Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

ZZR 500 D (cu carburatoare de la un 600 E) consuma cam 6.7 afara si 7.5 in oras.

Mentionez ca afara o tin de obicei in turatii mari.

 

Inainte (cu membranele varza la carburatoare) lua cam 9 afara si peste 10 in oras.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci recomandati-mi si mie ceva,n stiu ce sa ii fac,unde sa o duc sa se ocupe cineva de ea,e de la tomina luata si astazi am sa ma duc la ei sa vedem daca o sa ii faca ceva,imi e cam jena sa ma duc mereu inapoi la ei cu produsul luat tot de la ei. Daca stiti p cineva care poate sa ii faca o revizie generala in care sa imi spuna toate bubele v-asi fi foarte recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,bai nene cat ar trebui sa consume un zzr-400 la un mers normal?ca am innebunit,de la 10 acum am ajuns la 13 si vad ca e in continua crestere,nu se lasa de loc!!!

 

Sper ca nu te iei dupa indicatorul de benzina....nu de alta dar alea arata ce vor ele...sunt foarte inexacte...ZZR-ul prietenei mele mananca si ala destul de mult (mai mult decat al meu cred), in schimb al ei are carburile reglate si curatate de anul trecut...so....cred ca setarile din manual sunt de asa natura, si e posibil sa pape ceva mai multisor.....depinde evident si cum il duci...

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-ai completa si profilul cat de cat...in definitiv nu ti se cer date secrete, pinul de la card sau alte alea...atunci poate ar putea cineva sa-ti recomande un mecanic.

In speta vorbesc de completarea numelui localitatii pe unde te invati majoritatea timpului.

Nu de alta dar degeaba iti spune cineva de un mecanic din Constanta cand tu locuiesti la Baia Mare (ipotetic vorbind) :drums:

 

presupunand Bucuresti, eu m-am dus la service la Kaore... cu carburi si alte alea...ce am descris acum cateva posturi pe acest topic... sunt multumit de munca prestata. Exista si un topic cu adresa service-ului... uita-te pe la rubrica service.

Ca fapt divers cand eram pe acolo, mai venise unul cu un chopper de 400 cc luat de la Tomina caruia nu prea ii mergea un cilindru... poate e o coincidenta dar eu aud numai chestii rele despre Tomina.

 

 

Atunci recomandati-mi si mie ceva,n stiu ce sa ii fac,unde sa o duc sa se ocupe cineva de ea,e de la tomina luata si astazi am sa ma duc la ei sa vedem daca o sa ii faca ceva,imi e cam jena sa ma duc mereu inapoi la ei cu produsul luat tot de la ei. Daca stiti p cineva care poate sa ii faca o revizie generala in care sa imi spuna toate bubele v-asi fi foarte recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare...are careva pe undeva acea siguranta de etrier de care vorbeste bombita? eu am pierdut una si momentan am una oarecum improvizata,as vrea sa gasesc una buna. Etrierele sunt Tokiko. si daca tot sunt la sectorul cautari, caut si un intinzator de lant, adica unul din cele 2 suruburi de pe bascula spate, poate are careva din vreo dezmembrare,ceva !

 

 

Salut omule!!!

Uite aici are cineva de vanzare 1 pereche de intinzatoare de lant pentru mobra ta. Au dat drumu` si la Pay Pal pentru Romania. http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-ZZR600-C-D-...bayphotohosting

 

 

Siguranta asemanatoare cu aia de care spui tu, am vazut in catalog la Louis, pe site este mai complicat cu maruntisurile astea.

 

Bafta!

 

Later edit: am gasit si pe site Louis

Editat de Bombitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema s-ar putea sa fie de la fan switch (operat de termocupla). Adica sa nu porneasca la timp ventilatorul. Oricum ZZR-urile se incalzesc tare in oras si fara ventilator ar fierbe la fiecare drum.

 

Uite ce metoda de testare si ce date tehnice am gasit ... nu mai stiu de unde le-am scos, parca de pe ZZR International forum.

 

 

 

(Y/W wire, connects to the Water Temp Gauge)

 

Method of Testing.

 

Fan Switch Inspection:

1. Remove the fan switch

2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged.

3. Suspend an accurate thermometer in the coolant.

4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom.

5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently.

6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below.

7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch.

 

Fan Switch Resistance

*Rising temperature:

From OFF to ON at 96-100C (205-212F)

*Falling temperature:

From On to Off at 91-95C (196-212F)

On: Less than 0.5 Ohms

Off: More then 1 (M) Ohms

 

Water Temperature Sensor Inspection:

 

1. Suspend the sensor in a container of coolant or water, so that the temperature projection and threaded portion are submerged.

2. Using hand tester, measure the internal resistance of the sensor across the terminal and the body at the temperatures shown below.

 

Water Temperature Sensor:

80C (176F) 47-57 Ohms

100C (212f) 25-30Ohms

 

 

 

Numai bine.

