Sari la conținut

Bataie In Ghidon


sohei
 Share

Postări Recomandate

salutare....!

Am un f 650 si de la un timp simt un fel de soc (bataie) in ghidon cand iau gropi sau rupturi in asfalt ( viteza este medie spre mica)...este posibil sa nu o fi observat eu pana acum( sunt incepator la motoare) daca ma aveti ceva sfaturi pt mine va raman recunoscator ...multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridica motorul pe cricul central, daca nu ai incearca sa suspenzi cumva roata fata si misca de aceasta fata-spate. Este foarte probabil sa ai joc in cuvetele axului de directie (legatura dintre furca si cadru). Cele doua juguri (placile in forma de ochelari pe care se prind telescoapele furcii) sunt fixate prin niste rulmenti de presiune al caror joc se regleaza printr-o piulita si o contrapiulita amplasate in partea din spatele bordului. Daca motorul a mers cu joc, cei doi rulmenti cu bile s-au uzat si de aici zgomotul respectiv.

 

Bafta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joc in juguri (schimba rulmentii) sau lipsa ulei in furca si se comprima prea mult pana loveste undeva.

si cam cat costa??? rulmenti

 

lipsa ulei in amortizoare

am schimbat uleiul si semeringurile de la un telescop....ideea este ca parca il simt pe partea cu telescopul cu ulei vechi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti de furca--> LOUIS, cca 40 de euri din cate stiu. Cu roata fata suspendata strangi piulita fara sa fortezi tare pana nu mai are joc si totusi se invarte usor. Daca dupa ce strangi se simt puncte dure la virajul rotii -->rulmentii sunt terminati. Chestia e ca se poate sa se slabeasca in mers daca nu e strans deasupra piulitei bine jugul(piulita mare de sus ) ce joaca rol de contrapiulita. inainte de strans piulita mare de sus e bine sa slabesti prinderile amortizoarelor ,daca nu a trebuit sa scoti cu totul jugul superior pt a ajunge la piulita care starnge rulmentii.

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri