Sari la conținut

Bmw Gs 1200 Adventure


Postări Recomandate

:P Mda astia cu boala dupa vacile nebune balosesc prin tastaturi :banana:

Totusi BMW e o marca scumpa oriunde in lume, sunt foarte putini care au un bmw gs boxer in Romania .Ati mai vazut? R80GS,R85GS,1100 si 1150.

 

Chiar imi trecea prin cap sa-mi caut un R85GS sau chiar 100 in loc de alta vaca de-asta caproasa dar se tine sus la bani si afara orice vechitura. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noutatea asta nu e chiar asa de noua :P

 

Altfel, subscriu. Laser! Vezi si HP2, alta "noutate" :banana:

 

Acest model este recent. Oricum dupa HP2.

Este modelul care va inlocui GS 1150 Adventure care mai era tzinut in viatza pt ca GS 1200 simplu nu se ridicase la valentzele de enduro ale lu' GS 1150 Adventure.

HP2 este o prostie din punctul meu de vedere.

 

 

 

Pentru iubitorii de vaci enduro:

Poze de la un ride - link catre un alt forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HP2 e derivat din 1200GS...

 

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-hp2/

 

Mie nu mi se pare deloc o tampenie :P

 

Hm, acum vad ca varianta adventure e noua, deci ai avut dreptate, E o noutate :banana:

 

Diferentele intre el si 1200GS:

 

- rezervor de 33L

- parbriz mai mare

- crash-bars standard (motor si rezervor)

- suportul de bagaje

- sa reglabila pe inaltime

- ghidon reglabil (?)

- cursa mai mare la amortizoare

- scarite late

- alternator mai puternic

 

Ma duc sa sap sub bloc...

Editat de cmatei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Mda astia cu boala dupa vacile nebune balosesc prin tastaturi :banana:

Totusi BMW e o marca scumpa oriunde in lume, sunt foarte putini care au un bmw gs boxer in Romania .Ati mai vazut? R80GS,R85GS,1100 si 1150.

 

Chiar imi trecea prin cap sa-mi caut un R85GS sau chiar 100 in loc de alta vaca de-asta caproasa dar se tine sus la bani si afara orice vechitura. :banana:

 

 

Axo, daca iti lasi ceva timp sa cauti mai gasesti oferte acceptabile , pe la 3500€...daca nu e prea mult :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HP2 e derivat din 1200GS...

 

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-hp2/

 

Mie nu mi se pare deloc o tampenie :banana:

 

Hm, acum vad ca varianta adventure e noua, deci ai avut dreptate, E o noutate :banana:

 

Diferentele intre el si 1200GS:

 

- rezervor de 33L

- parbriz mai mare

- crash-bars standard (motor si rezervor)

- suportul de bagaje

- sa reglabila pe inaltime

- ghidon reglabil (?)

- cursa mai mare la amortizoare

- scarite late

- alternator mai puternic

 

Ma duc sa sap sub bloc...

 

:P

Vin si io sa sap ... ma iei pasager dupa'ia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neica, o fi vaca .. cine-s io sa judec ...... da stiu ca e pe primul loc in topul preferintelor mele ! si cum nici io nu mi's mititel, e numa' buna ! acu-l astept pe axa sa termine sapaturile, ma kitesc la cotitura, dau cu blandete la moalele capului si m-am scos !!!

 

sincer, animalul e perfect, nimic nu mi se potriveste mai bine ! duminica joc la loto, am zis !!!

post-525-1131119320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axo, daca iti lasi ceva timp sa cauti mai gasesti oferte acceptabile , pe la 3500€...daca nu e prea mult :moron:

 

 

 

Da asta am vazut si eu ...3500 in germania inseamna un minim de 4300 inmatriculat aici. ...ceea ce e mai mult decat mi-as putea permite si oricum la banii aia nu as rezista tentatiei si mi-as lua o japoneza mai noua si mai usoara :ok: adica Africa Twin.

 

 

p.s. WOW , am ajuns la concluzia ca Africa e USOARA :baldy: Data dracului logica asta, nu ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de-ti lasa gura apa.

 

 

:lol: :ok: :moron:

 

 

 

 

Super misto motorul, iar dupa ce am vazut si Long Way Round a inceput sa-mi placa si mai tare.

 

offtopic: Nici acum nu-mi vine sa cred ca aia de la KTM i-au refuzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super ce fac aia cu vacile... :ok:

Oare noi suntem /am devenit asa mofturosi de visam la exc-uri wr-ri si altele si tinem diverse capre vacoase sau vaci caproase mai mult pe asfalt ?

 

:lol:

 

P.S. Ce MZ o fi ala de scrie 500 pe el ???? stiam doar de cel facut cu motorul de Y 660 Tenere, altul nu ...

post-462-1131372104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De trecut trec prin multe locuri animalele astea de GS-uri. Insa nu mi se pare DELOC distractiv sa treci intr-a 1-a cu picioarele pe jos prin noroaie sau sa impingi din 50 in 50m. Una usoara nu numai ca trece pe oriunde, insa e mult mai important cum trece ... cu mult nerv

Ca sa nu mai vorbim de $$$$ pe care-i scoti din buzunar daca faci vreo nasolie. Eu am un prieten care a cazut cu un GS pe un drum de tara si l-a facut muci (bord, parbriz, carena, capac de chiulasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De trecut trec prin multe locuri animalele astea de GS-uri. Insa nu mi se pare DELOC distractiv sa treci intr-a 1-a cu picioarele pe jos prin noroaie sau sa impingi din 50 in 50m. Una usoara nu numai ca trece pe oriunde, insa e mult mai important cum trece ... cu mult nerv

 

Pot confirma pe deplin chestia asta.Nu e deloc fun sa mergi cu aproape 300kg cit are adventure pe coclauri sau prin noroaie.Este extrem de solicitant fizic,nu mai spun ca daca o scapi pe jos si mai esti si singur,cum sint eu de obicei,iti poate lua ceva timp si mai ales efort sa o ridici.Si se poate intimpla sa o ridici dar sa nu poti sa o misti de acolo,am patit ultima data de a trebuit sa o las jos inapoi si sa o tarai vreo 20m la vale ca sa pot pleca din nou.

Totusi,una peste alta, ma bag mereu pe drumuri pe care nu as avea ce cauta....si nu imi pare rau.E o motocicleta capabila dar, strict pentru enduro, sint altele mai bune...si mai ieftine!

 

Ca sa nu mai vorbim de $$$$ pe care-i scoti din buzunar daca faci vreo nasolie. Eu am un prieten care a cazut cu un GS pe un drum de tara si l-a facut muci (bord, parbriz, carena, capac de chiulasa)

 

 

Aici te contrazic,tot din propria experiente.Sint motociclete foarte rezistente la trinte, cu conditia sa aiba protectii eficiente.

Eu am cazut de multe ori cu a mea(nu pe asfalt),de vreo trei-patru ori destul de serios si de la viteze pe care nu ar fi trebuit sa le am...,si singura problema a fost ca s-a zgiriat capacul de chiulasa .De atunci mi-am pus protectii si la capac,am schimbat barele originale care erau bune doar sa-ti tii picioarele cind mergi,si nu am mai avut probleme.

post-1051-1131466416_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Da asta am vazut si eu ...35000 in germania inseamna un minim de 43000 inmatriculat aici. ...ceea ce e mai mult decat mi-as putea permite si oricum la banii aia nu as rezista tentatiei si mi-as lua o japoneza mai noua si mai usoara :kick: adica Africa Twin.

p.s. WOW , am ajuns la concluzia ca Africa e USOARA :lol: Data dracului logica asta, nu ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...