Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

motoreta, nu te-ai plictisit sa aberezi atat cu Kymco-ul tau fantastic? daca ai putea ai baga si apa in loc de ulei de motor, sa fie cat mai ieftin, nu cumva sa faci ceva in plus ca dai faliment.

ulei api cd necesita, adica de diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Sir George Mihail Burghy

probabil te referi la chei tubulare (bucse) si inelare...

cele dinamometrice din cate imi aduc eu aminte sant pt masurarea cuplului, si se folosesc la montarea anumitor componente ce au specificatii clare in aceasta privinta date de fabricant.

 

http://youtu.be/RbVDyVQcPrQ

 

eu am decis sa ma opresc la strictul necesar pt intretinerea utilajelor din dotare.

spor.

Am si chei tubulare si inelare. Dar acolo unde fabricantul recomanda in cartea de Intretinere sau Reparatii ca un anumit surub sau piulita sa fie stranse cu o anumita forta de strangere, atunci este nevoie de o "scula"(practic este un maner de cheie la care se atasaza diverse capete} care sa masoare forta ta de strangere si cand ai ajuns la acea forta recomandata, sa faca un zgomot de avertizare, sau sa "scape in gol" si sa nu mai poti sa strangi mai mult decat ai stablit si presetat; este exact ce ai postat tu de pe pe YOUTUBE. Sau uite aici ce am eu, cumparate de la Louis cu 60 euro (acum vad ca au reducere la 50):

http://www.louis.de/_1025506649ec803f4cf4125fd26d4d6763/index.php?topic=search&searchterm=automatischer+drehmomentschlus&cmd.x=9&cmd.y=3

 

Prima o poti regla de la un moment de strangere de 4-24 Nm, iar a doua in plaja de 24-206 Nm; deci ambele acopera toata plaja de momente de strangere folosita la moto, si chiar mai mult. Sunt bune cand stragi la busonul de ulei, la suruburile filtrului de ulei, bolturile de fixare ax roata, ax roata, etriere, toba, etc, si tot ce e surub, toate se strag tarat cu un anumit moment dat in carte. Ca daca nu stragi la momentul recomandat, ci la mana, ori risti sa nu fie strans suficient si sa pierzi surubul respectiv, sau sa-l stragi prea tare, ori rupandu-l, ori stricand filetul.

Numai sa ne gandim ca nu strangem suficient busonul de golire ulei: pai se poate autodesface in mers si pierdem uleiul si poate si gripa motorul.

Sau putem strange prea tare busonul si in alte 2-3 demontari/montari stricam filetul si trebuie sa prelucram carterul pt. un nou filet, ca doar aveam mana grea si puternica.

Deci eu zic, ca desi am ceva bun-simtz si masura la o strangere de mana, totusi cheile dinamometrice te fac sa nu gresesti, si deci isi merita banii, chiar daca le folosesc rar deocamdata. Fac economie evitand greselile de manopera si service. Merg pe principiul ca aia de au proiectat "calul" si au scris Cartile de Intretinere si Reparatii, cu toate indicatiile de acolo sunt mult mai destepti decat mine, au experienta mult mai mare si merita sa respecti ce au scris acolo. Chiar daca suntem in RO si aplicam f. des principiul "merge si asa".

Nici eu nu mi-am luat decat strictul necesar de scule, am mai completat cu ceva capete de la Obor(taraba), Practiker sau Auchan. De obicei am grija ca aceste cheltuieli sa fie amortizate cumva, folosind o mana de lucru ieftina pt.mine (a mea :) )

 

La multi ani, sanatate, noroc, si tot ce isi doresc, tuturor celor care isi sarbatoresc azi de Florii, onomastica!