 

 

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

 

Cand vor ajunge temperaturile ~ 40 la fel o sa faca si la drum lung, imediat ce vei reduce viteza. De ce? pentru ca motoreta ta stie mai bine decat tine ce-i trebuie si de-aia iti scuipa apa. Ei ii trebuie antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la recomandari...

Antigelul (etylen-glicol sau alti compusi chimici vanduti sub acest nume) este prea "gros" pentru a fi folosit ca atare. El trebuie diluat cu apa distilata.

Si daca ai folosi doar apa distilata ar fi suficienta pentru racire insa toamna tarziu cand se apropie temperaturile de inghet, va trebui sa drenezi tot sistemul si sa bagi combinatie antigel+apa, altfel evident ca o sa-ti crape radiatorul/conductele la primul inghet .

Antigelul mai are si un oaresce rol de ungere si chestii... in definitiv nu e asa de scump incat sa zici ca nu-ti permiti sa tii amestec toata vara in loc de numai apa.

 

Nu am auzit pe cineva sa foloseasca doar antigel. Eu bag jumatate-jumatate tot timpul... poate mai mult antigel iarna daca scad drastic temperaturile (in ultimii ani n-a fost cazul).

 

Mai exista niste "solutii de racire" cum ar fi cea vanduta in Kaufland (o chestie verde la punga de plastic) care e de fapt antigel deja amestecat cu apa. Insa, sincer, pretul e mai mare per se decat daca cumperi separat cele doua componente.

 

Rog sa ma corectezi daca e cazul...

 

Cand vor ajunge temperaturile ~ 40 la fel o sa faca si la drum lung, imediat ce vei reduce viteza. De ce? pentru ca motoreta ta stie mai bine decat tine ce-i trebuie si de-aia iti scuipa apa. Ei ii trebuie antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci iti ramane sa iti verifici fan-switch-ul dupa cum ti-am scris aici pe topic:

/index.php?...169&st=340#

 

 

Oricum, mie mi se pare exagerata temp la care porneste ala (din documentatia pe care ti-am copy/paste in acel post)...dar de ... eu nu sunt inginer la Kawasaki. In fine... eu nici nu mai am dracia aia...ci doua fire conectate la un buton. Buton pe care il apas eu cand cred ca s-a urcat prea mult temperatura... si il opresc tot eu... desigur e riscul sa fii neatent si sa uiti cu asa ceva... insa o caldura brusca la OO :cheers: te anunta de obicei inainte de a fierbe apa :cheers:

 

Fratilor, are antigel, juma/juma cu apa distilata. Antigel auto, din comert cu etilenglicoli, dar..........geaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si termostatul si termocupla. Gasesti aici manualul de reparatie. De asemenea, incearcasa nu pui orice antigel de la GIGI SRL. Incearca sa pui un antigrel serios, pentru care sa ti se dea si temperatura de fierbere. Dilutia cu apa trebuie sa o faci astfel incat temperatura de fierbere sa fie pe la 104-105 grade.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult fratilor. I-am cam dat de cap. Acum insa am o alta rugaminte. Cine are o lampa de semnalizare dreapta fata pe galben ptr colegu nostru Babulishor? ZZR din '94. :cheers: Plata cash, nenica !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult fratilor. I-am cam dat de cap. Acum insa am o alta rugaminte. Cine are o lampa de semnalizare dreapta fata pe galben ptr colegu nostru Babulishor? ZZR din '94. :cheers: Plata cash, nenica !

 

 

Si care era cauza pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care era cauza pana la urma?

 

 

Asa cum multi dintre posesorii de ZZR au observat, motorul se incalzeste cam rau din cauza ca radiatorul e aproape lipit de cele 4 esapamente iar ventilatorul e cam micutz si pleaca cam tarziu, adica la temp. cam mare. In plus de asta , eu am numai un esapament din doaua cate avea ea de fabrica ,pe celalalt l-am astupat cu un dop. Teoretic , modificarea asta trebuia facuta prin schimbarea totala a coloanei de evacuare originala cu una mai mare in diametru, a.i. evacuarea gazelor sa se faca lejer. Oricum, ptr moment i-am schimbat antigelul si i-am pus unul f bun si i-am pus fan-ul pe un contact separat si-l pornesc ori de cate ori intru in aglomeratie. daca uit, porneste el singur , ca de obicei :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum multi dintre posesorii de ZZR au observat, motorul se incalzeste cam rau din cauza ca radiatorul e aproape lipit de cele 4 esapamente iar ventilatorul e cam micutz si pleaca cam tarziu, adica la temp. cam mare. In plus de asta , eu am numai un esapament din doaua cate avea ea de fabrica ,pe celalalt l-am astupat cu un dop. Teoretic , modificarea asta trebuia facuta prin schimbarea totala a coloanei de evacuare originala cu una mai mare in diametru, a.i. evacuarea gazelor sa se faca lejer. Oricum, ptr moment i-am schimbat antigelul si i-am pus unul f bun si i-am pus fan-ul pe un contact separat si-l pornesc ori de cate ori intru in aglomeratie. daca uit, porneste el singur , ca de obicei :P

 

Cum sa infunzi o teava omule?:()...ma mir ca mai merge motorul...

