Black_wolf Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 @Black_wolf coane magnetoul il ai in motorul ala de zzr? salut! in principiu ar trebui sa fie .dar identifical pe o schema sa fim siguri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 magnetoul este chestia aia rotunda care este acoperita de capacul de pe partea stanga in care se afla bobina de alternator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 3,7 cu tot cu filtru(asa scrie in manualul pt modelul meu) oricum cu moto tinuta pe roti pe o suprafata orizontala sa verifici la "joja"nivelul.pui la minim ,o lasi sa mearga 1 minut,opresti astepti 2...3 minute o "pui" cu rotile pe sol si vezi cat si daca mai trebuie ulei. succes! Asa am facut, 3,7 cu tot cu filtru. Dupa ce a mers cateva minute, am oprit-o, am asteptat putin, am pus-o pe roti. Nivelul prin gemulet este ok, chiar la semnul de maxim. Lupule, multumesc, si 10 x . Si inca ceva: toti imi lauda stickerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Lupule negru...o carena ceva? Nu imi poate zice nimeni de unde pot cumpara?sau sa imi zica de cineva care le poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salut. vrea vreun zzr-ist sa-mi dea mie motorul ? ofer un kawasaki gpz 500s, an 1991, in stare ff buna, nelovit, tot original si DIFERENTA in bani si/sau bunuri. PM sau ID : almostcyborg@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salut ZZR_isti am si eu niste intrebari . . a trecut cineva de pe GPZ la ZZR 600 si cum vi sa parut .? cum va descurcati cu el in oras , dar in afara ? ce consum are in oras dar arara ? modelul din 2002. are ceva probleme din fabrica ? cum se comporta la drum mediu si lung ( 200-600km) ? am gasit unul din 2002 , km putin si arata excelent , dar nu sunt hotarat inca intre: bandit zzr si hornet . mersi anticipat de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) salut ZZR_isti am si eu niste intrebari . . a trecut cineva de pe GPZ la ZZR 600 si cum vi sa parut .? cum va descurcati cu el in oras , dar in afara ? ce consum are in oras dar arara ? modelul din 2002. are ceva probleme din fabrica ? cum se comporta la drum mediu si lung ( 200-600km) ? am gasit unul din 2002 , km putin si arata excelent , dar nu sunt hotarat inca intre: bandit zzr si hornet . mersi anticipat de raspunsuri nu am trecut de pe GPZ pe ZZR dar am mers pe un GPZ care mie mi se pare un pic mai "brutal" fata ZZR ZZR-ul e mai "domol" si curge(ce e drept nu am mers pe ZZR de 600 ci de 400) la drumuri lungi ZZR-ul e placut ai o pozitie comoda in sa nu vei avea probleme cu spatele sau cu bratele banditul si hornetul in mare parte e cam aceeasi mancare de peste - necarenate (deci vei simti vatul destul de bine) difera lungimea lor greutatea dar pozitia in sa e cam aceeasi la ZZR greutatea specifica e undeva la 200 Kg greutate proprie astea pentru modelele 1993-200X este o adevarata "grasa" dar daca te impaci cu ea te strecori ca si cum ai fi pe trotineta prin trafic (experienta proprie ZRR-400 e pe acelasi cardu cu cea de 600 nu sutn diferente de gabarit intre ele) referitor la probleme! toate au - de la partea electrica pana la partea mecanica cel mai bine intri si pe celelalte 2 topicuri si vezi fiecare ce buba are un zzr-ist nu are cum sa iti zica ce bube are un hornet sau un bandit dar si la zzr-isti e discutabil unii au avut probleme cu partea electrica unii cu cutia unii pe cu ambele altii pe nici una depinde foarte mult cum a fost folosita motocicleta de fostul/fostii proprietari asfalt uscat Editat Aprilie 28, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 a schimbat cineva lantul la ZZR am gasit asa ZZR-ul de 600 cel putin are 112 Zale de 530 lantul - pret 86 Euro (mymoto) kit de lant 140 Euro (mymoto) ce contine pinionul mic, mare si lantul kit de lant 160 Euro ZZR 600 D '90-'92 cu 110 zale (louis.de) kit de lant 165 Euro ZZR 600 E '93-2000 (louis.de) are idee cineva de unde pot lua lant la metru? si la ce preturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 donez motor zzr 600 din '91momentan se afla in 4 pungi si 7 saci! chiuloasa este planata si supapele sant grinduite.nu are capac