Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

legenda vie, nu alta, cand nu avem nimic de spus scriem despre soimu'...o mai avea burgman, stie cineva? ultima data l-am vazut pe un topic cu ceva veterani, ii crapase motoreta dupa vreo 500 de km....aia toti cu bmw, turinguri, etc,...era ca bomboana pe coliva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are , e visiniu , a schimbat la Cluj transmisia , motoveteranii nu-s asa de pretentiosi , e frig , mai scriem din tastatura ca la ghidon cam greu cu temperatura asta , cu Dan Olaru m-am vazut pe gheata la Cismigiu , cine e amator de patinaj , Vineri sau Sambata , de la 22.00 la 00.00 suntem pe Cismigiu patinoar ! si bem vin fiert !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, haideti sa depasim momentul.

Eu azi dupa multa vreme am luat la mana fotografiile facute asta vara. Nu sunt chiar pe topic, dar sper sa se accepte , ca au tot 2 roti. Pentru ca sunt frumoase, si pentru ca arata o cu totul alta imagine a moto/maxiscuteristului , intr-o tara extrem de civilizata ( si scumpa, e adevarat).

Nu voi pune mult, doar cateva, si desi sunt sigur ca sunt si alte tari unde se circula pe (maxi)scuter, mi s-a parut de departe ca e "maxim, am zis" .

 

Parcari intregi dedicate, oameni impecabil imbracati , loc special la stop ( cca 3 m de la linia stopului nu ai voie sa stai cu masini, doar cu moto).

Exact ca la noi, right?

 

PS putem face un test: gasiti Burgmanul in fotografie :-)

post-78624-0-57822900-1386881507_thumb.jpg

post-78624-0-19946900-1386881524_thumb.jpg

post-78624-0-94733700-1386881537_thumb.jpg

post-78624-0-77658900-1386881545_thumb.jpg

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pretentii prea mari de la o tara care s-a trezit cu acest fenomen acum mai putin de 2 decenii. Pot sa spun ca dupa 2000 a inflorit samanta motomobristica la noi.

 

Acolo sunt generatii de motociclisti si o cultura bine delimitata. La noi inca ne zbatem sa aratam cat de barbati suntem la ghidonul bolizilor nostri iar insusi cuvantul scuter, fie el maxi sau nu, provoaca oripilare si piele de gaina pe pielea oricarui mascul motomobrist dornic de atentie din partea sexului opus, slab cica :)

 

Intai sa descoperim partea utila a lui (timp redus in trafic, consum mic,loc de parcare practic oriunde- niste nimicuri), sa trecem peste prejudecatile pirografiate de conationali nostri, colorati sau nu, calare pe ale lor scutere cu sau fara numere de "primarie" si sa vedem cu alti ochi acest "mijloc de transport".

 

Pe scurt, o sa mai dureze niste ani pana cand o sa vezi la stop loc pentru mobre. Cat timp? Cam pana cand mobra va fi vazuta si ca altceva decat o metoda rapida de prelungire a celor cativa cm dintre picioare :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In luna MAI am fost in Paris 5 zile si nu cred ca am vazut mai mult de 10-15 vitezane, in schimb scutere...pfaaa, de la cucoane cu toace si in fuste pe vespa, pana la barbati in sacouri pe T-max...cata frunza, cata iarba.

 

Vorba ta gixu, alta cultura :I

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de accord cu ce spuneti voi, eu personal nu cred ca voi mai trece pe altceva, poate marca sau capacitate mai mare, desi 400 consider ca sunt de ajuns chiar pentru deplasari mai lungi, nu mai vorbesc pt. oras. Am schimbat trei motociclete, de la naked pana la cruser, insa cred ca burgmanul era ce cautam. Nu mai insist pt. ca s-au scris pagini intregi, insa asta e parerea mea. De accord si cu Choix, am vazut si eu in Franta ce inseamna maxiscuterul si da, Gixu are dreptate, e vorba de cultul motociclismului, care in tara noastra, din pacate lipseste cu desavarsire. In Romania isi cumpara scuter numai cine nu are bani de masina. Spun scuter pt. ca maxi sau motor intra deja la categoria cultura, cum spuneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Gixu. si restul lumii, evident.

Prea mult spus ca am pretentii, hai sa le spunem dorinte. si asta pentru ca, exact, o sa mai dureze niste ani , iar eu nu am decat o viata si vreau sa apuc si timpul acela..

Cultura asta nu apare peste noapte.

