Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

bujiile sunt ca la rf-ul de 600 si (parca) 900. cr9e. astea-s varianta simpla, cr9ek sunt cu 2 electrozi, cr9eix sunt cu iridium. filtrul de aer e acelasi cu cel de pe bandit 400 (tot motorul de fapt e acelasi). fisele poti pune si auto fara probleme. gume cauta la bursa dar nu iti recomand sh-uri. tu faci cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am un set de simeringuri ulei ALL BALLS pentru suzuki de 400 si cred 600 in plus la 60 lei plus transport.Daca este cineva interesat sa dea de stire.Sunt cu 2 arculete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt ca la rf-ul de 600 si (parca) 900. cr9e. astea-s varianta simpla, cr9ek sunt cu 2 electrozi, cr9eix sunt cu iridium. filtrul de aer e acelasi cu cel de pe bandit 400 (tot motorul de fapt e acelasi). fisele poti pune si auto fara probleme. gume cauta la bursa dar nu iti recomand sh-uri. tu faci cum vrei.

 

 

Treaba ciudata cu bujiile, fiindca daca motorul este identic cu cel de 400 de pe bandit, acela functioneaza cu cr8ek, asa am gasit pe toate sit-urile care aveau bujii si posibilitatea alegerii modelului motocicletei, chestia e ca sunt cele mai scumpe bujii standard pe care le-am vazut vreodata, oare daca folosesc cr9ek e vreo problema? Ma intreb totusi ce bujii sunt pe el acum, nu gasesc nicicum o cheie sa imi intre pana la bujii sa le scot.Filtru de aer este intr-adevar la fel cu cel de pe bandit, cablul de soc oare se potriveste de la cel de 600?

Recomandati-mi totusi o cheie buna care poate sa isi faca treaba.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandati-mi totusi o cheie buna care poate sa isi faca treaba.Multumesc!

Salut in latura cu cheia sper sa te pot ajuta eu,cheia pe care o am este pt Rf 600 dar cred ca va merge si la tine!!!0720011617...nr meu,daca te mai intereseaza astept un telefon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vand far de Suzuki RF900r,an 94. Daca e cineva interesat,nr de tel. 0765.76.75.70,sau PM.Multumesc

Valabil.Si mai am doua branhii de pe partea dreapta,negru mat,in buna stare.Relatii la acelasi telefon,sau PM.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare.m-a rugat un prieten sa-i gasesc(cumpara) o oglinda stanga pt un RF 900 R din 96 cu prindere la fel ca in poza. multumesc.

Mesaj completat

salutare.m-a rugat un prieten sa-i gasesc(cumpara) o oglinda stanga pt un RF 900 R din 96 cu prindere la fel ca in poza. multumesc.

 

multumesc nu mai este nevoie.

post-39683-1300630857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut, are cineva idee de unde pot gasi cablu pentru soc?

la suzuki a intrebat si mi-au zis ca nu se mai fac si ca nu o sa mai gasesc... :|

help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, are cineva idee de unde pot gasi cablu pentru soc?

la suzuki a intrebat si mi-au zis ca nu se mai fac si ca nu o sa mai gasesc... :|

help!

 

Salut eu mi-am comandat anul trecut pe original de la moto din brasov a fost 100 si ceva de lei a durat vreo luna sa vaina dar a venit incearca acum la salonul moto sigur o sa gasesti pe cineva care o sa iti aduca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

O intrebare pt cei ce au mai desfacut motociclete Suzuki rf600, cum desfac sububul la roata din fata ? are vre-o smecherie ceva? nu se misca in nici o parte nimic.

Editat de Mark79
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica axul rotii?

Cu o cheie de 17 parca :bounce:)

Foloseste niste WD40, sau alta solutie de scos suruburi blocate, la mine a iesit fara sa insist prea mult, am aplicat doar forta unui om de 60 kg :laugh:)

Pe de alta parte daca vrei sa scoti suruburile care tin axul strans ai foarte mare grija foloseste cu incredere, comvingere si insistenta spreiul acela de suruburi fiindca eu am patit sa primesc furca de pe un RF cu un surub din acela rupt, si foarte greu il mai scoti, eu a trebuit sa dau gaura in surub sa il scot, burghiul a sarit de pe centrul surubului si a intrat in furca stricandu-mi filetul. Acum am un surub mai lung de la un capat la celalalt foarte inestetic.

Spor!

BTW, la furca veche a mea(RF400) am scos relativ usor suruburile fara forta mare sau altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit bagand o surubelnita dreapta in partea inferioara a telescopului unde se gaseste acea mica crapatura, a iesit greu si asa, dar a iesit, de azi ma bucur de un cauciuc nou pe fata, cu vremea e mai rau.

