Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Am avut aceiasi problema la burgmanul meu de 250 cu rateurile, vina o poarta una din cele doua garnituri metalice de pe evacuare, se ard ft repede fiind imbracate intr-o tablita subtire de cupru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut aceiasi problema la burgmanul meu de 250 cu rateurile, vina o poarta una din cele doua garnituri metalice de pe evacuare, se ard ft repede fiind imbracate intr-o tablita subtire de cupru.

 

Merci pentru raspuns,am salvat burgmanul de la o dereglare a carburatorului,asta era urmatorul plan.:grinbandit:

Mai voiam sa intreb unde mai exact sunt aceste garnituri. Nu ma pricep foarte bine,dar din ce am observat,intre motor si teava de esapament mai este o portiune de teava cam de 5-10 cm. Acolo sa verific? Si as mai avea inca o nelamurire: Am nu Yamaha MBK de 80cmc,iar la roata din spate are angrenajele alea "scufundate" in ulei. Presupun ca si la Burgman e la fel,deoarece am vazut ca are furtunasul ala care da afara daca e prea mult ulei. Cum por schimba uleiul ala,sau daca vreau sa completez....eu nu am reusit sa gasesc busonul nici pentru golire,nici pentru umplere.

Inca odata,multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/user/micbergsma/videos?sort=dd&query=burgman&view=0&page=1

 

cateva tutoriale despre burgman,cauta acolo unde se afla busonul de golire si de umplere,trebuie sa dai capacul acela de plastic de acopera trasmisia si undeva in spate se afla busonul de golire si unplere cu ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROPUNERI ... Sambata 18.08.2012 facem un mic, o bere fara alcool ??? etc, etc

 

http://www.youtube.com/user/micbergsma/videos?sort=dd&query=burgman&view=0&page=1

 

cateva tutoriale despre burgman,cauta acolo unde se afla busonul de golire si de umplere,trebuie sa dai capacul acela de plastic de acopera trasmisia si undeva in spate se afla busonul de golire si unplere cu ulei

Plec pe transalpina ... doritori ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns,am salvat burgmanul de la o dereglare a carburatorului,asta era urmatorul plan.:grinbandit:

Mai voiam sa intreb unde mai exact sunt aceste garnituri. Nu ma pricep foarte bine,dar din ce am observat,intre motor si teava de esapament mai este o portiune de teava cam de 5-10 cm. Acolo sa verific? Si as mai avea inca o nelamurire: Am nu Yamaha MBK de 80cmc,iar la roata din spate are angrenajele alea "scufundate" in ulei. Presupun ca si la Burgman e la fel,deoarece am vazut ca are furtunasul ala care da afara daca e prea mult ulei. Cum por schimba uleiul ala,sau daca vreau sa completez....eu nu am reusit sa gasesc busonul nici pentru golire,nici pentru umplere.

Inca odata,multumesc :cheers:

Da, de garniturile alea ti-am zis de pe semicotul ala, e cate o garnitura la fiecare capat al lui. Cu schimbul de ulei de la grup e ft simplu, nu tre sa dai decat capacul de plastic jos si ai acces la cele doua suruburi buclucase sant marcate in poza atasata, sper ca stii ce ulei tre sa bagi nu? spor la treaba. :cheers:

post-15361-0-49681900-1345399029_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de garniturile alea ti-am zis de pe semicotul ala, e cate o garnitura la fiecare capat al lui. Cu schimbul de ulei de la grup e ft simplu, nu tre sa dai decat capacul de plastic jos si ai acces la cele doua suruburi buclucase sant marcate in poza atasata, sper ca stii ce ulei tre sa bagi nu? spor la treaba. :cheers:

post-15361-0-49681900-1345399029_thumb.jpg

 

Am desfacut pentru a curata ambreiajul mai demult,dar nu am observat suruburile,ma asteptam sa fie ceva de plastic(pentru mine,trebuia sa scrie pe ele :rolleyes:)

Astazi ma apuc de treaba,voi schimba si uleiul si garniturile de la esapament. Ce ulei se recomanda pentru carterul ala? Eu nu am cartea de service a Burgmanului :(

Multumesc pentru raspunsuri,mi-au fost de mare ajutor.:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe la inceputul topicului gasesti manuale pt burgman in format PDF, o sati fie de folos, manualul recomanda acelasi tip de ulei pe care al pui si in motor.

spor.

post-15361-0-66845800-1345495867_thumb.jpg

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva pe la inceputul topicului gasesti manuale pt burgman in format PDF, o sati fie de folos, manualul recomanda acelasi tip de ulei pe care al pui si in motor.

spor.

post-15361-0-66845800-1345495867_thumb.jpg

 

Salutare! Am schimbat uleiul si al motorului si cel al carterului...singura problema pe care o mai am este aceea ca nu am gasit garniturile de la esapament...In Valcea sunt doar 2 magazine pentru scutere,doar unul dintre ele are cate ceva si pentru maxiscootere... Ingenios,ca tot romanul,as avea de gand sa dau cu niste silicon rezistent la temperaturi inalte pe garnitura cea veche (care dupa cum mi s-a spus,avea invelisul de cupru distrus)... Dar nu stiu daca ar fi o solutie durabila... Astept o parere,daca sa fac improvizatia sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut pentru a curata ambreiajul mai demult,dar nu am observat suruburile,ma asteptam sa fie ceva de plastic(pentru mine,trebuia sa scrie pe ele :rolleyes:)

Astazi ma apuc de treaba,voi schimba si uleiul si garniturile de la esapament. Ce ulei se recomanda pentru carterul ala? Eu nu am cartea de service a Burgmanului :(

Multumesc pentru raspunsuri,mi-au fost de mare ajutor.:cheers:

 

Manuale de Burgman gasesti si pe Burgman.ro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manuale de Burgman gasesti si pe Burgman.ro .

