delu Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Delule...nu invata lumea la prostii!!! Ia-ti tinere bavarez de 600 pt inceput, ca dupa aia nu iti este greu sa sari de pe un 600 sport touring pe un 600 sau 750 super sport!! Eu unu asa am facut!! Incepator...zzr de 600! si intr-un sezon cate motoare ai stricat? defapt nici un sezon daca e vitezoman pe una mare - nu il vad prea fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Am un zzr 600 de vanzare neinmatriculat an '91 albastru si in stare de functionare pret 4000 ron. puneti mana de la mana daca aveti nevoie pt piese Mesaj completat neinmatriculata in Romania UP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) @ alin13n2002: In primul rand sa porti ghete, sfatul meu personal Editat Ianuarie 19, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 UP Am stricat un motor......deoarece daca vroiam sa merg cu 30km/h imi luam scuter.....aviz amatorilor!!:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin13n2002 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) @ alin13n2002: In primul rand sa porti ghete, sfatul meu personal intai echipament dupa aia motor:) ms pt sfat @ delu -> ai dreptate Editat Ianuarie 19, 2010 de alin13n2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 @ alin13n2002: In primul rand sa porti ghete, sfatul meu personal Sfatul este legat si de capacul de magnetou + semnal stanga sau doar asa o parere personala? Corect: echipamentul este obligatoriu .....mai ales genunchierele ( din experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Sfatul este legat si de capacul de magnetou + semnal stanga sau doar asa o parere personala?Corect: echipamentul este obligatoriu .....mai ales genunchierele ( din experienta) Sa zicem ca a sta o cu comprese si unguente pe glezna si sa nu poti sa dormi noaptea de durere nu prea e asa distractiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Sa zicem ca a sta o cu comprese si unguente pe glezna si sa nu poti sa dormi noaptea de durere nu prea e asa distractiv. iti recomand votca avand in vedere ca sezonul mai are pana incepe si da e bine sa porti echipament (mai alest ca incepator) ceea ce recomand eu ca ordine (in cazul in care nu dispui de toti banii odata) 1. Casca 2. geaca cu protectii si genunchiere - dupa ce ai 1 si 2 sa indraznesti sa te sui pe motor 3. manusi 4. ghete ceea ce e culmea e ca multi impresia ca nu au nevoie la inceput de echipament oricum nici prudenta nu te scapa de a te tavali asfalt fara zapada Mesaj completat Am stricat un motor......deoarece daca vroiam sa merg cu 30km/h imi luam scuter.....aviz amatorilor!! vrei sa zici ca X-eL trebuie sa isi cumpere scuter? na acum ZX-9 R e cam grav aia sub 70 incepe sa faca urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 vrei sa zici ca X-eL trebuie sa isi cumpere scuter? na acum ZX-9 R e cam grav aia sub 70 incepe sa faca urat A fost visul meu, scuter de 900 cmc; doneaza careva o replica de copie de aprilia sr50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: fiindca oricum e iarna si n-o sa ies nicaieri momentan, studiez problema mersului cu motocicleta. Eu sunt un tip caruia ii place sa aiba grija de lucruri si de el. Desi vreau sa ating 200km/h, asta nu inseamna ca o sa fac imediat cum ies pe strada sau pe strada . Trebuie sa invat mai multe, sa capat experienta, sa nu busesc nimic. Revin. Motocicleta mea: o mandra Zezerica de 1052cmc. Dupa cum am invatat eu la conducerea ecologica, cel mai bine e sa tragi de motor (auto sau moto) si sa ajungi in viteza a 4-a, pentru un consum mai redus si o emisie a noxelor cat mai mica. Asta la motoare de mica capacitate. Dar asta inseamna 2-3000rpm pentru o Dacie, masina normala, probabil la fel si pentru o motocicleta de 250-400cmc. Imi inchipui eu asta din cauza raportului cp/kg, ca la un motor de 750-1000, ar