post-70641-0-01692100-1366986999_thumb.jpg

post-70641-0-52785900-1366987035_thumb.jpg

post-70641-0-72855900-1366987079_thumb.jpg

post-70641-0-67540600-1366987124_thumb.jpg

post-70641-0-91004600-1366987172_thumb.jpg

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam liniste pe forum.. :)

pacat ca nu e liniste si prin trafic..azi mi-a intors unu in fata, am oprit cu scartait de roti la 5 cm de usa lui. si ghici ce a facut tipul, in loc sa isi ceara scuze a inceput sa ma injure, ce faci ba, ma depasesti pe linia de tramvai? (acolo nu circula nici un tramvai)

sa ma ia la misto ca "te-ai speriat si tu putin, nu?" sa zica de morti, de spart fata, etc..

m-am abtinut sa ii dau una ca era cu nevasta-sa in dreapta si tot tragea de el sa ma lase in pace.. dar sa ii rup oglinda nu m-am mai putut abtine. pacat ca nu aveam manusi ca ma doare mana si acum. individul avea un logan si vroia sa intoarca in intersectie, undeva la gara de nord. mi s-a mai intamplat sa imi taie altii fata, dar si-au cerut scuze si am inteles, am plecat mai departe. insa tipul asta chiar o cauta..incredibil cat de tampit putea sa fie..daca spunea "scuze" nu aveam nimic cu el..

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, pentru ca nu stiu ce e cu hartile. si acum vreau sa iau un Gopro hero HD.

Pentru navigatie voi folosi telefonul, un Note 2 pentru care voi cauta un sistem foarte bun de prindere plus husa anti-ploaie.

navigatia era misto, dar nu avea baterie si nu am putut sa o testez. asa ca nu am luat-o..era rezistenta la lovituri, la apa..etc..

ecranul era facut special sa se vada bine in soare.

mi-am dat comanda de patine (cele 4 bucati de plastic de la variator) Dr. Pulley, trebuie sa soseasca cam intr-o saptamana.

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a luat prietenul cu Majesty si au venit in 10 zile..

acum am comandat amandoi inca o serie.

de 1 mai ar merge o plimbare..si apoi ceva rece la racoare.

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 mai ora 09:00 petrom baneasa (dupa fantana miorita, pe dreapta) plecam spre valea prahovei:

 

 

1 - Silver Wing / 600

1 - Yamaha Majesty / 400

1 - Yamaha T-max / 500

2 - Burgman / 400

 

Vremea se anunta super :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca am mers cu 2 warp.:) si am alimentat cu nitro,am topit un pic esapamentele dar senzatia e tare.:) sa te dai cu 190 la ora cu burgman de 400, cine a mai auzit? Treaba e cu consumul ...e cam mare 11% de aia ma gandesc sa bag nitro+gpl+vodca.:)

Editat de tridentbg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

In sfarsit, dupa o iesire anterioara de 120 km pe Bucuresti (DN1)-Ploiesti-Bucuresti (A3), ieri am facut o iesire mai lunga de acomodare pe traseul Bucuresti (DN1)-Ploiesti-Brasov-Sacele-Cheia-Valenii de munte-Ploiesti-Bucuresti. La Predeal m-am bagat un pic si pe drumul spre Rasnov sa papa si o ora de somn in padure.

Traseul a fost de 360km, fara realimentare.(Asta se face langa casa pt noua iesire).Raza de actiune 400 km medie, verificata pana la terminare benzina 435 km; Capacitate rezervor 13,5L.Consum realizat 3,3L/100 km.

 

Mers lejer, legal, fara sa incurc pe nimeni, la ora 16:30 eram inapoi. Inca nu sunt acomodat, pe serpentine uneori intram cu viteza cam mare, si fara sa vreau ma apropiam de axa drumului, pe care mi-am jurat sa nu o depasesc niciodata; riscant ca multi soferi cocalari imi apareau din fata cu dunga intre roti...am fost destul de incordat si obosit, ca azi nu am mai plecat, desi voiam sa fac de dimineata muntele iar; de data asta pe stanga: Buc-Predeal-Rasnov-Rucar-Targoviste-Bucuresti. Ramane pe data viitoare; daca merge cineva maine la Vidraru, pot sa-l insotesc pana la Curtea de Arges.

 

 



pe la 9 "gonea" si Soimul pe Barbu Vacarescu , nu v-a prins din urma ?

