Placebo Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Laser frate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Noutatea asta nu e chiar asa de noua Altfel, subscriu. Laser! Vezi si HP2, alta "noutate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Mda astia cu boala dupa vacile nebune balosesc prin tastaturi Totusi BMW e o marca scumpa oriunde in lume, sunt foarte putini care au un bmw gs boxer in Romania .Ati mai vazut? R80GS,R85GS,1100 si 1150. Chiar imi trecea prin cap sa-mi caut un R85GS sau chiar 100 in loc de alta vaca de-asta caproasa dar se tine sus la bani si afara orice vechitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Noiembrie 2, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2005 Noutatea asta nu e chiar asa de noua Altfel, subscriu. Laser! Vezi si HP2, alta "noutate" Acest model este recent. Oricum dupa HP2. Este modelul care va inlocui GS 1150 Adventure care mai era tzinut in viatza pt ca GS 1200 simplu nu se ridicase la valentzele de enduro ale lu' GS 1150 Adventure. HP2 este o prostie din punctul meu de vedere. Pentru iubitorii de vaci enduro: Poze de la un ride - link catre un alt forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 (editat) HP2 e derivat din 1200GS... http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-hp2/ Mie nu mi se pare deloc o tampenie Hm, acum vad ca varianta adventure e noua, deci ai avut dreptate, E o noutate Diferentele intre el si 1200GS: - rezervor de 33L - parbriz mai mare - crash-bars standard (motor si rezervor) - suportul de bagaje - sa reglabila pe inaltime - ghidon reglabil (?) - cursa mai mare la amortizoare - scarite late - alternator mai puternic Ma duc sa sap sub bloc... Editat Noiembrie 2, 2005 de cmatei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Mda astia cu boala dupa vacile nebune balosesc prin tastaturi Totusi BMW e o marca scumpa oriunde in lume, sunt foarte putini care au un bmw gs boxer in Romania .Ati mai vazut? R80GS,R85GS,1100 si 1150. Chiar imi trecea prin cap sa-mi caut un R85GS sau chiar 100 in loc de alta vaca de-asta caproasa dar se tine sus la bani si afara orice vechitura. Axo, daca iti lasi ceva timp sa cauti mai gasesti oferte acceptabile , pe la 3500€...daca nu e prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 . Pentru iubitorii de vaci enduro: Poze de la un ride - link catre un alt forum. Poze de-ti lasa gura apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 HP2 e derivat din 1200GS... http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-hp2/ Mie nu mi se pare deloc o tampenie Hm, acum vad ca varianta adventure e noua, deci ai avut dreptate, E o noutate Diferentele intre el si 1200GS: - rezervor de 33L - parbriz mai mare - crash-bars standard (motor si rezervor) - suportul de bagaje - sa reglabila pe inaltime - ghidon reglabil (?) - cursa mai mare la amortizoare - scarite late - alternator mai puternic Ma duc sa sap sub bloc... Vin si io sa sap ... ma iei pasager dupa'ia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 neica, o fi vaca .. cine-s io sa judec ...... da stiu ca e pe primul loc in topul preferintelor mele ! si cum nici io nu mi's mititel, e numa' buna ! acu-l astept pe axa sa termine sapaturile, ma kitesc la cotitura, dau cu blandete la moalele capului si m-am scos !!! sincer, animalul e perfect, nimic nu mi se potriveste mai bine ! duminica joc la loto, am zis !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 Axo, daca iti lasi ceva timp sa cauti mai gasesti oferte acceptabile , pe la 3500€...daca nu e prea mult Da asta am vazut si eu ...3500 in germania inseamna un minim de 4300 inmatriculat aici. ...ceea ce e mai mult decat mi-as putea permite si oricum la banii aia nu as rezista tentatiei si mi-as lua o japoneza mai noua si mai usoara adica Africa Twin. p.s. WOW , am ajuns la concluzia ca Africa e USOARA Data dracului logica asta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 Poze de-ti lasa gura apa. Super misto motorul, iar dupa ce am vazut si Long Way Round a inceput sa-mi placa si mai tare. offtopic: Nici acum nu-mi vine sa cred ca aia de la KTM i-au refuzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Noiembrie 7, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2005 Vaci pe trasee prea dificile pentru gabarit. Mai mult le-au inpins decat au stat pe ele. De vazut shi paginile 2,3,4 (stanga jos). Vaci Enduro Model curios: MZ 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 Super ce fac aia cu vacile... Oare noi suntem /am devenit asa mofturosi de visam la exc-uri wr-ri si altele si tinem diverse capre vacoase sau vaci caproase mai mult pe asfalt ? P.S. Ce MZ o fi ala de scrie 500 pe el ???? stiam doar de cel facut cu motorul de Y 660 Tenere, altul nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 De trecut trec prin multe locuri animalele astea de GS-uri. Insa nu mi se pare DELOC distractiv sa treci intr-a 1-a cu picioarele pe jos prin noroaie sau sa impingi din 50 in 50m. Una usoara nu numai ca trece pe oriunde, insa e mult mai important cum trece ... cu mult nerv Ca sa nu mai vorbim de $$$$ pe care-i scoti din buzunar daca faci vreo nasolie. Eu am un prieten care a cazut cu un GS pe un drum de tara si l-a facut muci (bord, parbriz, carena, capac de chiulasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Noiembrie 8, 2005 Share Postat Noiembrie 8, 2005 De trecut trec prin multe locuri animalele astea de GS-uri. Insa nu mi se pare DELOC distractiv sa treci intr-a 1-a cu picioarele pe jos prin noroaie sau sa impingi din 50 in 50m. Una usoara nu numai ca trece pe oriunde, insa e mult mai important cum trece ... cu mult nerv Pot confirma pe deplin chestia asta.Nu e deloc fun sa mergi cu aproape 300kg cit are adventure pe coclauri sau prin noroaie.Este extrem de solicitant fizic,nu mai spun ca daca o scapi pe jos si mai esti si singur,cum sint eu de obicei,iti poate lua ceva timp si mai ales efort sa o ridici.Si se poate intimpla sa o ridici dar sa nu poti sa o misti de acolo,am patit ultima data de a trebuit sa o las jos inapoi si sa o tarai vreo 20m la vale ca sa pot pleca din nou. Totusi,una peste alta, ma bag mereu pe drumuri pe care nu as avea ce cauta....si nu imi pare rau.E o motocicleta capabila dar, strict pentru enduro, sint altele mai bune...si mai ieftine! Ca sa nu mai vorbim de $$$$ pe care-i scoti din buzunar daca faci vreo nasolie. Eu am un prieten care a cazut cu un GS pe un drum de tara si l-a facut muci (bord, parbriz, carena, capac de chiulasa) Aici te contrazic,tot din propria experiente.Sint motociclete foarte rezistente la trinte, cu conditia sa aiba protectii eficiente. Eu am cazut de multe ori cu a mea(nu pe asfalt),de vreo trei-patru ori destul de serios si de la viteze pe care nu ar fi trebuit sa le am...,si singura problema a fost ca s-a zgiriat capacul de chiulasa .De atunci mi-am pus protectii si la capac,am schimbat barele originale care erau bune doar sa-ti tii picioarele cind mergi,si nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Da asta am vazut si eu ...35000 in germania inseamna un minim de 43000 inmatriculat aici. ...ceea ce e mai mult decat mi-as putea permite si oricum la banii aia nu as rezista tentatiei si mi-as lua o japoneza mai noua si mai usoara adica Africa Twin. p.s. WOW , am ajuns la concluzia ca Africa e USOARA Data dracului logica asta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.