Sari la conținut

Lichid De Racire


Harnigan
 Share

Postări Recomandate

E posibil sa se fi ars garnitura de chiulasa atunci cand ai fiert motoru si intra compresie in instalatia de racire formand bulbuci. Daca face spuma inseamna ca gaura e mare si compresia "musca" din chiulasa si o poate denivela (pe urma mai trebuie si rectificare de chiulasa si garnitura cota 1).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa in ulei nu am observat dar nici nu stiu sigur unde sa ma uit.Oricum in iarna imi schimb tot setul motor cu tot cu garnitura.Ar trebui sa imi mai faca probleme? :lol:

nu mai merge cu ea asa. sigur garnitura de chiulasa e dusa si probabil chiulasa afectata. Daca nu schimbi chiulasa mergi cu ea la planat la un ateleier de specialitate

Daca continuisa mergi atunci poti sa faci ambielajul varza, cand e motorul oprit se scurge apa in piston si in carter, si la pornire poate rupe biela+ ca bulele de gaz din fluidul de racire provoaca aparitia unor puncte fierbintii pe peretii camasii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa ajunsa in camera de ardere (in cantitate mare) cel mai probabil poate sa impuste definitiv garnitura de chiulasa, eventual sa indoaie chiulasa serios in zona respectiva. Asa a patit cineva cu o dacia supernova - dupa inundatziile recente, motorul a luat apa, nu se stie cum, pe evacuare probabil - ca gasit vreo supapa deschisa - cert este ca motorul a dat sa porneasca, dar imediat a impuscat garnitura de chiulasa. - Lichidul (apa) e incompresibil, din cauza asta cand e comprimat in camera de ardere trebuie sa-si faca loc sa iasa pe undeva - de-asta e destul de grava problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa in ulei nu am observat dar nici nu stiu sigur unde sa ma uit.Oricum in iarna imi schimb tot setul motor cu tot cu garnitura.Ar trebui sa imi mai faca probleme? :lol:

Daca esti hotarat oricum sa schimbi setul si garnitura, problema ar trebui sa se rezolve. Conditia este sa verifici planeitatea suprafetei de etansare a chiulasei. Daca va fi nevoie de rectificare, implicit vei fi nevoit sa cumperi o garnitura de chiulasa mai groasa (pe cota de reparatie), pentru a pastra nemodificat raportul de compresie.

 

PS: La-so sa se odihneasca ca nu e bine deloc sa mai mergi cu ea in conditiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...