Cred ca ai vrut sa spui ca "tzopaia" pe Barbu Vacarescu pana la Aeroport Baneasa, de acolo urmand sa "plece in zbor".

post-70641-0-86825700-1367514631_thumb.jpg

post-70641-0-12343200-1367514738_thumb.jpg

post-70641-0-44002300-1367514799_thumb.jpg

post-70641-0-29597200-1367514848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Asa sa fie!Ma alatur si eu urarilor tale! Plec si eu pe 2 roti...urati-mi sa nu ma ia vreun radar, ca zic de la Politie ca au scos 500 bucati la vanatoare! Ieri pe 30 km au pus 6 in cascada pe drumul spre Targoviste si au dat o multime de amenzi!Au aratat la TV! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, la stilul tau de mers sunt sigur ca nu vei lua niciun radar..sa mergi atatia km cu un rezervor cred ca e clar cam cu ce viteze te deplasezi :)

drum bun iti urez!

 

Sa aveti toti Sarbatori fericite si sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa fie!Ma alatur si eu urarilor tale! Plec si eu pe 2 roti...urati-mi sa nu ma ia vreun radar, ca zic de la Politie ca au scos 500 bucati la vanatoare! Ieri pe 30 km au pus 6 in cascada pe drumul spre Targoviste si au dat o multime de amenzi!Au aratat la TV! :)

Drum bun sa ai,sa te intorci cu bine!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am vandut scuterul prietenei si imi pare rau dupa el deja..

a zis ca nu se acomodeaza cu el, ca e prea inalt si sta pe varfuri pe loc. adevarul ca el este foarte inalt pentru ca are rotile mari, dar baiatul care l-a condus 2 ani a fost la fel de inalt si nu avea nicio problema..ei nu i-a placut..

acum trebuie sa caut un scuter mai jos, eventual un burgman de 250, ceva pe la 1000 de euro, ca atat am dat si pe Beverly..

problema e ca nu gasesc nimic care sa imi placa sau sa merite, numai preturi astronomice sau cazane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Cristos a inviat!

Va doresc tuturor ca aceasta frumoasa zi, sa va aduca o lunga perioada de prosperitate, sanatate, noroc, si bucurii. Sa fim feriti de accidente si incidente, de stricaciuni de orice fel(la suflet, la minte, la trup, la familie, la "cai").

Sa fim cat se poate de toleranti, si sa reusim sa prindem prin intermediul acestui forum, cat mai multa experienta unii de la altii, astfel incat sa nu mai trecem prin experiente deja avute de altii, sa le putem folosi direct, acele "invataturi" ale celorlalti.

 

Am vazut cateva postari anterioare, pe care le-am "neglijat" ca am fost plecat si eu cu calu'...si asupra carora vreau sa fac cateva observatii:

 

motoreta, nu te-ai plictisit sa aberezi atat cu Kymco-ul tau fantastic? daca ai putea ai baga si apa in loc de ulei de motor, sa fie cat mai ieftin, nu cumva sa faci ceva in plus ca dai faliment.

Tibosee, depinde din ce unghi privestri lucrurile; eu de exemplu in 2 iesiri, la o zi diferenta, am bagat benzina de 80 lei si de 75 (o excursie de 380 km si alta de 360 km)...adica de 155 lei; cert as fi preferat sa am GPL si sa bag numai de 75lei. Benzina ma costa anual peste 4200lei numai la burg...se apropie de 1000 euro....nu era bine sa fie pe la 2.000 lei, adica vreo 500 euro? ...Toti vreum mai ieftin cand suma devine semnificativa.

Se pare ca pt. conditiile lui de folosinta acel Kymko al Motoretei, este exact ce-i trebuie lui; un maxiscuter ieftin, cu piese ieftine si usor de gasit, destul de rezistent pt. drumurile de tara pe care circula, usor de reparat, de catre orice detinator mai priceput in sopron, fara sa fie nevoie sa-l plimbi din service in service pana sa gasesti un priceput.