trebui ca in viteza a 4-a sa fie pe undeva pe la 5-6000rpm. 5-6000rpm pentru un incepator si in traficul din Bucuresti inseamna ca esti nebun. Cum sa fac eu sa merg cu motocicleta mea asta mare ca sa nu o busesc prea repede? Vreau sa ma bucur de ea un sezon fara sa trebuiasca sa-i schimb motorul prea curand. La iarna (viitoare) intentionez sa strang bani si sa-mi iau ceva poate mai mic (p-asta am capatat-o din lipsa de fonduri si din manevrarea banilor cu cap). Nu pot nici sa alerg printre viteze (a 2-a, a 3-a, a 4-a, a 3-a, a 2-a) ca omor cutia de viteze. Motoarele astea de mare putere, din cate am inteles eu, se inteleg cel mai bine la un drum lung si cat mai drept cu putinta (fara prea multe sicane sau "ace de par"). Intrebarile mele sunt: Voi cum mergeti prin Bucuresti? Alergati printre viteze sau ajungeti la o viteza de "mers in oras" (adica maxim 50-60km/h - viteza limita legala)? Eu cam in ce viteza ar trebui sa merg ca sa nu busesc motorul? Tin la el si as vrea sa (ma) tina si el. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nu am avut zzr 1100 dar iti pot spune ca la ZX-9 n-am reusit sa trec de a 2-a in oras. Iar ca viteza maxima undeva pana in 80 de obicei cu ea. De putut se poate dar nu prea e facut pentru asta motorul dupa cum ai spus si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nu am avut zzr 1100 dar iti pot spune ca la ZX-9 n-am reusit sa trec de a 2-a in oras. Iar ca viteza maxima undeva pana in 80 de obicei cu ea. De putut se poate dar nu prea e facut pentru asta motorul dupa cum ai spus si tu. Super-cool! Multumesc de raspunsuri. Deci o sa ma rezum tot la metrou + autobuz pana la munca si in week-end sa vad cum arata autostrada Soarelui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Super-cool! Multumesc de raspunsuri. Deci o sa ma rezum tot la metrou + autobuz pana la munca si in week-end sa vad cum arata autostrada Soarelui. Stai asa sa inteleg.....tu ti-ai luat motor ca sa mergi cu el doar in weekend pe A2? Hai ca e tare asta...atunci de ce l-ai mai luat? ori te bucuri de el in fiecare zi in care iti permite vremea ori... ce ai impresia ca strici la el daca mergi prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Tocmai de asta mi-am pastrat si eu ZZR-ul, isi face treaba foarte bine in oras. Ai grija in weekend daca iesi la o tura, se anunta ploaie/lapovita, cuplu mare + aderenta minima = tristete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Stai asa sa inteleg.....tu ti-ai luat motor ca sa mergi cu el doar in weekend pe A2? Hai ca e tare asta...atunci de ce l-ai mai luat? ori te bucuri de el in fiecare zi in care iti permite vremea ori... ce ai impresia ca strici la el daca mergi prin oras? Nu e chiar atat de tare. Dar e mai ieftin cu metroul si RATB decat sa platesc benzina (plus ca gandesc econom), dar decat sa forjez motocicleta in viteza a 2-a, ca deh! intr-a 4-a e la 80-100, si asta sub-turata, mai bine merg cu el in weekend pe A2, A1 si alte drumuri nationale. Era doar o intrebare, cum sa fac sa nu stric motorul schimband vitezele ca un maniac... Sau poate nu ma pricep eu prea bine si el o sa mearga bine si intr-a 3-a, dar asta ar insemna sa nu conduc ecologic . Vad eu cum o sa fie. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Daca vrei sa conduci ecologic iti iei un scuter si-l faci reising Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Pt ecologisti exista biciclete, role, mers pe jos.... sincer faza cu nu merg cu motorul prin oras ca dau prea mult pe benzina....vorba lui X-el cumpara un scuter(electric, ca sa fie ecologic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Pe mine ma bate gandul la un DRZ de 125 pentru oras cat mai nou pentru la anu', si-ar face treaba foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 hai frate...cum sa dati sfaturi de genul asta?) =)) e penibil...motocicleta