 

Cam putin despre Burgmanul meu de 250...

Plus ca nici piese nu prea gasesc,am cautat un parbriz si l-am gasit la un pret exagerat as putea spune...peste 400 RON // Recent l-am vopsit si bineinteles ca stemele cu Suzuki si cele cu Burgman de pe laterale s-au dus... Nici din alea nu am gasit nici la magazinele de scutere (cele 2 din Rm. Valcea),nici pe Internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putin despre Burgmanul meu de 250...

Plus ca nici piese nu prea gasesc,am cautat un parbriz si l-am gasit la un pret exagerat as putea spune...peste 400 RON // Recent l-am vopsit si bineinteles ca stemele cu Suzuki si cele cu Burgman de pe laterale s-au dus... Nici din alea nu am gasit nici la magazinele de scutere (cele 2 din Rm. Valcea),nici pe Internet.

 

Cam putin ...puteai sa spui macar un mersi ...pentru micul ajutor ....(oricum ai intrat si doar ai cerut ajutor)

In Valcea la service-uri mici nu vei gasi mare lucru. Parbriz 400ron ? Unul nou e 150-200e ....

 

 

Pe internet ....nu am timp ....dar as gasi pentru tine pe ebay ....zeci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putin ...puteai sa spui macar un mersi ...pentru micul ajutor ....(oricum ai intrat si doar ai cerut ajutor)

In Valcea la service-uri mici nu vei gasi mare lucru. Parbriz 400ron ? Unul nou e 150-200e ....

 

 

Pe internet ....nu am timp ....dar as gasi pentru tine pe ebay ....zeci ;)

Imi cer scuze daca am parut nerecunoscator,iti multumesc pentru ajutor(chiar daca e cu intarziere-multumirea).

Legat de faptul ca am intrat doar pentru a cere ajutor este din cauza ca nu stiu mai nimic despre Burgman,doar ce am mai aflat de pe forumul asta,dar daca mi-ar cere cineva ajutorul si as sti sa-l ajut sau sa-l sfatuiesc,as face-o cu mare placere...

Oricum,nu cred ca se numeste "Comunitatea motociclistilor din Romania" degeaba...

Inca odata imi cer scuze pentru ca am parut nerecunoscator si sper sa nu fie cu mare suparare.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cu suparare ;)

 

Timp sa ai sa te documentezi.

 

:cheers:

 

Imi cer scuze daca am parut nerecunoscator,iti multumesc pentru ajutor(chiar daca e cu intarziere-multumirea).

Legat de faptul ca am intrat doar pentru a cere ajutor este din cauza ca nu stiu mai nimic despre Burgman,doar ce am mai aflat de pe forumul asta,dar daca mi-ar cere cineva ajutorul si as sti sa-l ajut sau sa-l sfatuiesc,as face-o cu mare placere...

Oricum,nu cred ca se numeste "Comunitatea motociclistilor din Romania" degeaba...

Inca odata imi cer scuze pentru ca am parut nerecunoscator si sper sa nu fie cu mare suparare.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

marti mi-a venit si mie scuterul, Burgman 400, 2004, 18.700km.

i-am facut revizia, l-am inscris, am luat permisul miercuri, azi am iesit la o plimbare cu el, am facut cam 50km in oras. M-am plimbat prin politehnica cam o ora, cu un prieten, merge foarte bine.

o singura data s-a intamplat in mers sa se opreasca motorul, dar nu am inteles de ce..a pornit imediat si nu a mai facut de atunci deloc. vreau sa ii schimb si toba, acum are montat o gianneli freeway care nu prea imi place. mai este o problema si faptul ca are doar o cheie, trebuie sa ma interesez unde fac un duplicat.

revizia m-a costat destul de mult, 320 lei cu tot cu manopera, a inclus schimb ulei, filtru, lichid frana, antigel, bujie plus verificarile de inainte de achizitie.

mi-am luat si o casca flip-up pe care am dat 500 lei, un lant si un lacat bun, acum caut alarma buna dar nu prea scumpa cu pager (pe la 500 lei).

poate ne intalnim prin oras.

post-69469-0-63751700-1349992132_thumb.jpg

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta arata de atatia km, discurile de frana sunt originale si sunt foarte bune. si nu cred ca oricine are scuter merge multi km pe an, pe talon este un fost proprietar care avea aproape 60 de ani,

cel care mi-a facut revizia are service moto de 25 de ani, a spus ca motoreta are atati km cati scrie, la cum arata si cum merge.

esti tare insa si tu cu 187.000 km la un scuter

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos , astia p-aici .....oameni rai ! dar sa stii ca sunt povesti si povesti cu nr de km ! eu am unul din 2003 cu 70000km (dupa ce am avut si modelul din 2000) . e un motor in 4 timpi si duce lejer peste 100 000 km .

si mie mi-e greu sa cred ca al tau are dupa 9 sezoane doar 18000km ! dar cine stie !? folosindu-l doar in oras fac circa 4-5000 km anual ! cu motocicleta , pe care o folosesc doar extraurban am facut 10 - 15000 km/an , insa mai putin conteaza , important e sa te dai tu bine cu el .

sa faci o inspectie si la curea , role si ambreiaj + oala , nu strica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...