Pot sa zic, din experienta directa (am participat in trecut cu Motoreta si Kymco lui la cateva iesiri destul de solicitante si complexe, pe drumuri de munte) si pot sa spun ca atat el cat si Kymco au "functionat" ok, si nu au pus probleme de niciun fel, chiar daca pe alocuri era limitat la cei 250 cmc. Nu tin minte exact, dar a scos un consum neasteptat care chiar m-a surprins. Drept care anul trecut mi-am zis sa ma dotez si eu cu un Kymco pt. oras de 125 cmc, si am fost si am vazut si probat cateva; insa am renuntat din urmatoarele motive:

a)Am dat numai de cazane, nimic frumos ingrijit care sa ma atraga. Eu sunt mai pretentios.

b)Nu mi-a placut confortul la statul fundului pe sa; dar deloc!

c)Nu mi-a placut pozitia pe el, prin care ghidonul era f. apropiat de mine.

d)Nu mi-a placut pozitia fixa a picioarelor fara niciun grad de libertate; sa fi avut macar 2-3 cm fata spate!

e)Daca nu am gasit ceva f. ingrijit, mi-am zis ca tot raul e spre bine si sa nu ma intorc de la japoneze la taiwaneze.

 

oricum, la stilul tau de mers sunt sigur ca nu vei lua niciun radar..sa mergi atatia km cu un rezervor cred ca e clar cam cu ce viteze te deplasezi :)

drum bun iti urez!

 

Sa aveti toti Sarbatori fericite si sa ne vedem sanatosi.

Tibosee,

E greu de apreciat stilul cuiva de mers, daca nu ati fost impreuna...dar este si adevarat ca nu mai am varsta ta, sa risc si apoi sa vad ce castig in urma riscului; am riscat si eu destul inainte, dar mai apoi am invatat ca mai bine imi evaluez "inainte" riscurile si "apoi" procedez la actiunea respectiva, astfel ca sa nu "patesc probabilitatea maxima". (Iti dau un mic exemplu: mie mi-au folosit postarile tale f. mult, ca m-au invatat sa nu cumpar niciodata nimic de la Motomus; desi mi-a placut un Malagutti Centro 125 (sau 150) f. mult si eram cat pe ce sa-l comand.)

E drept ca nu am luat niciun radar cu 2 roti( nu vad nicio mandrie sa iei amenzi radar!); ultimul mi-a venit acasa acum vreo 8 ani, ca am fost luat noaptea la ora 1 in Pucheni, pe drum pustiu, venind cu masina de la Ploiesti cu 86 km/h in localitate.

Cu moto circul la vitezele legale +10%, ca sa ma incadrez in toleranta indicatorului de bord si a aparatului radar(metrologica); respectiv, in localitati cu 50 merg cu 60, in cele cu 70, merg cu 80, drumurile nationale limitate la 100, merg cu 110, dar pe scurte perioade mai scap si la 140, iar pe autostrazi, unde sunt probabilitati mari de radare dau maxim 140, rar de tot; merg mai departe in vreo depasire spre 150-160. Ca nu am nevoie; incerc sa merg cat mai legal, sa tin departe accidentele, si banii de amenzi in buzunar.

La ultima iesire pe traseul Buc-Pitesti-Curtea de Arges-Bradet-retur (cam 380 km), am mers la dus pe autostrada cu 110-130, apoi prin localitati pustii cu 60-70-75, in afara lor cu 80-100 ca era drumul prost si peticit, si pe alocuri cu sleauri longitudinale. Iar la intoarcere, pe autostrada, am mers destul de mult cu 125-135, desi voiam sa merg mai pe la 100-110, dar ma plictiseam cumplit si ma lua somnul ca avusesem un pranz destul de copios...ca sa nu adorm , chiar am oprit de vreo 3 ori...teribil de plictisitoare autostrazile de la ses!

Testarea cu mersul pana se termina benzina, am facut ca sa-mi cunosc calu, cam ce pot sa-i cer; la fel si cu viteza maxima...

