sohei Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 salutare....! Am un f 650 si de la un timp simt un fel de soc (bataie) in ghidon cand iau gropi sau rupturi in asfalt ( viteza este medie spre mica)...este posibil sa nu o fi observat eu pana acum( sunt incepator la motoare) daca ma aveti ceva sfaturi pt mine va raman recunoscator ...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Ridica motorul pe cricul central, daca nu ai incearca sa suspenzi cumva roata fata si misca de aceasta fata-spate. Este foarte probabil sa ai joc in cuvetele axului de directie (legatura dintre furca si cadru). Cele doua juguri (placile in forma de ochelari pe care se prind telescoapele furcii) sunt fixate prin niste rulmenti de presiune al caror joc se regleaza printr-o piulita si o contrapiulita amplasate in partea din spatele bordului. Daca motorul a mers cu joc, cei doi rulmenti cu bile s-au uzat si de aici zgomotul respectiv. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Octombrie 24, 2005 Autor Share Postat Octombrie 24, 2005 acum ma duc sa vad 10x man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 lipsa ulei in amortizoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 acum ma duc sa vad 10x man poti sa-l si strangi un sfert de tura, daca are joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Joc in juguri (schimba rulmentii) sau lipsa ulei in furca si se comprima prea mult pana loveste undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Octombrie 24, 2005 Autor Share Postat Octombrie 24, 2005 Joc in juguri (schimba rulmentii) sau lipsa ulei in furca si se comprima prea mult pana loveste undeva. si cam cat costa??? rulmenti lipsa ulei in amortizoare am schimbat uleiul si semeringurile de la un telescop....ideea este ca parca il simt pe partea cu telescopul cu ulei vechi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 Nush' cat e la BMW. Intai tre' sa vezi exact de la ce e apoi sa te interesezi de rulmenti si ulei la o adik si sa vezi cat costa. Mai intreaba, tre' sa stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 Rulmenti de furca--> LOUIS, cca 40 de euri din cate stiu. Cu roata fata suspendata strangi piulita fara sa fortezi tare pana nu mai are joc si totusi se invarte usor. Daca dupa ce strangi se simt puncte dure la virajul rotii -->rulmentii sunt terminati. Chestia e ca se poate sa se slabeasca in mers daca nu e strans deasupra piulitei bine jugul(piulita mare de sus ) ce joaca rol de contrapiulita. inainte de strans piulita mare de sus e bine sa slabesti prinderile amortizoarelor ,daca nu a trebuit sa scoti cu totul jugul superior pt a ajunge la piulita care starnge rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 cei ce au scris mai sus au subliniat in mare parte posibilele cauze. putin probabil sa se fi dus amortizoarele.cea mai intilnita cauza rulmentii. din cauza gropilor bilele lasa amprenta pe calea de rulare ,adica pe camasa rulmentului ,deci,daca il stringi ,in pozitia dreapta a ghidonului nu va mai avea joc ,dar daca vei incerca sa misti stinga -dreapta,va ingradi adica va merge mai greu.aceste amprente sint ca niste gropite lasate pe camasa rulmentului,pe care le vei vedea cind vei desface..rulmentii sunt cel mare 32006 x,si cel mic 4 T32005 x,PREFERABIL sa ii cumperi de la reprezentanta SKF,sunt comparativ la calitate cu cei originali ai motorului,si te vor tine lla fel de mult.referitor la modul de inlocuire s-a spus foarte bine mai sus. suspenzi partea fata ,de o parte si de alta a cadrului ,o coarda de alpinism este foarte buna ,si treci la demontat.primadata scoti placa care tine minerele si apio ajunji la rulment. slabesti surubul ,scoti rulmentul mic,fara camasa si in momentul asta furca o sa cada .mai departe cred ca te vei descurca .bafta si sa ne spui cum te-ai descurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 domnilor va multumesc pt ajutor...am citit cu mare atentie sfatul fiecaruia si cu tupeu si mare atentie am incercat sa il fac Am dat jos ghidonul si am strans piulita de sus..si in felul asta am eliminat socul din ghidon,l-am montat si am facut o tura ce nu mi-a placut ca mergea usor ghidonul si la viraje aveau tendinta de a subvira...l-am dat jos ghidonul si piulita mare,si ochelarii care tineau telescoapele si am dat de o piulita mai ciudata (nu stiu cum se numeste tare greu am gasit cheie pt ea ceva care are la capat un cioc))m-am gandit ca o sa ii tensioneze pe ochelarii daca strang piulita aia ciudata fara sa ii destrang putin am strans piulita aia tare (dar nu merge greu ghidonul merge mai bine dar mai trebuie strans dar nu se mai poate) dar am observat ceva nou.Exact spre directia inainte si cateva grade dreapta stanga parca ar tine ceva ghidonul si dupa ce trec de pozitia respectiva ghidonul merge normal.Ulterior am citit mesajele voastre si am tras concluzia ca sunt rulmenti.nu stiu de unde sa ii cumpar si cat costa amandoi sau cati sunt Oricum salutari si sanatate persoanei (persoanelor) care au creat siteul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.