Sari la conținut

Honda Deauville 1998 model RC 47


adysnt2008
 Share

Postări Recomandate

Salut

 

Am achizitionat si eu o honda deauville rc 47 din 1998 si sunt foarte multumit de alegera facuta, si acum incerc sa vad si parerile voastre despre acest model de motocicleta.

 

E o motocicleta pe care nu o inteleg. Nu inteleg cui se adreseaza si de ce exista ;)

Are acelasi motor ca Transalpul, dar are 250 de kilograme si e limitata strict la strada. Ce poate Deauville sa faca si nu poate Transalpul? Invers e clar ca Transalpul poate sa faca mai multe decat poate Deauville si culmea e si mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salut

 

Am achizitionat si eu o honda deauville rc 47 din 1998 si sunt foarte multumit de alegera facuta, si acum incerc sa vad si parerile voastre despre acest model de motocicleta.

 

Totusi este un motor asa de rar incat nu are nimeni asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
e un NTV imbracat!

adika e o super moto pt touring ce nu te lasa la greu

 

NTV e un model super invechit care nu se mai produce de mai bine de 10 ani. Nu are nici cea mai mica legatura Deauville cu un supermoto. Un supermoto este evolutia stradala a unui model cross sau enduro, are cursa suspensiei ceva mai scurta dar totusi destul de mare si este si usor. Deauville e un sport tourer greoi si submotorizat, dupa parerea mea.

 

pai diferenta mare intre transalp si deauville cred ca e confortul la un drum de cateva sute sau mii de km de asfalt

 

De ce, ca are parbrizul mai mare? Ambele sunt semicarenate, au acelasi motor. Nu cred ca putem vorbi de mii de km si confort in acelasi timp atunci cand ne referim la o motocicleta. E futere de obositor/stresant si intr-o limuzina S-Klasse. :laugh:

 

Ia uite aici, Transalp Touring

 

185.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NTV e un model super invechit care nu se mai produce de mai bine de 10 ani. Nu are nici cea mai mica legatura Deauville cu un supermoto. Un supermoto este evolutia stradala a unui model cross sau enduro, are cursa suspensiei ceva mai scurta dar totusi destul de mare si este si usor. Deauville e un sport tourer greoi si submotorizat, dupa parerea mea.

 

De ce, ca are parbrizul mai mare? Ambele sunt semicarenate, au acelasi motor. Nu cred ca putem vorbi de mii de km si confort in acelasi timp atunci cand ne referim la o motocicleta. E futere de obositor/stresant si intr-o limuzina S-Klasse. :laugh:

 

NTV nu se mai produce sub acelasi nume, Deauville este insa "urmasul" carenat NTV-ului (Revere)

 

cand a spus super moto cel mai probabil s-a referit la faptul ca este o super motocicleta, si nu ca e un model de cross sau enduro evoluat in supermoto :laugh:

 

motorul este intr-adevar acelasi, a fost folosit pe foarte multe motociclete si inca mai e folosit

 

deauville are transmisia pe cardan, e facut pentru asfalt, nu e pentru on/offroad

 

daca nu ai nevoie de viteza de croaziera foarte mare nu vad de ce ar fi submotorizat, se descurca foarte bine la drum cu pasager si bagaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut

 

Am achizitionat si eu o honda deauville rc 47 din 1998 si sunt foarte multumit de alegera facuta, si acum incerc sa vad si parerile voastre despre acest model de motocicleta.

Salut tuturor !

Am postat topicul asta pe forum si spre surprinderea mea am aflat ca sunt cam putini proprietari de motoare din acest model, si pe strada am observat ca sunt cam rarute. Care m-ai aveti asa ceva sa mai ziceti si voi o parere despre acest model, orice comentariu este bine venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

