tibosee Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) Ai mei stau pe Sos. Salaj, deci acolo pot sa desfasor activitatile. Daca nu ploua e perfect, desi nu cred, la cum se prezinta vremea. Colegul burg_man, ghinion ca pleci luni, mie marti imi vine toba si trebuie sa merg undeva sa mi-o adaptez. poate ai vreun prieten sau imi recomandati si mie pe cineva care sa nu imi dea foc la scuter ) la cati performanti am gasit pana acum, nu mi-e greu sa cred ca se poate intampla si asta. vreau sa mai dau cateva ture inainte sa cumpar ambreiajul sa vad daca mai face urat al meu, pentru ca ultima data dupa faza cu piulita pusa la loc nu a mai facut. daca revine m-am dus imediat si l-am luat pe cel din dezmembrari si poate ne intalnim sa il montam/verificam ce mai e de schimbat.. merci de suport, baieti! ia uite ce am gasit interesant ca pret: http://www.ebay.co.uk/itm/PACK-KIT-REVISION-2-LT-MOTUL-5100-COURROIE-FILTRE-AIR-HUILE-BURGMAN-400-2004-/140913352770?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item20cf172042 e buna trusa asta de inceput? http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1807 Editat Martie 22, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Eu iti pot recomanda asa : - TNG din Ciolpani - Fabio de la Timpuri Noi - Woody de la Elf Popesti - Nicu Profesoru' de la scoala Louis Ordinea nu are nici o importanta...putem vorbi pe privat pt mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Se anunta 13 grade azi, o plimbarica ? o ciorbita pe la ruse sau pastrama de la mihailesti ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 de ce vrei sa schimbi cureaua? e uzata asa rau? sfatul meu...nu lua toate facaturile, eu am pus pe al meu anul trecut curea noua (90 euro-cea mai iftina pe care am gasit-o) variator si ambreiaj... nu noi dar bune, de regula cand fuliile de la variator au uzura pronuntata (santulete de la curea) schimbi tot nu numai cureaua, daca nu o sa ajunga si cureaua noua in scurt timp ca cea veche. eu o sa trec prin targ Vitan maine dimineata. daca vrei ne intalnim acolo nr meu e 0733275339. Ai mei stau pe Sos. Salaj, deci acolo pot sa desfasor activitatile. Daca nu ploua e perfect, desi nu cred, la cum se prezinta vremea. Colegul burg_man, ghinion ca pleci luni, mie marti imi vine toba si trebuie sa merg undeva sa mi-o adaptez. poate ai vreun prieten sau imi recomandati si mie pe cineva care sa nu imi dea foc la scuter ) la cati performanti am gasit pana acum, nu mi-e greu sa cred ca se poate intampla si asta. vreau sa mai dau cateva ture inainte sa cumpar ambreiajul sa vad daca mai face urat al meu, pentru ca ultima data dupa faza cu piulita pusa la loc nu a mai facut. daca revine m-am dus imediat si l-am luat pe cel din dezmembrari si poate ne intalnim sa il montam/verificam ce mai e de schimbat.. merci de suport, baieti! ia uite ce am gasit interesant ca pret: http://www.ebay.co.uk/itm/PACK-KIT-REVISION-2-LT-MOTUL-5100-COURROIE-FILTRE-AIR-HUILE-BURGMAN-400-2004-/140913352770?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item20cf172042 e buna trusa asta de inceput? http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1807 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 vreau sa schimb cureaua pentru ca a mea vibreaza si cred ca nu este are dimensiunile standard. cine a masurat-o ultima data mi-a spus ca e cu 1mm mai lata decat in carte. ieri am reglat relanti-ul, imi statea tot timpul la 1800 sau oscila. acum este la 1400, cum trebuie sa fie si nu mai oscileaza. cu ocazia asta am verificat filtrul de aer care este ok, l-am curatat putin, dar poate ii pun unul sport. am vrut sa vad si daca lucreaza amortizorul pe spate dar nu imi dau seama, nu prea ajung pe sub el cum trebuie, trebuie sa demontez mai mult. am descoperit ca trebuie sa schimb si un furtun, care este crapat, nu stiu ce rol are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 cum va porneste dimineata in perioada asta? eu am zile