Sari la conținut

gasgas 250 vs. ktm 250 (sau 300-le)


Postări Recomandate

Salut,

asi dori sa aflu si eu ceva pareri legate de gas gas 250 de la cei care au sau au mers cu el si daca se poate in comparatie cu ktm 250 ar fi excelent, dar si opinii referitoare la 300-le de la ambele firme. se merita mai mult, citeam intr-un articol de pe dirtrider parca ca gasgas-ul 300 ar fi mai domol si mai usor de controlat decat ktm-ul.

Cum nu stiu nici un posesor de gas gas sa il sun sa-l intreb, m-am gandit ca poate gasesc pe aici, si poate intereseaza si pe altii subiectul. O diferenta mare care exista intre modele, cel putin in romania, o constituie pretul. gas gas-ul fiind mai ieftin decat ktm-ul, destul de bine.

Mersi mult,

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu e un raspuns direct la topicul tau pot sa te anunt ca patrick are aproape toata gama de gas-gas la vanzare si ma contactat cu rugamintea sa pregatim la valcea un traseu de enduro unde se poate proba toata gama gas-gas..o sa anunt pe forum inainte cand e totul pregatit..oricum totul depinde doar de patrick,fiindca traseul e gata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

asi dori sa aflu si eu ceva pareri legate de gas gas 250 de la cei care au sau au mers cu el si daca se poate in comparatie cu ktm 250 ar fi excelent, dar si opinii referitoare la 300-le de la ambele firme. se merita mai mult, citeam intr-un articol de pe dirtrider parca ca gasgas-ul 300 ar fi mai domol si mai usor de controlat decat ktm-ul.

Cum nu stiu nici un posesor de gas gas sa il sun sa-l intreb, m-am gandit ca poate gasesc pe aici, si poate intereseaza si pe altii subiectul. O diferenta mare care exista intre modele, cel putin in romania, o constituie pretul. gas gas-ul fiind mai ieftin decat ktm-ul, destul de bine.

Mersi mult,

Stefan

 

despre 300 ec si 300 exc iti pot spune ca este intr-adevar diferenta gas-ul fiind mai soft.cat despre pret....e de vazut

modelul 2009 de la gas NU are butonasul magic si Nu mai monteaza marzocchi(fata)si ohlins(spate)care dupa mine era un lucru pozitiv.acum au sachs. deci (parerea mea)nu merita diferenta,mica,de bani.Si ar mai fi ceva, la noi in tara au aparut gas gas noi dar de fapt modele 2005 2006.calitativ nimic de zis sunt motoare bune si rezistente dar din pacate in Ro nu au acelasi succes ca si in alte tari din Europa iar cand vei vrea sa o vinzi cred ca va fi mult mai dificil decat un KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Acum am un GasGas 205 ec 2005, am avut ktm exc 250 din 2005.

Diferenta intre doua motorete e signicativ, GasGas are CDI dual maping, adica doua harti de aprindere, blah blah blah, nu sunt bun in technic, dar credema ca simte cand merg cu cross sau enduro, adica scuzati la gasgas e asa, soare sau ploaie.Ok, sasiul e tot o (cuvant urat) ca la KTM, daca nu ai protectia pt motor o sa strici cadru, mi se pare ca are cuplu mult mai mare decat KTM.KTM ul a fost mai cross, mai violent, paacat ca amirtizoarele WP nu sunt asa bune ca Ohlins, si se simte.

Ktmul arata bestial, supertare, Gasgas e ff urat, modele noi sunt mai ok dar totusi cred ca ktmul e mai frumos, dar nu asta conteaza.

 

Salut!

Acum am un GasGas 205 ec 2005, am avut ktm exc 250 din 2005.

Diferenta intre doua motorete e signicativ, GasGas are CDI dual maping, adica doua harti de aprindere, blah blah blah, nu sunt bun in technic, dar credema ca simte cand merg cu cross sau enduro, adica scuzati la gasgas e asa, soare sau ploaie.Ok, sasiul e tot o (cuvant urat) ca la KTM, daca nu ai protectia pt motor o sa strici cadru, mi se pare ca are cuplu mult mai mare decat KTM.KTM ul a fost mai cross, mai violent, paacat ca amirtizoarele WP nu sunt asa bune ca Ohlins, si se simte.

