Harnigan Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Am si eu o prob:in lichidul de racire mi se formeaza o spuma care nu prea are ce cauta acolo.Asta dupa ce mi-a fiert mai demult motorul .Am inteles ca ar avea cumva vreo legatura cu uleiul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 E posibil sa se fi ars garnitura de chiulasa atunci cand ai fiert motoru si intra compresie in instalatia de racire formand bulbuci. Daca face spuma inseamna ca gaura e mare si compresia "musca" din chiulasa si o poate denivela (pe urma mai trebuie si rectificare de chiulasa si garnitura cota 1). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 s-ar putea sa se fi "ciupita" garnitura de chiuloasa apa in ulei baga ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Noiembrie 11, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2005 Apa in ulei nu am observat dar nici nu stiu sigur unde sa ma uit.Oricum in iarna imi schimb tot setul motor cu tot cu garnitura.Ar trebui sa imi mai faca probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Apa in ulei nu am observat dar nici nu stiu sigur unde sa ma uit.Oricum in iarna imi schimb tot setul motor cu tot cu garnitura.Ar trebui sa imi mai faca probleme? nu mai merge cu ea asa. sigur garnitura de chiulasa e dusa si probabil chiulasa afectata. Daca nu schimbi chiulasa mergi cu ea la planat la un ateleier de specialitate Daca continuisa mergi atunci poti sa faci ambielajul varza, cand e motorul oprit se scurge apa in piston si in carter, si la pornire poate rupe biela+ ca bulele de gaz din fluidul de racire provoaca aparitia unor puncte fierbintii pe peretii camasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Apa ajunsa in camera de ardere (in cantitate mare) cel mai probabil poate sa impuste definitiv garnitura de chiulasa, eventual sa indoaie chiulasa serios in zona respectiva. Asa a patit cineva cu o dacia supernova - dupa inundatziile recente, motorul a luat apa, nu se stie cum, pe evacuare probabil - ca gasit vreo supapa deschisa - cert este ca motorul a dat sa porneasca, dar imediat a impuscat garnitura de chiulasa. - Lichidul (apa) e incompresibil, din cauza asta cand e comprimat in camera de ardere trebuie sa-si faca loc sa iasa pe undeva - de-asta e destul de grava problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Apa in ulei nu am observat dar nici nu stiu sigur unde sa ma uit.Oricum in iarna imi schimb tot setul motor cu tot cu garnitura.Ar trebui sa imi mai faca probleme? Daca esti hotarat oricum sa schimbi setul si garnitura, problema ar trebui sa se rezolve. Conditia este sa verifici planeitatea suprafetei de etansare a chiulasei. Daca va fi nevoie de rectificare, implicit vei fi nevoit sa cumperi o garnitura de chiulasa mai groasa (pe cota de reparatie), pentru a pastra nemodificat raportul de compresie. PS: La-so sa se odihneasca ca nu e bine deloc sa mai mergi cu ea in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.