Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Nu are acte, nu se faceau acte pentu ea cand a fost adusa (inainte de 1989), se inmatricula pe numarul de la motocicleta. nu mi-ai raspuns la intrebare trebuie reconditionata? sau este in stare buna?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 Hmm, daca tii neaparat s-o vopsesti ca s-o faci mai aratoasa, dar in rest e f.ok Oricum, asa ceva nu merge dupa TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Hmm, daca tii neaparat s-o vopsesti ca s-o faci mai aratoasa, dar in rest e f.okOricum, asa ceva nu merge dupa TDM. deci e deja curatata de rugina si vopsita? pentru ca in ultima ta poza nu pare prea ok dc nu s-ar potrivi? din cauza nepotrivirii de design?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Nu, motocicleta este in starea care este in poza, cad tablele dupa ea, daca o sablezi nu o mai gasesti, eventual ramane doar cauciucul. No, acuma serios, asa cum am scris si in anunt, aceasta remorca se adreseaza doar pentru motociclete clasice-comuniste. Adica asa ceva. Ar fi tare s-o vedem dupa o Hayabusa. @Cavaleru, tie iti trebuie una model mai nou, ceva de genul asta. Se gaseste in State, e in stare perfecta, si e numai 1500$. Editat Ianuarie 18, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) www.pav.se remorca PAV 40 sau PAV 41 din pacate nu il mai am.viteza maxima 70 km/h , sarcina max 40kg, Editat Ianuarie 18, 2009 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Robert, spune-ne si noua cu cat ai dat PAV-ul italianului. Si ce acte ai avut pe remorca? Special pentr Mas Oyama. Editat Ianuarie 18, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Robert, spune-ne si noua cu cat ai dat PAV-ul italianului.Si ce acte ai avut pe remorca? de unde sti ca italian a fost cumparatoru? nu pot spune cat a dat..imi e rusine acte nu am avut deloc.nu exista lege in vigoare pt remorca cu o singura roata,sub 20 kg masa neta nu am avut nici o treaba cu militia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Nu, motocicleta este in starea care este in poza, cad tablele dupa ea, daca o sablezi nu o mai gasesti, eventual ramane doar cauciucul.No, acuma serios, asa cum am scris si in anunt, aceasta remorca se adreseaza doar pentru motociclete clasice-comuniste. Adica asa ceva. Ar fi tare s-o vedem dupa o Hayabusa. @Cavaleru, tie iti trebuie una model mai nou, ceva de genul asta. Se gaseste in State, e in stare perfecta, si e numai 1500$. mersi de link. am gasit o sursa de inspiratie. poate ca ma apuc sa mi-o construiesc singur. atasez un desen simplu facut in paint. mai mult mi-a luat sa il desenez decat sa il gandesc. ma gandesc sa folosesc o roata de scuter si amortizorul spate de la un scuter ( pe sistemul suspensiei spate de la comuniste dar cu amortizoru pe o singura parte, sau eventual o furca monobrat. cadrul merge realizat de teava cu profil patrat iar cutia ma gandesc sa o fac din aluminiu si pe capac sa pun un gratar. tre sa tin cont totusi de greutate, pentru ca totusi trebuie sa te opresti in conditii de siguranta. probabil ca remorcand asa ceva nu poti sa mergi cu viteze mai mari de 120km/h. Editat Ianuarie 18, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 Eu stiu ca nu trebuie acte, dar ma intreaba lumea si cand le spun ca nu exista legislatie pentru remorca cu o singura axa, cred ca le bag verzi si uscate. Macar asa a venit confirmarea si din alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Eu stiu ca nu trebuie acte, dar ma intreaba lumea si cand le spun ca nu exista legislatie pentru remorca cu o singura axa, cred ca le bag verzi si uscate. Macar asa a venit confirmarea si din alta parte. dar daca o construiesti nu trebuie sa o omologhezi? sau poti sa mergi asa pentru ca in lege nu e specificata acest tip de remorca??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 Cred ca trebuie omologata daca e artizanala. E o tampeniei a legislatiei romanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Cred ca trebuie omologata daca e artizanala.E o tampeniei a legislatiei romanesti. cat poate costa o astfel de omologare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 Cred ca cel mai bine in problema asta ne lamureste LiviuM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Cred ca cel mai bine in problema asta ne lamureste LiviuM. o sa dau maine un telefon la rar sa vad daca pot afla ceva. macar costul omologarii individuale. sper sa nu fie o avere. orcum fac pariu ca va costa mai mult decat fabricarea remorcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Hm ! Banii ca banii ; dar dosarul cu desene , calcule , bonuri de materiale , justificarile ca piesele sunt din anumite