Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Nu-i problema, are Anca un interviu la ora 18 ....in Pitesti ..si cu ocazia asta ...dam o tura ...dar promit ca weekend-ul viitor iesim si noi ...vedem ...ma gandesc la un Sibiu ...cine stie ...vedem noi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de la adrenalina o sa=ti treaca

 

daca ai talon la tine pot sa merg eu in locul tau:))

 

..da trebuie sa ai grija de Piticu albastru de 49

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si daca ai plinul facut ...la intoarcere ti-l fac eu....

 

Larry, poate vii si tu.....ai rezolvat ce aveai ca bube?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si daca ai plinul facut ...la intoarcere ti-l fac eu....

 

Larry, poate vii si tu.....ai rezolvat ce aveai ca bube?

 

 

Fratilor eu muncesc....din pacate..

 

am schimbat releul de incarcare l-am luat la 50e cu tot cu montaj..

acum nu mai se opreste cand intra alti consumatori..e de bine,am mai rectificat discul spate ca era in valuri,acum astept placutele fata si cauciuc pe spate..

 

merg in fiecare zi cu el,e de bine,chiar vineri am fost pana dicolo de pitesti la parinti,a fost super,mai putin ca am plecat cu casca de oras si mi-a facut capul varza,in rest de bine... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de incarcare l-ai luat de nou sau S/H???...scump tare!

Spune si noua sa avem idee...cit costa cauciucul?..placutele fata?

Zi-ne si cat ai dat pe scuter sa avem o idee cam la cat ajungi cu totul...

Si hai si tu odata la o excursie de grup! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin cu cel mai mare drag..dar sa fie sambata sau duminica.. :cheers:

 

pe scuter am dat 1300e,placutele in jur de 200ron parca asa am inteles :unsure:

releul de incarcare 50e SH

cauciuc spate 2300 nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat cauciuc nou pe spate,marca continental cu 155 lei,este o firma care zice ca este unicul inportator,adica la prima mana.va dau link-ul

http://anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=1

mai gasiti si uleiuri la preturi foarte bune,studiati deoarece se gasesc foarte multe pe acolo,firma este prin sos.viilor,aveti si harta unde se afla.

Editat de Ovidiu4141
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am apucat sa-i dau comanda de placute,si daca tot am facut pana saptamana asta pe spate,de nervi,am dat comanda si de cauciuc..acum ca poate gaseam si mai ieftin,posibil..dar nu prea mai am ce face..data viitoare o sa las nervii si o sa caut mai atent.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...Nu va sfiiti sa dati ceva mai multi banuti pe cauciucuri pt ca nu o sa va tina...eu am luat unul la 30 e pt spate ,made in yugoslavia, in 6 luni s-a zis cu el, cele made in japan sant intradevar mai scumpe dar si mai bune ca si calitate.

Dealtfel cum va descurcati cu canicula? aici sant 38 grade la umbra, ventilatorul de la radiator functioneaza continuu si abia face fata sa raceasca motorul cat de cat, indicatorul de temperatura parca e intepenit aproape sa intre pe rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidiu, interesant linkul...multumim! :cheers:

 

Larry, cu 70 roni si-a luat Vittore placute frana spate de la cei din Popesti-Leordeni...nu stiu cit sint cele de pe fata...

 

Nici la cauciuc nu-mi pare mare pretul...depinde ce si cum este...

 

..eu sint curios care este media de viata (in km) la cauciucurile de Burgman...sper sa fie ceva peste 20-25 k km....dar depinde si cum mergi....as vrea pareri de la cei care au pus cauciucuri de noi si apoi le-au schimbat...la cati km?..dar de uzura, nu accidental.

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...Nu va sfiiti sa dati ceva mai multi banuti pe cauciucuri pt ca nu o sa va tina...eu am luat unul la 30 e pt spate ,made in yugoslavia, in 6 luni s-a zis cu el, cele made in japan sant intradevar mai scumpe dar si mai bune ca si calitate.

Dealtfel cum va descurcati cu canicula? aici sant 38 grade la umbra, ventilatorul de la radiator functioneaza continuu si abia face fata sa raceasca motorul cat de cat, indicatorul de temperatura parca e intepenit aproape sa intre pe rosu.

 

sunt de acord cu tine,dar nu indoteauna ce este mai scump,trebuie sa fie si bun,de multe ori platesti firma,sau de cele mai multe ori,platesti ptr. ca este la a nu stiu a cata mana.a doua chestie,nu intodeauna in momentul necazului a si bani si atunci,un mic ajutor din partea noastra poate rezolvi problema mai ieftin,sa poti sa te bucuri de placerea de a te plimba cu motorul,exemplu care l-am patit eu cu etrierul,unul nou costa 1.700 lei,la mana a doua costa 300 lei si cineva adica Burg_man a spus ca sa bucsez,l-am ascultat si am gasit un strungar de nota 1.000 care cand veti avea nevoie il recomand,a facut o bucsa din inox,ma costat 50 lei si vreau sa va spun ca merge si nu mai am probleme cu el,concluzia este ca de multe ori iese treaba buna si cu bani putin (bine inteles nu intodeauna)incercarea moarte n-are.

