Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Delule...nu invata lumea la prostii!!! :D Ia-ti tinere bavarez de 600 pt inceput, ca dupa aia nu iti este greu sa sari de pe un 600 sport touring pe un 600 sau 750 super sport!! Eu unu asa am facut!! Incepator...zzr de 600!

si intr-un sezon cate motoare ai stricat? :cheers:

defapt nici un sezon

 

daca e vitezoman pe una mare - nu il vad prea fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zzr 600 de vanzare neinmatriculat an '91 albastru si in stare de functionare pret 4000 ron.

 

puneti mana de la mana daca aveti nevoie pt piese :cheers:

Mesaj completat

neinmatriculata in Romania

UP :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alin13n2002: In primul rand sa porti ghete, sfatul meu personal :D

 

Sfatul este legat si de capacul de magnetou + semnal stanga sau doar asa o parere personala?

Corect: echipamentul este obligatoriu .....mai ales genunchierele ( din experienta) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul este legat si de capacul de magnetou + semnal stanga sau doar asa o parere personala?

Corect: echipamentul este obligatoriu .....mai ales genunchierele ( din experienta) :cheers:

 

Sa zicem ca a sta o cu comprese si unguente pe glezna si sa nu poti sa dormi noaptea de durere nu prea e asa distractiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca a sta o cu comprese si unguente pe glezna si sa nu poti sa dormi noaptea de durere nu prea e asa distractiv.

 

iti recomand votca :D avand in vedere ca sezonul mai are pana incepe

 

si da e bine sa porti echipament (mai alest ca incepator)

 

ceea ce recomand eu ca ordine (in cazul in care nu dispui de toti banii odata)

 

1. Casca

2. geaca cu protectii si genunchiere - dupa ce ai 1 si 2 sa indraznesti sa te sui pe motor

3. manusi

4. ghete

 

ceea ce e culmea e ca multi impresia ca nu au nevoie la inceput de echipament :cheers:

oricum nici prudenta nu te scapa de a te tavali

 

asfalt fara zapada

Mesaj completat

Am stricat un motor......deoarece daca vroiam sa merg cu 30km/h imi luam scuter.....aviz amatorilor!!:lol::D

vrei sa zici ca X-eL trebuie sa isi cumpere scuter? :lol:

na acum ZX-9 R e cam grav aia sub 70 incepe sa faca urat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa zici ca X-eL trebuie sa isi cumpere scuter? :(

na acum ZX-9 R e cam grav aia sub 70 incepe sa faca urat

 

A fost visul meu, scuter de 900 cmc; :( doneaza careva o replica de copie de aprilia sr50?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: fiindca oricum e iarna si n-o sa ies nicaieri momentan, studiez problema mersului cu motocicleta. Eu sunt un tip caruia ii place sa aiba grija de lucruri si de el. Desi vreau sa ating 200km/h, asta nu inseamna ca o sa fac imediat cum ies pe strada sau pe strada :lol:. Trebuie sa invat mai multe, sa capat experienta, sa nu busesc nimic. Revin. Motocicleta mea: o mandra Zezerica de 1052cmc. Dupa cum am invatat eu la conducerea ecologica, cel mai bine e sa tragi de motor (auto sau moto) si sa ajungi in viteza a 4-a, pentru un consum mai redus si o emisie a noxelor cat mai mica. Asta la motoare de mica capacitate. Dar asta inseamna 2-3000rpm pentru o Dacie, masina normala, probabil la fel si pentru o motocicleta de 250-400cmc. Imi inchipui eu asta din cauza raportului cp/kg, ca la un motor de 750-1000, ar trebui ca in viteza a 4-a sa fie pe undeva pe la 5-6000rpm. 5-6000rpm pentru un incepator si in traficul din Bucuresti inseamna ca esti nebun. Cum sa fac eu sa merg cu motocicleta mea asta mare ca sa nu o busesc prea repede? Vreau sa ma bucur de ea un sezon fara sa trebuiasca sa-i schimb motorul prea curand. La iarna (viitoare) intentionez sa strang bani si sa-mi iau ceva poate mai mic (p-asta am capatat-o din lipsa de fonduri si din manevrarea banilor cu cap). Nu pot nici sa alerg printre viteze (a 2-a, a 3-a, a 4-a, a 3-a, a 2-a) ca omor cutia de viteze. Motoarele astea de mare putere, din cate am inteles eu, se inteleg cel mai bine la un drum lung si cat mai drept cu putinta (fara prea multe sicane sau "ace de par").

Intrebarile mele sunt:

Voi cum mergeti prin Bucuresti? Alergati printre viteze sau ajungeti la o viteza de "mers in oras" (adica maxim 50-60km/h - viteza limita legala)? Eu cam in ce viteza ar trebui sa merg ca sa nu busesc motorul? Tin la el si as vrea sa (ma) tina si el.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut zzr 1100 dar iti pot spune ca la ZX-9 n-am reusit sa trec de a 2-a in oras. Iar ca viteza maxima undeva pana in 80 de obicei cu ea. De putut se poate dar nu prea e facut pentru asta motorul dupa cum ai spus si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut zzr 1100 dar iti pot spune ca la ZX-9 n-am reusit sa trec de a 2-a in oras. Iar ca viteza maxima undeva pana in 80 de obicei cu ea. De putut se poate dar nu prea e facut pentru asta motorul dupa cum ai spus si tu.