Acum ca te uimesti, ca am mers asa de mult cu un rezervor de benzina, poate fi si de la faptul ca avem anii de fabricatie diferiti si s-au mai adus imbunatatiri modelelor. Uita-te la cantitatea de ulei si intervalul de schimbare recomandat. (La tine schimbi 1800 ml la 4000km, la mine se recomanda schimbul la 6000 km a celor 1200 ml, deci ceva este imbunatatit...) La fel o fi si autonomia.

Deci daca vrei o comparatie cat de cat corecta, ar fi sa ne gasim odata intr-o excursie, sa fie acelasi traseu si acelasi ritm; nu cred ca diferentele vor fi mari; doar cateva sute de ml; 200-300, sau chiar mai putin.

 

Drum bun sa ai,sa te intorci cu bine! :)

Multumesc frumos de urare; misiune indeplinita!...m-am intors cu bine! :)

 

kymco 250-la 6-800 euro, cu 1000 il faci sa zboare.

P.S. plus ca...Kymco e Kymco!

Eeeeeeee...iti zic eu, daca omu' a dat cu botu' de Burgman, e greu sa-l faci sa se mai intoarca la altceva.....o sa constati cand va vezi si randul tau sa-ti iei Burg!

 

azi am vandut scuterul prietenei si imi pare rau dupa el deja..

a zis ca nu se acomodeaza cu el, ca e prea inalt si sta pe varfuri pe loc. adevarul ca el este foarte inalt pentru ca are rotile mari, dar baiatul care l-a condus 2 ani a fost la fel de inalt si nu avea nicio problema..ei nu i-a placut..

acum trebuie sa caut un scuter mai jos, eventual un burgman de 250, ceva pe la 1000 de euro, ca atat am dat si pe Beverly..

problema e ca nu gasesc nimic care sa imi placa sau sa merite, numai preturi astronomice sau cazane.

Nu trebuie sa-ti para rau...o sa se gaseasca ceva potrivit!..

Ce pot sa-ti spun este ca o inteleg perfect pe prietena ta; anul trecut dupa ce am renuntal la gandul cu Kymco pt. oras; am gasit un Piaggio Beverly 300i de prin 2009, nu mai retin exact. De la proprietar nesamsar, omul ok. I-am lasat CI, i-am spus ca daca cad cu el, e ca si cumparat de mine, si l-am luat la proba din Aviatiei pana la Aeroport Otopeni si retur. Nu mi-a placut deloc ciclistica si faptul ca ma simteam f. sus imi dadea o senzatie de mare nesiguranta; si burgul e mai inalt decat un chopper, dar pe el ma simt f stabil, iar pe Beverly parca eram la calarie, sus pe un cal adevarat. Abia am asteptat sa ma intorc si sa ma dau jos de pe el. Senzatie de instabilitate si nesiguranta, asa ca inteleg perfect fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru o fata? nu e ok honda de 400-600, vreau ceva la 1000 de euro si cu motor pana in 250..asa ca nu se incadreaza

 

arata foarte bine honda alba, singurul lucru care nu imi place este cum scrie 600 jos, nici fontul, nici pozitia..

saua este foarte tare, top-case-ul la fel, oglizile, tot.

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine honda alba, singurul lucru care nu imi place este cum scrie 600 jos, nici fontul, nici pozitia..

saua este foarte tare, top-case-ul la fel, oglizile, tot.

multumesc pentru aprecieri.

:mexicanwave:

am vazut pe net chestia aia cu 600 scris la cineva acolo si am colantat si eu ca atare.maine iau DRUJBA si tai colantu cu 600 :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

pentru o fata? nu e ok honda de 400-600, vreau ceva la 1000 de euro si cu motor pana in 250..asa ca nu se incadreaza

 

arata foarte bine honda alba, singurul lucru care nu imi place este cum scrie 600 jos, nici fontul, nici pozitia..

saua este foarte tare, top-case-ul la fel, oglizile, tot.