alternator si nici bobina aferenta. motorul; s a dat!scuze ca nu am postat dupa ce l am dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 mersi de info Delu , dar am ales un Bandit . poate la anu , cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 a schimbat cineva lantul la ZZRam gasit asa ZZR-ul de 600 cel putin are 112 Zale de 530 lantul - pret 86 Euro (mymoto) kit de lant 140 Euro (mymoto) ce contine pinionul mic, mare si lantul kit de lant 160 Euro ZZR 600 D '90-'92 cu 110 zale (louis.de) kit de lant 165 Euro ZZR 600 E '93-2000 (louis.de) are idee cineva de unde pot lua lant la metru? si la ce preturi? un alt motociclist de pe forum, pentru cine e interesat cine PM ca nu facem reclama "Daca doresti doar lant, atunci am pe stoc lanturi REGINA cu O-ring Si cuZ-Ring: REGINA O-RING 112 zale: 290 RON REGINA Z-RING 112 zale: 410 RON Numai bine! " asfalt uscat ar trebui sa facem o lista cu preturi de consumabile pt fetili noastri' de unde putem cumpara consumabile/piese pt ZZR si la ce preturi de la carene/semnale la capac de alternator ( )/alte piese - garnituri ulei,filtre cu tot cu numele si codul produsului si poate ne vedem la un brifcor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 postasem candva in acest topic si ziceam ca gpz-ul e mai brutal decat zzr-ul si cineva m-a luat la misto, sincer nici nu ma mai obosesc sa caut ca nu merita, e usor sa ironizezi cand nu ai habar..................ma bucur ca si tu ai zis acelasi lucru referitor la comportamentul gpz-ului. Bafta si toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca. 1-Cum ati procedat ? 2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ? 3-caut un manual de zzr-600,din `91. Va multumesc mult. Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca. 1-Cum ati procedat ? 2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ? 3-caut un manual de zzr-600,din `91.eu pe al meiu l-am pierdut Va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca. 1-Cum ati procedat ? 2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ? 3-caut un manual de zzr-600,din `91. Va multumesc mult. Salutare.Stiu ca nu e locul potrivit dar as dori sa intreb daca a schimbat careva dintre voi semeringurile la furca. 1-Cum ati procedat ? 2-cat ulei trebuie bagat si ce tip de ulei ? 3-caut un manual de zzr-600,din `91.eu pe al meiu l-am pierdut Va multumesc mult. da mi nr tau de tel .pe PM si o rezolvam in prima sau a doua sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 da mi nr tau de tel .pe PM si o rezolvam in prima sau a doua sambata La ce te referi cand spui rezolvare ca eu sunt din bacau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) La ce te referi cand spui rezolvare ca eu sunt din bacau ?ulei in firca - Model D, E1, E2 - SAE10W20 fork oilModel E3 -> - SAE 10W Capacitate: Model D: - la oil change - 384 cc completly dry - 452 cc Model E1 si E2 - - la oil change 429 cc - completly dry - 505 cc De la E3 - la oil change - 405 cc - completly dry - 477 +- 4 cc Nu va chinuiti sa masurati cc aia, uite aici definitia din manual pt umplere corecta: Oil level ( distance from oil to top of fork tube, fork fully compressed, without spring) D model - 140 mm E1 si E2 - 98 mm E3 -> - 112 +- 2 mm Dupa ce ati pus ulei pana la limita asta, puneti arcul, capacul si furca e gata de bataie . Spor la treaba ! oricum daca ai manualul si un minim de dexteritate faci asta ft usor! mare grija la "baterea "semeringurilor noi! sa nu la strici de la bun inceput! dami un id de messenger si ti mai spun acolo ce cum si in ce ordine sa procedezi! Editat Mai 5, 2009 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 3-caut un manual de zzr-600,din `91. iaca: manual Cu un pic de simt tehnic si sculele necesare, in 2 ore le schimbi. ca sa bagi simeringul nou, pui deasupra lui un simering vechi si bati cu partea ingusta a ciocanului de jur imprejur. Ciocanul infasoara-l intr-o carpa grosuta, sa nu zgarii tubul furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 stie cineva de unde pot sa-mi iau un capac ambreiaj si o tija de ambreiaj pt zzr 400/600 din 1995? De tija su parghie cum ii zice am neaparat nevoie,a