Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

3,7 cu tot cu filtru(asa scrie in manualul pt modelul meu) oricum cu moto tinuta pe roti pe o suprafata orizontala sa verifici la "joja"nivelul.

pui la minim ,o lasi sa mearga 1 minut,opresti astepti 2...3 minute o "pui" cu rotile pe sol si vezi cat si daca mai trebuie ulei.

succes!

Asa am facut, 3,7 cu tot cu filtru. Dupa ce a mers cateva minute, am oprit-o, am asteptat putin, am pus-o pe roti. Nivelul prin gemulet este ok, chiar la semnul de maxim. Lupule, multumesc, si 10 x :blink: . Si inca ceva: toti imi lauda stickerele :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ZZR_isti

 

am si eu niste intrebari . .

 

a trecut cineva de pe GPZ la ZZR 600 si cum vi sa parut .?

 

cum va descurcati cu el in oras , dar in afara ?

 

ce consum are in oras dar arara ?

 

modelul din 2002. are ceva probleme din fabrica ?

 

cum se comporta la drum mediu si lung ( 200-600km) ?

 

am gasit unul din 2002 , km putin si arata excelent , dar nu sunt hotarat inca intre: bandit zzr si hornet .

 

mersi anticipat de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
salut ZZR_isti

 

am si eu niste intrebari . .

 

a trecut cineva de pe GPZ la ZZR 600 si cum vi sa parut .?

 

cum va descurcati cu el in oras , dar in afara ?

 

ce consum are in oras dar arara ?

 

modelul din 2002. are ceva probleme din fabrica ?

 

cum se comporta la drum mediu si lung ( 200-600km) ?

 

am gasit unul din 2002 , km putin si arata excelent , dar nu sunt hotarat inca intre: bandit zzr si hornet .

 

mersi anticipat de raspunsuri

 

nu am trecut de pe GPZ pe ZZR dar am mers pe un GPZ care mie mi se pare un pic mai "brutal" fata ZZR

ZZR-ul e mai "domol" si curge(ce e drept nu am mers pe ZZR de 600 ci de 400)

la drumuri lungi ZZR-ul e placut ai o pozitie comoda in sa nu vei avea probleme cu spatele sau cu bratele

banditul si hornetul in mare parte e cam aceeasi mancare de peste - necarenate (deci vei simti vatul destul de bine) difera lungimea lor greutatea dar pozitia in sa e cam aceeasi

la ZZR greutatea specifica e undeva la 200 Kg greutate proprie astea pentru modelele 1993-200X

este o adevarata "grasa" dar daca te impaci cu ea te strecori ca si cum ai fi pe trotineta prin trafic (experienta proprie ZRR-400 e pe acelasi cardu cu cea de 600 nu sutn diferente de gabarit intre ele)

referitor la probleme!

toate au - de la partea electrica pana la partea mecanica cel mai bine intri si pe celelalte 2 topicuri si vezi fiecare ce buba are

un zzr-ist nu are cum sa iti zica ce bube are un hornet sau un bandit

dar si la zzr-isti e discutabil unii au avut probleme cu partea electrica unii cu cutia unii pe cu ambele altii pe nici una

depinde foarte mult cum a fost folosita motocicleta de fostul/fostii proprietari

 

asfalt uscat

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva lantul la ZZR

am gasit asa ZZR-ul de 600 cel putin are 112 Zale de 530

lantul - pret 86 Euro (mymoto)

kit de lant 140 Euro (mymoto) ce contine pinionul mic, mare si lantul

kit de lant 160 Euro ZZR 600 D '90-'92 cu 110 zale (louis.de)

kit de lant 165 Euro ZZR 600 E '93-2000 (louis.de)

are idee cineva de unde pot lua lant la metru? si la ce preturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

donez motor zzr 600 din '91

momentan se afla in 4 pungi si 7 saci!

chiuloasa este planata si supapele sant grinduite.nu are capac alternator si nici bobina aferenta. :D

motorul; s a dat!