dau si eu cu parerea,transalpul e destinat mai mult off-road cel putin modelul mai vechi nu asta nou cu valente de city desi este laudat de multi in cazul super-accesorizarii de touring[ca si poza de sus] ca un veritabil turer chiar si in doi ,are totusi pozitia inalta si suspensii la fel si roti pt gropi chiar si astea mici-mari ale noastre din asfalt.DV in schimb nu este influentat de vant lateral gratie greutatii propii,numa cine nu a mers pe ploaie si vint nu apreciaza greutatea ca un factor benefic ori la transalp pe vant lateral "caprita" si corpul ei face o suprafata "velica" opozanta celui din sa ,pe cand la deauville ,un simplu si cred ca treapta de "enter" ca acces in domeniul turer-elor datorita pretului ,problema cu vintul lateral si stabilitatea nu sunt asa grave.Tocmai din punctul asta de vedere desi pe autostrada face fata doar vitezei legale 130-140km/h ,proba care asa cum s-a mentionat o trece si transalpul,nu la toti ne place doar felul in care ajungem la destinatia mult visata ci si comfortul si peisajul,nu neaparat repede sau in viteza,unora chiar ne place sa mergem mai incet iar pe serpentine "asfALTATE" EVIDENT repartitia maselor ,caracterul neutru in curbe si motorul in v care e renumit pt. cuplu sunt doar atuurile unei placeri continue de pilotat comod si relaxat.Tocmai e aia restul drumurilor neasfatate si peisajul salbatic este "lasat" in seama fratelui mai "mare" ca suspensii, avand aceeasi inima respectiv propulsorul de 650,care evident se descurca mult mai bine............parerea mea ,asa cum am spus, transalpul desi poate concura la touring fara probleme si e ultracunoscut ca worldwidetourer around -the-world pentru aventurile si succesele bifate in jurnalul de bord in timpul traseele si circuitelor parcurse, in care a demonstrat fiabilitate,loialitate si "no stop",totusi categoria lui e ENDURO-TURER pe cand in clasa curata doar touring, fara sport -touring [gen hayabusa] este reprezentat ,desi cu acelas propulsor de doar 650cc V-twin cu 55 cai,la "entry-first-level" ,ca pret si putere motor de honda deauville ,un turer curat, inca in productie cu modificari mici la carenaj si cilindree +injectie din 2006 ,fata de modelele anterioare lansate inca din 1998 si intradevar un urmas in alte "haine" al NTV-ului revere,apartinand clasei TOURING si atat si unde are ca frati mai mari din aceeasi casa de productie pe honda pacific coast V2 800cc apoi honda pan-european W4 1100cc si supremul sau superlativul motocicletelor din aceasta clasa de la honda cu adevarat "gold-wings" de 1800cc acum ,restul sunt si alte case de productie dar cu stil si amprenta propie cum ar fi harley electra-glide-clasic pe injectie si el dar cu caracter choper,bmv cu f-800 st ,k 1200 gt parca si inca unul ,toate cu linii si conceptii de motociclete stradale care ofera maximul de confort gen sa si miniere incalzite ,gps,cd-player etc , e si kawasaki cu un voyager stil choper pe acolo si gtr-ul daca nu cumva e sport-turing,evident tot la choper nu putea lipsi cel mai mare dinozaur-monstru de pe pamant ce se lauda pina nu demult cu cea mai mare cc de fabrica de pe planeta de 2300cc si anume triumf roCKet varianta gt limitat ca putere,am plecAT DE LA DEAUVILE 650 MINIM SI AM AJUNS LA 2300CC TRIUMF ROCKET MAXIM, tocmai in antiteza pt a evidentia de ce exista unui mini-turer ca deauville si de ce printre toti "granzii" din clasa asta unde honda transalp nu are nici o legatura, doar jurnalul de bord cu "examenele trecute around -the -world,tot cei de la honda isi fac concurenta singuri suratelor mari gen pan-e. si gold-w. cu micul deauville incercand sa incurajeze si totodata sa acopere si acest segment de piata unde cilindreile mari 800-1100-1800 pina la 2300cc sau 80-120-140 cai putere sau 280 -340-430 de kg cat si preturi la fel de exorbitante umbresc sau intimideaza forma si micul carenaj ce imita surorile mai mari ale lui deauville.MAI multe doar despre deauville,fara antiteza comuna transalp-deauville, dupa ce imi soseste motocicleta comandata evident honda dv din 2001.............recunosc ca pana la ea, am dorit din cauza peisajului actual al drumurilor noastre si a privelistilor montane greu accesibile cu turer-ul, un trasalp sh ,convins ca imi va indeplini multe dorinte, care in timp a s-a transformat intr-un suzuki dl-650 v-strom alt "dream-bike" nou si care din cauza crizei si a [sotiei ] a devenit deauville, imbracand "haine" doar de turer si la care am dat avans ...