cand porneste bine si zile in care o ia putin mai greu. daca nu din prima, la a doua o ia. bujia e schimbata, dar nu stiu de care e. ceva cr7e din ce tin minte ieri am descoperit ca aveam placutele pe spate puse invers, am dat toba jos, roata, le-am pus cum trebuie, acum nu mai zdrangane in etrier. am schimbat cauciucul pe spate cu un michelin city grip (212 lei) pentru ca am facut pana, am luat ceva ascutit si l-a taiat. nu va recomand sa faceti schimbul la cei care le vand, eu am luat o mare teapa. s-a chinuit 3 ore sa imi dea roata jos, mi-a zgariat janta, mi-a crapat toba, a trebuit sa merg sa sudez unde a facut fisura, plus sa dau alti bani la manopera. si cauciucul nici macar nu l-a echilibrat, cu toate ca am dat 93 lei pentru asta. am stat a doua zi 3 ore in service cu scuterul sa il ia la verificat pe toate partile, are cureaua originala in stare buna, ambreiajul este si el original si in stare buna, rolele sunt schimbate de curand, sunt aproape noi. am reglat si ghidonul pe fata pentru ca lovea in parbriz cand viram total, acum este si pozitia mai placuta. am facut consumul si mi-a iesit 5% in Bucuresti, mi se pare foarte bun. dupa ce am schimbat benzina am simtit si un mers mai bun al motorului, in special la ralanti, nu mai oscileaza acul ca inainte, doar foarte putin. am inceput sa caut o toba de motor, pentru ca vreau sa ii pun una care sa arate si sa sune cum trebuie. o sa caut ceva pe la 100 E sh Servus! Cati km ai facut intre sfarsitul lui octombrie si pana acum?...iarna a fost destul de rece si nu cred ca ai facut mai mult de 1000 km pana acum, oricat ai fi vrut; de ce sa schimbi cureaua, rolele si ambreiajul acum???...nu aveau cum sa se duca asa de repede, parerea mea. Daca sunt in stare buna, eu le-as lasa asa cum sunt (exceptie faptul ca ai niste bani care-ti prisosesc, te-ai indragostit de burgmanul asta, si-i dai tot ce e mai bun; am mai auzit ca burgmanul creaza dependente si iubiri la prima vedere, totusi... Parerea mea e ca actuala curea nu are nici o vina, mai ales ca la inspectie zici ca era in stare buna. La fel si ambreiajul poate fi ok, nu se strica sa de repede. Se ridica insa semne de intrebare unde ai facut prima inspectie, la ce service, si daca aceia au fost corecti si priceputi. Parerea mea e ca nu ar trebui sa te apuci sa bagi multi bani deodata intr-un scuter din 2003 (pe injectie), pe care ai avut sansa sa-l iei pe la 20.000 km. Daca cureaua si rolele se recomanda la manual sa fie schimbate pe la 24.000 km, desi au fost cazuri cand au atins si 40-50 mii km, ambreiajul, chiar in cea mai rea varianta de utilizare trebuie sa treca de 50.000 km. Pleaca de la vreo 5 mm grosime ferodou si am vazut ajuns si la -2 mm fara sa dea niciun semn. Eu as zice, sa rezolvi doar problemele "critice" si sa lasi asa chestiunile cu care se poate trai fara sa produci deteriorari; sa mergi pana la toamna, sa ajungi sa-ti cunosti bine maxiul, sa-l simti, sa-l cunosti si apoi vei stii ce sa-i faci. Poate intre timp afli si pe cine este bine sa lasi sa "umble" la el, ca se stie ca "un copil cu mai multe moase ramane cu buricul nelegat". Parerea mea este ca oscilatiile regimului de relanti nu sunt de la curea, nu vad cum...iar zgomotul de la ambreiaj este o caracteristica a modelelor 03-06. Se contracareaza printr-o trecere mai rapida peste turatiile de 3500 rot/min. Adica pleci si mergi mai vioi, ca regimul tranzitoriu sa dureze cat mai putin. Sursa relantiului instabil mai poate fi mizeria din sist. de alimentare, sau ceva la sistemul electronic de comanda al injectiei. Iar kitul ala de revizie de pe E-BAY mi se pare de proasta calitate cum ti-a zis si userul de mai sus. Ar rezulta un pret de curea de vreo 30 euro...la banii astia poti lua o chinezarie de curea, dar nu as baga-o in suzuki. O curea Malossi cred ca este peste 70 euro. Eu zic sa rezolvi cu furca si sa-i dai bataie pana la toamna, cu atenta supraveghere a nivelului de ulei motor, si