carlos* Postat Decembrie 3, 2003 Share Postat Decembrie 3, 2003 La un 125 cmc speed pe la cit tre sa stea relantiu cu motoru cald ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Postat Decembrie 4, 2003 Share Postat Decembrie 4, 2003 ar trebuii sa iti scrie in carte, eu as zice asa din burta 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 4, 2003 Share Postat Decembrie 4, 2003 La un 125 cmc speed pe la cit tre sa stea relantiu cu motoru cald ? 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Decembrie 5, 2003 Autor Share Postat Decembrie 5, 2003 Deci la 3.000 e cam mult. Ce se poate face ptr a regla relantiu sau din ce cauza sta asa de sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 5, 2003 Share Postat Decembrie 5, 2003 Deci la 3.000 e cam mult. Ce se poate face ptr a regla relantiu sau din ce cauza sta asa de sus? poate e rece intreaba-l pe fostul propietar de ce sta turat. apropo, turat sta cand i se termina benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex M Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 Daca nu vrea sa stea stabil pe la 1500 rpm probabil primeste amestecul prea sarac .Cauze posibile ar fi aer fals pe la simeringurile ambielajului sau pe la imbinari (garnitura defecta) sau reglaj incorect al surubului aer din carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 Cauze posibile ar fi aer fals pe la simeringurile ambielajului sau pe la imbinari (garnitura defecta) sau reglaj incorect al surubului aer din carburator. nsr-ul 125 n-are simeringuri, ci rulmenti la ambielaj. pe de alta parte, din cate inteleg eu din ce spune el relantiul ii sta la 3000, dar constant. ceea ce ma face sa cred ca fie are socul tras si nu stie fie are relantiul reglat prost, prea sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 Solutia de diagnosticare este : Motorul are putere la alea 3000 de ture de ralanti ? Adica poti sa pleci de pe loc, de exemplu, fara sa actionezi acceleratia ? Daca da, atunci e clar ca e problema doar de reglajul ralantiului. Daca nu , atunci ralantiul ala este "fals" si tine de amestec prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 nsr-ul 125 n-are simeringuri, ci rulmenti la ambielaj. orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmenti poate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista) pot sa se buleasca si aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmentipoate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista) crede-ma pe cuvant ca nu are simeringuri, l-am dezasamblat/asamblat cu manutzele astea doua. rulmenti banali.. mai mult decat atat, unul dintre ei se potriveste la fix cu unul din rulmentii din cutia de viteze de Dacia. celalalt e putin mai mic. daca nu ma crezi pe mine, crede macar manualul de service, unde se specifica acelasi lucru. daca nu crezi nici asta, suna un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmentipoate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista) crede-ma pe cuvant ca nu are simeringuri, l-am dezasamblat/asamblat cu manutzele astea doua. rulmenti banali.. mai mult decat atat, unul dintre ei se potriveste la fix cu unul din rulmentii din cutia de viteze de Dacia. celalalt e putin mai mic. daca nu ma crezi pe mine, crede macar manualul de service, unde se specifica acelasi lucru. daca nu crezi nici asta, suna un prieten LA un motor in 2 t camera in care "traieste" ambielajul este etansa...pe langa rulmenti care tin strict de partea mecanica , trebuie sa aiba si simeringuri sau alte solutii de etansare( sincer nu am auzit de alta varianta) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 ca veni vorba: daca NU e etansat ca lumea, respectiv maninca ulei de transmisie din cutie, ce culoare are fumul ? ca am impresia ca am problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Decembrie 18, 2003 Autor Share Postat Decembrie 18, 2003 Ca sa revenim la problema initiala " cea cu relantiul ", va spun ca al meu sta la 1900 sau chiar putin mai jos, in schimb Honda unui prieten sta la relanti pe la 3000. Asta e treaba! Peace!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Decembrie 18, 2003 Autor Share Postat Decembrie 18, 2003 Si am inteles de la fostul proprietar ca i-a schimbat cilindrul si pistonul deci i s-a marit capacitatea, nu? Inseamna ca acum consuma mai multa benzina si inevitabil ii trebuie mai mult ulei ptr ca el tragea ulei ptr un motor de 125. Asa ca o sa ii mai pun putin ulei si in benzina cind alimentez. Peace!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 18, 2003 Share Postat Decembrie 18, 2003 LA un motor in 2 t camera in care "traieste" ambielajul este etansa...pe langa rulmenti care tin strict de partea mecanica , trebuie sa aiba si simeringuri sau alte solutii de etansare( sincer nu am auzit de alta varianta) . trece-o p-asta la "alte solutii". simeringuri n-are sau daca are, sa mi-i arate cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Decembrie 18, 2003 Share Postat Decembrie 18, 2003 Si am inteles de la fostul proprietar ca i-a schimbat cilindrul si pistonul deci i s-a marit capacitatea, nu? Inseamna ca acum consuma mai multa benzina si inevitabil ii trebuie mai mult ulei ptr ca el tragea ulei ptr un motor de 125. Asa ca o sa ii mai pun putin ulei si in benzina cind alimentez. Peace!!! esti sigur ca i-a pus un piston mai mare? ti-a aratat chitante ceva? motocicleta aia ar trebui sa faca cam 200 de kilometri dupa ce faci plinul, inainte sa intre pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Decembrie 18, 2003 Autor Share Postat Decembrie 18, 2003 Pai mi-a aratat niste facturi de la Honda cu kit Pollini ( camasa cilindru si piston ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 19, 2003 Share Postat Decembrie 19, 2003 mai! relantiul nu are cum sa fie la 3000 rpm la un RD spre exemplu, tot doi timpi, tot sport, relantiul e la 1200 la al tau ar trebui sa fie la 1500 max trecerea la o cota superioara nu mareste cu mult capacitatea cilindrica poate 1-2 cmc vax daca a bagat kit alezat e alt ceva oricum daca e asa...nu cred ca e o trecere atat de mare in general se face pana la max 135-140 cmc chiar daca! uleiul ala tre sa ajunga in aceleasi locuri (bolturi rulmenti, segmenti, etc) nu trebuie sa ii bagi mai mul ulei. si ai grija ca daca bagi prea mult ulei se vor forma depuneri de calamina, cu tot ce inseamna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Decembrie 19, 2003 Autor Share Postat Decembrie 19, 2003 Pina la urma la ce tre sa ma uit ca sa vad daca ii mai trebuie ulei sau e de ajuns cel pe care il pun ? Acum ca sa stiti exact la ce ma refer : - Honda NSR 125 derestrictionata si cu kit Pollini ( mi s-a spus ca acum are in jur de 30 cp ). Peace!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.