 

dau si eu cu parerea,transalpul e destinat mai mult off-road cel putin modelul mai vechi nu asta nou cu valente de city desi este laudat de multi in cazul super-accesorizarii de touring[ca si poza de sus] ca un veritabil turer chiar si in doi ,are totusi pozitia inalta si suspensii la fel si roti pt gropi chiar si astea mici-mari ale noastre din asfalt.DV in schimb nu este influentat de vant lateral gratie greutatii propii,numa cine nu a mers pe ploaie si vint nu apreciaza greutatea ca un factor benefic ori la transalp pe vant lateral "caprita" si corpul ei face o suprafata "velica" opozanta celui din sa ,pe cand la deauville ,un simplu si cred ca treapta de "enter" ca acces in domeniul turer-elor datorita pretului ,problema cu vintul lateral si stabilitatea nu sunt asa grave.Tocmai din punctul asta de vedere desi pe autostrada face fata doar vitezei legale 130-140km/h ,proba care asa cum s-a mentionat o trece si transalpul,nu la toti ne place doar felul in care ajungem la destinatia mult visata ci si comfortul si peisajul,nu neaparat repede sau in viteza,unora chiar ne place sa mergem mai incet iar pe serpentine "asfALTATE" EVIDENT repartitia maselor ,caracterul neutru in curbe si motorul in v care e renumit pt. cuplu sunt doar atuurile unei placeri continue de pilotat comod si relaxat.Tocmai e aia restul drumurilor neasfatate si peisajul salbatic este "lasat" in seama fratelui mai "mare" ca suspensii, avand aceeasi inima respectiv propulsorul de 650,care evident se descurca mult mai bine............parerea mea ,asa cum am spus, transalpul desi poate concura la touring fara probleme si e ultracunoscut ca worldwidetourer around -the-world pentru aventurile si succesele bifate in jurnalul de bord in timpul traseele si circuitelor parcurse, in care a demonstrat fiabilitate,loialitate si "no stop",totusi categoria lui e ENDURO-TURER pe cand in clasa curata doar touring, fara sport -touring [gen hayabusa] este reprezentat ,desi cu acelas propulsor de doar 650cc V-twin cu 55 cai,la "entry-first-level" ,ca pret si putere motor de honda deauville ,un turer curat, inca in productie cu modificari mici la carenaj si cilindree +injectie din 2006 ,fata de modelele anterioare lansate inca din 1998 si intradevar un urmas in alte "haine" al NTV-ului revere,apartinand clasei TOURING si atat si unde are ca frati mai mari din aceeasi casa de productie pe honda pacific coast V2 800cc apoi honda pan-european W4 1100cc si supremul sau superlativul motocicletelor din aceasta clasa de la honda cu adevarat "gold-wings" de 1800cc acum ,restul sunt si alte case de productie dar cu stil si amprenta propie cum ar fi harley electra-glide-clasic pe injectie si el dar cu caracter choper,bmv cu f-800 st ,k 1200 gt parca si inca unul ,toate cu linii si conceptii de motociclete stradale care ofera maximul de confort gen sa si miniere incalzite ,gps,cd-player etc , e si kawasaki cu un voyager stil choper pe acolo si gtr-ul daca nu cumva e sport-turing,evident tot la choper nu putea lipsi cel mai mare dinozaur-monstru de pe pamant ce se lauda pina nu demult cu cea mai mare cc de fabrica de pe planeta de 2300cc si anume triumf roCKet varianta gt limitat ca putere,am plecAT DE LA DEAUVILE 650 MINIM SI AM AJUNS LA 2300CC TRIUMF ROCKET MAXIM, tocmai in antiteza pt a evidentia de ce exista unui mini-turer ca deauville si de ce printre toti "granzii" din clasa asta unde honda transalp nu are nici o legatura, doar jurnalul de bord cu "examenele trecute around -the -world,tot cei de la honda isi fac concurenta singuri suratelor mari gen pan-e. si gold-w. cu micul deauville incercand sa incurajeze si totodata sa acopere si acest segment de piata unde cilindreile mari 800-1100-1800 pina la 2300cc sau 80-120-140 cai putere sau 280 -340-430 de kg cat si preturi la fel de exorbitante umbresc sau intimideaza forma si micul carenaj ce imita surorile mai mari ale lui deauville.MAI multe doar despre deauville,fara antiteza comuna transalp-deauville, dupa ce imi soseste motocicleta comandata evident honda dv din 2001.............recunosc ca pana la ea, am dorit din cauza peisajului actual al drumurilor noastre si a privelistilor montane greu accesibile cu turer-ul, un trasalp sh ,convins ca imi va indeplini multe dorinte, care in timp a s-a transformat intr-un suzuki dl-650 v-strom alt "dream-bike" nou si care din cauza crizei si a [sotiei ] a devenit deauville, imbracand "haine" doar de turer si la care am dat avans ...

