Jump to content

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Recommended Posts

deci pana la urma?!?!?

 

Omul probabil a scris din inertie 2,8......valorile optime sunt undeva la 1,8-1,9.

 

Eu la presiunea asta rulez cu ZZR-ul si nu am avut probleme de aderenta de nici un fel.

 

:ok:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca Skywalker are dreptate, 2.5 fata si 2.8 spatele.

 

Cred ca ar fi interesant sa cititi cel putin odata manualul de reparatie al mobrelor pe care le conduceti.

Pt. zzr600 va stau la dispozitie, sau pe motohub.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Presiune cauciucuri (la rece):

fatza = 36 psi = 2.53 kg/cm2 = 2.45 atm = 2.48 bar

spate = 41 psi = 2.88 kg/cm2 = 2.79 atm = 2.83 bar

 

Sursa este manualul de Kawasaki ZZR600 de la Haynes:

post-14502-1176357913_thumb.jpg

Anume sectiunea:

post-14502-1176357922_thumb.jpg

 

Pentru conversii am folosit:

http://www.lenntech.com/unit-conversion-ca...or/pressure.htm

Link to comment
Share on other sites

Damn!!!...inseamna ca tre sa-mi modific presiunea in gume....

 

Totusi...nu vi se pare mult 2.4 si 2.8???

 

Adica...la o masina unde e necesara o perna de aer mai mare sunt valori mai mici de atat....cum dreaq de la motor e nevoie de presiuni asa mari?????

Link to comment
Share on other sites

Schimbare bloc carburatoare (pe un ZZR 500 model '91) cu unul de pe un ZZR600 model '93.

 

Cauza: la o sincronizare mecanicul a descoperit ca membranele de la carburatoare sunt varza... una rupta rau chiar. Drept urmare nu prea se facea presiune, motorul mergea innecat (mai ales in turatii joase nu avea putere), consumul 9 chiar 10 la suta de km si funingine pe tzeava de esapament.

 

Modalitati de rezolvare:

- la United Motors in Bucuresti mi-au zis pretul de vreo 120 euro + TVA pentru 1 singura membrana (cu piesa metalica de sub ea care controleaza admisia aerului in carburator).

- pe site-ul cycleparts.com (din USA) pretul e de vreo 110 dolari pentru 1 membrana (cu tot cu piese metalica).

 

Modalitate aleasa:

Am riscat si am cumparat un set de carburatoare complet de la un ZZR600 din '93 (second hand de pe forum de la piese). Nu erau la fel, astea erau mai mari, deci si membranele la fel... nu puteam sa scot doar membranele si sa le pun in carburatoarele mele cum vroiam eu.

Atunci mecanicul mi-a schimbat tot blocul de carburatoare cu ala SH cumparat (care merge ok, are membrane bune). La galerii a fost o mica problema cu potrivirea, tzevile erau mai mari nitzel... drept urmare acum colierele de pe garnituri stau mai krakanate nitzel (au trebuit fixate cu suruburi mai lungi).

A mai fost o problema cu potrivirea cutiei de aer (care sta peste admisii si directioneaza aerul de la filtru in carburatoare, dar am taiat tzumburushii (ghidurile) de plastic si ...ce sa spun... mai sunt niste mici fante pe lateral pe unde intra aer nefiltrat dar o sa le astup eu intr-un fel. Oricum nu e motocicleta de dirt deci nu o sa fie o problema mare.

 

 

Daca aveti completari... idei despre ce alte consecinte ar putea avea acest schimb, be my guest...

 

Oricum pare sa mearga bine, nu am apucat sa ma dau prea mult cu ea, dar are mai multa putere.

 

 

Schimbare bloc carburatoare (pe un ZZR 500 model '91) cu unul de pe un ZZR600 model '93.

 

Cauza: la o sincronizare mecanicul a descoperit ca membranele de la carburatoare sunt varza... una rupta rau chiar. Drept urmare nu prea se facea presiune, motorul mergea innecat (mai ales in turatii joase nu avea putere), consumul 9 chiar 10 la suta de km si funingine pe tzeava de esapament.

 

Modalitati de rezolvare:

- la United Motors in Bucuresti mi-au zis pretul de vreo 120 euro + TVA pentru 1 singura membrana (cu piesa metalica de sub ea care controleaza admisia aerului in carburator).

- pe site-ul cycleparts.com (din USA) pretul e de vreo 110 dolari pentru 1 membrana (cu tot cu piese metalica).