scuze ca nu am postat dupa ce l am dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva lantul la ZZR

am gasit asa ZZR-ul de 600 cel putin are 112 Zale de 530

lantul - pret 86 Euro (mymoto)

kit de lant 140 Euro (mymoto) ce contine pinionul mic, mare si lantul

kit de lant 160 Euro ZZR 600 D '90-'92 cu 110 zale (louis.de)

kit de lant 165 Euro ZZR 600 E '93-2000 (louis.de)

are idee cineva de unde pot lua lant la metru? si la ce preturi?

un alt motociclist de pe forum, pentru cine e interesat cine PM ca nu facem reclama

"Daca doresti doar lant, atunci am pe stoc lanturi REGINA cu O-ring Si cuZ-Ring:

REGINA O-RING 112 zale: 290 RON

REGINA Z-RING 112 zale: 410 RON

Numai bine! "

 

asfalt uscat

 

ar trebui sa facem o lista cu preturi de consumabile pt fetili noastri' de unde putem cumpara consumabile/piese pt ZZR si la ce preturi de la carene/semnale la capac de alternator ( :D )/alte piese - garnituri ulei,filtre cu tot cu numele si codul produsului

 

si poate ne vedem la un brifcor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

postasem candva in acest topic si ziceam ca gpz-ul e mai brutal decat zzr-ul si cineva m-a luat la misto, sincer nici nu ma mai obosesc sa caut ca nu merita, e usor sa ironizezi cand nu ai habar..................ma bucur ca si tu ai zis acelasi lucru referitor la comportamentul gpz-ului.

 

Bafta si toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca.

 

1-Cum ati procedat ?

2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ?

3-caut un manual de zzr-600,din `91.

 

Va multumesc mult.

 

Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca.

 

1-Cum ati procedat ?

2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ?

3-caut un manual de zzr-600,din `91.eu pe al meiu l-am pierdut

 

Va multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca.

 

1-Cum ati procedat ?

2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ?

3-caut un manual de zzr-600,din `91.

 

Va multumesc mult.

 

Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca.

 

1-Cum ati procedat ?

2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ?

3-caut un manual de zzr-600,din `91.eu pe al meiu l-am pierdut

 

Va multumesc mult.

da mi nr tau de tel .pe PM si o rezolvam in prima sau a doua sambata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mi nr tau de tel .pe PM si o rezolvam in prima sau a doua sambata

 

La ce te referi cand spui rezolvare ca eu sunt din bacau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi cand spui rezolvare ca eu sunt din bacau ?
ulei in firca - Model D, E1, E2 - SAE10W20 fork oil

Model E3 -> - SAE 10W

 

Capacitate:

Model D: - la oil change - 384 cc

completly dry - 452 cc

Model E1 si E2 -

- la oil change 429 cc

- completly dry - 505 cc

De la E3 - la oil change - 405 cc

- completly dry - 477 +- 4 cc

 

 

Nu va chinuiti sa masurati cc aia, uite aici definitia din manual pt umplere corecta:

Oil level ( distance from oil to top of fork tube, fork fully compressed, without spring)

D model - 140 mm

E1 si E2 - 98 mm

E3 -> - 112 +- 2 mm

 

Dupa ce ati pus ulei pana la limita asta, puneti arcul, capacul si furca e gata de bataie .

 

Spor la treaba !

oricum daca ai manualul si un minim de dexteritate faci asta ft usor!

mare grija la "baterea "semeringurilor noi!

sa nu la strici de la bun inceput!

dami un id de messenger si ti mai spun acolo ce cum si in ce ordine sa procedezi! :moto:

Editat de Black_wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3-caut un manual de zzr-600,din `91.

 

iaca: manual

Cu un pic de simt tehnic si sculele necesare, in 2 ore le schimbi.

ca sa bagi simeringul nou, pui deasupra lui un simering vechi si bati cu partea ingusta a ciocanului de jur imprejur. Ciocanul infasoara-l intr-o carpa grosuta, sa nu zgarii tubul furcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de unde pot sa-mi iau un capac ambreiaj si o tija de ambreiaj pt zzr 400/600 din 1995?

