut am cumparat deodata cu un amic 2 scutere. eu un aprilia scarabeo de 500 /2005 , el un yamaha majesty de 400 / 2006. el a avut ghinininu sa ramana la dracu in praznic cu electromotorul defect si deci implicit o oarecare cheltuiala sa-l care acasa , si de atuncea eu am stabilit ca prioritate maxima verificarea starii electromotorului.cred ca in fiecare iarna o mica revizie asupra acestui element e bine ca sa fie facuta.

2.ref filtru de aer ... la fel apare si in manualul de la silverwing .18000 km. eu l-am desfacut pe la meu , am constat ca trebuie schimbat si l-am inlociut. pur si simplu. de asemenea conteaza unde te dai cu scuterica si in acest caz. daca te dai intr-un oras poluat probabil ca acea medie de 18.000 km e poate prea mare si ar fii indicat sa-l inlocuiesti mai repede. daca te dai cu el pe dealuri si prin paduri ( aer curat ) poate poti sa te dai cu el si 20.000 km .

3-4-5-6, etc .de asemnea la alte consumabile (gen placute de frana ) . constructoru da doar orientativ intervalu de schimbare. pt ca daca stilu de condus e agresiv, sau conditiile de trafic impun o mai mare folosire a franelor e clar ca placutele / discurile se vor consuma mai repede decat la acelasi tip de scuterica dar folosit in conditii de trafic mai lejer si un stil de condus .. mai batraneste ( ca sa zic asa )

revin cu poze:

1.7 demontat sha si dus la retapitat. precum se vede in poza shaua e impecabila ... dar.....

am vazut eu pe un forum un model de shea cu combinatie de culori care mi-a placut de asemenea si am decis sa o modific si pe a mea.

post-37467-0-65286700-1365891712_thumb.jpg

etc, etc ( ex: demontat cauciucurile de pe jante / urmaza a fii vopsite negru , demontat telescoapele / idem.. urmeaza a fii vopsite negre . demontat furca spate / idem ... urmeaza a fii vopsita negru . etc

viorele.....

poza cu scuterica ala alb ce am pus-o aicea e de pe net luata si i-mi serveste ca si model pt cum o sa-l repictez pe scuterica al meu . asa urmeaza sa iasa de la pictat :hug:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ei nu e nimic stricat decât dacă nu mai merge. Când o crăpa de tot atunci înseamnă că s-a stricat.

ei ....... fiind cine ?

aia care nu posteaza pe forum poze si telenovele ?

ei bine .... ei .....sa stii ca unii nare timp si ca prefera sa citeasca in liniste topice si rareori sa intervina.

din n-spe motive asupra carora nu insist pt ca nu vreau sa fac polemici.

dar asta nu inseamna ca nu-si iubesc motorul / motoarele

e de aplaudat ca ai timpul si rabdarea necesara sa scrii din pataniile tale

sa nu crezi ca matalutza poti fii acid in replici doar pt ca ai un scuterica pe care-l plimbi pe la service-uri in tentativa ta de a-l face cat mai ok.

e normal si e de apreciat ceea ce faci , dar de aicea si pana la a trage unele concluzii ( cred pripite ) si tentativa de atac la persoana ( nu sunt sigur daca asta ai icnercat sa faci ) e cale lunga.

nu intru in detalii pt ca nu-si au rostul aicea , dar ma dau pe 2 roti de prin 1991.

 

V-ati gasit nashu :))

viorele , nu e vorba de gasit nashu aicea. e vorba doar ca am facut o remarca ..cea referitoare la HONDA ( cred ca singura de pe topicu asta ..daca nu ma insel ) ..... si unii au sarit la gatul meu ( ca si persoana ) , ceea ce nu e fair-play atat vreme cat eu vorbeam de marca . dar sper ca mica mea interventie pe acest topic sa nu mai tulbure spiritele si cred ca m-am facut inteles intru totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi mai autosos, poate nu mă interesează care e concluzia pe care ai tras-o tu după pățaniile mele. Nu vrei sa tragi tu niște concluzii după pățaniile altora și sa fii la subiect? Nu cumva e proaste Honda ca bagi bani mulți ca să le vopsești? Concluzia mea după postarea ta e ca Honda sunt proaste. Uzură la electromotor? Varză, cum, Honda se uzează? Sa retapitata, vai, dar asa proastă e Honda de vine cu șaua urâtă din fabrică? Ai schimbat filtrul de aer, acum ai și aere, ca doar ai Honda..

