Sari la conținut

Yamaha bulldog sau Ducati monster


sososs
 Share

Postări Recomandate

Niste modificari minimale, practic trebuia indepartata spre exterior tija de blocare a ansamblului de franare de roata spate. Am cumparat un kit din Germania ce continea piesele gata confectionate (un surub mai lung de fixare si un distantier care umple locul dintre aripile tijei, mutata spre exterior), ca sa nu mai umblu pe la strungar, dar se pot confectiona in juma de ora intr-un atelier.

Cred ca modelul n-a avut succes pentru ca se adreseaza persoanelor mai asezate din p.d.v. mintal, adica celor carora le-a trecut de stoppie si wheelie si care apreciaza un motor care arata si suna bine si in plus scuteste de intretinerea lantului. Problema e ca oamenii astia, trecuti de 30-35 de ani, au mai multi bani si prefera modele care sa-i reprezinte si financiar: BMW, Ducati, Harley sau Yamaha MT-01. O motocicleta chiar foarte reusita la un pret ce putea fi negociat la 7000 eur noua da un mesaj de saracie si nu-s chiar atat de multi sa dea din umeri si sa se simta bine pe ceea ce le convine personal, ignorand parerile colegilor de pasiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

clar pana acuma Bulldogul .....

 

ma mai gandesc la o varianta (fiind acuma in cautari) ..... BMW R850 sau 1100, R - ul sau S - ul

 

ce parere aveti comparativ cu bulldogul ....

 

din cate stiu eu sunt niste motoare fiabile, dar si scumpe .....

 

ca sa va dau un exemplu ce am gasit pe la vreo 4.000 eur:

 

Bulldog 2004, 10.000 km

BMW R1100R, 1997 - 57.000 km

BMW R 1100S, 2000 - 43.000 km

 

nu ii cam mare diferenta de an/km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu' daca as avea mai multi bani, sau ma rog, nu as avea atatea datorii pe la banci, mi-as lua fara nici o discutie un Monster 1000. Si Yamaha e ok (d'asta mi-am si luat) dar Bulldogul parca e o... oaie in haine de lup. Am vazut-o odata pe a lui Anonimu', mi-a placut mult cum arata dar parca nu mi-as lua-o. Cum am spus si la inceput, prefer un Monster, sau un SV 1000 N. Oricum, sunt gusturi si gusturi, sunt motociclete care imi plac si doar atat. Bulldog este una dintre ele, nu mi-ar place sa am una d'asta ca motocicleta de toate zilele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2004 e ultimul an in care Bulldogul vine fara catalizator, fara chip de blocare la cheie, cu deflectoare de aer mici pt. cilindrul spate, cu bordul vechi. Cam toate de mai sus sunt cosmetice, daca aspectul de 2004 e ok, dezavantaje reale nu ai.

 

Am si BMW R1150GS, s motoare diferite total. Paradoxal, Bulldogul urca mai iute la 180 (al meu, ca e tunat) pt ca are cutia mai scurta. Dezavantajul e doar in tinuta de drum, BMW fiind facut pentru mers non-stop sute de km, cu saua mai comoda, rezervor mai mare + ca GS are o combinatie de greutate, roti, pozitie, care te invata sa iei curbe. Bulldogul te tine intr-o pozitie mai ghemuita la picioare iar saua e mai cu fite dar mai incomoda la peste trei ore de mers non-stop. Ambele au cuplu de la turatii extrem de mici, cam de pe la 2500 ture, le prefer oricand altor moatare de gen 4 cilindri la 600cmc. Alea au putere dubla, dar umbi toata ziua turat prin oras, asa umbli la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca s-a ajuns la bmw.

fiind o discutie deschisa as putea propune si sv-n 1000.

o mobra fiabila, injectie, trage de jos pana sus poti merge foarte linistit in oras doar de jos.

 

si eu am vrut ceva de oras si bun pentru ture scurte undeva la 500 de km, nu m-am inselat in oras este foarte usor de manevrat si ai o pozitie relaxata in varianta stock dar se mai poate pune un inalatator la ghidon si ajungi undeva la pozitia unui enduro.