De tija su parghie cum ii zice am neaparat nevoie,a mea e tocita am incercat sa o incarc cu sudura dar nu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu am o problema cu mobra mea, un ZZR 400 din '91, aseara am pornit-o si am lasat-o asa pe liber sa se mai incalzeasca motorul, numai ca nu prea am fost atent si au scazut turatiile pe la 1000 si s-a oprit. Dupa asta oricat as mai fi incercat degeaba, motorul se invartea dar nici o aprindere. Azi dimineata la fel. Ma gandeam sa verific bujiile cand o sa am timp, sa nu fie inecate. Mi-a zis un prieten de faza cu pornitul din mers, dar se pare ca nu pot sa o bag in a 2-a orice as face, intr-a 1-a merge dar in mod ciudat nu se mai misca rotile desi ambreiajul e apasat la maxim. Aveti vreo idee/sugestie? Eu stau in Drumul Taberei, poate sa vina cineva sa arunce o privire promit ca nu e pe degeaba. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu am o problema cu mobra mea, un ZZR 400 din '91, aseara am pornit-o si am lasat-o asa pe liber sa se mai incalzeasca motorul, numai ca nu prea am fost atent si au scazut turatiile pe la 1000 si s-a oprit. Dupa asta oricat as mai fi incercat degeaba, motorul se invartea dar nici o aprindere. Azi dimineata la fel. Ma gandeam sa verific bujiile cand o sa am timp, sa nu fie inecate. Mi-a zis un prieten de faza cu pornitul din mers, dar se pare ca nu pot sa o bag in a 2-a orice as face, intr-a 1-a merge dar in mod ciudat nu se mai misca rotile desi ambreiajul e apasat la maxim. Aveti vreo idee/sugestie? Eu stau in Drumul Taberei, poate sa vina cineva sa arunce o privire promit ca nu e pe degeaba. Multumesc

 

 

unde mai exact in drumul taberei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut cineva probleme similare? Eu o sa mai incerc in seara asta sa vad daca s-a schimbat ceva, ma gandesc si sa trec prin Cora sa iau un redresor in caz ca bateria nu vrea sa mai sustina eforturile mele resuscitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut cineva probleme similare? Eu o sa mai incerc in seara asta sa vad daca s-a schimbat ceva, ma gandesc si sa trec prin Cora sa iau un redresor in caz ca bateria nu vrea sa mai sustina eforturile mele resuscitare.

#

nu sta in turatii vezi ca ai amestecul prost

daca nu mai porneste da jos bujiile si pune altele in loc NGK CR9E este modelul pretul e undeva la 40 bucata dar se gasesc si pe la 30

da atentie sa ai carburatia facuta eu am omorat la propriu 4 bujii noi in 46 km dupa care a trebuit sa cum altele si sa fuc fata la un mecanic care mi-a facut carburatia si de atunci ... no problem asta se intalmpa anul trecut in octombrie - a stat o luna pe tusa dec-ian si de atunci tot circul cu ea

 

am incetels ca iti face o vizia mihai azi

incearca sa o bagi in N in a 2-a de pe cricul central daca nu iti mai facem o vizita

 

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata a pornit din prima dar tot ar fi murit daca as fi lasat-o cu sau fara soc. Am tinut-o fara soc din acceleratie pe la 3000 de tura un minut si dupa aia statea singura la 1500 fara probleme. Bateria + bujiile ar fi o combinatie buna cand mai fac rost de bani. Asfalt uscat si ne mai vedem la o plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata a pornit din prima dar tot ar fi murit daca as fi lasat-o cu sau fara soc. Am tinut-o fara soc din acceleratie pe la 3000 de tura un minut si dupa aia statea singura la 1500 fara probleme. Bateria + bujiile ar fi o combinatie buna cand mai fac rost de bani. Asfalt uscat si ne mai vedem la o plimbare!

cand doresti :angry: iesim la plimbarica

primul lucru - bateria - vb cu mihai el stie mai bine sau cu ady

bujiile iti recomand sa le schimbi in momentul cand ai bani sa iti faci carburatia altfel risti sa arunci banii iar pe ele si nu sunt chiar ieftine

incearca sa o tii in 2000 rpm dupa ce o pornesti - e vorba de uzura - daca nu pleci cu ea o tii in acceleratie daca pleci poti sa o incalezesti si cu socu' nu e recomandat - dar daca pleci cu ea se vor curata

 

asfalt uscat si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...