materiale , ca anumite subansamble sunt omologate pentru asa ceva , iar cel ce le-a sudat era calificat pentru asa ceva .... etc , etc . BAFTA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Robert, spune-ne si noua cu cat ai dat PAV-ul italianului.Si ce acte ai avut pe remorca? Special pentr Mas Oyama. din pacate mau lasat bani la vatra!si Doamna ma trimite in cort daca mai bag bani in fiare le-am scris si la Domni INjineri RAR ,exemplificat, sa ma asigur ca pot circula legal, da nimic batai vina, nu dau nici un semn de viata... oricum ma lamurit Nea Liviu!de ma bate gandul s-o fac cand si in ce conditii nu stiu? stiam un Sat Marean care si-a "taiat" nipra, si a vrut sa fie legal, din cate am inteles la costat omologare 30 mil asta prin2005-2006 , adica 3000 lei .asta legat de costul omologari artizanale. la a ta remorca trebuia doar sa iau masina de gaurit si sa aplic cateva sute gauri in usa remorci(pentru ventilatie) in caz de ploaie as fi facut o husa de piele peste sa nu intre apa. Editat Ianuarie 19, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) Hm ! Banii ca banii ; dar dosarul cu desene , calcule , bonuri de materiale , justificarile ca piesele sunt din anumite materiale , ca anumite subansamble sunt omologate pentru asa ceva , iar cel ce le-a sudat era calificat pentru asa ceva .... etc , etc . BAFTA ! poti sa imi faci o lista detaliata? sau sa imi dai un mail pe care sa comunicam? desi cosider ca ar mai fi lume interesata de asta. macar de idee daca nu de realizare asta am gasit pe site-ul rar http://www.rarom.ro/RO/article--D.O.I.I.T.--61.html . Editat Ianuarie 20, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2009 @Cavaleru, sunt curios cat o sa te ajunga numai manufacturatul remorcii si pretul materialelor. Si chiar sunt curios daca te ajunge cu mult sub pretul de vanzare al remorcii mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 @Cavaleru, sunt curios cat o sa te ajunga numai manufacturatul remorcii si pretul materialelor. Si chiar sunt curios daca te ajunge cu mult sub pretul de vanzare al remorcii mele. momentan am renuntat la ideea da o fabrica. iar a ta ai scumpito sau mi se pare mie. oricum nu am cascaval pt ea momentan, deh criza o dai in rate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) Da, am scumpit-o, ca era sub valoarea reala. Si acum este la fel. Eu ti-o vand in rate, dar nu cred ca exista compatibilitate intre motocicleta si remorca asta. O cumperi ca s-o tii degeaba, asta e parerea mea. Sa mergi tu cu TDM-ul cu maxim 100, aia da distractie. Editat Ianuarie 20, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Da, am scumpit-o, ca era sub valoarea reala. Si acum este la fel.Eu ti-o vand in rate, dar nu cred ca exista compatibilitate intre motocicleta si remorca asta. O cumperi ca s-o tii degeaba, asta e parerea mea. Sa mergi tu cu TDM-ul cu maxim 100, aia da distractie. mda ai dreptate daca aveam un cruiser sa un scuter o luam ca era practica. dar asa .. cam ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Eu nu am mers peste 100km/h , ca abia ii prinde TULA si pe astia , dar asa cum am mai zis nu se simte nimic in afara de faptul ca imi consuma cu 0,5l in plus la 100km ; este drept ca exista si o tehnica de a imbarca bagajele : jos cele grele , sus izoprenele si haine usoare ; restul tinutei de drum este dat de constructia ei . Acu'......"cate bordeie , atatea obiceie"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 vreau sa o probez pe un pegaso cube si daca se potriveste o iau (ultimul pret daca imi aduc aminte era 500 lei). ce zici se poate proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Intreba cineva cat m-a costat omologarea : circa 117.000 lei in 1996 .Acu' vedeti cat era dolarul ca sa faceti un grad de comparatie , dar totul este informativ ; in 13 ani s-or mai fi schimbat legile si preturile .... Intrucat punerea de poze pe acest site , spre deosebire de altele pe care am pus fara nici o problema , este o chestiune destul de complicata pe care nici altii nu au reusit sa o faca , nu va pot pune si foto cu poze din dosar sau poza "Certficatului de Omologare Individuala pentru Circulatie" al remorcii , ca ca sa aveti o baza de plecare . Poate ca le voi pune pe alte site-uri accesibile . Asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2009 vreau sa o probez pe un pegaso cube si daca se potriveste o iau (ultimul pret daca imi aduc aminte era 500 lei). ce zici se poate proba? @Pachemon, fara suparare, dar nu vreau sa ti-o vand. Aceasta remorca este doar pentru motociclete clasice-comuniste, nu vreau sa ti-o dau sa stai degeaba cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.