Sari la conținut

prinderi pentru bornele de la baterie


Geo G
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa stiu daca se gasesc de cumparat prinderile bornelor de baterie.Am facut eu o improvizatie cu sarma bine-bine stransa dar a mers cat a mers si la un moment dat...s-a oprit motorul in mers!!Noroc ca eram pe langa bordura,ca altfel...era nasoala treaba.

Probabil ca prinderile difera in functie de modelul motocicletei...am un Suzuki vx 800.

Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce intelegi tu prin "prinderile bornelor".

Daca pui o poza cu ce-ti trebuie ai mult mai multe sanse sa primesti solutii.

 

 

Da,m-oi fi exprimat ca dreaq...nu e atat de complicat cum suna...e vorba de prinderile intre bornele bateriei si firele de la motor,care vin peste borne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta vine cu papucii, bateria vine cu bornele si suruburile. Mai simplu de atat nu se poate. Ai rupt bornele bateriei, ai stricat papucii care vin pe cablurile motocicletei? Explica mai detaliat si ce vrei sa stii despre "prinderile pentru bornele de la baterie".

Bafta!

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.Exista un sistem special de prindere,sau pur simplu cu surub si piulita?Intreb pt ca sunt mega-beginner si...deh..imi iau bobarnacele acu'..

De obicei firele care vin la baterie au la capete papuci cu gaura de 6.5 mm si se prind de borne cu surub+piulita de M 6(piulita e mai speciala dar poti pune si una normala si o saiba) nu strange foarte tare surubul pt.ca bornele sunt din plumb.

Decat sa faci vreo belea de gen motor in flacari mai bine te duci la un electrician auto ii dai de 2 beri la 2 litri si iti pune papuci ca lumea,iti izoleaza tot tacamul necesar caci cu electrica nu e de joaca, mai ales acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta vine cu papucii, bateria vine cu bornele si suruburile. Mai simplu de atat nu se poate. Ai rupt bornele bateriei, ai stricat papucii care vin pe cablurile motocicletei? Explica mai detaliat si ce vrei sa stii despre "prinderile pentru bornele de la baterie".

Bafta!

:laugh:

 

 

Bateria care mi-a trimis-o neamtul odata cu motocicleta(noua bateria,ce-i drept) nu avea suruburile respective.Asa ca am papucii,bornele dar nu suruburile.Aici imi este nelamurirea:sa caut la magazine specializate pe baterii,sau pun pur si simplu un surub si o piulita normale?Intreb asta pt ca si carpeala care am facut-o eu,cu sarma stransa bine,a tinut,dar...cat o carpeala.Probabail de la vibratii s-a slabit "ingineria" mea,pe-acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prinderile la baterie sunt clasice pentru motociclete, VX-ul nu face diferenta

Standard_Battery_12n28.gif

adica nu sunt ca la masina (ai poza mai jos)

IMG_5296.jpg

ci mai degraba asa:

cable2.jpg

 

Mai exista un tip de borne, la care merge cu piulita, dar e foarte complicat:

Maintenance-Free-Motorcycle-Battery-12N10-BS-.jpg

Si ca sa prinzi suruburile alea, poti folosi orice fel de suruburi, numai sa se potriveasca la dimensiuni. Unge-le cu putina vaselina inainte sa le montezi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie.

Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator.

 

Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp!

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prinderile la baterie sunt clasice pentru motociclete, VX-ul nu face diferenta

Standard_Battery_12n28.gif

adica nu sunt ca la masina (ai poza mai jos)

IMG_5296.jpg

ci mai degraba asa:

cable2.jpg

 

 

Da,asa este.Singura diferenta este forma papucului.La mine este patrat,si cu marginile aplecate,nu rotund.Dar asta chiar nu are nicio importanta.Imi recomanzi sa ma duc frumusel la un "fero-metal' si sa-mi iau surub si piulita?

 

Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie.

Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator.

 

Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp!

 

Succes

 

 

Sincer...asa stiu si eu.Am facut o analogie cu masina..daca scoti bateria,n-are nicio treaba.Dar la moto,fiind boboc...am zis eu ca nu e ca la masina.Asta din cauza ca dupa ce a murit in mers si am strans bine sarma cu care stransesem papucul pe borna..a mers.Naiba stie...acum mi-a mai aparut o nebuloasa:de ce s-a oprit in mers atunci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dute mai bine la un servis moto si acolo o sa-ti gaseasca baietii pe la bateriile uzate 2 suruburi cu piulitele aferente pentru ca trebuie sa fie cadmiate altfel o sa te trezesti cu multi oxizi pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dute mai bine la un servis moto si acolo o sa-ti gaseasca baietii pe la bateriile uzate 2 suruburi cu piulitele aferente pentru ca trebuie sa fie cadmiate altfel o sa te trezesti cu multi oxizi pe acolo.

 

Se gasesc si in magazin suruburi cadmiate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie.

Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator.

 

Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp!

 

Succes

 

 

majoritatea motocicletelor facute dupa '90 incoace, suzuki in special, au un sistem "anti-taran" care nu te lasa sa vezi daca incarca scotand borna de la baterie, evitand astfel strapungerea puntii de diode. la dracu', pana si jawa 350 ts are acelasi sistem de protectie...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator.

 

mane, aici vb despre masini, sau motorete? sfaturi gratuite de la nepriceputi/necunoscatori

 

meri la orice service de motorete si cere 2 suruburi pt baterie...tre sa aiba de le vre-o baterie schimbata de ei recent ce nu mai au ce face cu ei...c-o ciocolata o rezolvi

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane, aici vb despre masini, sau motorete? sfaturi gratuite de la nepriceputi/necunoscatori

 

meri la orice service de motorete si cere 2 suruburi pt baterie...tre sa aiba de le vre-o baterie schimbata de ei recent ce nu mai au ce face cu ei...c-o ciocolata o rezolvi

 

 

bafta

 

 

Ai cumva idee,vreun service apropiat zonei Brancoveanu?As vrea in zona asta ca sa am putin de mers pana acolo,ca ieri dupa beleaua cu opritul motorului in mers,mi-a mai facut fite de cateva ori pana acasa...si e enervant sa te opresti din km in km,sa opresti taxiuri sa-ti dea curent,etc..

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...