Cum am spus si in postarea anterioara, trebuie, si o sa gasesti ceva potrivit (din pacate am inteles ca ai cautarile limitate la 1000 euro si deci trebuie sa faci niste compromisuri ca si la Burgman). E bine ca prietena are permis A, altfel limitarea era si mai restransa la mopede...dar odata ce exista pemisul moto, gama de alegere e foarte mare; poate alege intre o multime de scutere si motociclete, in functie de ce-i place si pe ce se simte bine, de culorile pe care le prefera, etc. In functie de inaltimea fetei, de constitutia ei, de modelul pe care se simte bine si in siguranta, si f.important, pe care il PLACE, de scopul preponderent al utilizarii poti sa-ti stabilesti niste criterii de cautare, cum ar fi:

-inaltimea la sa de la sol (de obicei este intre 70 si 80 cm)

-masa proprie (de la 100 la 200 kg); ar trebui sa fie cat mai mica, pt. usurinta manevrarii fara motor; f. important criteriu!

-scopul si modul de utilizare:preponderent in oras, sau mixt sau la excursii; pt.mers preponderent in oras e suficient sa fie ceva de la 125-150cmc in sus; e usor de folosit, manevrat si parcat si mai poti iesi si in afara daca te multumesti cu 100-120 km/h. O capacitate de 200 cmc ar fi ideala, daca masa proprie nu ar depasi cam 135-140 kg. Dar e greu de gasit, chiar si de nou.

 

La 1000 euro, daca nu iti iei prietena pasagera in excursii, si vrea sa mearga pe motorul ei, ori iti limitezi tu viteza de deplasare, daca ea cumpara ceva mic, ori daca alege ceva un pic mai mare, se tine de tine fara probleme cu ceva de la 250 cmc in sus. La banii astia ar trebui sa incerce ceva gen Yamaha Majesty 250, pe care le poti gasi intre 900 si 1300 euro.(dar sa fie de la proprietar si nu samsar, in ideea de a nu mai baga bani ca si burg).

Ca sa aiba idee ce si cum, poate o faci sa mearga un pic cu burgul tau, cam vreo 100 km, usurel si cu grija...o sa-i foloseasca in alegere.

 

Si ca sa faci pe plac si celor care-ti recomada Honda, profita de faptul ca esti din Bucuresti, si mergi la dealerul Honda-Carpati Motors, B-dul Expozitiei nr.2, aproape de la Casa Scanteii, intre orele 10-17 si sambata pana la ora 13, si ai parte de o distractie gratuita=faci drive test 30-50 minute, si iti faci o parere de cum te simti pe utilajul respectiv si cum se comporta el in trafic; necesar sa ai casca, permis A si buletin(CI); completezi formularul si pleci in trafic si in 30-40 min ai timp sa umbli unde vrei. Recomand sa faca asta toti care intentioneaza sa-si schimbe "calul"....eu am testat asta si mi-a placut f.mult, este usor(130 kg), demaraj excelent, ciclistica superba, buna si pt pitici...

http://www.scootersales.com.au/News-4739-honda-pcx-150-review.aspx

 

Din pacate, fiind noua, 2013, motor concept nou cu "eSP", S&G, depaseste cu mult bugetul, e 2500 euro. Dar daca socotesti ca la 1000 euro poti lua o pocnitoare de peste 10 ani vechime, fara garantie, in care posibil sa mai bagi bani multi, parca merita sa mai faci eforturi sa mai aduni, astfel ca multi ani sa nu mai cheltui nimic...

 

 

Ar fi bine sa-ti faci o schema de cautare, ceva in genul:

1)Sa fie japoneza (sau italiana, sau ce vrei tu!...china?taiwan? :) )

2)Sa aiba racire cu lichid, pt. stabilitate.

3)Sa fie alimentata pe injectie(fiabilitate in functionare, intretinere simpla, economica)

4)inaltimea la sa maxim X cm.

5)masa proprie sub Y kg.

6)viteza maxima peste Z km/h.

7)Pret maxim W euro.

8)Preferabil vanzator-proprietar, detinator de cel putin un an.

9)Inmatriculata in RO la Politie.

10)Completa si functionabila si cu acte in regula.

Cam multe criterii...dar poti sa ai noroc, daca cauti bine!

Bafta! :google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...