ti-o iei pt ca te distreaza sa alergi prin oras...autostrada e plictisitoare rau...ce ai impresia ca o sa se strice daca mergi cu a 3-a la 80-100? (cu toate ca la cum vorbesti nici 80 nu cred ca fugi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nu stiu cat de sanatos e alergatu cu un motor de 150 de cai prin oras, mai ales daca orasul in cauza e Bucuresti. Eu personal prefer ceva de capacitate mai mica in oras pentru ca iarta multe greseli si de asemenea in caz de doamne-fereste eviti mai usor sau o patesti mai putin grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 hai frate...cum sa dati sfaturi de genul asta?) =)) e penibil...motocicleta ti-o iei pt ca te distreaza sa alergi prin oras...autostrada e plictisitoare rau...ce ai impresia ca o sa se strice daca mergi cu a 3-a la 80-100? (cu toate ca la cum vorbesti nici 80 nu cred ca fugi) Doar pentru faptul ca nu vorbesc cu "frate" nu inseamna ca nu sunt indeajuns de agresiv ca sa-i dau mai mult de 80. Imi place sa fiu simtit cu oamenii pe care nu-i cunosc, ca deh! nu sunt mecanic. @ceilalti: multumesc pentru raspunsuri si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nu te supara, dar nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a observa cateva lucruri logice..... Nu ai ce sa strici la ea daca schimbi vitezele, ca de aia i-au pus omuletii galbejiti cutie de viteze.....ca sa le scimbi..daca se strica, ii puneau cutie CVT ca la scutere..... In al doilea rand, nu cred ca scrie nicaieri ca o motocicleta e facuta numai pt oras sau numai pt autostrada.....marea majoritate a posesorilor de motoare le folosesc la ce au nevoie, fie ca e vb de oras aglomerat sau autostrada. Da daca ai avea o masina de 200 de cai ce ai face? Ai merge cu ea numai in weekend pe autostrada, ca deh...o strici daca mergi cu ea prin oras si schimbi vitezele..... Ce dracu...ganditi si voi putin logic inainte sa deschideti gura. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Nu te supara, dar nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a observa cateva lucruri logice..... Nu ai ce sa strici la ea daca schimbi vitezele, ca de aia i-au pus omuletii galbejiti cutie de viteze.....ca sa le scimbi..daca se strica, ii puneau cutie CVT ca la scutere..... In al doilea rand, nu cred ca scrie nicaieri ca o motocicleta e facuta numai pt oras sau numai pt autostrada.....marea majoritate a posesorilor de motoare le folosesc la ce au nevoie, fie ca e vb de oras aglomerat sau autostrada. Da daca ai avea o masina de 200 de cai ce ai face? Ai merge cu ea numai in weekend pe autostrada, ca deh...o strici daca mergi cu ea prin oras si schimbi vitezele..... Ce dracu...ganditi si voi putin logic inainte sa deschideti gura. Bafta Mersi de lamuriri si de raspunsuri. Ai si tu o idee si e buna. Multumesc. Dar stii cum sunt unele povesti, cum ca daca supra-turezi motorul, sub-turezi motorul se strica mai repede decat in conditiile normale. Dar trebuie sa ne gandim care ar fi conditiile normale. Culegeam niste informatii de incepator si na! imi puneam probleme de cum sa fac sa nu stric prea repede motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Oricum stai linistit, cutiile de viteza la Kawa nu sunt asa de proaste pe cat se aude; evident conteaza si modul in care schimbi vitezele dar asta e alta poveste. Per total daca faci schimbul de ulei la timp si nu schimbi toata ziua cand intra pe rosu esti OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mephisto Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Gata? Iar a dat gerul peste degetele voastre? Tare discreti mai sunt ZZR-isti din ziua de azi!!! Hai baietii...vine primavara in curand. Cum ramane cu intalnirea posesorilor de ZZR? Ceva propuneri? Ceva idei de trasee avem si noi? Asfalt dezghetat si sub roti !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.