 

Inca o intrebare pentru cei cu experienta in RF, acel zgomot din alternator, bataia enervanta, ,metalica, cum o pot elimina? ce ar trebui schimbat la alternator? si mai ales cum desfac alternatorul, multzam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai cum sa scapi de zgomotul acela de la alternator...se uzeaza angrenajul si de aceea se aude bataia asta(pp ca se schimba rotile dintate care vin in contact cu axul alternatorului,dar costa cat nu face)...alternatorul are 3 suruburi pe care le desfaci si a iesit :bounce:

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzisem ceva de o bucsa din alternator (de cauciuc) care s-ar uza si din cauza asta se aude bataia, si ma gandeam ca poate se schimba si gata. Oricum e ciudata bataia pentru ca atunci cand pornesc farurile sau la turatie mai mare nu se mai aude deloc de aici si concluzia mea ca atunci cand e alternatorul in sarcina se centreza cumva axul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Auzisem ceva de o bucsa din alternator (de cauciuc) care s-ar uza si din cauza asta se aude bataia, si ma gandeam ca poate se schimba si gata. Oricum e ciudata bataia pentru ca atunci cand pornesc farurile sau la turatie mai mare nu se mai aude deloc de aici si concluzia mea ca atunci cand e alternatorul in sarcina se centreza cumva axul.

 

 

bucsa aia este doar la ultimele modele de rf9 si se rupe, a fost pusa tocmai pentru a elimina zgomotul de la alternator. rf6 numai metalica are. cea metalica de noua face zgomot, nu e nimic uzat. dealtfel si pe gsxr 600/750/1100 din 92-95 se intampla aceeasi chestie. si pe zx7r (nu zx750r) e la fel, e acelasi alternator. pe mine nu ma deranjeaza deloc zgomotul ala, oricum trebuie sa mergi cu farul aprins tot timpul. se poate elimina (in foarte mare parte cel putin) cu niste teflon de ala de instalatii sanitare pus pe canelurile axului alternatorului...

Mesaj completat

am ceva piese de rf6/9. intrebati pe pm ce si cum :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai as vrea o mica descriere a operatiunii, poate asa imi usurati munca. Am gasit cateva descrieri inclusiv ceva video insa nu sunt pt Suzuki asa ca ma vor ajuta doar cand vor fi date jos telescoapele. MS anticipat.

Mesaj completat

Am desfacut telescoapele, problema mare e ca nu reusesc sa prind surubul de jos si gata( ala cu cap de imbus), exista vre-o smecherie sau un secret ceva ce nu cunosc eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu de la scoala daca ramai fara apa pe instalatie fierbe orice e cauciuc, adica si garnitura de chiuloasa, e clar ca trebuie sa se uite un meseriash la motor. Cat despre calat daca zici ca porneste si o poti tine turata nu cred ca e cazul. Eu in locul tau m-as baga la schimbat tot ce e cauciuc si pare scopt, in motor nu as umbla pt ca e chestie de finete, reglajele de acolo necesita experienta si cunostinte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, eu nu ma bag, l-am ajutat sa-si schimbe uleiul corect dupa ce al comiso rau de tot... Multumesc de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut...din pacate ma confrunt si eu cu o problema la rf-ul meu de 600, cam raman fara curent la baterie,bateria ii noua schimbata in toamna de cand a dat frigul, de obicei nu aveam probleme cu bateria si cea veche ma tinut 3 ani si a fost folosita la maxima...adica decarcata de tot de cateva ori bune.

 

ce vreau sa intreb...am pus o baterie de suzuki bandit care ii putin mai mare decat cea de rf.... pe a mea scrie 12v 8mh parca nu mai stiu exact denumirea, iar pe cea de pe bandit ii putin mai mare ii 12v 10mh.de pornit porneste fara probleme dar se aude un tacanit ciudat cand pun contactul.

 

intrebarea mea ii: pot sa o folosesc pe cea de bandit ca sa ajung cu el la mecanic sa imi masoare daca incarcarea mie stricata sau bateria, de nu imi mai

incarca, avand in vedere ca ii putin mai mare, NU se arde nimic? ca nu vreau sa ajung sa am cheltuieli mai mari decat ar trebuii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, aparatele nu se ard de la amperaj ci de la voltaj, singura chestie e ca daca e foarte mare amperajul exista riscul sa se arda firele ce duc de la baterie, dar consumatorii .. naha. Cat despre incarcare, ia un voltmetru (aparat de masura) si vezi ce curent ai cu motocicleta pornita (la bornele bateriei). Daca atunci cand merge (relanti) nu iti indica 13-14 V atunci e alternatorul, daca iti indica tensiunea asta e bateria, simplu nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...