a ce ar mai putea apare, si apoi iti faci lista cu probleme de remediat dupa ce ajungi sa cunosti si sa simt bine ce ai cumparat. La cei 20.000 km nu ar trebui sa ai mari probleme. Pe furtunul ala cred ca circula aer, si cred ca este destul de scump cel original; temporar poti sa-i protejezi capetele cu banda adeziva de rezistenta gri (din aia de care trebuie sa ai mereu sub sa impreuna cu un cater., odata cu tubul de WD40 si tubul de Latex pt. pene de cauciuc.) E interesant sa-ti notezi in agenda cat ai mai pus la cheltuieli peste cei 1500 euro la achizitionare; practic este o cumparare in rate. Ti-am spus numai pareri ale mele, si nu sfaturi; e greu de dat ca fiecare este un caz aparte.Dar cu pareri de la mai multi iti poti face tu o parere proprie. Da, e buna trusa aia; este un inceput bun; ce mai trebuie completezi ulterior de la raionul de scule Auchan, Practiker, taraba Obor.... Dar daca vrei sa faci treburile corect si ca in carte iti trebuie si aceste chei dinamometrice(tarate)le poti comanda prin Kronau: http://www.louis.de/_108837480927a6894b7304f0e231e7f9df/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 cureaua vibreaza din cauza arcului sau fuliei ambreiajului care nu o tensioneaza bine. asa mai face si la mine la relanti uneori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Salut Am făcut 1000km de atunci pana acum. Cei care au verificat scuterul sunt tot experții care au făcut prostiile recente. Cureaua au verificați așa, ochiometric, da, e neagra, nu e crăpată e bună. Nu au măsurat nimic, cum e normal cu sublerul. S-ar putea să fie prea largă, azi m-am întâlnit cu colegul burg_man care mi-a ascultat motorul și a zis că îmi vibrează cureaua și ca nu merge rotund la relanti, trebuie să merg la TNG sa îmi verifice jocul la supape. Variatorul are niște șanțuri pe el, de la curea, am găsit și în stare foarte buna la 250 lei. Ambreiajul este ok, dar scârțâia probabil pentru ca avea oala ceva deformații. Pana acum am băgat cam 1500 lei, incluzând revizia cu ulei, filtru, bujie, antigel, lichid frână, anvelopa spate, toba, ambreiaj complet, slidere dr. Pulley și cam atât. Mai am de făcut revizia la furca față care costă cam 270 lei, ulei, simeringuri plus manopera, să iau Variatorul care este 250 lei și eventual amortizorul spate înlocuit care este 200 lei. Al meu cred ca e dus, am verificat cu scuterul jos, il apucam de spate și ridicam brusc de el sa ii fac balans și avea joc destul de mare sus-jos. Reglajul este de pomană, nu se simțea ca se întărește vreun pic. Al meu e 2004, dar dacă îmi rezolv chestiile astea minore nu vreau sa îl schimb, adică l-am luat sa îl țin mai mulți ani și nu mi se pare investiție în zadar, adică cu astea schimbate merg câțiva ani fără probleme. Păstrez deocamdată ambreiajul vechi, dacă nu scârțâie nu îl schimb, pe ăsta nou îl țin de rezervă. L-am cumpărat numai la recomandarea mecanicilor problemă, dar după ce am pus piulița la loc și am strâns-o nu a mai scârțâit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Daca verifici jocul supapelor fa-i si o masurare a compresiei motorului sa vezi cum stai fata de valoarea din specificatie. E un parametru important. Gasesti pe www.burgmanusa.com cautand dupa " 2003 AN400 Valves clearance check" toata procedura pt.supape. Nu e deloc simpla, si dureaza ceva. La modele mai noi nu se face, sunt concepute cu "autoreglare". Dupa santurile de pe variator poti estima (dar in limite destul de largi) la ce regim de viteza au fost facuti majoritatea kilometrilor. La o intreprindere bine utilata cu o scula de precizie se pot rectifica suprafetele variatorului (ca e pacat sa-l arunci pe cel vechi), dar e bine sa-i cumperi unul nou. Cedarea partii de amortizare-suspensii duce la ideea ca scuterul a fost folosit preponderent cu pasager, si de persoane destul de voinice. Poti gasi la dezmembrari amortizorul spate, daca e f. scump de nou. Daca nu e mult, e bine sa iei nou mai ales