Ktmul arata bestial, supertare, Gasgas e ff urat, modele noi sunt mai ok dar totusi cred ca ktmul e mai frumos, dar nu asta conteaza.

 

 

a da si am mers cu un GAsGAs EC 300 2008...a fost foarte fain, cuplu mare, dar putin obositor, dar nu am mers atat ca pot sa zic ca e bun sau nu, KTM exc 300 la fel, nu am mers destul, cred ca 300 e prea mare pt mine (180cm, 76kg, fac cuncurs enduro la cat A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, asa este in privinta preturilor, cele care sunt mult mai ieftine sunt model 2006, dar 2000 euro conteaza totusi!!! cat despre butonul magic de la ktm.. depinde de gusturi, eu unul n-l apreciez f mult. Ceea ce mie unul nu-mi place la ktm-urile astea noi este partea cu rezervorul care s-a latit, de asta m-am tot uitat dupa modele de pana in 2007, imi place mai mult bicicleta. insa cred ca o sa ma orientez spre gas gas chiar daca mai am ceva piese de ktm in garaj.

mersi mult de opinie petak, asa este, estetic este mai "uratel" gaseerul (cum zice englejii) dar plin de noroi merge.

mersi mult,

stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la voi conteaza doar cei 2000 euroi? dar piesele de schimb? dar service-ul? dar vanzarile after market? daca ai nevoie de un piston in cat timp il ai? dar o pompa de ambreiaj? dar un inaltator de ghidon?

la astea nu va ganditi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la voi conteaza doar cei 2000 euroi? dar piesele de schimb? dar service-ul? dar vanzarile after market? daca ai nevoie de un piston in cat timp il ai? dar o pompa de ambreiaj? dar un inaltator de ghidon?

la astea nu va ganditi?

 

Rulelmeti la bascula de spte, (11db) costa 120ron de la SKF! la GAsGAs.

La motor se potriveste de la CR Honda, piston, etc. oricum am noroc ca cunosc pe Patrick si el aduce ff repede tot ce am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre 250 nu stiu ... dar am folosit 200 si 300 model 2005 si mi-a placut ( au suspensii)

ce nu mi-a placut : semicadrul se deformeaza usor, plastice scumpe, butonul magic lipseste (mai ales in concurs)

piese de schimb se gasesc (2-3 saptamani)

 

eu votez pentru GasGas :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am avut ocazia sa la un "test drive" pe un GasGas,el le admir de cativa ani,mi se par motociclete cu gust.Si ar fi frumos si bine sa se mai diversifice piata,nu doar KTM,Yamaha,Honda,bla bla...mai sunt marci gen GasGas,Sherco,Vertemati,TM,Husqvarna care fac motociclete ft bune.Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am avut ocazia sa la un "test drive" pe un GasGas,el le admir de cativa ani,mi se par motociclete cu gust.Si ar fi frumos si bine sa se mai diversifice piata,nu doar KTM,Yamaha,Honda,bla bla...mai sunt marci gen GasGas,Sherco,Vertemati,TM,Husqvarna care fac motociclete ft bune.Numai bine

;) :wave: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM e un generalist - volume maker. Ar trebui sa fie mai ieftin decat Gas Gas, Sherco sau TM. Austriecii fac cam multi bani cu motoarele lor. Si nu lasa pretu ca au intrat de vreo doi ai pe America. Se pare insa ca intra in recul...dar au rezerve mari de pret. ...si incep sa fabrice prin India....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi a fost Patrick la Buzau cu Gas Gas-ul EC300 Racing, si l-am "calarit" si noi un pic. Ce sa va spun.... in curand la Buzau vor aparea GasGas-uri.. ;)