 

in afara orasului este o placere daca ai montat un geam, cu geamul pus ajungi la 240-2 persoane, nu top speedul conteaza cand alegi un naked dar nu e de colo sa ajungi la vitezele astea, mai ales cand dai o tura la mare si lumea cu sporturi se duce peste 250.

 

daca alegi varianta de weekend inspre munte ai sa fi fericit are o super bicicleta si echipata cu niste cauciucuri moi va manca multe motorete sport pe cheia de ex.

dar nu tine un comportament agresiv pe curbe, furca este moale lucru care se poate rezolva prin inlocuirea arcurilor si iarasi o chestie enervanta nu tin franele intr-un regim sportiv sustinut pe curbe,asta se rezolva usor,prin inlocuirea furtunelor de frana si punerea unor placute ca valente mai sportive.

 

legat de consum la un mers decent la drum lung cazi sub 6 sportiv intre 7-8 iar in oras daca o vei folosi pe distante scurte minim 9 dar cel mai probabil 10.(daca lasi uleiul si apa sa ajunga la o temperatura decenta inainte de a pleca)

racirea e foarte ok ai atat pe apa cat si pe ulei plus un ventilator care face fata cu toate ca nu il folosesti foarte mult e suficient sa pleci primul de la stop si ajungi undeva la 90 de grade intr-o intersectie, de avantajul nakedului.

 

overall e o super mobra, daca nu iei ceva pana in primavara cand o scot de la garaj te invit la o tura.

ai un filmulet cu ea:

 

Editat de valbida1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte corect.

 

ideea e ca le poti avea pe toate:

- pozitie apropiata de enduro in oras- lucru sfant

- senzatii frumoase pe curbe

- top speed apropiat de al unei sportive de 600

- confort cu pasager la ture de 5-600 de km

 

raman la ideea ca e un model care iti ofera din fiecare cate un pic sau mai mult, pentru mine a fost un lucru determinant in alegerea mobrei de zi cu zi.

daca am avea posibilitatea sa alegem cate una pentru fiecare categorie, nu am mai fi romani nu?

 

daca ai un buget de pana in 1000 de euro (excludem evacuarea) pentru extraoptiuni il poti perfectiona strict dupa nevoile tale si ramai si cu restul de aptitudini care nu sunt de neglijat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai naked nu tare ti arde de viteze peste 150,din cauza pozitiei si protectiei slabe la vant,chiar daca motorul permite mult mai mult(ma gandesc aici de exemplu la b king)

bulldogul e motor de mers usurel,easy rider,sa te bucuri de cuplu, de pozitia comoda si de sunetul de v2

sv 1000 e altceva deja,e mult mai apropiata de ideea de sportiva,datorita motorului si ciclisticii care te imbie la viteza,si rabzi si vantul pt asta

oricum,oameni sub 30 de ani nu cred ca sunt cumparatori de bulldog :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ii pozitia in sa Bulldog comparativ cu BMW R1100S si SV 1000 ?

 

la SV mi se pare mult prea sportiva ..... in fata .... gen ss

ceea ce nu-mi place .....

 

nu stiu cum este la BMW ......

 

vedeti, nici asa nu-i bine cand sunt prea multe modele si ai de unde alege .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ii pozitia in sa Bulldog comparativ cu BMW R1100S si SV 1000 ?

 

la SV mi se pare mult prea sportiva ..... in fata .... gen ss

ceea ce nu-mi place .....

 

nu stiu cum este la BMW ......

 

vedeti, nici asa nu-i bine cand sunt prea multe modele si ai de unde alege .......

Cred ca mai sus se vorbea varianta naked de la SV1000 :D Care e chiar comoda :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de aia ti-am pus linkul cu ea, pozitia nu are nici o legatura cu o mobra ss.