ca vrei sa pastrezi scuterul mai multi ani, ca si tu pari destul de voinic. Vad ca incet-incet ajungi la mecanic bun.... Si atentie mereu la presiunea in roti; pana te prinzi la ce interval trebuie sa o refaci (3 zile, o saptamana, 2 saptamani, o luna, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) sunt destul de voinic, da. am 100kg. am gasit mecanic bun, problema este ca nu e timp si de al meu..asa ca pot doar sa stau si sa astept.. pana atunci poate mai da si caldura, fac revizia la furca fata, ca asta nu o pot face la el..montez toba, mai schimb un bec ars din bord, in partea dreapta, mai schimb un bec care are faza scurta arsa..poate pun direct xenon? sa va arat o poza cu ambreiajul din dezmembrari..placutele au grosime de 4mm masurat din marginea aratata pe poza..o placuta are 3mm, restul sunt toate cu 4, masurat in centru. stiti cumva ce dimensiune vine standard, sau cat credeti ca e de uzat asta? Am atasat si o poza reala cu ambreiaj dr. pulley si unul oem. sunt atent cu presiunea in roti, dar mai atent sunt acum cu uleiul..am mers cu nivel sub minim si nu e bine. nici nu m-am gandit sa il verific, desi am mers 1000 km pana acum. de fapt eu l-am verificat mereu, dar eu am luat teapa pentru ca atingea joja de partea de jos unde e ulei mereu si mi indica mai mult de minim..eu am zis ca e ok. cand mi-a facut schimbul mecanicul meu, prima data, mi-a schimbat si filtrul si a pus cu totul 1900ml. in carte scrie ca se pune mai mult daca schimbi si filtrul, cel putin 2000ml. limita maxima este de 2300ml. eu am completat ieri cu 400ml si a ajuns la jumate-spre maxim. DAR cum am masurat? ca am vazut ca sunt doua metode de masurare: una cu joja infiletata si una cu joja neinfiletata, in carte scrie ca se infileteaza joja, se porneste motorul 3 minute, se opreste motorul si se lasa un minut apoi se ia nivelul. Eu nu am facut asa, ca nu aveam cartea la mine. Daca nu o infiletez este, cum ziceam, la jumate. Daca o infiletez este aproape de maxim, si acolo trebuie sa fie in mod normal. Cu metodele astea doua, nu pot sa imi dau seama daca scuterul a consumat ulei pentru ca am folosit metode diferite de masurare. Si, cum ziceam, nici prima data nu am avut la maxim, pentru ca mecanicul a pus 1900, cu tot cu filtrul schimbat si nu m-a interesat sa il verific. Peste 500km o sa fac o noua masuratoare.. dar pana atunci am primit pozele cu toba care trebuie sa imi vina maine, e pe drum deja. abia astept sa o montez Editat Martie 25, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Cat a fost toba??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 475 lei cu silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Frumoasa toba; sa o folosesti sanatos! Uleiul se verifica cu joja infiletata complet astfel: se defileteaza, se sterge cu servetel, se reinfileteaza, se desfileteaza si se vizioneaza sa fie la maxim si se reinfileteaza. Dupa stiinta mea se face aceasta verificare cu scuterul tinut drept de coarne de altcineva, fara sa fie pe cricul central pe teren orizontal; dar poate gresesc...mare atentie la ulei; lipsa, cantitatea mica, sau un ulei degradat poate duce la cedare supapa=> deteriorare piston+cilindru=>cautare alt motor la dezmembrari; au patit-o multi. Deci ulei bun si suficient si schimbare la timp sau mai devreme. La ambreiaje e dificil de evaluat dupa poze; cel mai bine in functionare. Asa, la ochiul meu, daca ambreiajul tau e cel din prima poza (alaturi de cel nou)cred ca e mai bun decat cel pozat singur; asta arata ca fiind de la un scuter utilizat preponderent in oras, iar al tau ca fiind folosit mai mult la distante lungi in afara. Mi se pare mai bun cel initial daca el este in poza cu cel nou. Si presiunea in roti e importanta, daca e mica inseamna cazatura...chiar la viteza f. mica, si asta inseamna cautare de oglinda, etc... Acum cred ca cea mai stresanta problema e cu furca; ca tare urat face la denivelari. E dificil de determinat, dar dupa