 

 

Super-cool! Multumesc de raspunsuri. Deci o sa ma rezum tot la metrou + autobuz pana la munca si in week-end sa vad cum arata autostrada Soarelui. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super-cool! Multumesc de raspunsuri. Deci o sa ma rezum tot la metrou + autobuz pana la munca si in week-end sa vad cum arata autostrada Soarelui. :lol:

 

Stai asa sa inteleg.....tu ti-ai luat motor ca sa mergi cu el doar in weekend pe A2? Hai ca e tare asta...atunci de ce l-ai mai luat? ori te bucuri de el in fiecare zi in care iti permite vremea ori... ce ai impresia ca strici la el daca mergi prin oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de asta mi-am pastrat si eu ZZR-ul, isi face treaba foarte bine in oras. Ai grija in weekend daca iesi la o tura, se anunta ploaie/lapovita, cuplu mare + aderenta minima = tristete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa sa inteleg.....tu ti-ai luat motor ca sa mergi cu el doar in weekend pe A2? Hai ca e tare asta...atunci de ce l-ai mai luat? ori te bucuri de el in fiecare zi in care iti permite vremea ori... ce ai impresia ca strici la el daca mergi prin oras?

 

 

Nu e chiar atat de tare. Dar e mai ieftin cu metroul si RATB decat sa platesc benzina (plus ca gandesc econom), dar decat sa forjez motocicleta in viteza a 2-a, ca deh! intr-a 4-a e la 80-100, si asta sub-turata, mai bine merg cu el in weekend pe A2, A1 si alte drumuri nationale. Era doar o intrebare, cum sa fac sa nu stric motorul schimband vitezele ca un maniac... Sau poate nu ma pricep eu prea bine si el o sa mearga bine si intr-a 3-a, dar asta ar insemna sa nu conduc ecologic :lol:. Vad eu cum o sa fie. Multumesc de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ecologisti exista biciclete, role, mers pe jos.... sincer faza cu nu merg cu motorul prin oras ca dau prea mult pe benzina....vorba lui X-el cumpara un scuter(electric, ca sa fie ecologic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate...cum sa dati sfaturi de genul asta?:lol:) =)) e penibil...motocicleta ti-o iei pt ca te distreaza sa alergi prin oras...autostrada e plictisitoare rau...ce ai impresia ca o sa se strice daca mergi cu a 3-a la 80-100? (cu toate ca la cum vorbesti nici 80 nu cred ca fugi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de sanatos e alergatu cu un motor de 150 de cai prin oras, mai ales daca orasul in cauza e Bucuresti. Eu personal prefer ceva de capacitate mai mica in oras pentru ca iarta multe greseli si de asemenea in caz de doamne-fereste eviti mai usor sau o patesti mai putin grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai frate...cum sa dati sfaturi de genul asta?:lol:) =)) e penibil...motocicleta ti-o iei pt ca te distreaza sa alergi prin oras...autostrada e plictisitoare rau...ce ai impresia ca o sa se strice daca mergi cu a 3-a la 80-100? (cu toate ca la cum vorbesti nici 80 nu cred ca fugi)

 

 

Doar pentru faptul ca nu vorbesc cu "frate" nu inseamna ca nu sunt indeajuns de agresiv ca sa-i dau mai mult de 80. Imi place sa fiu simtit cu oamenii pe care nu-i cunosc, ca deh! nu sunt mecanic.

 

@ceilalti: multumesc pentru raspunsuri si sfaturi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara, dar nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a observa cateva lucruri logice..... Nu ai ce sa strici la ea daca schimbi vitezele, ca de aia i-au pus omuletii galbejiti cutie de viteze.....ca sa le scimbi..daca se strica, ii puneau cutie CVT ca la scutere..... In al doilea rand, nu cred ca scrie nicaieri ca o motocicleta e facuta numai pt oras sau numai pt autostrada.....marea majoritate a posesorilor de motoare le folosesc la ce au nevoie, fie ca e vb de oras aglomerat sau autostrada. Da daca ai avea o masina de 200 de cai ce ai face? Ai merge cu ea numai in weekend pe autostrada, ca deh...o strici daca mergi cu ea prin oras si schimbi vitezele..... Ce dracu...ganditi si voi putin logic inainte sa deschideti gura. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara, dar nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a observa cateva lucruri logice..... Nu ai ce sa strici la ea daca schimbi vitezele, ca de aia i-au pus omuletii galbejiti cutie de viteze.....ca sa le scimbi..daca se strica, ii puneau cutie CVT ca la scutere..... In al doilea rand, nu cred ca scrie nicaieri ca o motocicleta e facuta numai pt oras sau numai pt autostrada.....marea majoritate a posesorilor de motoare le folosesc la ce au nevoie, fie ca e vb de oras aglomerat sau autostrada. Da daca ai avea o masina de 200 de cai ce ai face? Ai merge cu ea numai in weekend pe autostrada, ca deh...o strici daca mergi cu ea prin oras si schimbi vitezele..... Ce dracu...ganditi si voi putin logic inainte sa deschideti gura. Bafta

 

 

Mersi de lamuriri si de raspunsuri. Ai si tu o idee si e buna. Multumesc. Dar stii cum sunt unele povesti, cum ca daca supra-turezi motorul, sub-turezi motorul se strica mai repede decat in conditiile normale. Dar trebuie sa ne gandim care ar fi conditiile normale. :lol: Culegeam niste informatii de incepator si na! imi puneam probleme de cum sa fac sa nu stric prea repede motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum stai linistit, cutiile de viteza la Kawa nu sunt asa de proaste pe cat se aude; evident conteaza si modul in care schimbi vitezele dar asta e alta poveste. Per total daca faci schimbul de ulei la timp si nu schimbi toata ziua cand intra pe rosu esti OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata? Iar a dat gerul peste degetele voastre?

Tare discreti mai sunt ZZR-isti din ziua de azi!!!

 

Hai baietii...vine primavara in curand. Cum ramane cu intalnirea posesorilor de ZZR? Ceva propuneri? Ceva idei de trasee avem si noi?

 

 

Asfalt dezghetat si sub roti !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...