repet E DOAR O PARERE PERSONALA DE AMATOR NIMIC ALTCEVA recunosc sunt pasionat in schimb de modelul respectiv DV.doar de aiaam sa cumpar una pt. ca i-am acordat increderea mea,ce si cum e mai departe va povestesc dupa ce vine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau si eu cu parerea,transalpul e destinat mai mult off-road cel putin modelul mai vechi nu asta nou cu valente de city desi este laudat de multi in cazul super-accesorizarii de touring[ca si poza de sus] ca un veritabil turer chiar si in doi ,are totusi pozitia inalta si suspensii la fel si roti pt gropi chiar si astea mici-mari ale noastre din asfalt.DV in schimb nu este influentat de vant lateral gratie greutatii propii,numa cine nu a mers pe ploaie si vint nu apreciaza greutatea ca un factor benefic ori la transalp pe vant lateral "caprita" si corpul ei face o suprafata "velica" opozanta celui din sa ,pe cand la deauville ,un simplu si cred ca treapta de "enter" ca acces in domeniul turer-elor datorita pretului ,problema cu vintul lateral si stabilitatea nu sunt asa grave.Tocmai din punctul asta de vedere desi pe autostrada face fata doar vitezei legale 130-140km/h ,proba care asa cum s-a mentionat o trece si transalpul,nu la toti ne place doar felul in care ajungem la destinatia mult visata ci si comfortul si peisajul,nu neaparat repede sau in viteza,unora chiar ne place sa mergem mai incet iar pe serpentine "asfALTATE" EVIDENT repartitia maselor ,caracterul neutru in curbe si motorul in v care e renumit pt. cuplu sunt doar atuurile unei placeri continue de pilotat comod si relaxat.Tocmai e aia restul drumurilor neasfatate si peisajul salbatic este "lasat" in seama fratelui mai "mare" ca suspensii, avand aceeasi inima respectiv propulsorul de 650,care evident se descurca mult mai bine............parerea mea ,asa cum am spus, transalpul desi poate concura la touring fara probleme si e ultracunoscut ca worldwidetourer around -the-world pentru aventurile si succesele bifate in jurnalul de bord in timpul traseele si circuitelor parcurse, in care a demonstrat fiabilitate,loialitate si "no stop",totusi categoria lui e ENDURO-TURER pe cand in clasa curata doar touring, fara sport -touring [gen hayabusa] este reprezentat ,desi cu acelas propulsor de doar 650cc V-twin cu 55 cai,la "entry-first-level" ,ca pret si putere motor de honda deauville ,un turer curat, inca in productie cu modificari mici la carenaj si cilindree +injectie din 2006 ,fata de modelele anterioare lansate inca din 1998 si intradevar un urmas in alte "haine" al NTV-ului revere,apartinand clasei TOURING si atat si unde are ca frati mai mari din aceeasi casa de productie pe honda pacific coast V2 800cc apoi honda pan-european W4 1100cc si supremul sau superlativul motocicletelor din aceasta clasa de la honda cu adevarat "gold-wings" de 1800cc acum ,restul sunt si alte case de productie dar cu stil si amprenta propie cum ar fi harley electra-glide-clasic pe injectie si el dar cu caracter choper,bmv cu f-800 st ,k 1200 gt parca si inca unul ,toate cu linii si conceptii de motociclete stradale care ofera maximul de confort gen sa si miniere incalzite ,gps,cd-player etc , e si kawasaki cu un voyager stil choper pe acolo si gtr-ul daca nu cumva e sport-turing,evident tot la choper nu putea lipsi cel mai mare dinozaur-monstru de pe pamant ce se lauda pina nu demult cu cea mai mare cc de fabrica de pe planeta de 2300cc si anume triumf roCKet varianta gt limitat ca putere,am plecAT DE LA DEAUVILE 650 MINIM SI AM AJUNS LA 2300CC TRIUMF ROCKET MAXIM, tocmai in antiteza pt a evidentia ,de ce existenta unui mini-turer ca deauville si de ce printre toti "granzii" din clasa asta unde honda transalp nu are nici o legatura, doar jurnalul de bord cu "examenele trecute around -the -world,tot cei de la honda isi fac concurenta singuri suratelor mari gen pan-e. si gold-w. cu micul deauville incercand sa incurajeze si totodata sa acopere si acest segment de piata unde cilindreile mari 800-1100-1800, pina la 2300cc sau 80-120-140 cai putere sau 280 -340-430 de kg, cat si preturi la fel de exorbitante ,umbresc sau intimideaza, forma si micul carenaj ce imita surorile mai mari ale lui deauville.MAI multe doar despre deauville,fara antiteza comuna transalp-deauville, dupa ce imi soseste motocicleta comandata evident honda dv din 2001.............recunosc ca pana la ea, am dorit din cauza peisajului actual al drumurilor noastre si a privelistilor montane greu accesibile cu turer-ul, un trasalp sh ,convins ca imi va indeplini multe dorinte, care in timp a s-a transformat intr-un suzuki dl-650 v-strom alt "dream-bike" nou si care din cauza crizei si a [sotiei ] a devenit deauville, imbracand "haine" doar de turer si la care am dat avans ...

