Sari la conținut

mz rt 125 din'61


tr88bcd
 Share

Postări Recomandate

Bucsa se poate face din bronz, la un strungar, daca-i duci bucsa veche si un bolt nou. Insa trebe presa pt a scoate bucsa veche si a monta pe cea noua. Daca nu ai mai facut asa ceva, este bine sa apelezi la o cunostinta cu ceva experienta...

In principiu poti actiona si fara a demonta motorul, e suficent sa demontezi carburatorul, chiulasa si cilindrul. Dupa ce introduci bucsa noua trebe neaparat date gaurile de ungere, prin biela(altfel, bucsa ta v-a avea aceiasi soarta)cu un spiral, operatie simpla cand ambielajul este demontat(mai anevoios altminteri). Apoi este bine ca bucsa ta sa aive pe interior un canal de ungere de cca 2mm latime. Demontarea ambielajului implica demontarea integrala a motorului, deci si cutia!

Nu inteleg la ce jocuri te referi? Biela poate avea joc axial dar nu radial. Daca tot desfaci motorul, atunci nu exista "joc tolerabil", inlocuiesti tot ce-i nevoie. Rulmentii ambielajului sunt cu role sau cu bile, cei cu role practic nu se strica niciodata. Cota nominala "0" este (parca) 42mm, intre reparatii este o diferenta de 50 de sutimi. Fabrica da doar 3 cote(inafara de "0"), in realitate pe vremea mea se faceau 8 cote(turnandu-se pistoane). Pistoanele sunt conice, jocul intre piston si cilindru este max 0,06(masurat la fusta), dar poate fii si mai mare.

 

multumesc pentru clarificari, mare parte deja le lamurisem!

eu nu stiam despre jocul 'axial' si 'radial' al ambielajului, am gasit insa un cunoscut care a avut timp sa imi explice!

in vederea schimbarii bucsei, am facut rost de un alt ambielaj, acum incerc sa vad cum fac sa il schimb!

e vorba de cel de pe moto care e pusa la dezmembrat! are si bucsa mai buna si el este intr-o stare mai buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc pentru clarificari, mare parte deja le lamurisem!

eu nu stiam despre jocul 'axial' si 'radial' al ambielajului, am gasit insa un cunoscut care a avut timp sa imi explice!

in vederea schimbarii bucsei, am facut rost de un alt ambielaj, acum incerc sa vad cum fac sa il schimb!

e vorba de cel de pe moto care e pusa la dezmembrat! are si bucsa mai buna si el este intr-o stare mai buna!

daca erai de mai aproape.. si daca citeam topicu mai repede.. iti dadeam un cos de piese am avut si eu unu identic is extrem de simple si merg bine daca il pui la punct nu ai treaba cu el merge hauuuuuu is motociclete foarte reusite :rolleyes: succes la reconditionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

carburatorul mai exista si daca da stii daca se potriveste la minsk de 125 si in e satre e ?

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pt mz 1.25 rt amort. spate complete,un ambielaj ,cilindru, un far cu contact,si cateva piese de la cutia de viteze,cred ca am si un piston cu segmenti. Daca doreste cineva un PM sau 0722255057. Numa bine.

Mesaj completat

Am uitat sa specific ca am si un certificat de inmatriculare pt MZ 125,un rezervor,cauciucurile de pe el si bunicul MZ-ului un motor de DKV de prin 36' sau 39'tot de 1.25.Ori mai fi cateva dar deocamdata atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...