 

tu stii ce anume iti doresti, fiecare mobra are avantaje si dezavantaje din cauza asta ti-am prezentat sv-ul la care singura problema ar fi consumul in rest 5* (2v-1000-120cp ai fi nesimtit sa iti doresti un consum de 6 in oras)

 

daca pentru tine sv cade doar din cauza pozitiei ti-am spus se poate monta foarte usor un ghidon de touring si gata ai rezolvat problema.(exista un kit si pentru coborarea-ridicarea scaritelor)

 

ideal ar fi sa alegi ceva care iti ofera mai multe avantaje si care se poate modela usor in functie de nevoile tale, pentru asta este nevoie de o piata mare de aftermarket lucrul pe care sv-ul il are in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de aia ti-am pus linkul cu ea, pozitia nu are nici o legatura cu o mobra ss.

 

tu stii ce anume iti doresti, fiecare mobra are avantaje si dezavantaje din cauza asta ti-am prezentat sv-ul la care singura problema ar fi consumul in rest 5* (2v-1000-120cp ai fi nesimtit sa iti doresti un consum de 6 in oras)

 

daca pentru tine sv cade doar din cauza pozitiei ti-am spus se poate monta foarte usor un ghidon de touring si gata ai rezolvat problema.(exista un kit si pentru coborarea-ridicarea scaritelor)

 

ideal ar fi sa alegi ceva care iti ofera mai multe avantaje si care se poate modela usor in functie de nevoile tale, pentru asta este nevoie de o piata mare de aftermarket lucrul pe care sv-ul il are in spate.

6% in oras? :) Pai 6-7 in oras aveam eu cu SV-ul de 650 :D Am atins chiar si 9 in oras, deci miarul chiar pot sa spun ca e mai mult decat decent la consum pt ce ofera :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact.

Eu una nu le-am incercat, dar am un prieten cu un bulldog si unul cu ducati...Pana acum cel mai multumit dintre ei a fost cel cu bulldog, pentru fiabilitate, comoditate, consum, intretinere. Cel cu monster a tot avut probleme si vrea sa il vanda.

 

Manevrabilitate, ciclistica si sistemul de franare nu ai sa gasesti unul mai pus la punct din fabrica decat pe monster.Fiabilitate o sa ai parte de ea exact ca si la restul motoretelor,intretinerea si comportamentul pe care il ai fata de ea, isi vor spune cuvantul.(Subansamblele nu se strica pentru ca sunt proaste)

Intretinerea unui Ducati nu face diferenta intre restul mobrelor intalnite pe forum(la aceeasi categorie).(75 E curele / 100E piston actionare ambreaj / 15E semnalizator / 14 E filtru aer )

Ramane acum sa alegi motorizarea, un 620 este de mers in oras iar la drum lung nu-ti va oferii mai mult de 160-180(depinde de greutate).Daca ramas sa alegi Ducati ti-as propune o motorizare peste 750cc,asta ca sa nu-ti zic de un S2R.

 

Cat de aspectul exterior "nu poti face lucruri urate in gustul omului"..asa ca nu e cazul sa comentam acest subiect.

 

Gandeste-te bine ce te-ar coafa..da o tura pe ambele mobre si te decizi ce urmeaza sa calaresti in vara.

 

Bafta :)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bulldog-ul are feeling clar de cruiser, este un pic cam greut, stai in sa cam ca pe un cruiser, e un model as zice ptr anii 90.

de tras motorul trage bine, dar nu ceva spectaculos...ce sa zic, cu ducati nu am mers asa cum am facut-o cu bulldog-ul dar cred ca e peste la manevrabilitate si ciclistica in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi place cum arata xjr (gusturi si gusturi) .....

 

ducati am gasit / imi place cel de 620 ......

intre bulldog si monster am zis initial ca trebuie sa ma hotarasc .....

 

dar parca nici BMW - urile nu arata rau deloc (nu de alta dar ca si masina am avut doar BMW si poate am ramas putin intr-o ureche dupa firma .....)

 

ce ziceti de ele ?

 

pana la urma trebuie sa incerc neaparat un Monster ...... Bulldog am incercat si stiu cum este ....

620 suficient ..... viteza de 150-180 ptr mine este prea mult .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma trebuie sa incerc neaparat un Monster..

 

Odata placut la vedere..nu te mai dai jos de pe el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...