 

 

repet E DOAR O PARERE PERSONALA DE AMATOR NIMIC ALTCEVA recunosc sunt pasionat in schimb de modelul respectiv DV.doar de aia am sa cumpar una pt. ca i-am acordat increderea mea,ce si cum e mai departe va povestesc dupa ce vine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi am luat anu trecut in vara si sunt super multumit de ea ,consum mic si confort .e din 99 dar mie mi se pare ca merita toti banii si mai ales ca e pe cardan e super si astea pe cardan se pot numi touring :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok boss tinem legatura daca poti ceva mai amanuntit detalii despre cum merge ,probleme sau nu tehnice ,azi am mai descoperit un posesor de deau. in galati il chiama alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
eu mi am luat anu trecut in vara si sunt super multumit de ea ,consum mic si confort .e din 99 dar mie mi se pare ca merita toti banii si mai ales ca e pe cardan e super si astea pe cardan se pot numi touring :P

salut mai 88 stii tu de ce........ :rock: salutare baieti si fete,ce pot sa zic ca studiez si eu acest motor cu limba pina la genunche si ma tot mir m-am dat si eu cu DEVIL EVIL,scuze dar asa imi place mie sa o alint,si ce pot sa zic,NU SUNT CUVINTE, HONDA este si asa va ramine FOREVER.

Am avut ocazia sa ma dau cu al acestui micut prieten caruia ii multumesc pentru ocazie,este fenomenal acest DEVIL,eu care am fost posesor de VITEZANA,bine tot o HONDA,vreau acum acest motor care mi-a deschis din nou frontiera,deci sper ca in viitorul apropiat sa pot pune vreo poza cu noul DEVIL.

Cit despre cum se conduce,........este fenomenal chiar ca nu am cuvinte,nu m-i sa parut o motocicleta mare care nu se poate manevra sau care nu o poti misca din loc,din contra chiar zici ca stie ce vrei sa faci in secundele urmatoare si te ajuta foarte mult in traficeste foarte manevrabila si pe linga asta chiar daca are ceva Kg mie mi-a fost foarte usor de manevrat.

 

respect si numai drumuri asfaltate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...