parerea mea ambreiajul second ar putea avea intre 50.000 si 60.000 km dupa cum arata; gandeste-te ca de obicei de bun nu-l da nimeni jos; in acelasi timp un ambreiaj care face urat cu o oala, poate se mearga superb cu alta oala, inca pe atatia km, am vazut cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Felicitari pt discutiile interesante Editat Martie 25, 2013 de valentino1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 daca nu gasesti o "intreprindere bine utilata" poate dai de vreo firma care face rectificari si vezi ca joja se poate sterge si cu hartie igienica nu numai cu "servetele" cum zise Sir asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) ambreiaj cu 60.000 km care sa aiba 4mm grosime in ferodouri? inseamna ca un ambreiaj nou tine 120.000... uite cum arata un ambreiaj cu 65.000, si asta folosit in SUA, nu in Italia . ferodourile alea sunt 0.. si uite si unul folosit in italia, care are 24.000 km. in pozele mele sunt doua tipuri de ambreiaj, in stanga este dr. pulley, folosit 50km (pe care vreau sa il cumpar dar nu am gasit decat la 450euro nou), in dreapta este original, nou, 0 km, tipla). se vede din poze ca este mai gros ca al meu cu 1-2mm, si are 0 km. pot sa estimez ca asta sh are vreo 5-10.000. oricum nu il schimb pentru ca al meu este ok, nu a mai scartait deloc. cum sa nu il dea nimeni jos de bun? a fost un burgman dezmembrat si s-a vandut tot de pe motor, unele piese in stare aproape noua, cum ar fi variatorul, care nu are nici cea mai mica urma de curea pe el, e impecabil (250lei). poate a cazut, a facut accident si sa il dezmembreaza, ce faci, nu mai cumperi acum ca e second hand? despre hartia igienica, am facut prost..am sters cu servetele umede pampers, pentru bebelusi..fac bine la piele, de-aia le tin la mine tot timpul Editat Martie 25, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Am vazut cateva chestii si m-am convins ca totul este foarte relativ; sunt situatii si situatii. Am asistat cu niste scule, pe cineva care si-a dat jos toate chestiile din cutia de transmisie pe la 57.000 km. ( un scuter Burgman 400, din 2007). Mai facuse asta odata pe la 24.000 km cand a schimbat cureaua si rolele si a verificat ambreiajul. Cureaua veche(prima)mi-a aratat-o si la masuratoare dupa 24.000 km avea aceisi dimensiune la subler, deci putea sa o mai lase(o pastreaza de rezerva). Cureaua actuala la 33.000 km, la fel, ok, numai cu o zecime mai putin(originala Mitsuboshi), rolele un pic ciupite; ambreiajul la 57.000 km excelent, vreo 4 mm, uzat uniform; oala un pic albastrita. Functionare ireprosabila, fara zgomote, fara vibratii. In ritmul asta poate ajunge si la 100.000 km cu ambreiajul. Observatie:Persoana are o locatie la Zamora (Valea Prahovei)si alta la mare la Corbu unde merge pe scuter vara saptamanal. Nu merge in Bucuresti deloc cu scuterul ca e arhitect si lucreaza de la atelierul lui de acasa. Care are nevoie vine la el. Dupa ce iese din oras, nu cred ca mai cupleaza/decupleaza de prea multe ori ambreiajul; altfel nu-mi explic viata lunga a acestuia; la el santurile de pe variator sunt numai in partea superioara a acestuia (probail viteze de aproximativ 100 km/h, mers constant la drum lung). Da, sunt si exceptii cu piesele second-hand, iarasi de la caz la caz; am vazut caz in care un pustan care abia si-a luat permisul la atingerea varstei de A, nici nu facuse bine rodajul la burgmanul de 400 din 2008 si i-a schimbat complet aproape imediat(vreo 1500 km) variatorul cu JCosta, Cureaua-cica sport, rolele out, ambreiajul, toba + filtru sport, parbriz si inca altele, in ideea ca sa atinga cu el 200 km/h. Iar cine a luat de la el second-hand ambreiaj, variator, role, curea, toate cu vreo 1500 km, la jumate pret, a facut o excelenta afacere. Sau din dezmembrari de la accidente. Totul e relativ si depinde de noroc. O intreprindere bine "utilata" si cu "scule" si cu specialisti este Turbomecanica din Militari(pt. cine are