Geo G Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 As vrea sa stiu daca se gasesc de cumparat prinderile bornelor de baterie.Am facut eu o improvizatie cu sarma bine-bine stransa dar a mers cat a mers si la un moment dat...s-a oprit motorul in mers!!Noroc ca eram pe langa bordura,ca altfel...era nasoala treaba. Probabil ca prinderile difera in functie de modelul motocicletei...am un Suzuki vx 800. Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Nu stiu ce intelegi tu prin "prinderile bornelor". Daca pui o poza cu ce-ti trebuie ai mult mai multe sanse sa primesti solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 Nu stiu ce intelegi tu prin "prinderile bornelor".Daca pui o poza cu ce-ti trebuie ai mult mai multe sanse sa primesti solutii. Da,m-oi fi exprimat ca dreaq...nu e atat de complicat cum suna...e vorba de prinderile intre bornele bateriei si firele de la motor,care vin peste borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Da,m-oi fi exprimat ca dreaq...nu e atat de complicat cum suna...e vorba de prinderile intre bornele bateriei si firele de la motor,care vin peste borne. Papucii cu gaura de 6 la asta te referi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 Papucii cu gaura de 6 la asta te referi ?? Da.Exista un sistem special de prindere,sau pur simplu cu surub si piulita?Intreb pt ca sunt mega-beginner si...deh..imi iau bobarnacele acu'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Motocicleta vine cu papucii, bateria vine cu bornele si suruburile. Mai simplu de atat nu se poate. Ai rupt bornele bateriei, ai stricat papucii care vin pe cablurile motocicletei? Explica mai detaliat si ce vrei sa stii despre "prinderile pentru bornele de la baterie". Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Da.Exista un sistem special de prindere,sau pur simplu cu surub si piulita?Intreb pt ca sunt mega-beginner si...deh..imi iau bobarnacele acu'.. De obicei firele care vin la baterie au la capete papuci cu gaura de 6.5 mm si se prind de borne cu surub+piulita de M 6(piulita e mai speciala dar poti pune si una normala si o saiba) nu strange foarte tare surubul pt.ca bornele sunt din plumb. Decat sa faci vreo belea de gen motor in flacari mai bine te duci la un electrician auto ii dai de 2 beri la 2 litri si iti pune papuci ca lumea,iti izoleaza tot tacamul necesar caci cu electrica nu e de joaca, mai ales acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 Motocicleta vine cu papucii, bateria vine cu bornele si suruburile. Mai simplu de atat nu se poate. Ai rupt bornele bateriei, ai stricat papucii care vin pe cablurile motocicletei? Explica mai detaliat si ce vrei sa stii despre "prinderile pentru bornele de la baterie".Bafta! Bateria care mi-a trimis-o neamtul odata cu motocicleta(noua bateria,ce-i drept) nu avea suruburile respective.Asa ca am papucii,bornele dar nu suruburile.Aici imi este nelamurirea:sa caut la magazine specializate pe baterii,sau pun pur si simplu un surub si o piulita normale?Intreb asta pt ca si carpeala care am facut-o eu,cu sarma stransa bine,a tinut,dar...cat o carpeala.Probabail de la vibratii s-a slabit "ingineria" mea,pe-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 prinderile la baterie sunt clasice pentru motociclete, VX-ul nu face diferenta adica nu sunt ca la masina (ai poza mai jos) ci mai degraba asa: Mai exista un tip de borne, la care merge cu piulita, dar e foarte complicat: Si ca sa prinzi suruburile alea, poti folosi orice fel de suruburi, numai sa se potriveasca la dimensiuni. Unge-le cu putina vaselina inainte sa le montezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie. Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator. Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp! Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 prinderile la baterie sunt clasice pentru motociclete, VX-ul nu face diferenta adica nu sunt ca la masina (ai poza mai jos) ci mai degraba asa: Da,asa este.Singura diferenta este forma papucului.La mine este patrat,si cu marginile aplecate,nu rotund.Dar asta chiar nu are nicio importanta.Imi recomanzi sa ma duc frumusel la un "fero-metal' si sa-mi iau surub si piulita? Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie.Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator. Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp! Succes Sincer...asa stiu si eu.Am facut o analogie cu masina..daca scoti bateria,n-are nicio treaba.Dar la moto,fiind boboc...am zis eu ca nu e ca la masina.Asta din cauza ca dupa ce a murit in mers si am strans bine sarma cu care stransesem papucul pe borna..a mers.Naiba stie...acum mi-a mai aparut o nebuloasa:de ce s-a oprit in mers atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 du-te cu incredere si ia un surub cu filet de 6. s-a oprit in mers pentru ca probabil a facut vreun scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Dute mai bine la un servis moto si acolo o sa-ti gaseasca baietii pe la bateriile uzate 2 suruburi cu piulitele aferente pentru ca trebuie sa fie cadmiate altfel o sa te trezesti cu multi oxizi pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Dute mai bine la un servis moto si acolo o sa-ti gaseasca baietii pe la bateriile uzate 2 suruburi cu piulitele aferente pentru ca trebuie sa fie cadmiate altfel o sa te trezesti cu multi oxizi pe acolo. Se gasesc si in magazin suruburi cadmiate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 Multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Si daca era in mers..... nu ar fii avut voie sa se opreasca motoru din cauza faptului ca nu ai contact bine la baterie.Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator. Oricum fa treaba buna acolo ca altfel nu-ti incarca bine bateria in timp! Succes majoritatea motocicletelor facute dupa '90 incoace, suzuki in special, au un sistem "anti-taran" care nu te lasa sa vezi daca incarca scotand borna de la baterie, evitand astfel strapungerea puntii de diode. la dracu', pana si jawa 350 ts are acelasi sistem de protectie... Editat Decembrie 11, 2008 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Dupa ce ai pornit motoru poti sa scoti cu succes bateria si motoru merge fara nici o problema ca daia are alternator dar NU E INDICAT!!! Strici chestii pe acolo gen releu de incarcare sau alternator. mane, aici vb despre masini, sau motorete? sfaturi gratuite de la nepriceputi/necunoscatori meri la orice service de motorete si cere 2 suruburi pt baterie...tre sa aiba de le vre-o baterie schimbata de ei recent ce nu mai au ce face cu ei...c-o ciocolata o rezolvi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 mane, aici vb despre masini, sau motorete? sfaturi gratuite de la nepriceputi/necunoscatori meri la orice service de motorete si cere 2 suruburi pt baterie...tre sa aiba de le vre-o baterie schimbata de ei recent ce nu mai au ce face cu ei...c-o ciocolata o rezolvi bafta Ai cumva idee,vreun service apropiat zonei Brancoveanu?As vrea in zona asta ca sa am putin de mers pana acolo,ca ieri dupa beleaua cu opritul motorului in mers,mi-a mai facut fite de cateva ori pana acasa...si e enervant sa te opresti din km in km,sa opresti taxiuri sa-ti dea curent,etc.. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.