 

Modalitate aleasa:

Am riscat si am cumparat un set de carburatoare complet de la un ZZR600 din '93 (second hand de pe forum de la piese). Nu erau la fel, astea erau mai mari, deci si membranele la fel... nu puteam sa scot doar membranele si sa le pun in carburatoarele mele cum vroiam eu.

Atunci mecanicul mi-a schimbat tot blocul de carburatoare cu ala SH cumparat (care merge ok, are membrane bune). La galerii a fost o mica problema cu potrivirea, tzevile erau mai mari nitzel... drept urmare acum colierele de pe garnituri stau mai krakanate nitzel (au trebuit fixate cu suruburi mai lungi).

A mai fost o problema cu potrivirea cutiei de aer (care sta peste admisii si directioneaza aerul de la filtru in carburatoare, dar am taiat tzumburushii (ghidurile) de plastic si ...ce sa spun... mai sunt niste mici fante pe lateral pe unde intra aer nefiltrat dar o sa le astup eu intr-un fel. Oricum nu e motocicleta de dirt deci nu o sa fie o problema mare.

 

 

Daca aveti completari... idei despre ce alte consecinte ar putea avea acest schimb, be my guest...

 

Oricum pare sa mearga bine, nu am apucat sa ma dau prea mult cu ea, dar are mai multa putere.

Edited by rechinulalb
Link to comment
Share on other sites

post-15485-1176276355_thumb.jpg salut inca trebuie sa-i fac rodajul ...nici 500km... sper sa ne intilnim cu totii cit de curind ....aveti grija de voi :what: ... :what:

 

 

Si cu ce te lauzi ? cu 1000 de cmc in plus fatza de mine ? :hug:

 

So stapanesti sanatos. Aia da motoreta. Felicitari.

Pe ce ai mai mers inainte ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Filtre ulei puse pe un ZZR 500 D din 1991 (si care probabil ar merge si pe 400 si pe 600)

 

In primul rand o rugaminte, anume de a pastra acest topic cat mai "curat" ... aici vine cineva sa caute informatii, tehnice si nu numai, despre ZZR-uri, nu discutii despre ce a calarit unul sau altul inainte sau urari de "stapanit sanatos". Nu o luati ca un repros, ci doar ca o sugestie pentru viitor. Exista mesaje personale pentru felicitari si intrebari cu caracter personal...sau alte sectiuni ale forum-ului.

 

 

Acum, adresand o intrebare mai veche de pe topic privind schimbul filtrului de ulei:

 

1. am scos filtrul vechi care era Champion F306. Filtru cu striatii pe margine - mi-a trebuit o cheie speciala de filtru (de fapt o bucata de tabla cu un dispozitiv de strangere care se muleaza pe carcasa filtrului) pentru a-l desuruba. In contra a ceea ce e scris in manual, nu a trebuit demontat nimic altceva decat carcasa de plastic de dedesubt. E drept ca e o pozitie incomoda si tzevile prin jur fierbinti (schimbul de ulei si de filtru se face cu motorul cald) si am varsat ceva ulei direct pe coturile de la evacuare (am 1 singura toba deci se unesc toate coturile pe sub filtru)... dar asta e, s-a ars, a mirosit vreun sfert de ora la prima plimbare dupa si gata! Radiatorul de ulei a ramas in pozitia lui in tot timpul operatiunii, nici nu am slabit suruburile.

Conform paginii internet www.louis.de acest filtru se potriveste si la:

KAWASAKI ZX-6R NINJA (ZX600F)

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E)

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E4) in afara de cele incepand cu 2001 an de fabricatie care vor F308

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600D)

si multe alte tipuri de moto...nu am enumerat nici macar toate Kawele la care se potriveste

 

2. am pus filtru nou KN303 (asta il aveau la Autozone in Bucuresti). Acesta nu are striatii in schimb are o piulita de 17 sudata in cap... deci a putut si insurubat (si va putea fi desurubat cand ii vine timpul) cu o cheie normala... mai usor de folosit decat cheia de filtru.

Ceva date scrise pe cutia filtrului KN:

- merge inclusiv cu uleiuri complet sintetice

- adera la standard QS9000

- bla bla

 

3. conform site-ului internet www.louis.de

filtrul de ulei DELO 15410-MM9-P01 (nr de comanda bestellnr. 10050308) se potriveste pe:

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E) [PATRONEN-FILTER]

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600D) [PATRONEN-FILTER]

KAWASAKI ZZR 600 (ZX600E4) in afara de cele incepand cu 2001 an de fabricatie

si la multe altele...

deci probabil si la a mea, desi nu am incercat inca marca aceasta

 

Sper sa ajute pe cineva

Link to comment
Share on other sites

salut

am si eu o intrebare : zzr istii se mai si plimba ?

ca eu de fiecare de fiecare data cand mai ies nu vad pe nimeni

daca mai iesiti si nu va deranjeaza anuntati, poate facem un mic grup.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?