Eu zic sa îți faci și tu un topic unde sa spui cum ai lucrat mătăluță la scuterul tău, ca sa vin și eu cu o concluzie potrivită. Suzuki e numai una.

Ps: glumeam, ce, nu mai știi de glumă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e ca pe arca lui Goe muciclism punct ro, spanacul si telenovelele cresc groase ca'n precambrian, sau devonian....( nu mai stiu exact....)

 

tibosee...nu e cazul sa te razbuni pe nimeni...toti am incercat sa-ti dam cele mai bune sfaturi si cu buna intentie. Dar se pare ca din graba sau din necunostinta ai omis un factor important de care trebuie tinut cont in astfel de cazuri....factorul uman....nu santem roboti si pe deasupra nici sfinti, toti gresesc (gresim) la un moment dat ,cat or fi ei de buni sau dotati cu scule si ateliere ultradotate....

 

eu de ex cu ceva timp in urma am vrut sa schimb lantul de la distributie la burgul de 250, aici nu in tara, baietii din service autorizat suzuki, cu scoala de mecanica moto cu vechime in munca (experienta) le viseaza nu alta, au facut totul ca la carte dar au omis un lucru, minor dar critic in functionarea motorului, din graba nu au mai aerisit instalatia de racire, au pus lichidul pana la nivel si asta a fost m-a chemat sa-l iau (eu eream undeva afara)....am luat scuterul si am plecat, in numai 4 km a trosnit chiulasa, varza tot in ea.

am fost inapoi la ei atunci pe moment.... si-au recunoscut greseala si m-au ajutat cu piese de l-am refacut.......greseala a fost si a mea...de ce? trebuia sa verific cat de cat dupa ei sa ma asigur ca totul e facut cum trebuie...niciodata da nu margi pe incredere oarba de 100% nici atunci cand le faci tu....din graba s-ar putea sa fi uitata ceva....nu din prostie sau necunoastere, bine acum sa nu crezi ca trebuie sa mergi la oricine si sa-i lasi sa-ti umble prin toate cele dupa bunul lor plac...iti alegi singur ''doctorul'' mecanicul care ai tu incredere in el si nu care ti-l recomanda unu si altul.

se oferise Viorel sa te ajute...de ce nu la-ti facut impreuna? sau sa fi mers la TNG macar stateai de vb cu el chiar daca trebuia sa mai astepti putin.

diferenta dintre cei 2 si restul la care ai fost pana acum e ca ei o fac din pasiune ceilalti poate din obligatii (personale sau de serviciu) sau de foame care abia asteapta o spaga.

langa unul pasionat nu tre sa stai cu cartea in mana si sa-i explici ce si cum sau sa se grabeasca, te cheama el sa stai acolo sa te convingi ca-ti face treaba buna, cauta el manualul si se documenteaza si poate ca nu maninca sau nu doarme cu zilele ca sa termine o lucrare.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma razbun pe nimeni, sunt multi care dau sfaturi bune, dar se gasesc si altii care nu au ce face pe acasa si te ajuta cu sfaturi si mai bune, ca Honda lor e cea mai buna..deci super de treaba.

viorel nu ma poate ajuta la schimb ulei de furca, nici TNG. La TNG as merge pentru reglaj de supape pentru ca stiu ca lucreaza bine, dar numai sa aiba timp..dupa ce termin cu asta nu mai am altceva de facut, am facut tot ce trebuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Tibosee,

 

Nu te ambala, ca nu are rost; toti ne aflam aici din diverse motive; unii ca sa se distreze ca se plictisesc, altii ca sa afle ceva ce nu stiu, sa invete din experienta altora, altii care au experiente interesante si vor sa le impartaseasca si altora, unii sa vanda sau sa cumpere ceva, etc.

