adidas Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Ieri am patit cateva chestii foarte ciudate, atat eu cat si un amic de-al meu. Eu am mers juma' de oras cu butonul de engine pe OFF si se aprindeau tot felul de leduri prin bord iar amicului asta al meu, fara cheie in contact ii dansau acele in bord, se aprindeau pe rand cand faza scurta cand Neutralul, cand uleiul, cand semnalizarile. E posibil sa fie de vina vremea, condensul, ceata de ieri? Intreb si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Posibil sa fie din cauza umezelii si a jegului din aer dar e posibil sa stati si voi cam prost la instalatia electrica. Oricum problema e ca din cauza umezelii la tine s-a facut o bula de apa la buton iar la prietenul tau s-o fi facut in contact. Eu am patit la simson de la ploaie pe vremuri, de era luminat ca un brad de craciun la intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 poate va urmarit un OZN ceva, toata ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 verificati firele de masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 ce ciudat la mijloc e ceva necurat cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 ce ciudat la mijloc e ceva necurat cu siguranta Cum? O siguranta din mijloc e murdara, zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 si mie mi-sa intemplat ceva ciudat am schimbat lantul...si am plecat si dupa vreo 3 km mi-am dat seama ca il am acasa ..dar la mine nu se aprindeau becuri..si leduri ca a mea e mai din barda facuta...si nu prevede asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Ieri am patit cateva chestii foarte ciudate, atat eu cat si un amic de-al meu. Eu am mers juma' de oras cu butonul de engine pe OFF si se aprindeau tot felul de leduri prin bord iar amicului asta al meu, fara cheie in contact ii dansau acele in bord, se aprindeau pe rand cand faza scurta cand Neutralul, cand uleiul, cand semnalizarile.E posibil sa fie de vina vremea, condensul, ceata de ieri? Intreb si eu cred ca e de la ciorba de reveneala de simbata. ceva tot are, pe bune. Verifica niste contacte, scurturi si sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Cum? O siguranta din mijloc e murdara, zici? io cred ca tre sa i citeasca popa putin sigurantei aleia ca prea airea se manifesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 si mie mi-sa intemplat ceva ciudat am schimbat lantul...si am plecat si dupa vreo 3 km mi-am dat seama ca il am acasa ..dar la mine nu se aprindeau becuri..si leduri ca a mea e mai din barda facuta...si nu prevede asa ceva vremea e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 E de la condens, stai linistit. A fost f multa umezeala in aer si din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 E de la condens, stai linistit. A fost f multa umezeala in aer si din cauza asta. daca de la ceata/umezeala din aer se manifesta asa atunci cand o duci la spalatorie si da cu jetu de apa atunci ce draq se mai intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 daca de la ceata/umezeala din aer se manifesta asa atunci cand o duci la spalatorie si da cu jetu de apa atunci ce draq se mai intampla cand o duci laq spal;atorie nue neaparat obligatoriu sa faca condens pe la contacte, intrarupatoare, sigurante, bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 tre sa iti iei kawasaki , honda e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 daca de la ceata/umezeala din aer se manifesta asa atunci cand o duci la spalatorie si da cu jetu de apa atunci ce draq se mai intampla Pai apa nu patrunde oriunde. Dar umezeala din aer (de fapt aerul umed)....ajunge mult mai usor in anumite locuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Pai apa nu patrunde oriunde. Dar umezeala din aer (de fapt aerul umed)....ajunge mult mai usor in anumite locuri. si care sunt acele locuri unde nu patrunde apa si soarele de se umezesc de la aer? scuze de off-topic,vremea e de vina Editat Noiembrie 19, 2008 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 si care sunt acele locuri unde nu patrunde apa si soarele de se umezesc de la aer? Pai de exemplu in interiorul contactului la lamelele de contact. In general contactele au garnituri pentru ca apa sa nu patrunda unde nu trebuie, dar in unele cazuri se poate face condens in ele, fie din cauza umezelii sau a garniturii defectuoase, fie din cauza etansarii foarte bune si diferentei de temperatura dintre mediul exterior si cel interior din contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Pai de exemplu in interiorul contactului la lamelele de contact. In general contactele au garnituri pentru ca apa sa nu patrunda unde nu trebuie, dar in unele cazuri se poate face condens in ele, fie din cauza umezelii sau a garniturii defectuoase, fie din cauza etansarii foarte bune si diferentei de temperatura dintre mediul exterior si cel interior din contact. cred ca ne referim la 2 lucruri total diferite eu in nici un caz nu vroiam sa fac referire la contacte,mai sunt si alte locuri umede in afara de contactele de la giubre si nu ma refer la mlastini on-topic ia uita-te in manual sa nu fie cumva vreo eroare,unele motociclete iti semnaleaza anumite erori sau probleme in bord (ex la thundercat unde o ia razna turometrul la erori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Inca o problema care nu am mentionat-o! Nu-mi merge speedometrul tot timpul, uneori imi arata 0 km/h se sprinde si FI-ul. Problema e ca nu tot timpul imi afiseaza 0 cand plec de pe loc, uneori cand schimb a 2-a se duce la 0. Senzorul e ciao? Editat Noiembrie 24, 2008 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Inca o problema care nu am mentionat-o! Nu-mi merge speedometrul tot timpul, uneori imi arata 0 km/h se sprinde si FI-ul. Problema e ca nu tot timpul imi afiseaza 0 cand plec de pe loc, uneori cand schimb a 2-a se duce la 0. Senzorul e ciao? Poate doar iti cade alimentarea de pe el, probabil tot din cauza unor contacte aiurea. Fa o verificare a instalatiei electrice, poate ai ceva probleme. Si cred ca poti verifica si senzorul ala. Din cate stiu eu se bazeaza pe impulsuri, asa ca incearca cu un osciloscop sau cu un aparat de masura analogic. Cu osciloscopul cred ca vei putea vedea si frecventa impulsurilor, eventual unele pierderi daca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 poate va urmarit un OZN ceva, toata ziua asta cu OZN-ul e tare.. rad cu lacrimi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.