IN alta ordine, azi am iesit pe doua roti in plimbare fara tinta, era prea frumos sa hiberneze calul. La intoarcere, vad o gramada de motociclisti adunati inainte de piata Universitatii, harmalaie mare, inclusiv un moto cu atas, un triciclu, toti ba cu un fes rosu , ba cu alte semne de mos Craciun. Nu stiu ce era exact, ceva cu "Moshu" erau haiosi, m-au depasit si s-au dus in Herastrau. Poate cineva din ei a pus si poze undeva, eu n-am stat sa fac.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In luna MAI am fost in Paris 5 zile si nu cred ca am vazut mai mult de 10-15 vitezane, in schimb scutere...pfaaa, de la cucoane cu toace si in fuste pe vespa, pana la barbati in sacouri pe T-max...cata frunza, cata iarba.

 

Vorba ta gixu, alta cultura :I

Am petrecut de curand o seara la Amsterdam. Pe langa frumusetea indiscutabila a orasului (chiar merita vazut mai in detaliu, daca voi avea timp si bani, ma voi duce din nou ca sa stau mai mult si sa vad mai mult), am fost socat de fenomenul "scutere". ENORM DE MULTE, circuland haotic, cand pe carosabil, cand pe pistele de biciclete (alt fenomen local), cand pe trotuar si chiar prin zonele pietonale. Motociclete nu stiu daca am numarat 5, scutere insa . . . fara numar. Toata lumea: barbati, femei, adolescenti, drogati, curieri de toate felurile, persoane la varsta a 3-a, ORICINE are un scuter. Maxi-uri da, dar majoritatea covarsitoare 50uri. Nu cred ca erau tunate, mergeau incet, in limite legale pentru 50.

Si da, asa cum au scris altii aici, am avut senzatia unei culturi locale pentru acest mijloc de transport. Putinele masini care circulau in Amsterdam, dar si mijloacele de transport aveau grija de scuteristi, pur si simplu ii tratau cape niste copii care trebuie protejati. Nu tu claxoane, nu tu degete mijlocii falfaite in aer, nu tu vorbe dulci. . . nimic din astea. Pur si simplu, scuteristul era si el acolo si trebuia ca tu, cel aflat la volanul unei conserve, sa ai grija sa nu dai peste el. Simplu si clar.

 

Apoi am trecut in Germania, unde lucrurile stau cu totul altfel. Muuuult mai putine scutere. Diferenta enorma intre Enschede (Olanda) si Gronau (Germania). Intre ele sunt 12 km, o granita efemera de tip Schengen si o diferenta enorma de mentalitate si de optiuni de transport local.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrabare simpla: pe Burgman-ul meu, mi se pare ca nu "aluneca" asa cum ma asteptam eu, la viteze mici

Detaliez: incetinesc, (frana sau frana de motor), apoi viteza scade sub limita de decuplare a ambreiajului, (deci nu mai esti nici in frana de motor) , nu merge lung, asa cum merge de exemplu bicicleta sau masina scoasa din viteza. Se opreste in cativa metrii. A sesizat cineva acelasi lucru?

Daca e pe cricul central, roata spate nu pare franata, si nici fatza,

 

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Titi. LA mine chiar am frana de motor daca inchid acceleratia la 40 km la ora, de mi-e frica sa nu intre cel din spate in mine asa ca ating putin frana , cat sa aprind becul. In mod firesc, ambreiajul e cuplat la 4000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrabare simpla: pe Burgman-ul meu, mi se pare ca nu "aluneca" asa cum ma asteptam eu, la viteze mici

Detaliez: incetinesc, (frana sau frana de motor), apoi viteza scade sub limita de decuplare a ambreiajului, (deci nu mai esti nici in frana de motor) , nu merge lung, asa cum merge de exemplu bicicleta sau masina scoasa din viteza. Se opreste in cativa metrii. A sesizat cineva acelasi lucru?

Daca e pe cricul central, roata spate nu pare franata, si nici fatza,

 

multumesc anticipat.

Vecine, da-mi de veste cand mai iesi cu el ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa nu "alunece" ca o motocicleta, chiar daca variatorul deculpeaza (rolele nu mai imping in fulie), ambreiajul si gupul spate lucreaza pana la 0 km/h. De exemplu, la un transalp sa zicem, cand ai acos-o pe liber, in arafa de forta de frecare(ff mica) a lantului, nu te mai incetineste nimic practi.

 

Si ca un test de comparatie, il ridici pe cricul central si invarti de roata spate, apoi de roata fata...si o sa vezi ca diferenta dintre numarul de rotatii este enorma.

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut pe calea bitzilor, cei doi raideri cu Burgman care au trecut pe langa mine azi pe la 16 pe DN1, (izvorani?) , si m-au salutat. Cum inca nu-i cunosc ( B 79 ???) , poate povestesc ei cum s-au distrat.

Eu am mers lalait dus-intors pe DN pana s-a facut seara, plinul si "zu haus".

PS maine poate o lalai iar, da' treceti mai incet :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...