 

Eu cred ca si de la domnul cu Honda, gasim ceva bun de luat; uite chestia aia cu electromotorul m-a pus pe ganduri; pt. tine , nu pt. mine; la mine e f. putin probabil sa se strice curand, ca stiu cum si cat a fost folosit starterul de nou, si mai ales ca eu nu prea merg deloc in oras cu maxiul; adica odata ce am plecat, si fac 300-400 km, nu am mai mult de 8-10 opriri/porniri pana ajung inapoi acasa. Deci iesind si sambata si duminica, asta vine cam 20/saptamana; 80/luna, deci vreo 400/an....nu e mult fata de cei care utilizeaza burgul zilnic in oras si care cred ca fac peste 2000/an....cum tu nu stii istoricul si kilometrajul real la tine, sau daca starterul a mai fost inspectat/curatat/reparat cred ca e bine ca odata cu reglajul supapelor sau cand ai timp sa faci si o inspectie cu demontare a demarorului. Ca vorba lui Autosos, Doamne Feresta sa ramai pe undeva; asa te uiti, vezi, remediezi daca ai ce si apoi stai linistit cand pleci la drum in excursii.

 

Iar chestia cu sloganul "Honda e Honda" in afara ca este o chestie comerciala gen "Ciocolata Bucuresti face sula ca-n povesti", sau "Bergenbier-prietenii stiu de ce", va rog sa mi-o explicati si mie ce vrea sa zica; asta deoarece pana acum eu am satisfactie maxima de la Suzuki la capitolele fiabilitate, confort, economicitate, intretinere usoara si ieftina, volum sub sa maxim de 62 L, accesibilitate, performante dinamice, ciclistica, etc-etc; banui ca la fel e si la Honda si alte marci de nume mare care se concureaza reciproc. Ma refer la modelele mai noi, ca la ceva de peste 10-14 ani nu poti actualiza pretentiile.

 

Chiar ma gandesc sa fac un efort si sa cunosc si firma Honda (ca posesor), bineinteles fara a da Suzuki care deocamdata e maxima satisfactie la mine.

 

P.S. Tibosee, cum am mai spus, indiferent ce zic altii, eu apreciez f. mult postarile tale, si recunosc ca invat destul de mult din experienta ta. Continua! Nu stiu daca tu folosesti ceva din ce scriu eu, dar eu chiar iti multumesc ca tu scrii si chiar te documentezi si ne pui si poze si pagini din manual si linkuri, etc.

 

 

Si mai am o intrebare pt. dl.Autosos: de ce va fi vopsit SW in acea culoare alb?...asta nu inteleg; e ok, cand cumperi o moto, aia este culoarea si nu ai de ales; dar cand tu o revopsesti, si ai de ales intre mii de culori si nuante?...eu chiar daca as alege ceva deschis, fie si alb, pai as cauta sa fie o nuanta, un vernil, sau bleu, sau roscat, etc...la fabricanti inteleg ca din motive de costuri livreaza alb, negru si inca o culoare, dar cand tu ai de ales sa nu-ti lasi imaginatia sa se joace?...sa nu ai o culoare unica, cum nu mai are nimeni?...greu de inteles pt. mine.

 

 

Am iesit si azi usurel prin zona, vreo 80 km...frumoasa zi!...mai ies odata in w/e viitor, si la celalalt gata, sunt liber! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, salutare! nu te necaji Tibosee! toti invatam din pataniile noastre, a celor care postam pe forum. nu-si au rost nervii si stricarea bunei dispozitii... iar buna dispozitie vine din satisfactiile tale personale, adica acelea pe care le-ai enumerat intr-o postare anterioara (aducerea acelui utilaj la parametrii apropiati de perfectiune). felicitari pt tot ce ai realizat pana acum!!! (ti-o spune unul care a tras din greu ca sa ajunga la perfectiune si care inca mai trage)



ce faceti? ati iesit azi din barlog??? parca era anuntata o ieseala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Servus Doc,

 

ce ai mai facut?

Eu am iesit un pic...prin imprejurimi...pe langa casa!..cam asa cum iesi si tu! :)

 

Excursiile dupa 1 mai, sa fie mai cald...