Link to comment
Share on other sites

"Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?"

 

Eu am schimbat zilele astea placutele pe spate la kaore ... m-a costat 40 RON manopera

 

"am si eu o intrebare : zzr istii se mai si plimba ?"

 

Se plimba, dar nu in grup ... chiar azi am vazut cativa prin Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

salutare, cred ca am mai ridicat aceasta problema insa sunt nevoit sa mai intreb inca o data.Pe unde gasesc si eu un semnal dreapta fata pt un zzr 400?

Link to comment
Share on other sites

Salutare,poate cineva sa imi dea s mie cateva detalii despre cum as putea sa schimb placutele de frana pe roata fata?si daca aveti idee cam cat ar costa!,ce spuneti e usor sa le schimb sau trebuie sa merg la un mecanic ceva?

 

 

Salut!

 

Eu am luat setul de placute pt fata si spate la 192 lei de la Moto Adventure, Sos Cotroceni, marca Ferodo, nu stiu cat de grozave sunt.

 

Schimbrea este destul de simpla, daca este ca la 600: dai etrierul jos, desfaci tablita care se afla deasupra etrierului si este prinsa cu doua suruburi, apoi scoti siguranta de pe axul care tine cele doua placute, scoti axul, cad placutele si apoi o iei in sens invers pt montaj.

Pentru spate: dai etrierul jos, cade placuta libera, bagi o surubelnita mai mare ceva si departezi placuta de corpul etrierului, iese un pic mai greu dar mere, si apoi in sens invers pt montaj.

 

Bafta la mesterit!!!

 

salutare, cred ca am mai ridicat aceasta problema insa sunt nevoit sa mai intreb inca o data.Pe unde gasesc si eu un semnal dreapta fata pt un zzr 400?

 

 

 

Uite incearca pe acest SITE, si vezi cum poti comanda.

Am inteles ca trimit si in Romania daca ai posibilitatea sa platesti cu un card.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Schimbrea este destul de simpla, daca este ca la 600: dai etrierul jos, desfaci tablita care se afla deasupra etrierului si este prinsa cu doua suruburi, apoi scoti siguranta de pe axul care tine cele doua placute, scoti axul, cad placutele si apoi o iei in sens invers pt montaj.

 

intrebare...are careva pe undeva acea siguranta de etrier de care vorbeste bombita? eu am pierdut una si momentan am una oarecum improvizata,as vrea sa gasesc una buna. Etrierele sunt Tokiko. si daca tot sunt la sectorul cautari, caut si un intinzator de lant, adica unul din cele 2 suruburi de pe bascula spate, poate are careva din vreo dezmembrare,ceva !

Link to comment
Share on other sites

ZZR 500 D (cu carburatoare de la un 600 E) consuma cam 6.7 afara si 7.5 in oras.

Mentionez ca afara o tin de obicei in turatii mari.

 

Inainte (cu membranele varza la carburatoare) lua cam 9 afara si peste 10 in oras.

Edited by rechinulalb
Link to comment
Share on other sites

Atunci recomandati-mi si mie ceva,n stiu ce sa ii fac,unde sa o duc sa se ocupe cineva de ea,e de la tomina luata si astazi am sa ma duc la ei sa vedem daca o sa ii faca ceva,imi e cam jena sa ma duc mereu inapoi la ei cu produsul luat tot de la ei. Daca stiti p cineva care poate sa ii faca o revizie generala in care sa imi spuna toate bubele v-asi fi foarte recunoscator

Link to comment
Share on other sites

salutare,bai nene cat ar trebui sa consume un zzr-400 la un mers normal?ca am innebunit,de la 10 acum am ajuns la 13 si vad ca e in continua crestere,nu se lasa de loc!!!

 

Sper ca nu te iei dupa indicatorul de benzina....nu de alta dar alea arata ce vor ele...sunt foarte inexacte...ZZR-ul prietenei mele mananca si ala destul de mult (mai mult decat al meu cred), in schimb al ei are carburile reglate si curatate de anul trecut...so....cred ca setarile din manual sunt de asa natura, si e posibil sa pape ceva mai multisor.....depinde evident si cum il duci...