mea e tocita am incercat sa o incarc cu sudura dar nu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salutare, eu am o problema cu mobra mea, un ZZR 400 din '91, aseara am pornit-o si am lasat-o asa pe liber sa se mai incalzeasca motorul, numai ca nu prea am fost atent si au scazut turatiile pe la 1000 si s-a oprit. Dupa asta oricat as mai fi incercat degeaba, motorul se invartea dar nici o aprindere. Azi dimineata la fel. Ma gandeam sa verific bujiile cand o sa am timp, sa nu fie inecate. Mi-a zis un prieten de faza cu pornitul din mers, dar se pare ca nu pot sa o bag in a 2-a orice as face, intr-a 1-a merge dar in mod ciudat nu se mai misca rotile desi ambreiajul e apasat la maxim. Aveti vreo idee/sugestie? Eu stau in Drumul Taberei, poate sa vina cineva sa arunce o privire promit ca nu e pe degeaba. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salutare, eu am o problema cu mobra mea, un ZZR 400 din '91, aseara am pornit-o si am lasat-o asa pe liber sa se mai incalzeasca motorul, numai ca nu prea am fost atent si au scazut turatiile pe la 1000 si s-a oprit. Dupa asta oricat as mai fi incercat degeaba, motorul se invartea dar nici o aprindere. Azi dimineata la fel. Ma gandeam sa verific bujiile cand o sa am timp, sa nu fie inecate. Mi-a zis un prieten de faza cu pornitul din mers, dar se pare ca nu pot sa o bag in a 2-a orice as face, intr-a 1-a merge dar in mod ciudat nu se mai misca rotile desi ambreiajul e apasat la maxim. Aveti vreo idee/sugestie? Eu stau in Drumul Taberei, poate sa vina cineva sa arunce o privire promit ca nu e pe degeaba. Multumesc unde mai exact in drumul taberei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Pe 1 mai (fostul compozitorilor) la drumetul in statie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 A mai avut cineva probleme similare? Eu o sa mai incerc in seara asta sa vad daca s-a schimbat ceva, ma gandesc si sa trec prin Cora sa iau un redresor in caz ca bateria nu vrea sa mai sustina eforturile mele resuscitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 A mai avut cineva probleme similare? Eu o sa mai incerc in seara asta sa vad daca s-a schimbat ceva, ma gandesc si sa trec prin Cora sa iau un redresor in caz ca bateria nu vrea sa mai sustina eforturile mele resuscitare. # nu sta in turatii vezi ca ai amestecul prost daca nu mai porneste da jos bujiile si pune altele in loc NGK CR9E este modelul pretul e undeva la 40 bucata dar se gasesc si pe la 30 da atentie sa ai carburatia facuta eu am omorat la propriu 4 bujii noi in 46 km dupa care a trebuit sa cum altele si sa fuc fata la un mecanic care mi-a facut carburatia si de atunci ... no problem asta se intalmpa anul trecut in octombrie - a stat o luna pe tusa dec-ian si de atunci tot circul cu ea am incetels ca iti face o vizia mihai azi incearca sa o bagi in N in a 2-a de pe cricul central daca nu iti mai facem o vizita Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Dimineata a pornit din prima dar tot ar fi murit daca as fi lasat-o cu sau fara soc. Am tinut-o fara soc din acceleratie pe la 3000 de tura un minut si dupa aia statea singura la 1500 fara probleme. Bateria + bujiile ar fi o combinatie buna cand mai fac rost de bani. Asfalt uscat si ne mai vedem la o plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Dimineata a pornit din prima dar tot ar fi murit daca as fi lasat-o cu sau fara soc. Am tinut-o fara soc din acceleratie pe la 3000 de tura un minut si dupa aia statea singura la 1500 fara probleme. Bateria + bujiile ar fi o combinatie buna cand mai fac rost de bani. Asfalt uscat si ne mai vedem la o plimbare! cand doresti iesim la plimbarica primul lucru - bateria - vb cu mihai el stie mai bine sau cu ady bujiile iti recomand sa le schimbi in momentul cand ai bani sa iti faci carburatia altfel risti sa arunci banii iar pe ele si nu sunt chiar ieftine incearca sa o tii in 2000 rpm dupa ce o pornesti - e vorba de uzura - daca nu pleci cu ea o tii in acceleratie daca pleci poti sa o incalezesti si cu socu' nu e recomandat - dar daca pleci cu ea se vor curata asfalt uscat si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.