 

cu placere soimumaltez,daca nu ne ajutam noi intre noi,atunci cine ??

Editat de Ovidiu4141
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama :)

din ce am probat pana acum mi-am intarit convingerea ca brandul conteaza. conteaza brandul si la bani, insa si la calitate.

 

astept pareri despre continental, ma intereseaza in special cum se comporta pe ploaie.

momentan am michelin pilot sport sc pe fata si heidenau pe spate. recomand cu caldura pilot sport sc pentru toate conditiile meteo. heidenau e ieftin, sta bine pe uscat, insa e horror pe ploaie; imi da senzatia de instabilitate. de aceeasi parere e un prieten care a incercat si el heidenau dupa ce anterior a folosit pirelli.

 

urmeaza sa incerc pirelli diablo sc pe fata, revin cu impresii.

 

legat de magazinul recomandat, m-am uitat la pirelli diablo sc (ce am cumparat eu) e mai scump putin decat la cei de la care am cumparat eu, adica astia - 129.41 RON (fara TVA), fata de 122,00 RON (TVA inclus).

 

Am verificat azi cureaua si e praf, are fisuri imense, de aproape 1mm latime si adancime cca.3mm. Indrumari...aveti? Sfaturi?

 

n-ai ce sa-i faci decat sa o schimbi.

Pret promo: 378.00 Lei - asta mi-a cazut sub cursor la prima cautare pe google. la chinezu' meu de 250 e 220 RON. probabil ca mai ieftin de 300 ron nu o sa o gasesti.

sau putin mai ieftina si mai buna (zic eu)

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat azi cureaua si e praf, are fisuri imense, de aproape 1mm latime si adancime cca.3mm. Indrumari...aveti? Sfaturi?

 

..deci am avut dreptate!...sfatul meu e sa nu mai mergi deloc in afara orasului...poate ceda oricand!...si atunci o sa fi preocupat de cum sa-ti transporti Burgmanul acasa. Daca esti in Bucuresti si cedeaza te costa mai ieftin sa-l aduci.

 

Cel mai bine este sa-l nu mai circuli cu el, decat eventual dupa piese, si sa-ti cumperi curea; ca sa scapi mai ieftin ti-o schimbi singur; cu ocazia asta inspectezi si alte componente interne.

 

Cureaua este elementul consumabil, care poate furniza o cedare neprevazuta, odata inlocuita ai scapat de grija.

 

La cat ai dat pe scuter nu avea cum sa aiba prea multa resursa disponibila.

 

Sa nu pui chinezarii, sau alte variante mai ieftine, ca este un element de baza!

 

nu stiu de fabricantul Dayco pt curele...trebuie sa caute bine, ca probabil sint multi vendori....eu as lua, daca as vrea sa pastrez mult timp scuterul, pe cea mai buna, pe cit posibil cea pe care o pune Suzuki...daca as stii ca in 2 ani ma plictisesc si-mi iau altul as lua una medie la pret...dar totusi de nume...

 

..as opta pt Malossi...e totusi un nume cunoscut si nu cred ca vor sa-si dea cu mucii-n fasole

 

despre cauciucuri, al meu e venit cu BRIDGESTONE HOOP B03G(120 80-14M/C 58Spe fata) si BRIDGESTONE HOOP B02G (150/70-13M/C 64S pe spate)...le am de 12.000 km....si se comporta excelent si pe uscat si pe ploaie, cind am mers si cu 100-110 ca inconstientul, pe autostrada...nu am ce sa le reprosez, si cind va fi nevoie tot din acestea voi pune...nu le caut sa vad cat costa ca nu vreau sa ma sperii de acum, in caz ca pretul este urias!

