Sari la conținut

Honda CBR 125R


CobraArt
 Share

Postări Recomandate

Salut, sunt Cristi din Ploiesti.Mi-am luat si eu motor de curand, o Honda CBR 125R si sunt foarte multumit de ea si intr-un final am si permis.Pacat ca a venit toamna si nu mai pot sa ies cu el ca e prea frig, dar astept cu sufletul la gura vara :finger:

 

 

Cateva poze( si o sa mai pun pe parcurs)

Editat de cobraart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut sunt Cristi din Ploiesti, mi am luat si eu motor de curand o Honda CBR 125R si sunt foarte multumit de ea si intr-un final am si permis pacat ca a venit toamna si nu mai pot sa ies cu el ca e prea frig.

Cateva poze

Bravo tie frate!sa-l stapanesti sanatos!!

asa este...cu vremea asta...dar trebuie sa gandesti pozitiv!!inca4-5 luni si te vei plimba in voie :crack: !!

:finger:

Editat de soriyn17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate ma gandesc ca mai e pana la vara ma gandesc ca am avut un accident din prima sapt de cand mi am luat permisu a intrat un bou in mine si cica el nu ma vazut ma eram in parcare la SIAB stii u proverbu ala SA MAI TRAIAM PANA ATUNCI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 125 - Specificatii tehnice

MOTOR

Tip SOHC cu 1 cilindru in 4 timpi, 2 supape, racit cu lichid

Capacitate cilindrica 124,7cc

Alezaj x cursa 58 x 47,2mm

Raport de compresie 11 : 1

Putere maxima 9,7kW / 10.000 min-1 (95/1/EC)

Cuplu maxim 10,1Nm/8.000min-1 (95/1/EC)

Turatia de ralanti 1.400min-1

Capacitatea baii de ulei 1,3 litri

SISTEM DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL

Carburatie Carburator tip VK de 28mm

Filtru de aer Uscat, tip cartus de hartie

Capacitatea rezervorului de benzina 10 litri

SISTEMUL ELECTRIC

Sistemul de aprindere CDI

Avans aprindere 12Ă° BTDC (ralanti) ~ 30Ă° BTDC (8.000min-1)

Tip bujii CR8E (NGK); U24ESR-N (ND)

Starter Electric

Capacitatea bateriei 12V/5AH

Reglarea automata a amplificarii (ACG) 230W

Far fata 12V 35W x 2(faza scurta)/35W x 2(faza lunga)

TRANSMISIE

Ambreiaj Multidisc in baie de ulei

Actionare ambreiaj Mecanica, prin cablu

Tip transmisie 6 viteze

Reductie primara 3.350 (67/20)

Rapoartele cutiei de viteze 1: 3,454 (38/11)

- 2: 1,941 (33/17)

- 3: 1,450 (29/20)

- 4: 1,173 (27/23)

- 5: 1,041 (25/24)

- 6: 0,923 (24/26)

Reductie finala 2,800 (42/15)

Transmisie finala Lant cu O-ringuri

CADRU

Tip Dubla traversa din aluminiu turnat

SASIU

Dimensiuni (L x l x H) 1.920 x 675 x 1.070mm

Ampatament 1.294mm

Unghiul furcii 25Ă°

Distanta de fuga 88mm

Diametru de bracaj 2,5m

Inaltimea seii 776mm

Garda la sol 172mm

Greutate la gol 115 kg

Greutate la plin 124kg (Fata: 59kg; Spate: 65kg)

Capacitatea maxima de incarcare 180kg

Greutate totala 304kg (Fata: 100kg; Spate: 204kg)

SUSPENSII

Tip Fata Furca telescopica de 31mm, 109mm cursa suspensiei

Tip Spate Amortizor, 120mm cursa suspensiei

ROTI

Tip Turnate din aluminiu cu 6 spite

Dimensiunea rotilor Fata 17M/C x MT1.85

Dimensiunea rotilor Spate 17M/C x MT2.15

Dimensiune anvelope Fata 80/90-17M/C 44P

Dimensiune anvelope Spate 100/80-17M/C 52P

Presiune anvelope Fata 225 kPa

Presiune anvelope Spate 200kPa

FRANE

Tip Fata Disc de 276 x 4 mm cu etrier cu doua pistonase si placute din metal sinterizat

Tip Spate Disc 220 x 4 mm cu etrier cu 1 pistonas si placute din metal sinterizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: ;) :finger: :crack:

 

Daca se poate poze din toate unghiurile si niste detalii...ma refeream la fata ca motorul il stim si noi :lol:

 

Hai sa lasam fata in pace cu toate ca....... nu e asa usor

Pt mai multe detalii aici :D http://4tuning.ro/Evenimente/SIAB_2005_Sal...o_Bucuresti.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu cateva nazbatii cu CBR meu de 125.Am facut poze pe o roata si urmeaza in weekend si stoppie, si altele cu ea

Asta am facut eu in ultima sapt. in ton cu sectia unde posteez :ok:

 

:lol:

Editat de cobraart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oki doki DMW

Reverse slab pe curbe nu sunt :ok: dar am facut mai multe burnuri (da stiu DMW shi... :lol: si de aia este mai tocit pe mijloc decat in parti nu de alta

Editat de cobraart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...