 

Am si eu o intrebare pt cei care sunt pe aici si au Kymko: care este turatia motorului marcata cu rosu?...adica unde incepe zona rosie?....(ca exemplu la mine incepe la 8500 rot/min...la fel la Vespa GTi250 si la altele la fel)

 

P.S...asta in caz ca aveti turometre la bord... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am si eu o intrebare pt cei care sunt pe aici si au Kymko: care este turatia motorului marcata cu rosu?...adica unde incepe zona rosie?....(ca exemplu la mine incepe la 8500 rot/min...la fel la Vespa GTi250 si la altele la fel)

 

P.S...asta in caz ca aveti turometre la bord... :)

 

KymCo (cu C, nu K), sunt aia care fac motoare pentru scuterele de la BMW ;)

 

Legat de intrebare, am turometru digital, dar n-am zona rosie, ca n-au mai fost bani si pentru vopsea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

 

Si cum stii care este turatia de la care nu e indicat sa folosesti motorul de BMW mai mult timp? :)...scrie ceva in cartea lui?

 

Sau la ce foloseste la acest scuter turometrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea ma intereseaza la ce turatie nu e indicat sa folosesc motorul si daca nu m-a pasionat treaba asta timp de 5 ani, nu cred ca o sa imi dezvolt acest obicei la batranete. daca totusi te pasioneaza, da-mi un PM si iti dau manual de service + de intretinere sa faci un conspect.

 

cand vreau sa vad cat "baga", nu ma intereseaza unde e zona rosie, daca si cum e marcata; ii dau forja, il tin cat consider necesar si revin la turatia mai "normala". la fel, cand am de facut vreo depasire, din nou nu ma intereseza unde e zona rosie; e mai important sa termin depasirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

nu prea ma intereseaza la ce turatie nu e indicat sa folosesc motorul si daca nu m-a pasionat treaba asta timp de 5 ani, nu cred ca o sa imi dezvolt acest obicei la batranete. daca totusi te pasioneaza, da-mi un PM si iti dau manual de service + de intretinere sa faci un conspect.

 

cand vreau sa vad cat "baga", nu ma intereseaza unde e zona rosie, daca si cum e marcata; ii dau forja, il tin cat consider necesar si revin la turatia mai "normala". la fel, cand am de facut vreo depasire, din nou nu ma intereseza unde e zona rosie; e mai important sa termin depasirea.

Nu cred ca scrie in Manualul de service si reparatii...poate in manualul de exploatare...

Nu cred ca ai inteles ce am vrut sa intreb...dar ca sa o iau altfel: daca te duci la mare pe autostrada cu un prieten cu Honda SW 600, si ala merge constat cu 140km/h, poti sa te tii dupa el tot drumul fara sa strici motorul care arata 11.000 rot/min?..eu ma indoiesc, si mai cred ca acel turometru nu e pus degeaba acolo doar ca sa vezi cum ti-a scazut viteza la aceiasi turatie datorita uzurii rolelor de variator...

 

Si mai cred ca nu e intelept sa depasesti pe autostrada un TIR care merge cu 120 km/h, chiar daca tu reusesti sa prinzi 130km/h la 11.000 rot/min cu un utilaj de capacitate 200-250 cmc, pt. scurt timp; e preferabil de stat in spatele lui; e doar parerea mea; se pare ca nici Suzuki nu e asa de tare ca Kymco-BMW ca la astea exista o zona rosie de care nu e bine sa abuzezi.Dar normal ca o poti folosi la nevoie.

 

Am remarcat ca la unele scule bune, moderne, nu exista turometru...dar au altceva care previne deteriorarea motorului: LIMITATOR DE TURATIE (exemple la unele modele de Honda 2013 de la SMAEB)....asa ca la astea poti merge "blana" cat vrei tu, ca nu se strica nimic si nu mai ai grija unui indicator in plus.

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sir-ule dragule...Honda e Honda...e o cutumă destul de bine impamantenita intre motoristi...cred ca stii povestea cu scuterul ala tavalit/aruncat si super chinuit...dupa ce a fost in toate felurile surghiunit motorul de Honda continua sa functioneze...si de aici "Honda e Honda"...dar tu o stii destul de bine si din "live"-urile cu mine si cu Honda mea !!!

Si mai lasa tastatura si hai pe sosele,ca tare fain e !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...