christian Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 va salut, am un prieten care a avut anul acesta un eveniment neplacut cu un cbr600f din 2004. trebuie sa cumpere furca si vrem sa o luam de pe ebay. si acum intrebarea mea pt cienva care stie cu adevarat furca upside down de 929 sau 954 se pupa la cadru cu ce ne trebuie noua sau e aceeasi distanta la axu de la roata ? sa ma lamureasca va rog frumos cineva si sa imi spuna cu ocazia asta ce obtiuni am ca sa stiu ce caut, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) Distanta la axul de roata ar trebui sa fie cam la fel ptr ca este aceasi roata cu aceleasi dimensiuni adica sunt pe 17 iar latimea este la fel . Importante sunt prinderile ptr etrierele de frana iar dimensiunea discului de frana difera de la 954 sau 929 la cbr 600F ptr ca alea au de 330 mm iar la 600 sunt de 296 mm deci e o diferenta cam mare de 34 de mm iar discurile de pe 929 sau 954 nu merg puse pe 600f. Daca stii ca ai vre-o roata de 929 sau 954 cu tot cu ax si discuri se merita sa cumperi suspensia. Iar la axul care vine pe cadru ar trebui sa se potriveasca, daca nu se potriveste se poate adapta axul de la jug. Cel mai bine iei de pe net manualele ambelor motociclete si studiezi. Editat Noiembrie 30, 2008 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Ca sa fie in regula, cred ca ar trebui sa schimbati tot ansamblul juguri, telescoape, janta (si etriere + discuri frana). Sunt destul de sigur ca daca pui niste telescoape upside down in locul celor stock, diametrul la prinderea in juguri va fi diferit, deci trebuie si alea schimbate, cu rulmentii aferenti. Dar e doar o parere, nu am facut, nu stiu sa spun sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) rulmetii de la jug: 600RR, 954, F4, 1000RR sunt la fel.....acum ramane sa nu cobori sau sa ridici fata la motor..ca schimbi centrul de greutate..si ciclistica Editat Noiembrie 30, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) Salutare, sint pasionat de modificari si avind in vedere ca am CBR954RR pot sa va lamuresc 100% . Trebuie sa sa schimbati fata completa. Se porneste de la jugul inferior, care se potriveste perfect pe cadrul de F4(si pe 900rr). Jugul superior de F4 nu se pupa cu cel inferior de 954 nici ca aliniere nici ca diametrul colierelor, F4 are 43mm, 954 are 50mm. Pe urma, foarte important, janta de fata de la F4 nu se potriveste pe furcile de 954 dar etrierii de F4 se potrivesc, sint identici cu cei de 954. De aici si necesitatea de a-ti procura o janta fata de 929, 954, 1000rr(toti anii). Merg si jantele de 600rr dar trebuie schimbati rulmentii si bucsa din interior. Daca janta de F4 a fost avariata, merita 100% sa puneti o fata completa de 954rr, mai ales ca veti mnta si 2 discuri de 330mm, veti avea frine de MotoGp,fara gluma. Pt detalii suplimentare va stau la dispozitie la tel 0763 681 602. Editat Noiembrie 30, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.