 

:bounce:

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-ai completa si profilul cat de cat...in definitiv nu ti se cer date secrete, pinul de la card sau alte alea...atunci poate ar putea cineva sa-ti recomande un mecanic.

In speta vorbesc de completarea numelui localitatii pe unde te invati majoritatea timpului.

Nu de alta dar degeaba iti spune cineva de un mecanic din Constanta cand tu locuiesti la Baia Mare (ipotetic vorbind) :drums:

 

presupunand Bucuresti, eu m-am dus la service la Kaore... cu carburi si alte alea...ce am descris acum cateva posturi pe acest topic... sunt multumit de munca prestata. Exista si un topic cu adresa service-ului... uita-te pe la rubrica service.

Ca fapt divers cand eram pe acolo, mai venise unul cu un chopper de 400 cc luat de la Tomina caruia nu prea ii mergea un cilindru... poate e o coincidenta dar eu aud numai chestii rele despre Tomina.

 

 

Atunci recomandati-mi si mie ceva,n stiu ce sa ii fac,unde sa o duc sa se ocupe cineva de ea,e de la tomina luata si astazi am sa ma duc la ei sa vedem daca o sa ii faca ceva,imi e cam jena sa ma duc mereu inapoi la ei cu produsul luat tot de la ei. Daca stiti p cineva care poate sa ii faca o revizie generala in care sa imi spuna toate bubele v-asi fi foarte recunoscator

Link to comment
Share on other sites

intrebare...are careva pe undeva acea siguranta de etrier de care vorbeste bombita? eu am pierdut una si momentan am una oarecum improvizata,as vrea sa gasesc una buna. Etrierele sunt Tokiko. si daca tot sunt la sectorul cautari, caut si un intinzator de lant, adica unul din cele 2 suruburi de pe bascula spate, poate are careva din vreo dezmembrare,ceva !

 

 

Salut omule!!!

Uite aici are cineva de vanzare 1 pereche de intinzatoare de lant pentru mobra ta. Au dat drumu` si la Pay Pal pentru Romania. http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-ZZR600-C-D-...bayphotohosting

 

 

Siguranta asemanatoare cu aia de care spui tu, am vazut in catalog la Louis, pe site este mai complicat cu maruntisurile astea.

 

Bafta!

 

Later edit: am gasit si pe site Louis

Edited by Bombitza
Link to comment
Share on other sites

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

Link to comment
Share on other sites

Problema s-ar putea sa fie de la fan switch (operat de termocupla). Adica sa nu porneasca la timp ventilatorul. Oricum ZZR-urile se incalzesc tare in oras si fara ventilator ar fierbe la fiecare drum.

 

Uite ce metoda de testare si ce date tehnice am gasit ... nu mai stiu de unde le-am scos, parca de pe ZZR International forum.

 

 

 

(Y/W wire, connects to the Water Temp Gauge)

 

Method of Testing.

 

Fan Switch Inspection:

1. Remove the fan switch

2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged.

3. Suspend an accurate thermometer in the coolant.

4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom.

5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently.

6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below.

7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch.

 

Fan Switch Resistance

*Rising temperature:

From OFF to ON at 96-100C (205-212F)

*Falling temperature:

From On to Off at 91-95C (196-212F)

On: Less than 0.5 Ohms

Off: More then 1 (M) Ohms

 

Water Temperature Sensor Inspection:

 

1. Suspend the sensor in a container of coolant or water, so that the temperature projection and threaded portion are submerged.

2. Using hand tester, measure the internal resistance of the sensor across the terminal and the body at the temperatures shown below.

 

Water Temperature Sensor:

80C (176F) 47-57 Ohms

100C (212f) 25-30Ohms

 

 

 

Numai bine.

 

 

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

Link to comment
Share on other sites

Salut, Am un ZZR600 din '94 , care ma supara rau la mersul prin oras, adica , la viteze mici , la mers prin aglomeratie etc, etc, imi da apa afara din vas, creste temperatura desi ventilatoarele merg corect. Cand scap din aglomeratie isi revine. Ce buba ar putea avea?

 

Cand vor ajunge temperaturile ~ 40 la fel o sa faca si la drum lung, imediat ce vei reduce viteza. De ce? pentru ca motoreta ta stie mai bine decat tine ce-i trebuie si de-aia iti scuipa apa. Ei ii trebuie antigel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...