 

Am spus ca am mers cu 100-110 ca inconstientul, pe ploaie...asa este!...pe autostrada ploua si desi vedeam ce iese de sub rotile automobileleor care ma depaseau, si stiind ca pe la 80 km/h acvaplanarea incepe, simteam ca Maxiul merge foarte stabil si asta ma facea sa merg mai departe cu viteza; doar creierul imi spunea sa o las mai moale ca sint pe 2 roti, dar am continuat nesimtind nici un pericol, nici o instabilitate, nici o pierdere de aderenta...poate daca as fi avut nevoie de o franare brusca, situatia s-ar fi schimbat total, si m-as fi lecuit pe veci!...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e japca pe fata.

metoda simpla: ia malossi-ul ala cu kevlar, mai iei vreo 5 lei in bancnote de 1 leu si mergi la cea mai apropiata vulcanizare.

desfaci capacul transmisiei pana ajungi la curea. apoi te duci la nenea gigel de la vulcanizare si ii zici ca vrei sa-ti desfaca 2 piulite (de la variator si ambreiaj). ti le desface, te retragi intr-un colt, dai jos cureaua veche, pui cureaua noua, eventual cureti p-acolo. cand ai terminat te duci din nou la nea' gigel si ii zici sa-ti infileteze piulitele pe care ti le-a desfacut mai devreme. ti le infileteaza, ii multumesti frumos, ii dai cei 5 lei si te retragi din nou in coltisor si pui la loc capacul transmisiei.

the end. cost total... 400 RON (maxim). economie - 300 RON (aproximativ).

din cei 300 RON economisiti bagi benzina de 50 si de inca 50 bem o bere pe 15 la Babarunca. ceilalti 200 ii pastrezi pentru alte ture.

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' soim, nu sunt invers dimensiunile anvelopelor? e mai mare fata si mai mic spatele? mi se pare ciudat, ca de obicei e invers.

 

exact asa scrie in carte ...o am pe masa!

BRIDGESTONE HOOP B03G(120 80-14M/C 58Spe fata) si BRIDGESTONE HOOP B02G (150/70-13M/C 64S pe spate

 

...o fi gresit tiparit??...ar trebuie sa ma uit fizic pe el, dar nu am acum timp...oricum merge asa cum este excelent!..cred ca e bine. Stiu cei de la Suzuki ce fac, ca asa e de la mama lui...poate aranjamentul depinde de fiecare model...

 

Pai scuza-ma ... ulei schimbat, placute noi, gume ff bune...cata pomana vrei la banii aia? Bine ca nu am fost cu voi ca poate veneam cu duba acasa :rolleyes:

Multam pt sfaturi.

 

Asa e....era posibil oricand sa-ti crape...mai ales ca pe autostrada simti nevoia sa o frigi pe la 120...da bine ca nu mi-ai dat-o mie la proba!!!..ca nici nu stiam unde sa sun...dar stia bogdan! :rolleyes:

 

La aia la Suzuki intreaba de cine e facut cureaua...ca nu cred ca e de la cei care aprovizioneaza pe Suzuki...adica originala ca cea cu care vine scuterele noi din fabrica...eu zic sa-ti iei Malossi si sa faci cum ti-a zis colegul...sa o schimbi tu!

 

e japca pe fata.

metoda simpla: ia malossi-ul ala cu kevlar, mai iei vreo 5 lei in bancnote de 1 leu si mergi la cea mai apropiata vulcanizare.

desfaci capacul transmisiei pana ajungi la curea. apoi te duci la nenea gigel de la vulcanizare si ii zici ca vrei sa-ti desfaca 2 piulite (de la variator si ambreiaj). ti le desface, te retragi intr-un colt, dai jos cureaua veche, pui cureaua noua, eventual cureti p-acolo. cand ai terminat te duci din nou la nea' gigel si ii zici sa-ti infileteze piulitele pe care ti le-a desfacut mai devreme. ti le infileteaza, ii multumesti frumos, ii dai cei 5 lei si te retragi din nou in coltisor si pui la loc capacul transmisiei.

the end. cost total... 400 RON (maxim). economie - 300 RON (aproximativ).

din cei 300 RON economisiti bagi benzina de 50 si de inca 50 bem o bere pe 15 la Babarunca. ceilalti 200 ii pastrezi pentru alte ture.

 

 

Excelent post!!!

 

..eu am propus sa luam in mai multi o scula din aia cu soc, electrica dar nu au fost amatori..pistol electric cu impact, numai sa fie bun:

 

http://gema-online.shopmania.biz/cumpara/pistol-electric-12v-cu-impact-884455

 

Eu nu am nevoie, dar decat sa platesti manopera iei asta si iti ramane si pt viitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Imi pare rau pentru curea ....am si eu fisuri ...dar nu asa ...la mine se vad f mici doar daca indoi cureaua ..pe interior ... ...dar urmeaza sa o schimb. La Suzuki cu siguranta iti aduc originala .....dar recomand cea malossi cu kevlar ....incearca la Scuter Centre - Tineretului (sunt si ei importatori si aveau multe pe stoc).

La mine cauciucul spate a fost 150ron (de pe net) - Pirelli ...nu mai imi vine modelul ...dar am luat exact ca cel vechi ...sa am aceeasi carne fata-spate.

 

 

Am verificat azi cureaua si e praf, are fisuri imense, de aproape 1mm latime si adancime cca.3mm. Indrumari...aveti? Sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...