Superb motor, absolut minunat, am mers cam 2 ore in conditiile de acum, noroi pe portiunile descoperite si foarte alunecos pe frunze si pomi cazuti... Nu am mai mers atat de mult cu alt 2T, am mai mers f putin cu KTM 200, 250, 300. Toate mi s-au parut mult mai agresive si mai nervoase decat GasGasul, intr-a-ntaia nici nu zici ca esti cu 2T, iar restul daca lucrezi un pic mai mult cu ambreiajul... insa bicicleta, tot ce inseamna del a pozitie fie in sa fie in picioare, manevrabilitate pe viraje, cum sta pe urcare sau pe coborare, este absolut minunata. Este motocicleta pe care m-am simtit cel mai bine (repet cu 2T nu am prea mers dar cu 4T am mers cu Ktm, husaberg, yamaha, honda). Singurul lucru care mi s-a parut mai suparator cand m-am urcat prima data pe ea au fost vibratiile, care se simt in talpa, pe scarite. Dar dupa ceva timp m-am obisnuit ba chiar am remarcat la sfarsit ca nu mi-au mai inghetat picioarele ca ieri cu Yamaha. Suspensiile astea Sachs nu sunt mai rele decat WP-urile, dar se poate un pic mai bine, macar pe fata, si Patrick mi-a spus ca tocmai a vb ptr o preparare ieftina aftermarket.

Nu stiu cum este un 250 de la GasGas dar 300-le m-a incantat, si probabil pe acesta voi merge. Aaaa trebuie sa spun ca am mers numai cu butonul pe "ploaie" nu stiu cum este cu aprinderea mai nervoasa.

Toate bune,

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi a fost Patrick la Buzau cu Gas Gas-ul EC300 Racing, si l-am "calarit" si noi un pic. Ce sa va spun.... in curand la Buzau vor aparea GasGas-uri.. :wave:

Superb motor, absolut minunat, am mers cam 2 ore in conditiile de acum, noroi pe portiunile descoperite si foarte alunecos pe frunze si pomi cazuti... Nu am mai mers atat de mult cu alt 2T, am mai mers f putin cu KTM 200, 250, 300. Toate mi s-au parut mult mai agresive si mai nervoase decat GasGasul, intr-a-ntaia nici nu zici ca esti cu 2T, iar restul daca lucrezi un pic mai mult cu ambreiajul... insa bicicleta, tot ce inseamna del a pozitie fie in sa fie in picioare, manevrabilitate pe viraje, cum sta pe urcare sau pe coborare, este absolut minunata. Este motocicleta pe care m-am simtit cel mai bine (repet cu 2T nu am prea mers dar cu 4T am mers cu Ktm, husaberg, yamaha, honda). Singurul lucru care mi s-a parut mai suparator cand m-am urcat prima data pe ea au fost vibratiile, care se simt in talpa, pe scarite. Dar dupa ceva timp m-am obisnuit ba chiar am remarcat la sfarsit ca nu mi-au mai inghetat picioarele ca ieri cu Yamaha. Suspensiile astea Sachs nu sunt mai rele decat WP-urile, dar se poate un pic mai bine, macar pe fata, si Patrick mi-a spus ca tocmai a vb ptr o preparare ieftina aftermarket.

Nu stiu cum este un 250 de la GasGas dar 300-le m-a incantat, si probabil pe acesta voi merge. Aaaa trebuie sa spun ca am mers numai cu butonul pe "ploaie" nu stiu cum este cu aprinderea mai nervoasa.

Toate bune,

Stefan

Pana la primavara trebuie sa facem investitia ;) Dupa parerea mea, in afara de manevrabilitate , greutatea redusa, franele bine dozate, si ambreiajul foarte exact am fost foarte incantat de puterea care e data mai liniar si din ture mai joase pentru un 2T.

Multumim Patrick!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
KTM e un generalist - volume maker. Ar trebui sa fie mai ieftin decat Gas Gas, Sherco sau TM. Austriecii fac cam multi bani cu motoarele lor. Si nu lasa pretu ca au intrat de vreo doi ai pe America. Se pare insa ca intra in recul...dar au rezerve mari de pret. ...si incep sa fabrice prin India....

 

Nu incep sa fabrice in India ci o firma de scootere a cumparat actiuni la fabrica din Austria.

In viitorul apropiat KTM o sa doneze un bloc motor pentru motocicletele indiene. Ceva ce japonezii fac de mult.

 

In piata din state sunt prezenti mai mult de 2 ani... cam de la inceputurile fabricii si-au facut echipa de curse in state. Insa fara succese considerabile pana in trecutul apropiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...