 

Totusi...care ar fi motivul pt modificarea asta???

 

Mai bine cauti o evacuare sport 4-2-1 pt ZZR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa infunzi o teava omule?:P)...ma mir ca mai merge motorul...

 

Totusi...care ar fi motivul pt modificarea asta???

 

Mai bine cauti o evacuare sport 4-2-1 pt ZZR...

asa a considerat de cuviinta fostul proprietar si acum ..............Dabulishor, ca el o fugareste

Normal ca ar trebui o evacuare compleeta sport , nu numai toba finala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa infunzi o teava omule?:P)...ma mir ca mai merge motorul...

 

Totusi...care ar fi motivul pt modificarea asta???

 

Mai bine cauti o evacuare sport 4-2-1 pt ZZR...

 

Stai linistit, esapamentul original este 4-1-2. In afara de faptul ca este inestetic, nu are absolut nimic, e ca si cand ai avea 4-1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALVE ALL ZZR-isti Am si eu nevoie de o carena de fatza de zzr, si un ghidon stanga...dak are cineva ceva....0765 44 90 90/ 0722 73 09 73 sau pe mess catalinmovileanu

 

help pls

 

AJUTOR..am lovit eu zzr 250, si am nevoie de o carena fatza....si un ghidon stanga...obtional si cu comanda...si de niste suruburi de carene..si de parbiz..carena fatza se potriveste si de la zzr 400 si 600!

 

dak ma poate ajuta cineva 0722 73 09 73/ 0765 44 90 90 sau id de mess catalinmovileanu

 

salve ALL

post-19493-1180810080_thumb.jpg

post-19493-1180810403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, esapamentul original este 4-1-2. In afara de faptul ca este inestetic, nu are absolut nimic, e ca si cand ai avea 4-1.

 

Stiu cum e originalul...si...nu mi se pare inestetic....ziceam de 4-2-1 pt ca poti scoate ceva mai mult sound...(banuiesc ca asta a fost motivul pt modificare... :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum e originalul...si...nu mi se pare inestetic....ziceam de 4-2-1 pt ca poti scoate ceva mai mult sound...(banuiesc ca asta a fost motivul pt modificare... :P )

 

Ma refeream la faptul ca e inestetic sa renunti la una din tobele finale si sa-i infunzi teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ...in primul si in primul rand

Ok am stat si am citit aproape toate paginile.....

Si a as vrea sa imi cumpar un zzr de 250....imi poate da si mie cineva niste idei despre acest model...sa imi zica lucruri de bine sau de rau?

am tot cautat si nu am gasit nimic...am deschis si topic dar nu prea raspunde nimeni...si am gasit acest topic cu baietii cu zzr uri si ma gandeam ca poate primesc o mana de ajutor....

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ...in primul si in primul rand

Ok am stat si am citit aproape toate paginile.....

Si a as vrea sa imi cumpar un zzr de 250....imi poate da si mie cineva niste idei despre acest model...sa imi zica lucruri de bine sau de rau?

am tot cautat si nu am gasit nimic...am deschis si topic dar nu prea raspunde nimeni...si am gasit acest topic cu baietii cu zzr uri si ma gandeam ca poate primesc o mana de ajutor....

Merci anticipat!

 

Nu recomand....mai multe motive:

piese greu de gasit,

putere mult prea mica

 

Daca tot vrei ceva mai mic, mergi pe un ZZR de 400, e manevrabil (asta testat de moi personal), peste 7000 de ture merge si ceva mai nervos dar nu o sa te surprinda niciodata.Are acceleratii liniare, exceptie facand pierderea de cuplu de pe la 3700...

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza ca o motocicleta pentru incepator(zzr ul de 250) ca sa nu ma ia valu si sa fac pe ciumetele sa mai fac cine stie ce...si am aleso tocmai pentru ca nu are putere foarte mare si imi poate ierta greselile mai usor ca una de 400 ....as vrea ca zzr 400 sa fie a doua motocicleta...timp e destul sa ma avand cu motoare mai puternice...si piesele...atata timp cat le gasesc mai usor sau mai greu e de bine...

a mai avut cineva zzr de 250? astept niste pareri legate de cat de repede se strica, cat consuma..repet --> nu am gasit pe net lucruri pe care sa le citesc de unde sa pot trage niste concluzii

banuiesc ca nu te lasa ca o aprilia de 250 in mijlocul drumului din moment ce e in 4 timpi si nu in 2 ca aprilia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...