cunostiinte pe acolo); aia pot face chiar orice piesa. Editat Martie 25, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Trebuie sa fi inconstient sa mergi cu un ambreiaj pana ajunge in halul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Asa este, dar uneori se intampla sa ajunga in halul asta, fara sa dea nici un simptom; pur si simplu constati cum arata la o inspectie de rutina in cutia transmisiei; inspectezi cureaua si iti cade fata de ce vezi la ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Am mai auzit de la cineva ca nu ar da semne...nasol ca zapaceste si oala La mine, imediat cum a intrat pe metal a inceput sa dea semne, in momentul in care plecam de pe loc "cand cupla" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 da, uneori se "imprieteneste" si coopereaza asa de bine cu oala, asa distrus cum este, ca daca ai nu fi desfacut si nu ai fi vazut cu ochii tai ce e acolo ai fi lasat multa vreme "asa", pe motiv ca merge perfect....evident ca ulterior trebuie sa cumperi si oala si ambreiaj. Si asa te up-gradezi la Dr.Pulley de nevoie..... Iar daca ai o "mana" mai sportiva si cand pleci de pe loc o faci mai vioi, si cupleaza imediat, nici nu se simte ceva...mergeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 cer scuze ca intervin si eu chiar daca nu sunt posesor de burgman sir george ma recunoaste sub nickul de dr piaggio la variatorul scuterului exista o saiba ce se monteaza inaintea ultimei semifulii(cea din exterior). dupa o uzura a variatorului se reface unghiul fuliei pe orice strung care sa nu aiba bataie la inclinarea portcutitului, apoi la montaj se elimina acea saiba(distantier). astfel se prelungeste durata de viata a variatorului fara sa fie nevoie de o investitie in privinta achizitionarii de piese noi sau second(operatiune efectuata ieri de mine personal) in acest fel se elimina toate vibratiile curelei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 nu am inteles unde se pozitioneaza aceasta saiba? inaintea ultimei semifulii, unde? se poate pe o poza un semn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 pe axul ambielajului, inainte de ultima semifulie(adica jumatatea de fulie care face parte din variator). la demontare, dupa desfacerea piulitei de la variator, vei gasi o saiba de strangere si etansare, apoi semifulia(jumatatea de fulie, cea cu ventilatorul pe ea), apoi, inainte de bucsa pe care lucreaza cealalta semifulie(cea cu rolele) vei gasi o saiba distantiera. acea saiba este pusa la variator nou stok. la uzura se scoate acea saiba, se rectifica planeitatea pe strung apoi la montaj se monteaza semifulia fara saiba distantiera. in acest fel variatorul strans la maxim va strange mai mult decat suficient cureaua de la turatia de relanti pana la turatia maxima a motorlui(variatorului) cer scuze ca nu pot sa te ajut cu foto, sunt prea nou si nu stiu cum sa adaug un format foto sau video sunt prea putin descurcaret cu calculatorul. sper sa ma descurc mai bine cu mecanica http://www.youtube.com/watch?v=pMcGaRGel1o urmareste pe la 3.05-3.10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Prima data cand intalnesti aceasta saiba, de obicei esti pusti, si ai un moped limitat la 45 km/h. Daca-i scoti aceasta saiba si nu are alt limitator, poti sa atingi viteze mai mari cu peste 25%. Se afla intre fulii pozitionata astfel ca sa nu se apropie prea mult fuliile si astfel sa urce prea sus cureaua; daca o scoti cureaua urca la maxim si ca la foaia de la bicicleta(aia mare) duce in acelasi timp la coborarea spre ax la curea pe fulia din spate si astfel creste viteza maxima pe care o poti atinge. La maxiscutere, unde nu exista (in principiu) limitari de viteza, unele posibil sa nu aiba sa ceva; sau daca are, cu siguranta are un rol important. (poate sa nu loveasca cureaua carcasa....). Cred ca nu e ok ca dupa remontare sa ramana piese in plus:)), chiar si saibe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.